Французите от Renault продължават да дразнят публиката изкарвайки информация "на час по лъжичка" за новото Megane R.S. Сега от Режията потвърдиха официално, че новото наточено Renault ще разполага с т.нар. пълноуправляаемо шаси, както и с два варианта на окачването - Sport и Cup.
Системата 4control, която управлява и четирите колела беше демонстрирана от французите още с появата на GT-версията на Megane. Към момента тази система е налична за три модела на Режията - за Espace, за Talisman и за Megane GT. И докато при първите два тя е монтирана основно за подобряване на комфорта, то при GT е с цел по-добра динамика и маневреност. При новото R.S. системата е пренастроена основно, като целта е още повече да се повиши ефективността на автомобила. Колата ще е изключително подвижна и най-вече стабилна в завои с висока скорост.
Какво всъщност представлява системата 4control? Посредством електромотор, интегриран под задния мост и редуктор, задните колела също завиват, разбира се минимално. При ниска скорост обратно на предните, което намалява диаметъра на завой. Електромоторът, заедно с редуктора и управляващият модул са в един общ блок. От него излизат две щанги и две междинни рамена, които механично осъществяват контрола над задните колела. При висока скорост и в режим "sport" задните колела завиват в посока еднаква с предните, като по този начин значително подобряват устойчивостта на "горещия" хечбек.
Във версията с окачване Sport, новото R.S. ще бъде оптимално балансирано, както за използване по стандартната пътна мрежа, така и на писта. При варианта Cup колата ще разполага с други настройки (детайлна информация за тях все още няма), което ще доведе до значително по-състезателен характер. Що се отнася до двигателя, франсетата също пазят тайна, но според непотвърдена информация мощността му ще надхвърля 300 конски сили. Моторът ще работи съвместно и с шестстепенна механична скоростна кутия, и с роботизирана трансмисия с два съединителя. Официалната премиера на модела е насрочена за 12 септември, в рамките на автомобилното изложение във Франкфурт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ловеца на поршета
10:58 26.06.2017
2 бай Киро
Коментиран от #6
11:01 26.06.2017
3 незнайко
Коментиран от #5
11:14 26.06.2017
4 onq s konq
11:38 26.06.2017
5 Кожо
До коментар #3 от "незнайко":
Задните завиват минимално, по-добро е изтеглянето от завой. Не завиват колкото предните, за да върви настрани. Определено се усеща по-добър контрол (тествах го на Талисман).12:38 26.06.2017
6 Fggu
До коментар #2 от "бай Киро":
И с целият си мозък да се напъваш да измислиш нещо умно си оставаш едно просто кухо парчеКоментиран от #7
08:37 27.06.2017
7 Този коментар е премахнат от модератор.