25 Юни, 2017 07:15 12 988 58

Изтекоха снимки на новата X3-ка на BMW

Изтекоха снимки на новата X3-ка на BMW - 1

Предпремиерно в мрежата се разпрпостраниха снимки на новото поколение на средноразмерния SUV на BMW. Вътрешното му кодово название ще бъде G01 и още от старта ще се предлага спортната версия M40i. Тя ще влезе в пряка конкуренция на модели като GLC 43 и SQ5, защото ще предлага същите 360 конски сили и 500 нютонметра, като благодарение на осемстепенната автоматична скоростна кутия ще ускорява от 0 до 100 за само 4.8 секунди.

Външния спортен пакет лесно може да се види на снимките като към него ще вървят и 21-цолови джанти. Останалата двигателна гама ще включва добре познатите 2.0-литрови и 3.0-литрови бензинови и дизелови агрегати, като въпроса около появата на истинска M версия ще остане дълбоко забулен.

Дизайнът е естествено продължение на новото X1, като автомобилът е леко порастнал и има форми, които са по-загладени отколкото агресивни. Платформата на автомобила е изцяло нова и очакваме леко намаление на теглото и повишение на твърдостта. Официалната премиера ще се случи буквално след дни и тогава ще знаем всичко в детайли.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Не мерси

    40 20 Отговор
    Пак ли ще е пълно с проблеми както и другите модели на марката?? Проблеми с Валвтроник? Проблеми със скоростите? Проблеми с електрониката?? Задръжте си го. Не искам и да го виждам

    Коментиран от #2, #48

  • 2 Трифонов

    30 30 Отговор

    До коментар #1 от "Не мерси":

    ... Проблеми с парите, проблеми със завистта, проблеми с мързела, проблеми със злобата. Гледай си работата, изобщо не ме интересуват коментарите ти.

    Коментиран от #44

  • 3 Ловеца на поршета

    30 30 Отговор
    Поредният технологичен шедьовър на Баварският автомобилен гигант!
  • 4 Володя Руснака

    29 19 Отговор
    Факти стига с тия статии за масларки. Дайте нещо интересно за руски коли
  • 5 Бмв фен

    33 19 Отговор
    Откакто си купих бмв х5 не искам и да чуя повече за бмв х модел (който и да е ) по големи боклуци от тях едва ли има .Вече киа и хюндай са светлинни години пред тях и джиповете им са истински а не прехвалени паркетници

    Коментиран от #6, #8

  • 6 onq s konq

    18 8 Отговор

    До коментар #5 от "Бмв фен":

    Дай инфо коя година е произведена Х-5цата ти и какви конкретно дефекти е дала след покупката

    Коментиран от #7

  • 7 бмв х5

    29 8 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    БМВ X5, 2013 г., 4.0D, на 62 000 км., купено ново от Бова кар -Бургас. Строши кардан, скоростна кутия и разпределителна кутия за 4X4. За ремонта от Бова кар искаха 19 000 лв., защото видиш ли нямали пълна 5 год. гаранция, както повечето други марки. Ходи го виж в сервиза на Бова кар в Бургас. Мога да ти пратя на лични и офертата за ремонта. Иначе и аз харесвам БМВ, но е факт, че корейските и японските марки са с по-здрави.

    Коментиран от #9, #25, #26

  • 8 Toni

    11 24 Отговор

    До коментар #5 от "Бмв фен":

    Стига сте плюли бмв-тата. Купи ли сте си автомобил на който не се знае кой подред собственик сте. Гледали сте да бъде възможно най-евтиния, но от премиум марка. Извършвате му кофти поддръжка за да правите икономия от ненужни според вас разходи. Нали ганя разсъждава защо да дам за нещо 500 лв като го има същото за 120 лв. В действителност то не е същото. Купете си бмв от магазина , фабрично с 5 год или 100 хил.км смяна на масла и филтри за сметка на бмв,сцпълна гаранция от 2 год. И тогава говорете че са боклуци. Защото нещо ано се развали си има гаранционен ремонт. Няма такива смешници!!!

    Коментиран от #11

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Vass

    13 7 Отговор
    Еии тони стига си говорил глупости... какво си мислиш бе,че като е купиш нова не може да се счупи след една година ли ? И за ремонт да пратиш 1/4 от цената на колата.. Я кажи колко нови коли си карал и подържал?

    Коментиран от #14

  • 11 бмв х5

    28 2 Отговор

    До коментар #8 от "Toni":

    Ти май не четеш какво съм написал. Х5 купена нова през 2013 от Бова Кар - официален представител на БМВ. Обслужвано само там и само на 62 000 км. пробег. Отгоре на всичкото още му се плаща лизинга. Като ги питаш в Бова кар това нормално ли е да се случи на нова кола на 62 000 км. мълчат като п..ки.
  • 12 Марто

    21 7 Отговор
    И какво по-точно му е новото? Този интериор и екстериор го гледаме във всички моделни линии на беенве вече 10 години. Най-мързеливият стайлинг рефреш в историята. Поне техниката да беше читава, пък то...
  • 13 Бмв фен

    28 5 Отговор
    Киа - гаранция 7 години
    Бмв - гаранция 2 години
    Е коя е по-надеждната марка.
    Ще даваш 1 торба пари за уж премиум автомобил и ще му доплащаш за още 1г гаранция - ха-ха

    Коментиран от #16

  • 14 Тони

    9 8 Отговор

    До коментар #10 от "Vass":

    Около 7-8 нови мпс-та изкарани от магазин предимно премиум марки.
    Гаранцията им е за това - като нещо се счупи да ти отстранят гаранционно . Повечето фирми вече предлагат срещу незначителна сума от 2-3 хил лв. Да си я увеличиш тази гаранция, ако 2 год ти де струват малко. Един вид застраховка -може да са пари просто на вятъра, ама може и срещу тази сума да ти ремонтират нещо което струва в пъти повече.
    В момента на жена ми мпс-то е купено 2013 и срещу доплащане е в гаранция до 2019 средата. Покрива всичко без крушки, букси, акумулатор, гуми. Всъщност всички иважни неща - турбини, скорости, дифернциали, електронни блокове и подобия скъпи неща са покрити от нея. Колата се кара всекидневно и до момента е ходила за 1 смяна на масло по полазания на борд компютъта и една смяна на спирачна течност пак по компютър. Това за почти 3 пълни години , и е в гаранция до 2019.
    Дори да ми спаднат доходите, ще си купя нова дачиа , но боклуците от горубляне и западна европа не желая да ги виждам и коментирам, като нови на по 700-800 хил км. Но показващи 120
  • 15 Пуерториканецът

    10 6 Отговор

    До коментар #9 от "Тони":

    Тони ти си рядко ограничен човечец, и очевидно никога не си купувал каквато и да е кола. Подобна информация имам и от други приятели с нови Х5. Много ги харесвам но много се чупят :(

    Коментиран от #17

  • 16 Тони

    12 6 Отговор

    До коментар #13 от "Бмв фен":

    Защото имам възможност и сега живея.
    Да сравнявам Бмв с киа е меко казано нелепо и не си струва да се коментира.
    Човек който има наистина доходи да шофира премиум марки не гледа други - отива в лексус, порше, бмв, ауди мерц , инфонити. Какво прдлагат другите - не е интересно, защото да сеавняваме риба със сланина не е уместно

    Коментиран от #23

  • 17 Тони

    10 7 Отговор

    До коментар #15 от "Пуерториканецът":

    Пожелавам то да стигнеш мойто ограничение, за да разбереш какво е да можеш да сменяш колата в момента който то писне, с друга нова от магазин.
    Поздрави

    Коментиран от #45

  • 18 До тони

    17 8 Отговор
    Тони ти някъкъв баровец който стои пред компа и пише коментари в факти ли си ?

    Коментиран от #19, #21

  • 19 бмв х5

    9 4 Отговор

    До коментар #18 от "До тони":

    Ха-ха-ха, точно от тия баровци е Тонито. Чака да му спаднат...доходите.

    Коментиран от #22

  • 20 Гост

    24 2 Отговор
    Успехът на корейските боклуци се дължи на факта,че останалите правят още по-големи боклуци! Имам преки впечатления от чисто нови коли! Купувани са за фирмена дейност и не е пестено от консумативи и т.н Ако започна да пиша какво съм преживял с тези "премиум марки",колко пари за ремонти и срам съм брал ще вдигна кръвното,а е топло времето и не ми се правят експерименти! Всички до един ползват едни и същи компютри,консумативи и т.н Световни производители на ECU-та,моторчета,консумативи,части на частите и т.н снабдяват всички брандове! Бош,Сименс,Денсо,ТРВ,Валео.... Днес колата е пластмаса,маркетинг и надути до небесата цени! Отиваш с големи очаквания,получаваш ядове и неприятности! Дали това БМВ ще си заслужава 80-те хиляди лева в базова графа.....Абсурд! И тук не става въпрос за "фенщина"
  • 21 Тони

    6 6 Отговор

    До коментар #18 от "До тони":

    Не се определям като баровец
    Децата си играят в един детски център.
    Помислете как да са увеличите доходиъе, а не да се заблуждавате че киа е колкто бмв.
    Питате карал ли съч нлви коли и аз ви отговарям. Не знам защо трябва да си баровец , за да можеш да сменяш често колите.
    Не ви говоря за ролсове, бентлита, яхти .... говорим за автомобили шофирани от малко по-успешните хора спрямо цялата татуорана и примитивна паплач мисшеща си че си е купиша а8 на 3 год и само 90 хил км. Ама вервайте си.
  • 22 Тони

    7 5 Отговор

    До коментар #19 от "бмв х5":

    Хахах много смешно,
    Чакъл съм да ми спаднат доходите. Ти нима знаеш какво ти готви живота след 1 свдмица, 1 месец, 1-2-3-3 год ит.н.
    Един хубав ден може да се разболееш и всички което си градил с години да отиде за твоето или на детето ти лечение.
    Н Ай-елементарен житейски пример. Ама понеже си много умен , затова офертата за ремонта на х5 ти се вижда скъпа. То обикновено в България е така: все на най-умните им в скъпо и не и мдостигат парите. След като ти е било скъпо да ди ремонтираш автомобила, то същия не е отговарял на доходите ти и стандарта ти на живот.
    Ама за събалени толкова е капацитета на ганя и нв може да се надскочи
    Помисли по това.
  • 23 Антон

    4 8 Отговор

    До коментар #16 от "Тони":

    И кое е нелепото човече,че бмв са трошляци които струват 50кг.бакноти и плащаш тези пари за тъпи и ненужни екстри кожи и т.н.А японски и корейски пласмасарки,(както се изказват всички немски промити фенове) ги удрят в земята немските варели и по-цена и по-надеждност.Започват хората да проглеждат вече че не е най-важното интериора да е направен от крокодилска кожа с шевове от златен конец и да даваш торба с пари и да не се кефиш на колата си ами да си е гледаш в сервиза и да ти цоцкат още полвин торба с мангизи.И запомни едно от мен хората които имат много пари са най-стиснати те си правят сметката за всеки цент не защото нямат.Така,че един мангезлия като брои 100.000 бона в кеш за бмв примерно той ги дава не само за лукс и престиж но и за здравина и безотказни възели.Ако дадеш 10бона за кола и ти се прецака бързо по-бива но ако дадеш 100 е друга бира.
  • 24 до Тони

    7 4 Отговор
    Тони, ако си 15-16 годишен те разбирам. Но ако си по-голям трябва да ходиш да се прегледаш на психиатър

    Коментиран от #30

  • 25 onq s konq

    5 4 Отговор

    До коментар #7 от "бмв х5":

    Блг за инфото че Х-5 2013г са боклуци,аз и без това съм се насочил към 2011-12.
  • 26 zzzzz

    6 6 Отговор

    До коментар #7 от "бмв х5":

    Купено ново през 2013, казваш 62 000 км. Следователно до 2015 год. е било в гаранция !
    След това предполагам знаеш има опция да си подновиш гаранцията. Ти направил ли си го?
    Тези проблеми кога се появиха - по време на гаранцията или след като е свършила. Ако не е била в гаранция, какво искаш , да ти оправят колата защото си много мил и симпатичен. Ако е била в гаранция и ти е отказано значи си пълен льольовец. Едно писмо до централата в България с предупреждение че следващия път ще пишеш до Германия щеше да ти оправи проблема. И при двете хипотези си 100% балък - или защото мислиш че ще ти ремонтират нещо за тяхна сметка, което вече не е гаранционно или защото са те врътнали. Те дори нямат интерес да те въртят защото този ремонт се покрива от производителя, не от Бова. На тях минус им е само труда предполагам.
    За съжаление колегата Тони е прав. Хубава марка коли, повечето от които ги шофират без да им отговарят на годишния доход.
    Ще ти дам най-елементарен пример за "българщина" витаеща сред хората: обновяване на навигационната карта е около 300 лв. в ауто бавария в младост. когато го правих бяха още камор ауто. приемчика си игра 30 мин докато го намери в системата да заведе поръчката. на въпроса ми защо толкова се мотае, той ми се извинява и ми казва че съм първия клиент който отива за такова нещо. В същото време във форума на бмв феновете това нещо се предлага за около 100-150 лв. сам да си го направиш, да записваш дискове и инсталираш такива. да куп

    Коментиран от #27

  • 27 zzzzz продължение

    4 5 Отговор

    До коментар #26 от "zzzzz":

    Да купуваш кодове и т.н. там го правят хора каращи х6,х5, ф10 , ф07 и т.н. автомобили за по над 100 хил .лв. нещо се скапва, ровят из компютрите на автомобила, става мазало, после някой го купува това бмв и реве че са трошляци.
    Ако не ме разбираш, жалко за тебе. Очевидно не сте дорасли да шофирате качествени коли, като съдя и по минусите които сте сложили на тони.
  • 28 Honda

    9 3 Отговор
    В момента всички коли са сбирщайн.Просто се плаща за престиж и марка.
  • 29 Гошо

    7 3 Отговор
    Леле ама то същото като старото бе.С тия две чупчици по броните найстина за бмв е новия модел,та те са спряли да се развиват много одавна и колите им са абсолютно еднакви,както в техническо така и в дизайнерско отношение.
  • 30 Тони

    5 5 Отговор

    До коментар #24 от "до Тони":

    Преди доста години съм бил на 15-16.......
    Само да имахте възможността да мислите както мислят успелите и образовани хора и щяхте да промените мирогледа си значително.
    Всички вие сте за психиатър, защото искате да живеете и шофирате коли които не са за вас.
    Оня си купил джип и понеже няма пари да го ремонтира, решил че киа е като бмв.
    По целия свят определени брандове - както автомобилни, така и за часовници, обзавеждане, костюми, хотелски вериги и т.н. са предназначени за по-платежоспособни клиенти. Само тука обаче поради масово ниския стандарт на живот и масовата цигания се тиражира версията че платежоспосбните са скръндзи, единствено продиктувано от подсъзнателното желание на хората да се приравняват на по-богатите. И ако може да се вярва на вас , тогава за кой са предназначени часовниците за десетки хиляди евро, лимузини от класа на ес класата, марковите костюми. Кой ги купува като според вас хората които могат да си го позволят са скъперници.
    Защо ми говорите за киа, а не си купите 30 годишен опел астра за 50 евро от германия, пак ще ви върши същата работа. Защо да плащам за ламарината и пластмасата на киа десетки гиляди левове, като мога да си купя ламарина и пластмаса за 50-100 евро, наречено кола. Ето това е вашата логика. Обаче същевременно не си купувате 40 год. кола, гледате киа и точите лиго по бмв, ама гроздето, това грозде....

    Коментиран от #39

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 реалист

    4 9 Отговор
    От 16 години карам БМВ,и смело мога да кажа,че са супер коли,имах 520 бензин карано 8 години,в момента осма година карам 730 дизел,смяна само на консумативи и те не са скъпи,моторите са верижни,не давайте коментари за нещо което не сте имали и нямате преки наблюдения.
  • 34 gost

    7 6 Отговор
    КЕНЕФ изискващ сериозни суми за поддръжка
  • 35 Кольо Камиона

    7 6 Отговор
    Интересно защо от моите БМВ-та нито едно не се чупи, по-старите съм ги подарил на роднини или продал на евтина цена на познати? Как така две от тях вече са на по над 250000 км (ама истински, не като горублянските) и досега никой не е дошъл да ме напсува и да каже, "Абе бате Кольо, защо ми го натресе тоя боклук", карат си ги, тук таме по някоя грешка като им падне акумулатора, а вие ако искате вярвайте че на 60000 км едва ли не се разпадат.

    Коментиран от #41

  • 36 Кожо

    2 2 Отговор
    Нямам и никога не съм имал Кия, но те обраха много доказали се топ-специалисти (от инженери до дизайнери) от т.нар. премиум марки, така че не са за подценяване. Нямат нищо общо с предишните си генерации и се развиват главоломно, което за съжаление не може да се каже за повечето им конкуренти.
  • 37 Кожо

    6 1 Отговор
    Впрочем в раздел Технологии има статия за класацията на най-надеждни нови коли, познайте кой е на първо място. Естествено и цените на Кия растат, но някак гадно е да дадеш три пъти повече пари за друга марка и да имаш три пъти повече проблеми. Преди човек плащаше повече и очакваше да получи по-добро качество, а сега.... Лично го изпитах, купувайки нов МЛ през 2008. Никога повече.
  • 38 gost

    2 3 Отговор
    БМВ-тата (и другите немски коли) бяха здрави когато се правиха изцяло от тях, сега за да спестят от разходи и да изкарат по-голяма печалба, сигурно 50% от частите се правят във външни фирми, ЕСU-то в Перу, PC-то в Китай, пластмасите в Турция, Унгария, еърбеговете в България и т.н. и затова се получават тези дефекти, и най-лошото е, че ще стават все повече, а това не отговаря на имиджа и цената на марките. всички тея приказки за премиум, луксозни и т.н. марки е просто един балон, който скоро ще се спука. вече и японските и корейските марки предлагат по-добро съотношение качество-цена-гаранция. всичко друго са празни приказки.
  • 39 Мартин

    6 4 Отговор

    До коментар #30 от "Тони":

    Ти си наистина много ограничено момче. Да не искаш да ми кажеш, че след 2 години колата, за която си броил над 100-150 бона е ОК да се сдобие със сериозни механични/електрически дефекти? Че това е в рамките на нормалното? Да не би да очакваш, че разглезените премиум клиенти броили такива суми ще останат доволни от липсата на каквато и да е дълготрайност на продукта? Такива хора си ценят парите и ще вдигнат шум до бога ако поправката поне частично не се поеме от производителя. В САЩ подобни таралясници се третират по "lemon car laws" и производителя връща парите на купувача. Защото конкретно в този ценови клас освен "крокодилска кожа и златни конци", както се беше изразил някой горе, се очаква безпрецедентна солидност, качество на изработка и надеждност. При положение, че автоиндустрията предлага средно 4 години пълна фабрична гаранция или алтернативно до пробег от 100-150К км, предложението на БЕЕНВЕ за двугодишна гаранция е меко казано смехотворно. Аз още тук щях да стана и да си тръгна от масата за преговори на дилъра. Това на мен ми говори, че дори производителя не вярва в качеството на продукта си.

    Коментиран от #43

  • 40 Пазарен Либерализатор

    1 1 Отговор
    Това е нежна играчка. Не ми пука дали е трошлива, карам чугунен блок, долно разположен колянов вал, агренажа зъбни колела, смело газя в реки, катеря камъняци. На магистралата поддържам 140 с пуснат климатик без усилие. Колко е премиум нямам идея, обаче е ниско и е с алуминиеви носачи.
  • 41 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #35 от "Кольо Камиона":

    ''карат си ги, тук таме по някоя грешка като им падне акумулатора''
    дрън дрън :)

    Коментиран от #42

  • 42 Кольо Камиона

    4 1 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    До гостенчето "дрън дрън": Долу в гаража имам и джип Тойота,
    и въпреки че е перфектна, никога не е създавала проблеми, никой не иска да я кара защото пластмасите дрънчат и създава субективно чувство за таралнясник. Само аз я ползвам за офроуд, като навали много сняг и също да ходим за риба, в това отношение е класи над БМВ. Имам въже и съм ги вадил от преспите като ми се обадят че са затънали. :)
  • 43 Гладиатор

    2 5 Отговор

    До коментар #39 от "Мартин":

    Човече Тонката ви го каза директно е малко грубо звучи но си е така
    Използваш някакви думи на английски и си мислиш че си много оригинален да кажеш за марката БМВ че е таралясник след като е призната за премиум навсякъде по света говори лошо за тебе
    Може би живееш в Щатите но дори и там си си останал айде да не казвам типично по български като си купуваш кола и искаш да функционира 20 год щел си да си тръгнеш от срещата заради гаранцията никой не дава пет пари за тебе
    Я КАЖЕТЕ КОИ СА ТЕЗИ КОЛИ ИМАЩИ СРЕДНО 4-5 ГОДИНИ ФАБРИЧНА ГАРАНЦИЯ вас от цирка са ви събрали верно

    Коментиран от #46

  • 44 Алфа Ромео

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Трифонов":

    Ами като не те интересуват що пишеш тука, засегнат си нещо явно.....

    Коментиран от #47

  • 45 Алфа Ромео

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "Тони":

    Едва ли хора които имат достатъчно пари и си живеят живота ша си губят времето да пишат тъпи коментари и да отговарят на не знам си кой, може би на 15 годишен келеш.
  • 46 Марто

    4 1 Отговор

    До коментар #43 от "Гладиатор":

    Тонката може да е казал нещо, ама ти нищо не каза. Само глупости, никаква информация. Виждам, че оперираш на границата на умствения с капацитет, дори само като ти се наложи да съставиш 2-3 прости изречения.

    Понятието Премиум не е пожизнено. Ако сложа емблема на БМВ върху кравешко л*.но - това премиум л*.но ли ще бъде?!? Ако отговориш с "да", направо си признаваш, че си кон с капаци.
  • 47 Трифонов

    1 3 Отговор

    До коментар #44 от "Алфа Ромео":

    Чета статията. Тя ме интересува, а няколкото коментара под нея просто се виждат и съм драснал два реда, щото винаги ми става смешно как всички неудачници избухват просто под статии за БМВ. Към статиите за други марки няма почти никакъв интерес. И насоката е главно - "много са гадни, купете си киЛ"! Което е много смешно. Разбирам на хората със "счупените" БМВ-та да се налагаше останалите с киЛовете да им плащат ремонтитие, че да ги навивате да не ги купуват. Ама иначе... изглежда някой друг е засегнат. Както неведнъж съм казвал: "Пари ми дай, не акъли."
    И-и-и... като фен на Алфа (очевидно), ти по-добре от всеки друг трябва да знаеш, че приказките за ненадеждността на една или друга марка, често нямат нищо общо с действителността..., нали!?

    Коментиран от #49

  • 48 ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС

    11 4 Отговор

    До коментар #1 от "Не мерси":

    Много хейт много много нещо! Вие хетъри на БМВ сте като кученца булонки дребни и нещастни лаете предпазливо от дистанция , защото ако ни доближите знаете какво ще ви се случи , ще бъдете изядени. Карай те си алфите и пежата и мълчете тук се говори за истински автомобили.

    Коментиран от #53

  • 49 Мирилайлай

    5 0 Отговор

    До коментар #47 от "Трифонов":

    "Пари ми дай а не акъл" е най андрешковската тъпа лузърска поговорка. Ти ако имаш акъл няма нужда мякой да ти дава а ще си изкараш сам. Ако нямаш акъл, колкото и пари да ти дават, ти ще намериш начин да си останеш на същото дередже.
  • 50 Кирил Цачев

    3 2 Отговор
    Само едно ще ви кажа, когато видите друга марка кола освен БМВ да върти гуми в 30 градуса жега на летище 3 часа със стоков 2000 кубиков мотор и само да и сменят гумите и да не се предаде до края, карана от идиот които иска да я разсипе, но не може тогава ще повярвам че БМВ е боклук ! Моето Пежо лятото е на път да прегрее и перките бръмчат като хеликоптер, а на едно дрифт шоу за аматьори със сина се хванахме за главите колко бой отнасят стокови БМВ-та и държат, мотора му ще падне на пода но продължава да върви. Никога не съм имал БМВ, само френски коли и едно фиатче, но искам да ви кажа, че си личи отстрани колко ви е кисело гроздето и си помислете върху това което ви казвам, че няма никъде толкова здрава стоманена кола като БМВ, нямааа !
  • 51 540

    5 8 Отговор
    BMW не е за всеки ! Това е кола, коренно различна от останалите. Веднъж като седнеш и покараш, разбираш че до сега не си имал кола. Всичко е различно и някак по истинско. Това е премиум автомобил, а ренцата, голфчетата и малолитражките са за простолюдието да ходи на работа. Все пак в магазините за дрехи има костюми на Армани, в други има и памучни тениски за 4 лв. Представяте ли си Борисов или Ангела Меркел да слезе от Киа или Хюндай, а не от Мерцедес, Ауди или БМВ ? Аз не си го представям ! Простолюдието кара Голф и Киа и взема 500 лева на месец за да плати нета и да пише във форума глупости

    Коментиран от #52, #56

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Алфа Ромео

    2 3 Отговор

    До коментар #48 от "ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС":

    С удоволствие си карам 159-ката и през акъла не ми минава за ВМЗ, Мерц или Алуди, карайте си ги със здраве!

    Коментиран от #54

  • 54 шприценхофен

    2 2 Отговор

    До коментар #53 от "Алфа Ромео":

    Малииии ти си бил мноо слаба ракия с тъз умрела 159 бе брат. По-добре не се хвали кво юркаш че ще ти се смеят и гаргите

    Коментиран от #55

  • 55 Алфа Ромео

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "шприценхофен":

    Много добра и красива кола
  • 56 Dodge Challenger SRT Hellcat USA Power

    2 0 Отговор

    До коментар #51 от "540":

    А до това БМВ ако застане някой американски мускул , как ли би изглеждало то ? Голямо дупе си м ? Такива като тебе които за поредната горивоядна ламаринена сбирщина , делят хора на бедни , богати , прости и умни с лопата да ги ринеш .
  • 57 Dodge Challenger SRT Hellcat USA Power

    1 0 Отговор
    Дали няма да изглежда като играчка от Зайо Байо за момче . Усмирете се малко с тея европейски автомобили бе ... Всички сме хора и сме участници в движението ...
  • 58 гамена

    0 0 Отговор
    А бе само Мерцедес бе