13 Юли, 2017 05:30 24 878 49

Най-бързият GT-R кацна в София

  • nissan-
  • gt-r-
  • nismo
Най-бързият GT-R кацна в София - 1

Nissan показа новата версия на най-наточения GT-R по време на автосалона в Ню Йорк, а сега вече екземпляр от този автомобил пристигна и у нас. Става дума за изпълнението Nissan GT-R Nismo 2017, което всъщност се явява най-бързата, най-мощната и най-скъпата кола на марката.

Новият суперкар се различава по аеродинамичния обвес, новата V-образна радиаторна решетка, която е конструирана специално за по-ефективно охлаждане на двигателя, като от това не страда перфектната обтекаемост на автомобила. Коефициентът на въздушно съпротивление cX е равен на 0.26.

От невидимите, но значими изменения трябва да обърнем внимание на модернизирания преден капак, който е по-твърд, на модернизираните и изработени от карбон брони и на свръхефективното задно антикрило, което осигурява една от най-високите сили на притискане за сериен автомобил.

Окачването също търпи изменения. То е още по-твърдо, пружините са с повишена твърдост, амортисьорите Bilstein също са нови, а стабилизаторите за странична устойчивост ас усилени. Всичко това води до отлична управляемост, която е по-добра от досегашния GT-R Nismo с 2%.

В салона също има изменения, като най-съществените са свързани с неговото опростяване (в добрия смисъл на думата). Само на централната конзола броя на механичните бутони е намален, без това да влияе на функционалното управление на възлите и агрегатите, командващи се от тях.

Екранът е по-голям, като новост е и използването на гласови команди за управление, създадени с цел минимално отвличане на водача от пътната обстановка. Иначе ускорението от 0 до 100 км/ч е 2.6 секунди, мощността на 3.8-литровият шестак е 600 коня, а цената - 359 900 лв с ДДС.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    12 53 Отговор
    Да ама са му сложили немски амортесиори щото японците един амортесиор като хората не могат да направат !!!!

    Коментиран от #6, #13, #15

  • 2 гощо

    4 47 Отговор
    Кфемелачка,миксер,косачка!!!

    Коментиран от #3

  • 3 onq s konq

    10 49 Отговор

    До коментар #2 от "гощо":

    Много си праф с исказването си!Ас такива ги ям като топли кифлички на магистралата с бавареца !!!

    Коментиран от #5

  • 4 Нисан фен

    46 4 Отговор
    Пичове предлагам ви първо да се научите да пишете и после да коментирате
  • 5 Onq s konq...

    34 9 Отговор

    До коментар #3 от "onq s konq":

    Ядеш ги ама друг път. С тва задно и това големо челно съпротивление, и с тва смешно задно , ти си спрел.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 TIE X1 Advanced

    33 4 Отговор
    Цената е доста нагоре спрямо "нормалната" Годзила, обаче колата е просто перфектна.
  • 10 Ловеца на поршета

    10 45 Отговор
    Това смешно и изглеждащо като трактор Беларус японско недоразумение само като види в задното огледало angel eyes-а на BMW-то на Ловеца на Поршета и ще се разпадне от страх!

    Коментиран от #19, #49

  • 11 Чичко

    14 21 Отговор
    За въпросната сума може да си вземеш Porsche Turbo S/Lambo Huracan/Audi V10 plus 610 ps. И в трите случая си по-бърз, при по-добра изработка и доста по-бавна обезценка на колата.
    Нисан 2012/2013 година може да се вземе за 40к евро.
    При горните три много расови модела такъв спад в цената е невъзможен.

    Коментиран от #17

  • 12 Никито Иванов

    35 7 Отговор
    явно гроздето е много кисело за феновете на ВАГ.ните :)
  • 13 гост

    26 2 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Колега, ти не можеш правилно да напишеш амортИсЬор, а ръсиш акъл за немските и японските такива. Да не би коня да ти подсказва, как да пишеш?
  • 14 Гост

    5 2 Отговор
    Колега, ти амортИсЬор не можеш правилно да напишеш, а си тръгнал а коментираш, дали могат или не могат да ги произвеждат…
  • 15 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Колега, ти амортИсЬор не можеш правилно да напишеш, а си тръгнал а коментираш, дали могат или не могат да ги произвеждат…

    Коментиран от #25

  • 16 до оня с коня

    3 2 Отговор
    Колега, ти амортИсЬор не можеш правилно да напишеш, а си тръгнал да коментираш, дали могат или не могат да ги произвеждат…
  • 17 Иво

    28 9 Отговор

    До коментар #11 от "Чичко":

    Хуракан нов за тези пари не може да се вземе. За Порше не знам. А да се сравнява ширпотребата на ВАГ с GTR е меко казано недоразумение. Колкото и феновете на немското автомобилостроене да плюят. този модел на Нисан е недостижим още от времето , когато беше Скайлайн. Една кола, която е разплакала не един и двама и на пътя и на пистата. За обезценката също може да се спори...

    Коментиран от #20

  • 18 карал GTR

    5 3 Отговор
    Колега, ти амортИсЬор не можеш правилно да напишеш, а си тръгнал а коментираш, дали могат или не могат да ги произвеждат…
    А и нали знаеш приказката за лисицата и гроздето.
  • 19 Gosho

    10 1 Отговор

    До коментар #10 от "Ловеца на поршета":

    Ти направи деня колега ,ама от смях 😂
  • 20 Чичко

    9 18 Отговор

    До коментар #17 от "Иво":

    Има Хуракани до 5000 км за въпросните пари, Поршето и Аудито ново се взимат за толкова. При всички положения са по-добър избор от нисанчето. Та никой трезвомислещ няма да предпочете компромиса ГТР пред другите КЛАСНИ коли!!!
    Леко са се объркали с цената япончетата, но пък продадените бройки говорят най-добре. Ако си направиш труда да видиш колко бройки са продадени от въпросното Нисмо на годишна база ще видиш колко не струва сравнена с другите.
    Не е за пренебрегване и факта, че Хуракана и Р8 са по-бутикови коли.

    Коментиран от #22

  • 21 Пост

    9 6 Отговор
    Mercedes-AMG GT R - 333 977,53 лв с ддс, BMW M6 Competition с 600 коня - 286.463 лв с ддс... накъде отиваш, накъде...
  • 22 Иво

    15 0 Отговор

    До коментар #20 от "Чичко":

    Не ми е целта да се заяждам и го казвам съвсем с идеята, че в спора се ражда истината -
    Кола на 5000 км не е нова кола , а е втора употреба - за 5000 км може да вземеш здравето на коя да е кола.
    За Порше си прав - единствената немска спортна кола с имидж.
    Ауди си е ширпотреба, колкото и да се напъват ПР - и и прочие. Това че цената и е баснословна , не я прави премиум.И не на последно място, тук се говори за Нисмо, което е все едно да говорим за АМГ, Шницер, или който и да е класен тунинг. Сравнението не е уместно. И лично аз не мисля, че (изключвам Порше) който и да е би се чувствал по-добре в друг автомобил. Говоря от опит и като човек, притежавал Немски, Френски, Японски автомобили...

    Коментиран от #24

  • 23 БАЙ ГАН4О

    7 1 Отговор
    Не е лоша но за тези пари може да ве направи много по бърза и красива кола,при това уникат
  • 24 Чичко

    9 12 Отговор

    До коментар #22 от "Иво":

    Както и да го въртиш цената е смешно висока. Това, че са ушили таблото с кожа и пише нисмо отзад не означава 190к евро. Има сто годишни спортни традиции при Ламбо и Порше(марки които са насочени само и единствено към суперспорт в лимитирана бройка и не произвеждат конфекция като Нисан в 99% от случаите) които при япончетата липсват и с един единствен модел да се пъчиш на пазара за спортни коли е леко смешно. Модел който е вече на може би 12 години и не изглеждащ актуален на никого вече.
    Времето му на спринт вече не е фактор за големите, има куп сравнения в които го отнасят.

    Коментиран от #27

  • 25 onq s konq

    4 16 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Може и граматиката да ми не е силна страна ама карам беенве а не се воза на икарус като тебе
  • 26 ЪРП

    31 3 Отговор
    ДАВАХА СТРАХОТЕН ФИЛМ ПО "НЕШАНЪЛ ДЖИОГРАФИК" ,КАК СЪЗДАВАТ GT-R В ПРЕДАВАНЕТО "МЕГАЗАВОДИ" .
    ОСТАНАХ НАПРАВО ИЗУМЕН!

    ГЛАВНИЯТ ИНЖЕНЕР ОБЯСНЯВАШЕ НАЙ-СПОКОЙНО ,ЧЕ СА СЪЗДАЛИ СУПЕРКОЛА, КОЯТО ТЕЖИ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СУПЕРКОЛИ, НО ПО ТАКЪВ НАЧИН СА РАЗПРЕДЕЛИЛИ МАСАТА И АЕРОДИНАМИКАТА НА КОЛАТА, ЧЕ ПОСТИГАТ ИЗУМИТЕЛНИ, ПОТРЕСАВАЩИ РЕЗУЛТАТИ!!!

    ТА СЪЩИЯТ ТОЗИ КОНСТРУКТОР-ЯПОНЕЦ, ОБЯСНЯВАШЕ ,ЧЕ ВСЕКИ КОЙТО МУ ГОВОРИ ,ЧЕ СУПЕРКОЛА СЕ СЪЗДАВА САМО, КАТО СЕ ОПИТВАШ МАКСИМАЛНО ДА Я ОЛЕКОТИШ И ДА ЗАЛАГАШ НА УВЕЛИЧЕНИЕ НА МОЩНОСТТА .....НИЩО НЕ РАЗБИРАЛ ОТ КОЛИ!!!!!

    АЗ, ОТ ЕДИН ПРОФЕСОР-ДЕКАН НА УНИВЕРСИТЕТ СЪМ НАУЧИЛ ,ЧЕ ЯПОНЦИТЕ СА ПЪРВАТА НАЦИЯ НА ПЛАНЕТАТА, КОЯТО ЗАПОЧВАТ ДА ПРИЛАГАТ СЛОЖНИ "МАТЕМАТИЧЕСКИ МОДЕЛИ ЗА ОПТИМИЗИРАНЕ НА КАЧЕСТВОТО" И ПО ТОЗИ НАЧИН СЪЗДАВАТ И НАЙ-КАЧЕСТВЕНИТЕ И ОПТИМАЛНИ СПЛАВИ И МАТЕРИАЛИ, И В АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕТО!!!

    .....ИМЕННО НА ТОЗИ ФАКТ, ОТДАВАМ И ТОВА ,ЧЕ НИСАН GT-R Е СЪС ЗНАЧИТЕЛНО ПО-ВИСОКО ТЕГЛО ОТ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СУПЕРКОЛИ..........., НО ВЪПРЕКИ ТОВА, ЯПОНЦИТЕ СА СЪТВОРИЛИ ЧУДО В ХАРАКТЕРИСТИКИТЕ И РЕЗУЛТАТИТЕ КОИТО ПОСТИГА ТЯХНАТА СУПЕРКОЛА!!!!! ...И АКО СЕ СРАВНЯТ ТЕЗИ ПОКАЗАТЕЛИ И С ДРУГИ СУПЕРКОЛИ, ТО ЩЕ ВИ СТАНЕ ЯСНО ,ЧЕ НИКОЯ ДРУГА СУПЕРКОЛА , НЕ МОЖЕ ДА ПОСТИГНЕ ТАКИВА РЕЗУЛТАТИ НА ПИСТАТА ИЛИ ИЗВЪН НЕЯ ,КАКВИТО МОЖЕ ДА ПОСТИГНЕ GT-R С ТОВА ТЕГЛО!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #37

  • 27 V12

    12 2 Отговор

    До коментар #24 от "Чичко":

    Двата най-евтини GT-R с филтър 2012 в mobile.de са 47.5к евро и 51к евро. В autoscout започват от 54к евро.
    Също така, модела е 2007, т.е. 10-годишен.
    Но това са подробности.
    Колкото и да плюеш, GT-R е феноменален автомобил. Ускорения, времена на писти и т.н.
    Проблема е, че наистина вече не са толкова оферта.
    Първите бяха на цена ~70к евро, което беше невероятно value за парите.
    Сега вече са около 100к евро, а за Низмото съм съгласен, че за 180к евро са се изхвърлили.
  • 28 Красо Зелето

    7 15 Отговор
    Всичко хубаво, ама кола струваща недвижимо имущество в София, да се подпира предния капак със щека, е това не мога да го приема. Един Голф 4-ка има амортисьорчета на предния капак, дето не струва колко гумите на Гтр-а. Нещо са си оставили ръцете ми се струва :(

    Коментиран от #30

  • 29 Nissan

    12 5 Отговор
    Unikalna kola.Pokaza na nemskite rujdi che za nishto ne stavat.Audi bmw mercedes nito imat kola s takuw dizain ,da ne govorim za izdrujliwost oshte po-malko byrzina
  • 30 Magapasa

    17 4 Отговор

    До коментар #28 от "Красо Зелето":

    Всичко е с цел по-малко тегло. Гледах една серия в която се оказа ,че вратите с ел.стъкла са по-леки от механичните иначе щеше да си бъде с ръчка за въртене. Японеца премисля всичко до грам, а и не вярвам, че ще отваряш всеки ден капака на този звяр. :)
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 умния гений

    5 14 Отговор
    Трябва да си луд за да си купиш тази щайга. И хиляда лева да струва пак ще е най грозната на пътя.
  • 33 Пост

    5 11 Отговор
    Какво тегло ви е в главата като този туч тежи 1740 килограма. Не било постижението в ниското тегло - пълни безумия. McLaren 570S - кола на задно го разстрелва много тежко, че и той включително е по-евтин. Както Evo и STI вече не са определящи, така и GT-R вече е много далеч.
  • 34 майната

    22 1 Отговор
    ...верно,че Нисана е бесен...,ама пък чак 360 000лв малко са прекалили със Сакето япончетата...
  • 35 Ввв

    8 6 Отговор
    Наистина малко висока цена,но автомобилът е шедьовър!!!Истински спортен автомобил,който е на светлинни години от германското трио

    Коментиран от #36

  • 36 Към хората с гноясали мозъчета

    4 9 Отговор

    До коментар #35 от "Ввв":

    Много, много ама много сте си повярвали, че японските марки произвеждат нещо специално. Немското трио както му викате имат технологичния принос за почти всичко ново което се появява във всеки следващ модел. Като усещане за кола, баланс на купето, използвани материали са недостижими!
    Качи се карай последния Авенсис примерно и после карай BMW 3/AUDI A4/BENZ C class и ще ти стане ясно от "къде изгрява слънцето"

    Коментиран от #43

  • 37 Самурай

    4 4 Отговор

    До коментар #26 от "ЪРП":

    Абе ЪРП какво искаш да ти каже главният инженер, че са некадърни ли.

    Брей тея от Нисан явно са извънземни и за тях закони на физиката не съществуват.

    И кога Нисан е бил добър на писта(В състезания), никога ???

    Най ме е яд когато пренебрегвате другите достоини японски марки заради този варел.
  • 38 anis

    1 5 Отговор
    Neznam zasto mnogo xora barkat klasovete na super koli tuva e kat da sravnis patnicheski samolet sas istrebitel nisana e v klasa na niakoi mudeli Ferrari ,porse i Audi r8 drugite spomenati sa v sopstvena liga cat lambo I taka natatak ta nisana opredeleno e nai dobriat v momenta samo sas chenata sa prekalili a edinstveno Priak konkorent moze da my e porse 911 turbo govorim opravlenie povedenie rasxot ezednevna opotreba I mnogo drugi nesta chena kachestvo sporedmen porse e pobeditel ne drugo mnogo godisniat opit si kazva dumata izviniavaite ako Sam obidil niakoi fenove na nespomenati nemski marking no niamat mesto tuk v tos komentar
  • 39 GTR

    5 1 Отговор
    През ден два на автомивката ми идва само че е годзила 1200 коня . Така че не ми говорете че за първи път и дошла или че е най бързата

    Коментиран от #45

  • 40 Торо

    13 2 Отговор
    Хора стига сте де превъзнасяли по тези нисани. Имам такъв модел 2017 не е нисмо само че, а някакъв престиж.
    Какво да ви кажа , освен динамичните характеристики друго в тази кола не струва. Знам че ще ми скочат неговите почитали, но повечето са го гледали на картинка само.но има защо да е два пъти по евти от аналогично порше. Кола произведена 2017няма памет на седалките, кола 2017 багажника се затваря с кожена дръжка хваната с болт към ламарината на капака. Гтафиката на навигацията е меко казана отвратителна - като на автомобил от преди 12 год. Малкия дисплей между километража и оборотомета е някак си супер евтин, като на калкулатор. Стои на квадратчета, няма възможност да показва едновременно външна температута/разход/ скорост/изминати километри/км за оставащо гориво - може да показва само едно от тях. Спестили са поглъщащи топлина материали и в колата става като пещ ако се кара продължително време.
    Обслужване: първо на 2000 км за настройка на съединител, всяка следващо на 1 год/или 10 000 хил .км
    И за да не съм голословен ще ви кажа че имам и преки наблюдения от поршето на жена ми, макър и не турбо ес, като там обслужването е на 2 год/ 30 000 км. Материалите са на коренно различно ниво , въобще като седнеш в едната и после в другата разбираш защо нисана е с цена по 2 надолу.
    И нещо за смях: никой не заглежда поршето, нисана събира погледите. А мотористите най-му се радват. Защото и те са кухи като мене

    Коментиран от #47

  • 41 чеки чеки малко

    2 5 Отговор
    Щом искат парите джапанките, те си знаят,но човек с тия пари си взима мазерати,астон мартин, ферари,порше и тн. марки,защото като се заговорите с някоя мадама с каква кола си дошъл и кажеш нисан и няма и да те чака да довършиш,че бил крокодил,годзил,зил или миндил модел,щото мацето идея няма какъв е тоя коптор. Нисанчето е като имаш повечко парици да се пускаш по пистите.
  • 42 парата

    1 2 Отговор
    За тия пари, за да си актуален си взимаш нещо дето никой няма, а именно Harrier с вертикално излитане и кацаш дирекно пред бара. Пак е по-Бърз,надежден,двуместен и никой нисан няма да е в новините по света както ти с тоя звер
  • 43 Ввв

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "Към хората с гноясали мозъчета":

    Абе пич,вземи си хаповете и лягай,че реалността не ти понася.
  • 44 Аман от разбирачи

    3 1 Отговор
    Взели от Нисан,че направили спортна кола,то пък не щеш ли се оказала конкурентна на Порше,ти да видиш феновете на VAG-ините са в шок и ужас!Но има решение плоски идиоти-просто плюйте по колата колко лоша била,пък току-виж спънало японците...
  • 45 Нисан

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "GTR":

    серийно,не "напомпана"
  • 46 Prosto

    3 0 Отговор
    Pichove ne sporete taka seki ima lichni predpocitaniq .iskam samo da kaja schtom tezi qponci sa se nalojili na europeiskiq paza nachi ima zaschto
  • 47 Дивуй

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Торо":

    Разкажи и за колите на де цата , на бабата на дядото .

    Коментиран от #48

  • 48 Topo

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Дивуй":

    Децата като пораснат живот и здраве да си купят каквото им харесва.
    Какво не ти хареса в поста ми - пиша за автомобили които карам почти всеки ден.
    Вместо да иронизираш ходи образовай се, поработи, пък си купи нещо в пъти по-добро.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.