Nissan показа новата версия на най-наточения GT-R по време на автосалона в Ню Йорк, а сега вече екземпляр от този автомобил пристигна и у нас. Става дума за изпълнението Nissan GT-R Nismo 2017, което всъщност се явява най-бързата, най-мощната и най-скъпата кола на марката.
Новият суперкар се различава по аеродинамичния обвес, новата V-образна радиаторна решетка, която е конструирана специално за по-ефективно охлаждане на двигателя, като от това не страда перфектната обтекаемост на автомобила. Коефициентът на въздушно съпротивление cX е равен на 0.26.
От невидимите, но значими изменения трябва да обърнем внимание на модернизирания преден капак, който е по-твърд, на модернизираните и изработени от карбон брони и на свръхефективното задно антикрило, което осигурява една от най-високите сили на притискане за сериен автомобил.
Окачването също търпи изменения. То е още по-твърдо, пружините са с повишена твърдост, амортисьорите Bilstein също са нови, а стабилизаторите за странична устойчивост ас усилени. Всичко това води до отлична управляемост, която е по-добра от досегашния GT-R Nismo с 2%.
В салона също има изменения, като най-съществените са свързани с неговото опростяване (в добрия смисъл на думата). Само на централната конзола броя на механичните бутони е намален, без това да влияе на функционалното управление на възлите и агрегатите, командващи се от тях.
Екранът е по-голям, като новост е и използването на гласови команди за управление, създадени с цел минимално отвличане на водача от пътната обстановка. Иначе ускорението от 0 до 100 км/ч е 2.6 секунди, мощността на 3.8-литровият шестак е 600 коня, а цената - 359 900 лв с ДДС.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s konq
Коментиран от #6, #13, #15
07:40 13.07.2017
2 гощо
Коментиран от #3
07:47 13.07.2017
3 onq s konq
До коментар #2 от "гощо":
Много си праф с исказването си!Ас такива ги ям като топли кифлички на магистралата с бавареца !!!Коментиран от #5
07:50 13.07.2017
4 Нисан фен
08:00 13.07.2017
5 Onq s konq...
До коментар #3 от "onq s konq":
Ядеш ги ама друг път. С тва задно и това големо челно съпротивление, и с тва смешно задно , ти си спрел.08:04 13.07.2017
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 TIE X1 Advanced
08:42 13.07.2017
10 Ловеца на поршета
Коментиран от #19, #49
09:14 13.07.2017
11 Чичко
Нисан 2012/2013 година може да се вземе за 40к евро.
При горните три много расови модела такъв спад в цената е невъзможен.
Коментиран от #17
09:49 13.07.2017
12 Никито Иванов
09:50 13.07.2017
13 гост
До коментар #1 от "onq s konq":
Колега, ти не можеш правилно да напишеш амортИсЬор, а ръсиш акъл за немските и японските такива. Да не би коня да ти подсказва, как да пишеш?09:53 13.07.2017
14 Гост
09:56 13.07.2017
15 Гост
До коментар #1 от "onq s konq":
Колега, ти амортИсЬор не можеш правилно да напишеш, а си тръгнал а коментираш, дали могат или не могат да ги произвеждат…Коментиран от #25
09:58 13.07.2017
16 до оня с коня
09:59 13.07.2017
17 Иво
До коментар #11 от "Чичко":
Хуракан нов за тези пари не може да се вземе. За Порше не знам. А да се сравнява ширпотребата на ВАГ с GTR е меко казано недоразумение. Колкото и феновете на немското автомобилостроене да плюят. този модел на Нисан е недостижим още от времето , когато беше Скайлайн. Една кола, която е разплакала не един и двама и на пътя и на пистата. За обезценката също може да се спори...Коментиран от #20
10:03 13.07.2017
18 карал GTR
А и нали знаеш приказката за лисицата и гроздето.
10:03 13.07.2017
19 Gosho
До коментар #10 от "Ловеца на поршета":
Ти направи деня колега ,ама от смях 😂10:17 13.07.2017
20 Чичко
До коментар #17 от "Иво":
Има Хуракани до 5000 км за въпросните пари, Поршето и Аудито ново се взимат за толкова. При всички положения са по-добър избор от нисанчето. Та никой трезвомислещ няма да предпочете компромиса ГТР пред другите КЛАСНИ коли!!!Леко са се объркали с цената япончетата, но пък продадените бройки говорят най-добре. Ако си направиш труда да видиш колко бройки са продадени от въпросното Нисмо на годишна база ще видиш колко не струва сравнена с другите.
Не е за пренебрегване и факта, че Хуракана и Р8 са по-бутикови коли.
Коментиран от #22
10:45 13.07.2017
21 Пост
10:54 13.07.2017
22 Иво
До коментар #20 от "Чичко":
Не ми е целта да се заяждам и го казвам съвсем с идеята, че в спора се ражда истината -Кола на 5000 км не е нова кола , а е втора употреба - за 5000 км може да вземеш здравето на коя да е кола.
За Порше си прав - единствената немска спортна кола с имидж.
Ауди си е ширпотреба, колкото и да се напъват ПР - и и прочие. Това че цената и е баснословна , не я прави премиум.И не на последно място, тук се говори за Нисмо, което е все едно да говорим за АМГ, Шницер, или който и да е класен тунинг. Сравнението не е уместно. И лично аз не мисля, че (изключвам Порше) който и да е би се чувствал по-добре в друг автомобил. Говоря от опит и като човек, притежавал Немски, Френски, Японски автомобили...
Коментиран от #24
10:55 13.07.2017
23 БАЙ ГАН4О
11:05 13.07.2017
24 Чичко
До коментар #22 от "Иво":
Както и да го въртиш цената е смешно висока. Това, че са ушили таблото с кожа и пише нисмо отзад не означава 190к евро. Има сто годишни спортни традиции при Ламбо и Порше(марки които са насочени само и единствено към суперспорт в лимитирана бройка и не произвеждат конфекция като Нисан в 99% от случаите) които при япончетата липсват и с един единствен модел да се пъчиш на пазара за спортни коли е леко смешно. Модел който е вече на може би 12 години и не изглеждащ актуален на никого вече.Времето му на спринт вече не е фактор за големите, има куп сравнения в които го отнасят.
Коментиран от #27
11:11 13.07.2017
25 onq s konq
До коментар #15 от "Гост":
Може и граматиката да ми не е силна страна ама карам беенве а не се воза на икарус като тебе11:23 13.07.2017
26 ЪРП
ОСТАНАХ НАПРАВО ИЗУМЕН!
ГЛАВНИЯТ ИНЖЕНЕР ОБЯСНЯВАШЕ НАЙ-СПОКОЙНО ,ЧЕ СА СЪЗДАЛИ СУПЕРКОЛА, КОЯТО ТЕЖИ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СУПЕРКОЛИ, НО ПО ТАКЪВ НАЧИН СА РАЗПРЕДЕЛИЛИ МАСАТА И АЕРОДИНАМИКАТА НА КОЛАТА, ЧЕ ПОСТИГАТ ИЗУМИТЕЛНИ, ПОТРЕСАВАЩИ РЕЗУЛТАТИ!!!
ТА СЪЩИЯТ ТОЗИ КОНСТРУКТОР-ЯПОНЕЦ, ОБЯСНЯВАШЕ ,ЧЕ ВСЕКИ КОЙТО МУ ГОВОРИ ,ЧЕ СУПЕРКОЛА СЕ СЪЗДАВА САМО, КАТО СЕ ОПИТВАШ МАКСИМАЛНО ДА Я ОЛЕКОТИШ И ДА ЗАЛАГАШ НА УВЕЛИЧЕНИЕ НА МОЩНОСТТА .....НИЩО НЕ РАЗБИРАЛ ОТ КОЛИ!!!!!
АЗ, ОТ ЕДИН ПРОФЕСОР-ДЕКАН НА УНИВЕРСИТЕТ СЪМ НАУЧИЛ ,ЧЕ ЯПОНЦИТЕ СА ПЪРВАТА НАЦИЯ НА ПЛАНЕТАТА, КОЯТО ЗАПОЧВАТ ДА ПРИЛАГАТ СЛОЖНИ "МАТЕМАТИЧЕСКИ МОДЕЛИ ЗА ОПТИМИЗИРАНЕ НА КАЧЕСТВОТО" И ПО ТОЗИ НАЧИН СЪЗДАВАТ И НАЙ-КАЧЕСТВЕНИТЕ И ОПТИМАЛНИ СПЛАВИ И МАТЕРИАЛИ, И В АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕТО!!!
.....ИМЕННО НА ТОЗИ ФАКТ, ОТДАВАМ И ТОВА ,ЧЕ НИСАН GT-R Е СЪС ЗНАЧИТЕЛНО ПО-ВИСОКО ТЕГЛО ОТ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СУПЕРКОЛИ..........., НО ВЪПРЕКИ ТОВА, ЯПОНЦИТЕ СА СЪТВОРИЛИ ЧУДО В ХАРАКТЕРИСТИКИТЕ И РЕЗУЛТАТИТЕ КОИТО ПОСТИГА ТЯХНАТА СУПЕРКОЛА!!!!! ...И АКО СЕ СРАВНЯТ ТЕЗИ ПОКАЗАТЕЛИ И С ДРУГИ СУПЕРКОЛИ, ТО ЩЕ ВИ СТАНЕ ЯСНО ,ЧЕ НИКОЯ ДРУГА СУПЕРКОЛА , НЕ МОЖЕ ДА ПОСТИГНЕ ТАКИВА РЕЗУЛТАТИ НА ПИСТАТА ИЛИ ИЗВЪН НЕЯ ,КАКВИТО МОЖЕ ДА ПОСТИГНЕ GT-R С ТОВА ТЕГЛО!!!!!!!!!!!!!
Коментиран от #37
11:51 13.07.2017
27 V12
До коментар #24 от "Чичко":
Двата най-евтини GT-R с филтър 2012 в mobile.de са 47.5к евро и 51к евро. В autoscout започват от 54к евро.Също така, модела е 2007, т.е. 10-годишен.
Но това са подробности.
Колкото и да плюеш, GT-R е феноменален автомобил. Ускорения, времена на писти и т.н.
Проблема е, че наистина вече не са толкова оферта.
Първите бяха на цена ~70к евро, което беше невероятно value за парите.
Сега вече са около 100к евро, а за Низмото съм съгласен, че за 180к евро са се изхвърлили.
11:53 13.07.2017
28 Красо Зелето
Коментиран от #30
11:56 13.07.2017
29 Nissan
12:00 13.07.2017
30 Magapasa
До коментар #28 от "Красо Зелето":
Всичко е с цел по-малко тегло. Гледах една серия в която се оказа ,че вратите с ел.стъкла са по-леки от механичните иначе щеше да си бъде с ръчка за въртене. Японеца премисля всичко до грам, а и не вярвам, че ще отваряш всеки ден капака на този звяр. :)12:18 13.07.2017
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 умния гений
13:14 13.07.2017
33 Пост
13:26 13.07.2017
34 майната
13:33 13.07.2017
35 Ввв
Коментиран от #36
14:14 13.07.2017
36 Към хората с гноясали мозъчета
До коментар #35 от "Ввв":
Много, много ама много сте си повярвали, че японските марки произвеждат нещо специално. Немското трио както му викате имат технологичния принос за почти всичко ново което се появява във всеки следващ модел. Като усещане за кола, баланс на купето, използвани материали са недостижими!Качи се карай последния Авенсис примерно и после карай BMW 3/AUDI A4/BENZ C class и ще ти стане ясно от "къде изгрява слънцето"
Коментиран от #43
14:40 13.07.2017
37 Самурай
До коментар #26 от "ЪРП":
Абе ЪРП какво искаш да ти каже главният инженер, че са некадърни ли.Брей тея от Нисан явно са извънземни и за тях закони на физиката не съществуват.
И кога Нисан е бил добър на писта(В състезания), никога ???
Най ме е яд когато пренебрегвате другите достоини японски марки заради този варел.
15:00 13.07.2017
38 anis
15:29 13.07.2017
39 GTR
Коментиран от #45
16:48 13.07.2017
40 Торо
Какво да ви кажа , освен динамичните характеристики друго в тази кола не струва. Знам че ще ми скочат неговите почитали, но повечето са го гледали на картинка само.но има защо да е два пъти по евти от аналогично порше. Кола произведена 2017няма памет на седалките, кола 2017 багажника се затваря с кожена дръжка хваната с болт към ламарината на капака. Гтафиката на навигацията е меко казана отвратителна - като на автомобил от преди 12 год. Малкия дисплей между километража и оборотомета е някак си супер евтин, като на калкулатор. Стои на квадратчета, няма възможност да показва едновременно външна температута/разход/ скорост/изминати километри/км за оставащо гориво - може да показва само едно от тях. Спестили са поглъщащи топлина материали и в колата става като пещ ако се кара продължително време.
Обслужване: първо на 2000 км за настройка на съединител, всяка следващо на 1 год/или 10 000 хил .км
И за да не съм голословен ще ви кажа че имам и преки наблюдения от поршето на жена ми, макър и не турбо ес, като там обслужването е на 2 год/ 30 000 км. Материалите са на коренно различно ниво , въобще като седнеш в едната и после в другата разбираш защо нисана е с цена по 2 надолу.
И нещо за смях: никой не заглежда поршето, нисана събира погледите. А мотористите най-му се радват. Защото и те са кухи като мене
Коментиран от #47
19:20 13.07.2017
41 чеки чеки малко
20:59 13.07.2017
42 парата
21:09 13.07.2017
43 Ввв
До коментар #36 от "Към хората с гноясали мозъчета":
Абе пич,вземи си хаповете и лягай,че реалността не ти понася.23:45 13.07.2017
44 Аман от разбирачи
23:52 13.07.2017
45 Нисан
До коментар #39 от "GTR":
серийно,не "напомпана"23:53 13.07.2017
46 Prosto
06:16 14.07.2017
47 Дивуй
До коментар #40 от "Торо":
Разкажи и за колите на де цата , на бабата на дядото .Коментиран от #48
11:55 14.07.2017
48 Topo
До коментар #47 от "Дивуй":
Децата като пораснат живот и здраве да си купят каквото им харесва.Какво не ти хареса в поста ми - пиша за автомобили които карам почти всеки ден.
Вместо да иронизираш ходи образовай се, поработи, пък си купи нещо в пъти по-добро.
14:18 14.07.2017
49 Този коментар е премахнат от модератор.