Last news in Fakti

23 Юни, 2017 11:36 6 345 27

Кой ще купи Ducati? Harley-Davidson или Bajaj...

Кой ще купи Ducati? Harley-Davidson или Bajaj... - 1

През април тази година стана ясно, че концерна Volkswagen разглежда възможността да продаде марката Ducati. Германците наеха световноизвестната инвестиционно консултантска компания Evercore за оценка на активите и проучване на възможните варианти за възстановяване на щетите, нанесени от скандала с манипулираните екологични показатели на дизеловите двигатели на VW.

Сега станаха ясни и основните претенденти за покупката на италианския производител на мотоциклети. Това са американците от Harley-Davidson и индийците от Bajaj Auto. Информацията е на Reuters, които се позовават на достоверни анонимни източници. От Harley-Davidson вече са наели компанията Goldman Sachs, които са едни от доказаните финансови специалисти, като идеята е те да направят актуална оценка на компанията.

Очакванията са предварителните заявки за покупка на Ducati да постъпят във VW още през юли тази година. Ще припомним, че Ducati стана собственост на VW през 2012 година, като тогава германците платиха €860 млн. Сега се предполага, че сумата, за която ще бъде продадена италианската марка ще е от порядъка на €1.5 млрд.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 onq s konq

    8 3 Отговор
    Ас нема да го купя ште си тарся ноф двигател 2.5 тдс
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 гост

    8 5 Отговор
    Индийците със сигурност ще дадат повече , ама 1,5 млрд от ВАГ само могат да си мечтаят , това не е 2012 и даже 2014 , ако си вземат даже това което са дали , трябва да подскачат до тавана

    Коментиран от #5

  • 5 Жико

    11 3 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Ти си навсякъде бе мойто момче, много финансов експерт го даваш, но като ти гледам писаниците и свободното време май си безделник философ по всичкология. Прочети една книжка през лятната ваканция, няма да ти навреди!

    Коментиран от #9, #16, #21

  • 6 Миро

    9 7 Отговор

    До коментар #3 от "YAMAHA":

    Колкото спечелени шампионски титли има Дукати толкова всички производители взети заедно нямат. Моето момче ;)

    Коментиран от #7, #8

  • 7 YAMAHA

    4 4 Отговор

    До коментар #6 от "Миро":

    Ти май се обърка нещо мойто дете

    Коментиран от #11

  • 8 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #6 от "Миро":

    Ти май си въобразяваш , че освен супербайк други шампионати няма или , че не са по-важни а ?
  • 9 гост

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "Жико":

    "Твойто момче" можеш да си го търсиш вкъщи , ако си способен на такова "производство" , а и доколкото виждам ти също си тука , пък за мен не се безпокой , не всички работят от 8 до 5 и то на заплата !
  • 10 Колю

    5 3 Отговор
    Айде сега си кажете фейсбук профилите да ви видим що за ора сте?

    Коментиран от #14

  • 11 Миро

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "YAMAHA":

    Четете бе момчета. Всичко има в интернет. Те нека да стават шампиони пък вие си говорете че са счупени :D

    Коментиран от #15

  • 12 OPEL OPC

    5 7 Отговор
    Италиански трошляци никой ги неще
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 гост

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "Колю":

    И от какъв зор ? Ще ми правиш интервю за работа или да видиш колко си назад , а ?
  • 15 гост

    5 3 Отговор

    До коментар #11 от "Миро":

    И какво да четем бе Мирчо : Дукати - Супербайк-15 , Мото ГП -1 , Хонда - Супербайк - 6 , Мото ГП - 18 , Ямаха - Супербайк -1 , Мото ГП-17 , за други шампионати да не гледаме , щото там Дукати НЯМА !
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Миро

    2 3 Отговор
    Четете бе момченца :D Това означава и по история.Погледнете кога влизат отново в Мото ГП. Иначе има логика...да те бият в клас в който не участваш :D

    Коментиран от #19

  • 19 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "Миро":

    Влизат когато имат парииии , бай Мирчо и по същата причина излизат , а пък затова и не "участват" в други шампионати , какво сега , ще ни убеждаваш , че Дукати не е джудже в сравнение дори с китайците , за японците няма смисъл и да говорим !

    Коментиран от #24

  • 20 Миро

    4 1 Отговор
    Никак дори. Хванах се за думите,че били счупелешници. Машините им са винаги напредничави и доста от нововъведенията и патентите тръгват от тях. Иначе в гаража ми има и Ямаха. Живи и здрави
  • 21 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Жико":

    Πpeз минaлaтa гoдинa Duсаtі имaшe пpиxoди oт 593 милиoнa eвpo.
    Vоlkѕwаgеn ce нaдявa, чe щe пoлyчи мeждy 1.4 и 1.5 милиapдa eвpo oт пpoдaжбaтa, ĸoeтo oтĸaзa няĸoи oт пoтeнциaлнитe ĸyпyвaчи, ĸaтo нaпpимep индийcĸaтa ĸoмпaния Неrо Моtосоrр и ĸoнĸypeнтa й ТVЅ Моtоr Соmраnу. ВМW, Ноndа и Ѕuzukі cъщo ca ce oтĸaзaли зapaди твъpдe виcoĸaтa цeнa.
    На колко ли биха оценили "финансистите" компания с чиста печалба под 50 млн. годишно , без изгледи за увеличение и със спадащи продажби ?
    https://money.bg/deals/harley-davidson-ima-interes-kam-ducati.html
  • 22 Гост

    8 0 Отговор
    Трябваше да направят нов модел на Дукати на MQB платформата и щяха да излязат на печалба.После да последват и модели на Шкода,Сеат,Бентли.Да пуснат и дизели също.Абе конфекция...
  • 23 Драйвър

    4 0 Отговор
    Какъв смях,представяте лиси Bajaj auto да купи Ducati :)Те произвеждат Индийските мото рикши така наречените Тук-тук.Представяте ли си колко ще се вдигне скоростта на рикшите след като придобият знанието на Ducati за мощни и бързи двигатели:)
  • 24 Чичу Ади

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Какво джудже, какви 5 лева. Марка, която струва 1.5 милиарда. Марка, която е алтернативата на Ферари в моторния свят. Това че не продават рикши и скутерчета, а прескъпи екзотики на цената на две Хонди или Ямахи, няма как да ги изравни по продажби с тях. Друг е въпроса, за цената която плащаш какво повече получаваш сравнено с японските производители..... Е, то и Ферари не превъзхожда кой знае с какво Нисан ГТ-Р, но за сметка на това цената му е 3-4 пъти по-висока именно с тази цел- да не е по джоба на всеки. Когато Дукати, Каджива, Мото Гуци, Джилера, Априля, МВ Агуста, Бенели, Дерби и Пиаджо са правили мотори, японците още са разчиствали последиците от бомбите над Хирошима и Нагазаки.

    Коментиран от #25, #26, #27

  • 25 Лъв

    1 5 Отговор

    До коментар #24 от "Чичу Ади":

    Ще ме извиниш, но половината от италянските марки, които си споделил са най големите боклуци в бранша и не могат да се сравнят с Ямаха и Хонда. Нищо лично и аз харесвам Дукати, но не сравнявай Априлия или Джилера с Хонда или Ямаха, че тръпки ме побиват :D Та те са Фиат в мотоциклетния свят подяволите!
  • 26 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #24 от "Чичу Ади":

    Какви милиарди и какви Ферарита те тресат бе , чичууу , ти да не си на хонорар във ВАГ ? Току що ти се обясни , че пет-шест фирми и то от най-големите вече са се отказали заради безумните претенции на ВАГ-ините и никой никога няма да даде повече от 5-600 милиона за фирма която има толкова годишен оборот , а за печалба трябва да ходят по врачки , това ще им бъде ДЕСЕТАТА препродажба , това известно ли ти е като бълнуваш мокрите си сънища
  • 27 гост

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "Чичу Ади":

    А и забравих , като толкова преди японците са правили мотори , що сега са сто пъти по-назад от тях , да не би от много качество и знания ? И за твое съжаление има достатъчно японски модели , по-скъпи от Дукати , ама има защо , а не заради изкуствено раздути цени , а тези които са с по-добри или равни на Дукати показатели са с 40-50 % по-евтини