Статистическите данни, касаещи продажбата на нови автомобили за първото полугодие от 2017-а са истинска изненада за мнозина, но според специалисти това бе очаквано. Данните показват, че алианса Renault-Nissan е успял да изпревари дългогодишните лидери Volkswagen и Toyota.
Така за първите шест месеца от годината френско-японският алианс е най-големият автомобилен производител с продажби от 5 267 791 автомобила. Лидерът от 2016-а - Volkswagen е успял да продаде за първите шест месеца от годината 5 155 600 нови коли, а японците от Toyota са реализирали на пазара 5 130 000 возила.
Четвъртото място е за продължаващия да губи позиции General Motors. Продажбите на американците за първото полугодие на 2017-а се изчисляват на 4.7 млн автомобила. Успехът на Renault Nissan се дължи и до голяма степен на присъединяването през миналата година на марката Mitsubishi.
Иначе, продажбите на Renault са нараснали с 10.4% (1 879 000 коли) спрямо аналогичния период на 2016-а (в това число влизат и автомобилите с емблема на Dacia), а тези на Nissan - с 5.6% (2 894 488 коли). За първото полугодие на годината са продадени и 494 303 автомобила Mitsubishi, което е ръст с 2.4%.
Генералният директор на Алианса Карлос Гон заяви, че амбициите са този ръст да продължи и Renault-Nissan да запази лидерската си позиция и в края на годината. През миналата година Renault-Nissan зае третата позиция след VW и Toyota, а до 2008-а, в течение на 70 години, неизменният лидер беше GM.
След това японците от Toyota успяха да изпреварят General Motors, като задържаха лидерството до 2016-а, като отстъпиха на GM само през 2011 година заради проблеми с производството си, следствие от земетресенията в Япония. През 2016-а VW, въпреки грандиозния дизелов скандал в края на 2015-а, успя да заеме лидерската позиция.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кроко
11:48 08.08.2017
2 Megane
11:55 08.08.2017
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Lancera
Коментиран от #5, #6
12:53 08.08.2017
5 гост
До коментар #4 от "Lancera":
Мицубиши беше купено заради електрическите му модели , колкото и да ти е неприятно . Това е единствената японска компания , която като Нисан залагаше на електромобилите . Тойота и Хонда заложиха на хибриди и водородни автомобили , което ще им коства между 7 и 10 г изоставане , което в най-добрия случай ще означава сериозно намаление на продажбите , а такива като Мазда , Субару и Сузуки , дето си мислеха , че още 50 г ще правят ДВГ вече единствения изход е да се оглеждат за това кой ще ги купи .Коментиран от #15
13:16 08.08.2017
6 Бай Киро
До коментар #4 от "Lancera":
Не съм съгласен аз съм много доволен от този модел.Mitsubishi SRK-100ZR-S / FDC-100VNP
13:48 08.08.2017
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 RAV4
Пълни глупости!
13:53 08.08.2017
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Радко
На европейския пазар са пълна нула по продажби, смешниците. Не могат да покрият евро 6 нормите за дизелов двигател та им се наложи да монтират в Авенсис двулитровия дизел 135KW на БМВ да могат да съществуват на европейския пазар!
На същия пазар предлагат не особено атрактивните Ярис, Аурис/Корила, Авенсис. Рено предлага по добри коли в споменатите класове. Талисман безспорно е по-добър от Авенсис, Меган от Аурис и Клио от Ярис.
Освен това в Европа едва ли ще видиш много Крузери 150 и 200, ако имат продажби все още..
Коментиран от #13
15:40 08.08.2017
11 Рину
15:53 08.08.2017
12 Рено
Коментиран от #27
17:19 08.08.2017
13 Do 10
До коментар #10 от "Радко":
Явно наистина си много след като правиш сравнение между тях. Доста време ще им трябва на французите да стигнат японскитеКоментиран от #14
18:04 08.08.2017
14 гост
До коментар #13 от "Do 10":
Явно вече ги минаха , ако прочете статията и на Нисан и Мицубиши французи ли викаш , май си зле с географията , освен друготоКоментиран от #16
18:53 08.08.2017
15 Гост
До коментар #5 от "гост":
Ти нямаш спирка с тези електрички! Моля те, не ни занимавай постоянно с болестната си зависимост!Субару, Сузуки и Мазда търсели кой да ги купи - това е поредния ти бисер и опашата лъжа!
Я виж в САЩ, че Субару чупят всяка година рекорд след рекорд по продажби: http://www.auto-press.net/a:SUBARU-OF-AMERICA-%D0%A1-%D0%9D%D0%9E%D0%92-%D0%9D%D0%90%D0%99-%D0%94%D0%9E%D0%91%D0%AA%D0%A0-%D0%A0%D0%95%D0%97%D0%A3%D0%9B%D0%A2%D0%90%D0%A2-%D0%92-%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%94%D0%90%D0%96%D0%91%D0%98%D0%A2%D0%95-%D0%97%D0%90-2015-%D0%B3-%D0%97%D0%90-%D0%A1%D0%95%D0%94%D0%9C%D0%90-%D0%9F%D0%9E%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%9D%D0%90-%D0%93%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%9D%D0%90-
И викаш завалиите са го закъсали "яко", че нямат нито един електрически модел, а?
Честно казано, фенщината ти граничи с болестно състояние!
Коментиран от #20
19:48 08.08.2017
16 do 14
До коментар #14 от "гост":
Радко малко четеш момчето миhttps://fakti.bg/avto/249017-avtomobilna-karta-na-sveta
19:50 08.08.2017
17 Уйчо
Коментиран от #18
21:34 08.08.2017
18 Гост
До коментар #17 от "Уйчо":
Прав си,колега!Те ВАГените само проблеми правят.Вече са много зле...21:36 08.08.2017
19 Еха
22:46 08.08.2017
20 гост
До коментар #15 от "Гост":
Ще си поговорим пак след две три години , ако дотогава не се покриеш от срам де !Коментиран от #21
11:48 09.08.2017
21 Гост
До коментар #20 от "гост":
Върви при темата с номероложката, тук нямаш работа. Там си обсъждайте пророчествата.Единствения, който трябва да се скрие, си ти и твоите опашати лъжи.
Човек, който не е чувал за Айнщайн и сънува етер, няма какво смислено да каже!!!
11:59 09.08.2017
22 333
Коментиран от #23
15:02 09.08.2017
23 Рено
До коментар #22 от "333":
Рено се кара в цяла Европа и най вече в бившите социалистически страни. Дачия много го дръпна напред. Карат се много и в арабския свят, а в Турция Рено е всяка втора кола. Също така и в латинска Америка. Вече почти в цяла Европа служебните автомобили са предимно Рено или Дачия.17:33 09.08.2017
24 гост
Коментиран от #25
18:41 09.08.2017
25 333
До коментар #24 от "гост":
Рено има логика да е на 1 място. Причините са две, визия и цена. Не е качество, а визия и цена. Нека не се залъгваме, всеки нов автомобил изкарва 200- 300 000 без драми, или поне не без такива които гаранцията да не покрива. В диапазона 30-40 000 са може би едно от най-разучните предложения, комбинирано с добър лизинг и нещата се получават. За тези пари ФВ не може да вземеш а японеца си е дърво, с остарели технологии, което е просто здраво, поради последното. Просто вижте един Сивик колко струва и го сравнете с Мегана. Разликата е брутална в пари, за нещо което щу върши езнаква работа. Накрая остава емблемата и либидото....08:45 10.08.2017
26 guest
13:57 10.08.2017
27 Уау
До коментар #12 от "Рено":
а ти с тоя новия им мениджър да не сте си гадженца?Коментиран от #29
17:20 10.08.2017
28 Toto
21:29 10.08.2017
29 Този коментар е премахнат от модератор.