6 Юли, 2017 14:18 6 469 16

Peugeot ще се пробва с четириврато купе

  • peugeot-
  • 508
Peugeot ще се пробва с четириврато купе - 1

Модата на фастбековете с четири врати, наричани кой знае защо купета, няма да подмине и Peugeot. Продажбите на най-големия модел на марката не вървят добре (под 10 000 екземпляра за миналата година) и французите готвят промени за наследника на 508, пише L'Automobile Magazine.

Делът на традиционните седани като VW Passat, Opel Insignia, Ford Mondeo и Citroen C5 в продажбите на европейския пазар постоянно спада. През 2016-а на Стария континент са купени едва 750 000 автомобила от този сегмент срещу 1.3 млн. преди само 10 години.

Виновници за спада са както все по-популярните SUV-та, така и четиривратите "купета", чиято мода започна с Mercedes-Benz CLS през 2004-а. Audi, BMW и Volkswagen бързо яхнаха вълната, но френските компании проспаха промените.

Peugeot ще се пробва с четириврато купе

Peugeot се надява да навакса изоставането в следващата генерация на флагмана си. Според L'Automobile Magazine приемникът на 508 ще има не само версия с полегат покрив, а и ловно комби.

Новият модел ще бъде малко по-къс от сегашния (4.75 срещу 4.83 м), което е рядкост в днешно време. Автомобилът ще бъде построен на модулната платформа ЕMP2 и ще има междуосие от 2.8 метра.

Peugeot ще се пробва с четириврато купе

Сигурен в гамата от двигатели засега е само новият 1.5-литров BlueDHi. Той ще се съчетава с 8-степенна автоматична трансмисия. Ще има и хибридна версия. За разлика от 508 RXH обаче тя ще комбинира бензинов, а не дизелов агрегат с електромотор.

Peugeot най-вероятно ще покаже новия си флагмански модел през март догодина на салона в Женева. Прогнозната цена на базовия модел според L'Automobile Magazine е около €31 000.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ХОРЕЙШО

    14 9 Отговор
    много слаби двигатели слагат винаги франсетата,не става то така
  • 2 PSA

    11 6 Отговор
    Ти за къде бързаш? Ограниченията са до 120 км./ч., с този двигател прави 100 отгоре.

    Коментиран от #4

  • 3 гост

    10 13 Отговор
    А бе пежо
  • 4 Магарето

    13 8 Отговор

    До коментар #2 от "PSA":

    Кво да бързаш, то няма ряз бе брат... на някой разклон ще напрайш опашка до де минеш, да не говорим, че 1.5 с тва купе такъв разход ще ти прави, че главата ще ти се завърти, и без да ти докара никакво удоволствие от шофирането... нямам против да харчи много, ама поне да е маневрено, а не да набира като балканче на баир... :/ sori-motori ама верно се излагат ся... поне 2.0 кат за базов, голяма кола е т'ва не е някоя корсичка...

    Коментиран от #9

  • 5 не е зле

    6 1 Отговор
    Брей че красиво изглежда комбито отзад (като за комби де)?!
    Хубави картинки, но да видим след 1-2 години как ще е в действителност...

    Двигателите са 1.5-литров BlueHDi, а не 1.5-литров BlueDHi.
    Пфф, това Адблу всички почнаха го налагат вече.

    п.п. 1.5 BlueHDi не е толкова слаб мотор- почва от 130 кс и 300Nm, мисля че има и по-мощни версии.
  • 6 ккк

    1 0 Отговор
    За мен контурните лед светлини - отред, не подхождат и на този автомобил. Впрочем не съм видял да подхождат досега на някои друг.

    Странно, само на мен ли ми се виждат не на място подобни -нетипични "модни автоаксесоари" ?.

    Иначе доста добре. Всъщност аз лично не харесвам толкоз остри и ръбести линии. Но е добре!
  • 7 ккк

    1 0 Отговор
    Имам в предвид вертикалните лед крила, които обкантват, оконтурват предните крайни -габарити на автомобила. А не тези, които се намират в самите фаровете и акцентират още по-добре формата им.
  • 8 Никола

    3 1 Отговор
    Браво , че са намалили дължината , в този клас и 4.75 м е много . Опел с новата Инсигния направо се оляха с дължината , то хубаво за аутобана , но нали в града трябва и да се паркира .

    Коментиран от #10

  • 9 Чичу Ади

    6 3 Отговор

    До коментар #4 от "Магарето":

    Съмнявам се, никой в Пежо да не е помислил по тоя въпрос. Именно за това слагат 8 степенен автоматик, а не като в твоята ракета - 4 степенен. Ще си набира напълно прилично с този 1.5 литров дизел и 130 к.с. Все пак това е кола от D сегмента, а не някой хот хеч. На баира ще свали предавка две и пак ще поддържа 100 км/ч. На който не му стигат, да се ориентира към щатските "F" или руските "МиГ". Пежо 100 години правят евтини и икономични коли, едва ли ще променят стратегията си заради българските пилоти. За тях французите произвеждат W16 8.0l 1500PS с 4 турбини..... Не се блъскайте, има за всички!
  • 10 Кожо

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Никола":

    За града е астрата...

    Коментиран от #12

  • 11 Shmeker

    5 0 Отговор
    френски Артеон.
    Двигателите трябва да са съонразени и с Немския пазар, там на аутобана се кара здраво и по много км. Трябвало да има и някой 3 литров поне.
  • 12 Никола

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "Кожо":

    Колко хора познаваш с Инсигния за аутобана и Астра за града ?

    Коментиран от #13

  • 13 Кожо

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Никола":

    Имах предвид че ако караш основно в града, Астрата е по-подходящ избор. Всяка кола има силни и слаби страни, няма пълно щастие.
  • 14 незнайко

    8 0 Отговор
    Ако така ще изглежда, постарали са се. Франсетата обичат да правят красиви коли.

    Коментиран от #15

  • 15 Шляхтиц

    4 3 Отговор

    До коментар #14 от "незнайко":

    По традиция каросериите на Пежо се пректират от италиянската каросерна фирма Пинифарина. По мое скромно мнение Пежо 404 и Пежо 407 са едни от най-красивите и най-успешните модели на фирмата.
  • 16 Госпожицата​.

    4 0 Отговор
    Франция си е империя от както се помни, така че те винаги ще са при първите, никога няма да изостанат в технологиите и винаги ще са конкурентни на Европейския пазар на автомобили.Браво.
    Все пак къде сме ние къде да те,може само да си мечтаем да сме като Французите.