Модата на фастбековете с четири врати, наричани кой знае защо купета, няма да подмине и Peugeot. Продажбите на най-големия модел на марката не вървят добре (под 10 000 екземпляра за миналата година) и французите готвят промени за наследника на 508, пише L'Automobile Magazine.
Делът на традиционните седани като VW Passat, Opel Insignia, Ford Mondeo и Citroen C5 в продажбите на европейския пазар постоянно спада. През 2016-а на Стария континент са купени едва 750 000 автомобила от този сегмент срещу 1.3 млн. преди само 10 години.
Виновници за спада са както все по-популярните SUV-та, така и четиривратите "купета", чиято мода започна с Mercedes-Benz CLS през 2004-а. Audi, BMW и Volkswagen бързо яхнаха вълната, но френските компании проспаха промените.
Peugeot се надява да навакса изоставането в следващата генерация на флагмана си. Според L'Automobile Magazine приемникът на 508 ще има не само версия с полегат покрив, а и ловно комби.
Новият модел ще бъде малко по-къс от сегашния (4.75 срещу 4.83 м), което е рядкост в днешно време. Автомобилът ще бъде построен на модулната платформа ЕMP2 и ще има междуосие от 2.8 метра.
Сигурен в гамата от двигатели засега е само новият 1.5-литров BlueDHi. Той ще се съчетава с 8-степенна автоматична трансмисия. Ще има и хибридна версия. За разлика от 508 RXH обаче тя ще комбинира бензинов, а не дизелов агрегат с електромотор.
Peugeot най-вероятно ще покаже новия си флагмански модел през март догодина на салона в Женева. Прогнозната цена на базовия модел според L'Automobile Magazine е около €31 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ХОРЕЙШО
14:23 06.07.2017
2 PSA
Коментиран от #4
14:34 06.07.2017
3 гост
14:35 06.07.2017
4 Магарето
До коментар #2 от "PSA":
Кво да бързаш, то няма ряз бе брат... на някой разклон ще напрайш опашка до де минеш, да не говорим, че 1.5 с тва купе такъв разход ще ти прави, че главата ще ти се завърти, и без да ти докара никакво удоволствие от шофирането... нямам против да харчи много, ама поне да е маневрено, а не да набира като балканче на баир... :/ sori-motori ама верно се излагат ся... поне 2.0 кат за базов, голяма кола е т'ва не е някоя корсичка...Коментиран от #9
14:44 06.07.2017
5 не е зле
Хубави картинки, но да видим след 1-2 години как ще е в действителност...
Двигателите са 1.5-литров BlueHDi, а не 1.5-литров BlueDHi.
Пфф, това Адблу всички почнаха го налагат вече.
п.п. 1.5 BlueHDi не е толкова слаб мотор- почва от 130 кс и 300Nm, мисля че има и по-мощни версии.
15:01 06.07.2017
6 ккк
Странно, само на мен ли ми се виждат не на място подобни -нетипични "модни автоаксесоари" ?.
Иначе доста добре. Всъщност аз лично не харесвам толкоз остри и ръбести линии. Но е добре!
17:53 06.07.2017
7 ккк
18:07 06.07.2017
8 Никола
Коментиран от #10
18:52 06.07.2017
9 Чичу Ади
До коментар #4 от "Магарето":
Съмнявам се, никой в Пежо да не е помислил по тоя въпрос. Именно за това слагат 8 степенен автоматик, а не като в твоята ракета - 4 степенен. Ще си набира напълно прилично с този 1.5 литров дизел и 130 к.с. Все пак това е кола от D сегмента, а не някой хот хеч. На баира ще свали предавка две и пак ще поддържа 100 км/ч. На който не му стигат, да се ориентира към щатските "F" или руските "МиГ". Пежо 100 години правят евтини и икономични коли, едва ли ще променят стратегията си заради българските пилоти. За тях французите произвеждат W16 8.0l 1500PS с 4 турбини..... Не се блъскайте, има за всички!19:51 06.07.2017
10 Кожо
До коментар #8 от "Никола":
За града е астрата...Коментиран от #12
22:52 06.07.2017
11 Shmeker
Двигателите трябва да са съонразени и с Немския пазар, там на аутобана се кара здраво и по много км. Трябвало да има и някой 3 литров поне.
22:59 06.07.2017
12 Никола
До коментар #10 от "Кожо":
Колко хора познаваш с Инсигния за аутобана и Астра за града ?Коментиран от #13
23:52 06.07.2017
13 Кожо
До коментар #12 от "Никола":
Имах предвид че ако караш основно в града, Астрата е по-подходящ избор. Всяка кола има силни и слаби страни, няма пълно щастие.07:44 07.07.2017
14 незнайко
Коментиран от #15
12:38 07.07.2017
15 Шляхтиц
До коментар #14 от "незнайко":
По традиция каросериите на Пежо се пректират от италиянската каросерна фирма Пинифарина. По мое скромно мнение Пежо 404 и Пежо 407 са едни от най-красивите и най-успешните модели на фирмата.23:55 07.07.2017
16 Госпожицата.
Все пак къде сме ние къде да те,може само да си мечтаем да сме като Французите.
23:46 08.07.2017