1 Юли, 2017 21:00 16 472 34

Audi RS3 и борбата с недозавиването

  • audi-
  • rs3
Audi RS3 и борбата с недозавиването - 1

Спортните модели на четирите овала с означението RS се превърнаха в любими на много хора, но както всяко нещо си имат и своите негативи. Основният, за който биват хулени от години е борбата за сцепление на предните колела или технически - недозавиването. Основната причина се крие в разположението на двигателя, което е предизвикано от системата за задвижване на четирите колела Quattro. Тя не позволява "напъхването" на двигателя към пътническия отсек и това води до неправилно разпределение на тежестта. Новото TTRS е значително подобрено в това отношение, въпреки катострофата по време на тестовете на прототипа, но братчето му RS3 бе много хулено за този свой недъг и тази компилация от Ринга го показва.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    19 23 Отговор
    1. Този тийн не може да кара.
    2. Това е кола с напречно разположен мотор и недозавиването не е толкова фрапиращо, както трябва да е в останалите модели на Ауди.
    3. Ако наистина не може да я вкара в пътя, да дойде да му монтирам за 50 лв. едно ключе, дето да му държи халдекса постоянно зацепен.
  • 2 John Doe

    34 7 Отговор
    И както каза Дж. Кларксън в едно от техните видеа "Чуваш ли този звук(звукът от цвилещите предни гуми)-звукът на разочарованието!"

    Коментиран от #4

  • 3 умна мисъл

    37 7 Отговор
    Да продават Аудитата с релси, така ще избегнат недозавиването!
  • 4 Shmeker

    17 13 Отговор

    До коментар #2 от "John Doe":

    Точно. Само че с хубави гуми не се чува свирене, а тези не са такива. ;)
  • 5 Гост

    25 6 Отговор
    Какво стана сега? Великото куатро!!! Или тези момчета не разбраха че там има първо ляв после десен завой ,те все направо карат. Айде сега чакам да ми обяснявате зимата колко са велики куатро.

    Коментиран от #14

  • 6 Shmeker

    12 8 Отговор
    Колата е 4х4 но не е великото куатро. С халдекс е.
  • 7 Shmeker

    12 6 Отговор
    Колата е 4х4 но не е великото куатро. С халдекс е.
  • 8 112

    26 6 Отговор
    Много пари за недозавиваща каруца. Пълен смях.
  • 9 Ловеца на поршета

    25 13 Отговор
    Ауди е любимата марка на слабите шофьори!!! 👀😃😄
  • 10 Пазарен Анализатор

    20 3 Отговор
    Лада Нива завива по-добре !
  • 11 Gost

    17 5 Отговор
    To e kazano audi e jenska kola 🙂
  • 12 Gost

    17 1 Отговор
    Che v toz zavoi nito edno audi ne mina kato horata sramota.
  • 13 гощо

    12 12 Отговор
    И какво показаха?!?!? Двама неможещи да крат или уплашени от завоя?!?!? Къде точно разбрахме,че става дума за недозавиване,то ако такива завой са му проблем канафките щяха са пълни с Аудита!!! Пак глупости и врели не кипели!!!!
  • 14 гощо

    15 24 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Хубаво е да се информираш първо! Системите биват Халдекс и Торсън! Първата е за бълъци като теб 90% предно и 10% задно,като дойде нужда електрически то само преценява! Втората е за сериозни карачи и коли! Специално при Ауди след 2006г е 60%задно и 40%предно винаги не електрическо дето само решава! Аз карам А6 от 2010г с торсън и да велико е куатрото и не съм имал такива драми! Що се отнася за споменатат зима от теб,тогава само ауди и някой друг сув сме в движение! Така,че карай си умрялото бем-венце или мерцедешче и тихичко с изказванията!

    Коментиран от #15, #16, #20

  • 15 Гост

    18 5 Отговор

    До коментар #14 от "гощо":

    Ей специалист на тема халдекс и торсен какво пише на всичките ви коли които са със задвижване на всички колела ,навсякъде пише КУАТРО! По табло,капак на багажника ,прагове,маска на преден капак навсякъде пише КУАТРО ! Не пише халдекс и торсен. А сега като се биеш в гърдите че караш куатро кажи какъв е мотора и какъв ти е реалния разход на колата ама не какво и дава производителя. И само да ти кажа и други фирми имат задвижване на всички колела и не се бият чак толкова в гърдите колко велики са.

    Коментиран от #17, #18

  • 16 ваг

    19 10 Отговор

    До коментар #14 от "гощо":

    Ваг фенчетата беснииииии!!!! Истината боли! Никога ваг!!!!!!!
  • 17 Ярослав Станчев

    13 6 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    И аз карам Ауди,а моето е дърто-80,б4,1993 и недозавиване не съм видял.С надлъжен двигател е и е само на предно,но до сега,за 10 години,нито един път не съм излетял от завой заради недозавиване.Брат ми кара само аудита и повечето с куатро,от 15 години и не знам да е изтървал завой заради недозавиване.Братовчед ми също има 2 аудита и при него няма такива филми.Сигурно има недозавиване,ама едва ли при нормално каране ще окаже някакво влияние пътя.Ако се правиш на рацер естествено,че ще имаш проблеми.Ама то с всяка кола е така.Като не се съобразяваш с пътната обстановка винаги ще е виновно недозавиването или презавиването.За писта е същото положението,дали ще си с 4х4,6х6,предно,задно няма значение,физиката важи за всички.

    Коментиран от #24, #25, #26

  • 18 гощо

    9 13 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Ти па се изказа неподготвен за разхода!!! Мотора е 3.0 tdi обичайният,нищо специално 239к.с. Градско 10 извън града в двупосочно движение зависи от трафика падало ми е до 6.8 обикновено ми е 7.2 7.6 по магистрала пак е според зависи как караш но е 8.5-9,5 Имах преди това БМВ 530дх и харчеше поне с по литър два отгоре на АУДИТО! А като системе 4х4 са доста по зле от АУДИ!!! Нали разбираш че ако беше по добро пак щях да повторя БМВ,но за съжаления са по зле! Да не говорим за ходова част и т.н. Просто БМВ и Мерцедес са по капризни а специално Мерцедес са си направо ТРОШЛЯЦИ!!!! Сега ако ще ми разказваш за японски коли да ти кажа,че преживях своя период с тези коли! СУбаро и Тойота ползват ТОРСЪН но като коли са далеч от Немските техники като цяло! Аз лично карах Хонда,но не са така впечатляващи! Мога и за американски коли да ти изкажа ЛИЧНО мнение като човек живял там! Сега ако обичаш пиши за лични впечатления,какво ти си карал а не какво си прочел,чул по маси от разбирачи и т.н.
  • 19 гощо

    6 9 Отговор
    Недозавиване може да се усети в всяка кола на писта! Просто това са нормални коли,не стават за писта! Ауто мотор спорт в този канал много добре показват коя марка какво може и за какво става дума! Просто туристическите автомобили макар и тунинговани не стават за писта! Намерете предаването за R.S. срещу М срещу AMG Ясно се вижда кой е лидера! Просто го намерете и гледайте вместо да спорите тука!!!

    Коментиран от #31

  • 20 Luizov

    17 7 Отговор

    До коментар #14 от "гощо":

    Ти къде живееш че само куатрото се справя със зимните условия? Чукотка може би? Аз живея в Габрово, доста сняг и баири си имаме. Като нормалните хора ходя всеки делничен ден на работа и до сега не съм пропуснал работен ден поради лоши зимни условия и градски транспорт не използвам. А карам само коли със задно предаване от 8 години. Явно нещо аз съм сбъркан. Колата ми върви повече и харчи по-малки от идентичните по мощност и габарити куатрота! И най-важното - ЗАВИВА! Принципно съм с наблюдение, че повечето (не всички, някой да не се обиди) собственици на куатрота са някакви грандомани, които следват тезата на Мечо Пух "колкото повече, толкова повече". В крайна сметка всеки има правото да кара каквото си пожелае и харесва. Но не ми допада много, някой аудаджия да ми обяснява как едва ли не колата му като е с 4 задвижващи колела е едва ли не залепена за пътя а на всички ревюта направени от автомобилни критици, като ги пуснат за време на дадена писта с аналогичен автомобил със задно, припадат.
  • 21 HONDA VTEC

    9 10 Отговор
    Predi vreme imah audi i totalno se otkazah ot tazi marka.Uj premium,no kolite sa im pulen bokluk ,tro6at se na vseki km.A otdelno nedozaviva ujasno i spira4kite im izob6to gi nqma.
  • 22 Бат Саше

    12 6 Отговор
    Еййй, големи селтаци "инженери" тук беее! Всяка една марка автомобили, дори и Дачия, е мислена от хора с тонове повече акъл от безплодните ви мозъчета. Разни момчетии, чули недочули нещо и само това повтарят и спорят за глупости! Всяка една топ марка си има запазени технологични концепции, които са същността им. Колкото за Ауди....РС 6 какво може на писта, въпреки че е шосеен автомобил, може да види всеки в тубата. А недозавиващото Ауди с дълъг петцилиндров мотор, стърчащ пред предния мост и механичното куатро се превърна в най-култовата легенда на Група Б! Това Ауди от клипа не е никакво Ауди, а чист Голф 7. Там даже за недозавиване може да се говори по-малко от всеки автомобил с предно, защото голф 7 има чудесно пътно поведение, за кола от този клас.
  • 23 Някой

    3 4 Отговор
    Всяка марка и модел автомобил по света си има недостатъци,но колко трябва да си прост за да твърдиш, че само със задно или само предно е по добре от 4х4,особенно през зимата!Разни състезатели да не се изхождат по въпроса!Карам в момента стар кош -Да Ауди е и ДА куатро е.Не спамя не съм болен фен на Ауди или БМВ дрифтър.По малко от година го карам.Тази зима открих разликата на 4х4 и останалите само предно и само задно!И не забравяйте колкото ви е по проходимо превозното средство,толкова по голям трактор ще се наложи да ви дърпа!И все пак най зле зимата е със задно колкото и електроника да има!Правил съм тестове с приятели тази зима в различни ситуации и различни автомобили-и резултата е колкото по нови гуми и нормално каране -по добре!И да кажа на всички дрифтаджии и RS маниаци да ходят да се забавляват по пистите не по пътищата-там пътуват семейства със деца.Затова моя избор е куатро за зимата най вече- при разумно шофиране няма закъсване!И да вметна че новото М ще е 4х4.
  • 24 Shmeker

    8 3 Отговор

    До коментар #17 от "Ярослав Станчев":

    Ауди имат недозавиване, така е, но това не е трагедия. Който е карал Ауди никога не се е чувствал нестабилно. В случая:

    1. Гумите са кофти, защото свирят. Като спря си личеше, че почти нямат и грайфер. Ако това се случи с кола на задно, задницата изпреварва предницата шанса да се цунка мантинелата е много по-голям ама много.
    2. Това "Куатро" не е постоянно зацепено щото е с халдекс, а се самозадейства. В случая няма приплъзване на предния мост, не се е задействало. Колата е си е все едно на предно. За това може да се направи постоянно зацепено или софтуерно или с ключе.
    3. Личи си, че този младок е без опит. Подходът при колите с предно е да се чукне обратен волан преди завоя, докато тези със задно е след завоя. Тук няма такава намеса.

    Вероятно при по-опитен драйвър нещата ще са по-добре., а и добрите гуми са си крайно необходими.
  • 25 Shmeker

    7 4 Отговор

    До коментар #17 от "Ярослав Станчев":

    Ауди имат недозавиване, така е, но това не е трагедия. Който е карал Ауди никога не се е чувствал нестабилно. В случая:

    1. Гумите са кофти, защото свирят. Като спря си личеше, че почти нямат и грайфер. Ако това се случи с кола на задно, задницата изпреварва предницата шанса да се цунка мантинелата е много по-голям ама много.
    2. Това "Куатро" не е постоянно зацепено щото е с халдекс, а се самозадейства. В случая няма приплъзване на предния мост, не се е задействало. Колата е си е все едно на предно. За това може да се направи постоянно зацепено или софтуерно или с ключе.
    3. Личи си, че този младок е без опит. Подходът при колите с предно е да се чукне обратен волан преди завоя, докато тези със задно е след завоя. Тук няма такава намеса.

    Вероятно при по-опитен драйвър нещата ще са по-добре., а и добрите гуми са си крайно необходими.
  • 26 Ловеца на поршета

    3 12 Отговор

    До коментар #17 от "Ярослав Станчев":

    Абе чичо кво е това древно МПС от 93-та година?! Ти да не караш на Фред Флинтстоун колата? 😃😁😄

    Коментиран от #32

  • 27 Gostt

    7 6 Отговор
    Tochno sobstvenicite na audi niamat pravo da govoriat Za troshliaci shtot te sa edni ot nai golemite,da ne pochvam s fakti ot jivota.kakto kaza kolegata po dolu troshat se ne zavivat spirachki niamat,goriat kato za svetovno,te ot audi edni farove nemogat da napraviat kato horata da svetat.inache fenovete si gi remontiat chesto i si vikat che bile nai dobrite koli.neka si gi karat i hvaliat,neim kupuvam az chastite :)))

    Коментиран от #28

  • 28 Shmeker

    4 10 Отговор

    До коментар #27 от "Gostt":

    Пълни глупости. Много са маневрени аудитата, имат доста голям радиус на завой като за коли с преден задвижващ мост и са доста по-маневрени от БМВ например. Спират също много по-добре от БМВ„ защото предницата им е по-тежка и помага много. Мога да направя съпоставка, защото имам и БМВ и Ауди от една и съща година на производство.
  • 29 Пазарен Либерализатор

    8 1 Отговор
    Като дърт офроудаджия мога да ви кажа, че в режим 4х4 джипките НЕдозавиват, говоря и за фултайм и за парттайм 4х4 и за истинско 4х4, без високи муфи и подобни халдекс/торсън глупости. За мен автомобил с напречно разположен двигател не е автомобил, да не говорим за алуминиеви носачи и прочее, в България няма пътища за този лак. По асфалт карам предимно задно предаване, почти никога не се е налагало зимно време с много сняг в градски условия да закачам преден мост, хубави гуми и малко акъл и минавам на всякъде. Защо Аудито недозавива, особено като му монтираш ключе да зацепи постоянно-просто е, също е просто при тая ситуация на сух път да рони мартензит в диференциала, ама карайте, по-умни сте от VAGинските инженери. :)
  • 30 ГЗЧ

    3 0 Отговор
    Това е абсолютно най-тъпия клип, който някога съм гледал!
  • 31 BENZ

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "гощо":

    Нещо си в дълбоко заблуждение, човече. Само гледай рекламите и ще се убедиш,че реклама се прави на стоки които не се купуват!! Същото важи за колите. Да си видял реклама на Мерцедес?Не нали! Това не означава че АУДИ са лоши коли. В никакев случай. Имах АУДИ В-4. Бях много доволен от нея. Е, имаше си и обичайните за тази марка кусури но, коя кола ги няма. Не величая и Мерцедеса, макар че го карам най-далго време от всички коли които съм имал. И Мерцедеса си има слаби места но, в тези коли има някакъв дух, не мога да го обясня с думи. Човек трябва да покара за да разбере. Усещането е уникално. Динамика, мощ, конфорт и най вече маневреност и устойчивост на пътя. Сигурност, бих добавил. Тогава човек забравя или не обръща внимание на дребните кусури. Не споменавам за разход. Не подценявам нито една марка. Според всеки джоб . Не бех сравнявал Дачия с Ягуар, например. Както казал Форд
    -Най хубавата кола е новата.
  • 32 Татко ти

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Ловеца на поршета":

    Татьовото,колко пъти съм ти казвал да не се буташ между мъжете,когато става въпрос за коли.Бягай да цъкаш на "Плейстейшъна" и не си слагай задника там където батковците си мерят ......
  • 33 гостъ

    1 0 Отговор
    Така де да живее конфекцията напречен мотор предвидена за предно платформа пооправена до става и за двойно в жалък опит да се замажат кусурите,че дори,както някой каза понякога и 60 процента към задният мост .Ало алфата ми от2004 е с 80 към задния не че е точно кола.Пък зимата си е звяр.Не съм имал проблеми дори с предишната макар и само съд задно,а какво удоволствие доставя.Ама то ние дето обичаме марки като Алфа, БМВ,и др.класически марки дето не си правят оглушки със законите на физиката заради икономията сме си заблудени де.То всеки тъпак знае ,че ваг.ните са си най-добре...
  • 34 гостъ

    1 0 Отговор
    Те всички с други коли дето сме ги карали и виждали по ски курортите още преди да има кабинки са се качвали само защото не
    са знаели че може само с ауди.Пък това колко заопани аудита сме виждали и теглили дори и само със задно сигурно е било сън знам ли...