17 Август, 2017 07:12 6 895 54

BMW M5 идва на 21-ви този месец

BMW M5 идва на 21-ви този месец - 1

Еталонът при спортните седани се завръща в готова форма след буквално няколко дни, като от компанията пуснаха и първото видео с модела. То разкрива информацията за лимитирана начална серия наречена "BMW M5 First Edition", както и средния разход от 10.5 на 100 км. Естествено, основната премиера очакваме да се случи на автосалона във Франкфурт, който започва в средата на следващия месец.

Какво знаем до сега - автомобилът ще бъде първия M със задвижване на четирите колела, което обаче ще може да се изключва, мощността, за която се говори, че ще е 608 конски сили и 750 нютонметра ще идва от обновена версия на 4.4-литровия V8 битурбо с кодово название S63B44T0, скоростната кутия вече ще бъде само автоматична 8-степеннна от ZF и ускорението от 0 до 100 ще става само за 3.5 секунди, което е превърне М5 в най-бързия модел на компанията, защото сега титлата се държи от М760Li с 3.7 секунди.

В ценово отношение очакваме автомобилът да подмине стойността на последния M5 F10 от малко над 100 хиляди евро или над 200 хил. лева, като основната причина за това е xDrive системата.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кожо

    39 6 Отговор
    Не съм фен на БМВ, но на хубавото няма как да се каже лошо
  • 2 БМВ най-добро за НАДИН

    11 36 Отговор
    Еталон за ненадежден боклук. Сега като се почне счупени валвтроници, счупени скорости, проблемна електроника, харчене на масло.... все нормални за марката бмв неща

    Коментиран от #3, #4, #8

  • 3 onq s konq

    10 9 Отговор

    До коментар #2 от "БМВ най-добро за НАДИН":

    Понеже и друг път съм чел подобни глупости/твърде вероятно част от тях да са и твои/,ще говоря от личен опит:БМВ-то ми е "нов внос" ,пр-во 2004,204 коня дизел,6 цилиндъра.Смених какво ли не по ХОДОВАТА ЧАСТ И ТРАНСМИСИЯ-маховик,демпф. шайба,носачи,дискове и накладки,съединител,но...нищо ОТ ЕЛЕКТРОНИКАТА-безотказна е!По въпроса за "горене" на маслото:Картерът събира точно 7 литра и на 10 хил. км доливам 0,7 литра масло/700 грама/!А КОЛКО КОЛИ МОГАТ ДА СЕ ПОХВАЛЯТ С ТАКЪВ РЕЗУЛТАТ?И това при положение че според показанията навъртяните километри са 185 хил,за което изобщо не споря че са действителни,нито пък ме интересува след като колата върви като луда и харчи 6,6л/100 СМЕСЕНО .А го карам така,както се кара БМВ."Валвтроник" не знам какво значи,нито пък знам дали колата ми го има понеже е със задно предаване и ръчна скор.кутия.

    Коментиран от #11

  • 4 Трифонов

    13 9 Отговор

    До коментар #2 от "БМВ най-добро за НАДИН":

    Слушай... квартален, гаражен майсторе!!! До гуша ми дойде да пълниш нета с тъпанарските си коментари за бараки по над 200 хил.километра на разни измислени (каквито сте 90 % ), дето си внушават, че дръгела, дето са си купили за 1/3 от цената на истинско, ново БМВ, представлява нещо повече или нещо различно от стара, употребявана вещ, от която нищо не може да се очаква. Така че спри да се опитваш да убеждаваш хората колко са скапани БМВ-тата. Скачай там в поредната десетгодишна Тойота, Хонда... или там каквато гробница азиатска решиш, че ти е ОК, и си внушавай, че караш кола. Нас с новите БМВ-та не ни мисли, все ще намерим някой лев да го оправим тоя пуст валвтроник, дето толкова ти боде очите. Ако ли пък ти пречи толкова, щото ти е труден за ремонт, проблемът може да не е в сложността на валвтроника, а във вакуума между ушите ти! Аман от измислени в тая държава! Всички разбират от жени, разбират от коли, както и от футбол, могат мноо да носят на пиене и са страшни е***и! А най-голямата обида за тях е да ги наречеш п******т... Ето един добър въпрос в тая връзка:
    Като сте толкова велики, па що сте толкоз скъсани, бе!!!

    Коментиран от #6

  • 5 бай Иван

    11 13 Отговор
    Който иска да стане майстор да си купи бмв

    Коментиран от #21

  • 6 Msux

    8 12 Отговор

    До коментар #4 от "Трифонов":

    Ами да си кажем истината, бмв 2ра ръка е страшен катър. Никоя друга марка не се чупи толкова колкото БМВ 2ра ръка. Просто тия коли са направени да издържат 200к километра и след това на боклука. За това се реве навсякъде по форумите, защото хората се подвеждат заради името , което трябва да значи и качество. Всеки има приятел/личен опит, дето е сменил всичко по БМВ-то и то продължава да се чупи. Аз лично търся коли които са здрави и да ми вършат работа, не да им ставам роб. Лично аз знам как да си избера колите , имам 2005 и 2004та (няма да казвам марката) ама ще ти кажа, че съм дал 64 лева ремонт и за 2те, напълно сериозен съм.

    Коментиран от #52

  • 7 Хари

    10 9 Отговор
    И аз съм един от пострадалите с тази марка. След като купих колата вместо да и се порадвам, след месец започнаха проблемите с прословутия валвтроник. Вижте форума на БМВ доста е изписано там
  • 8 Оня с кльоня

    10 4 Отговор

    До коментар #2 от "БМВ най-добро за НАДИН":

    То и аз така,моето е 46,2000 год.си е много читаво,на 265000 по километраж,реални нз колко,защото е купувано от автокъща в Бг,та за маслото каквото налея,това и точа при прилично каране,и освен носачи,биалетки и накладки деуги проблеми съм нямал.Друг е въпроса,че такива"разбирачи"като тебе,чули и не разбрали оттук оттам разни неща,и почватда дрънкат като тенекия от сирене.
  • 9 Anton

    12 4 Отговор
    В последните 10 години имам преки наблюдения от няколко чисто нови бмв-та купени от дилъра в София. За мен за изключотелно добри и качествени автомобили. Не желая да се ангажирам с мнение за бмв трета употреба струващо 7-8 пъти по-евтино от ново такова, незнаещо реалните си километри и вкарано в България единствено с цел препродажба и изкарване на печалба от него, след направени няколко козметична ремонта за 100а-200лева автомовката в горубляне.
    Така че мантрите за трошливите бмв-та знаете къде да ги заврете. Пускат се от хора които не са имали досег с чисто нова кола от тази марка или много малък процент такива купили ново, но изтеглили късата клечка с дефектна такава. Но това са много малък процент от купувачите. аз бях от тези дръпнали късата клечка с чисто нов мл от балканстар, който буквално се разваляше през 2 месеца. Ама такива хора са единици.
    Така че преди да плюете п онякоя марка, купете си автомобил произведен от нея, но фабрично нов, карайте го 2-3 години и тогава де изказвайте.
    Мнението на бате сашко с тунингова тройка произведена преди 15-20 години някак си не е реално . А кварталната батка с гаражен тунинг на x5 още повече няма право да се изказва.
  • 10 Германеца

    9 10 Отговор
    Няма по-голям боклук от бмв,чупливи,изкуствено скъпа поддръжка.С моя имаше поредици от седмици наред ВСЕКИ нов Божи ден НОВ проблем.Платих я ТРИ пъти в резервни части и ме е вбесявала направо та чак почнах да вярвам в магии
  • 11 xxx

    7 3 Отговор

    До коментар #3 от "onq s konq":

    Ти караш 14 годишен дизелов автомобил... Как въобще ти минава през ума да я сравняваш с М5?!?

    Прав е колегата- електроника е бич за съвременните автомобили, просто при теб няма толкова много. Е, като за 200 бона не би трябвало да е трошлива, но като се има предвид качестовото на автомобилите през последните години, то и БМВ М5 не е застраховано от това да виси по сервизите.

    Не че е лоша 5-цата, напротив, страхотна е, нямам нищо против марката! Но моля, спрете да прехвалвате марката- въобще не са здрави и всеки човек който разбира от автомобили ще се съгласи с това.

    п.п. И да, ще гори масло, при това доста. За това даже мога да се хвана на бас!

    Коментиран от #15

  • 12 гост

    3 1 Отговор
    Най после, от кога го чакам !? Отивам си в къщи да строша, куче-касичката и зайче-касичката, че да си го взема.
  • 13 до 9

    5 9 Отговор
    до 9

    Антоне, адвокате.
    Като не си технически наясно с марката не драскай.

    Има си форум на бмв, може да четеш с дни.
    95% от форума се говори само за проблеми ще ти е образователно за това какви са боклуци бвтата

    Приятен ден

    Коментиран от #14, #16

  • 14 Антон

    8 3 Отговор

    До коментар #13 от "до 9":

    Ако разсъждаваме така, който и форум на която и да било автомобилна марка да отвориш, все проблеми се дискуторат от собствениците.
    Я кажи колко нови бмв-та си карал.
    Ще ти кажа да ти просветне нещо: всяко ново закупено бмв се продава с пакет техническо обслужване за 100 хил. Км или 5 години - масла , филтри, антифриз, спирачна течност се поема от тях. Фабрична гаранция 2 год ил и100 хил.км. Срещу 2-3 хил. Лв. Можеш да я удължиш с още няколко години. Техническия преглед за всеки нов автомобил важи 3 год., а на третата година техническия преглед важи нови 2 години. Единствения ти ангажимент са комплет гуми, винетка, каско и гражданска.
    Ако нещо дефектира ще отида при дилъра гаранционно да ми бъде отстранено. Нямам работа по форумите, някой да ми обяснява как да си правя еди какво си. Разбираш ли ме. И така рсзсъждават масово хората купили си нов свтомобил от която и да е марка. Естествено стига да им отговаря на стандарта на живот.
    купувате бмв за 40 хил.лв. И незнаете кой подред собственик сте. Но мислете че сте велики в трошливото бракувано бмв. До вас на светофара спира примерно чисто нова корола и вие гледате тежко, защото мислите че карате бмв. Не карате бмв - карате бракуван автомобил , поддържан с подръчни материали при бай ганя кварталния майстор.
  • 15 onq s konq

    6 2 Отговор

    До коментар #11 от "xxx":

    Глупаво и неспортсменско е да изкривяваш думите ми-НЕ СРАВНЯВАМ МОЕТО С НОВО БМВ,А ИЗРАЗЯВАМ КАТЕГОРИЧНО НЕСЪГЛАСИЕ С ПРОСТОТИЯТА ЧЕ МАРКАТА ГОРИ МАСЛО ПО ПРЕЗУМПЦИЯ!И написах на точно колко км ми е МПС-то и повтарям-гори 0,7л масло на 10000 км!А иначе колата си ми е "комън рейл" и вероятно има по-малко електроника от нова,но не чак толкова фатално.Ти обаче си знаеш твоето-"БМВ горят масло"!

    Коментиран от #32

  • 16 До 13

    8 2 Отговор

    До коментар #13 от "до 9":

    кажи ти какво караш да видим у форума на твойта марка дали се чупят бънгиите ви
    ако караш бмв като е трошляк що не го махаш
  • 17 до 14

    4 9 Отговор
    до 14

    Антоне, адвокате.
    Ти сам подчертаваш ненадеждността на марката.

    2 години гаранция.

    Това означава, че производителя казва: Гарантирам 2 години че няма да има проблеми с колата.

    А КИА дават 7 години гаранция.

    ;)

    Коментиран от #18, #19

  • 18 Антон

    15 2 Отговор

    До коментар #17 от "до 14":

    Ок
    Карай киа и се радвай на 7 годишна гаранция. Всъщност какъв е обхвата на гаранцията?
    Що тогава плюеш по бмв. Аз киа не харесвам но не ги плюя.
    Само да ти обърна внимание на нещо: Масово се движат бмв-та по на 10-15-20 год., със съответни си проблеми за автомобил на толкова години и километри. Я ми кажи колко киа, на по 10-15-20 год. си виждал. Може би всичко е брак пъ тази марка след 4-5 год. Има разлика мещо да струва 200 хил лв и друго да струва 40. Бъди сигурен не е само заради надписа.
  • 19 Кожо

    8 1 Отговор

    До коментар #17 от "до 14":

    По-дългата гаранция не означава, че колата няма да се счупи през това време. Дългата гаранция е маркетингов способ да убеди наивните хора в това - и явно доста успешно. Реално колите с по-дълга гаранция се чупят естествено повече по време на гаранционния период (особено ако е 3 пъти по-дълъг) и производителят има ангажимент да поеме разхода за ремонта за своя сметка - това е всичко. Естествено никой нормален човек не би се отказал от по-дълга гаранция
  • 20 smeh

    11 0 Отговор
    Карам кола от друга марка, но много държа да ми дефинирате "проблеми с електрониката". Защото това е любимата фраза на Мишо гаражния майстор, чиито компетенции се простират от смяна на масло до ремонт на окачването.
    Отделно политиката на т.нар немски премиум вече е тотално да изхвърли "гаражните сервизи" от пазара я с кодировка, я с изискването на специфичен инвентар който е с непосилна цена. Да не говорим, че за сервизирането се иска нон-стоп четене и обучение, а не завършено "Механо". Та и за това пада такова плюене - лично мнение.
  • 21 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "бай Иван":

    И го казва фенът на Лада???

    Коментиран от #26

  • 22 до 18

    0 4 Отговор
    до 18

    Антоне, адвокате.

    Не карам КИА.
    Дадох само пример за гаранцията.
    Чети по-добре, ако искаш да си добър адвокат на бмв.

    И да, по гаранцията може да разбереш качеството на продукта.

    А ако те интересува защо не се карат стари КИА -
    Напротив. Карат се, в цяла Азия, Америка и Русия.

    Добре е адвоката да знае повече,иначе само пари за дъвки ще изкарва ;)

    Коментиран от #24, #53

  • 23 Гост

    10 2 Отговор
    М сериите са първите серийни модификации на стокови автомобили в света, те са първоизточника на тази уникална идея и след толкова години традиции и качество са мерило за световните производители на автомобили. Всеки който е имал М е преживял уникални емоции, единственото което е като минус е скъпата поддръжка на един такъв автомобил но той няма как да е евтин за поддръжка все пак това е performance автомобил и частите са скъпи...
    И нещо за хейтърите, понеже съм сигурен че ще не намерят майстори, AMG и RS се появяват като конкуренти на М както и всички серийни тунинг подразделения.
    М с гордост може да се нарече знаменосеца на световния спортен автомобилизъм или както е модерно да се вика - FLAGMAN.

    Коментиран от #34

  • 24 Антон

    5 0 Отговор

    До коментар #22 от "до 18":

    Добре бе човек, пак те питам:
    Като си такъв спец по автомобилното качество, следва много добре да знаеш каква марка кола да си купиш. Назови я да видим във форумите на тази марка какви технически проблеми се обсъждат.
    Ако караш бмв, кажи защо не го сменяш като са такива трошляци.
    Защото само с "адвокате" "чети" "киа гаранация" еди колко си пък дори и нямаш киа, някак си олекваш и не звучиш сериозно.
  • 25 Инж.

    8 3 Отговор
    Момчета, слушайте сега какво имам аз да кажа по вечния спор за колите... Имам късмет, че родителите ми основаха семеен бизнес в индустриалната сфера преди 28 години, който издържа толкова много време в българската действителност благодарение на това, че са били винаги заедно и така са решавали всички проблеми... Случиха и на син, който се изучи, преди няколко години пое поетапно бизнеса и го развива. Не го влечаха особено курвите, да не говорим за алкохола, дискотеките и наркотиците. Осъзнавайки това баща ми ме поощряваше с една обща страст- скъпите коли... Сега съм на 35 и мога да кажа, че съм имал от трите най-хубави немски марки най-добрите модели, между които постоянно се води спор коя е по- по-. С по-сериозните коли започнах от тунингована ауди А4 1.8Т quattro 400 коня, която счупи всичко възможно (вярно беше голям кеф, но от тогава не ги харесвам).. после карах Субару STI 2.5T... Чесно не ги харесвам японките... вътре дори и най-добрите модели дават усещането за нисан чери и мирише дори на китайска пластмаса... Да не говорим, че счупи мотор на 80 хил. км, тропаха амортисьори и 2ра не влизаше... до тул с японките... от там БМВ М6 V10 (не напразно с големи букви) тази кола я сънувам до ден днешен и денем и нощем. Само който е карал нещо такова знае, че не може да се мери с нищо друго правено от човешка ръка... след това карах различни аудита 4.2FSI 5,2TFSI и т.н.. най- учудващо ми беше как може уж един от най-здравите мотори на ауди 4.2 да счупи клапан

    Коментиран от #45, #46

  • 26 бай Иван

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Някой педал ми е взел ника.
    Срещу марката нямам нищо против, само че някои шофьорчета си мислят че са голямата работа като са си взели бмв.
    А Лада ако се поддържа нормално не прави проблеми.
  • 27 Танас

    4 10 Отговор
    Който иска колата да му се чупи да си купи бмв
  • 28 Пазарен Либерализатор

    5 3 Отговор
    Ново БМВ не се чупи лесно. Поддръжката му е нормално скъпа, е, не е като на Форд, ама се търпи. Няма как да се режеш в 6000 оборота и мотора да не яде от маслото, няма кола, която да не харчи масло. Да, в България се чупят повече, предимно заради скапаните пътища и горива. М-ката има мощ повече от необходимото, това утежнява поддръжката, както и амортизира трансмисия, окачване и спирачки много по-бързо от нормален автомобил. Аз пътувам много, до сега в България не съм срещал път без дупки и неравности.
  • 29 Работник

    12 3 Отговор
    Красота, както всяко едно БМВ!
    1 БМВ
    2 Мерцедес
    Това е, така стоят за мен нещата в автомобилния свят.
  • 30 Еколог

    3 2 Отговор
    А на коя дата излиза с фирмена газова?
  • 31 bobi

    8 2 Отговор
    Относно коментара на
    БМВ най-добро за НАДИН
    (гост)
    карам БМВ от 4 години -навъртех му 150000 км -сменил съм 14 пъти малсо и колкото му сипем толкова точа при смяната-за тези 10000км съм доливал 200-300гр
    относно ходова част-въпреки перфектните пътища в България -не съм пипал нищо освен 2 биалетки
    така,че БМВ не е за Надин,защото има 2 марки коли БМВ и Мерцедес и останалите
  • 32 xxx

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "onq s konq":

    Нямам намерение да изкривявам ничии думи. Не смятам че съм написал нещо глупаво, а думата неспортсменско въобще не е на място в изречението. Ако се чувстваш засегнат, то извинявай, не съм искал да обиждам никого! Е46 е приятен автомобил, карай си го със здраве и безаварийно.

    Тезата ми е, че звучи неразумно да сравняваш дизелов 6-ак с бензинов V8 битурбо мотор, още повече като се има предвид че единият е значително по-стар.
    М5 се различава доста от стандартна 5-ца, какво да говорим за е46...
    Не съм написал, че всички БМВ-та горят масло, а че се хващам на бас, че това М5 ще гори.

    п.п. Не ми се спори за щуротии :)))
  • 33 коня на оня

    4 1 Отговор
    язе на мойто бнв всека седмица му доливам половин литър масло.одих по майстори,не могат да разберат какво става.нема дупка нема нищо.от каде те4е незнам.ама така че го карам.нема как.нали е БНВ
  • 34 xxx

    1 5 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Бърза справка с google показва, че:

    "Established in May 1972 with 35 employees, it grew to 400 employees by 1988, and is currently an integral part of BMW's market presence. The first racing project was BMW’s 3.0 CSL."

    "AMG was founded as a racing engine forge in 1967 under the name AMG Motorenbau und Entwicklungsgesellschaft mbH (AMG Engine Production and Development, Ltd.), by former Mercedes-Benz engineers Hans Werner Aufrecht and Erhard Melcher in Burgstall an der Murr, near Stuttgart."

    Чак пък че "М с гордост може да се нарече знаменосеца на световния спортен автомобилизъм" звучи дооста пресилено. Хайде няма нужда.
  • 35 guest

    2 12 Отговор
    Поредният трошлив отпадък на колела.
  • 36 Един гост

    4 9 Отговор
    Собствениците на бмвта преди да пишат в този сайт някакви безсмислени фермани, първо да се научат на шофират!
  • 37 Баварец

    13 5 Отговор
    Много хейтъри има B M W признайте си че ви е яд на марката и за тва я оплювате щото е най добрата
  • 38 Ловеца на поршета

    7 4 Отговор
    Най-добрият автомобилен производител в света с поредният технологичен шедьовър.
  • 39 BMW 2000

    5 0 Отговор
    Аз притежавам БМВ 2000 Tilux Година на производство 1966 г. колата е купена още през 1989г. втори собственик. По книжката му дават нормално да гори 0,2л/1000км а в сегашното му състояние харчи масло 1L на 1000км а километража е навъртян 3 пъти до сега са сменени амортисьори, щанги по предницата карета по кардана, шенкел, съединител 2 пъти и предстои още веднъж, но до сега на път никога не е оставял

    Коментиран от #40

  • 40 Работник

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "BMW 2000":

    Как и аз искам такова ретро бижу :) :)
  • 41 Кожо

    1 2 Отговор
    Понеже имаше коментари за КИА и здравината и (не на място под тази статия, но както и да е), нека не забравяме, че от модела Sonata на корееца Хюндай в София се движат и до момента оргомен брой таксита на по над милион километра... малко марки имат такава здравина!
  • 42 Шумахера

    3 3 Отговор
    Най добрата кола в света!
  • 43 Иво

    4 1 Отговор
    Айде и аз да се изкажа тук, като бивш притежател на БМВ - да уточня - харесвам марката. Бих карал и сега БМВ, но не смятам, че подхожда на професията ми. В смисъл - като търговец, едва ли прави добро впечатление да се изтъпаниш при клиент с кола за 70 - 80 хиляди. Та, имах е39 - 6 цилиндъра бензин 2000 кубика. Все още смятам, че това е един от най-добрите двигатели правени някога. За звук да не говорим. Сега карам чисно нова Хонда - съображенията съм си ги написал горе - също прекрасен автомобил (дизел).Това за горенето на масло - всички автомобили с турбо горят масло. И на последно място - няма лоша кола има лоша поддръжка и лош стопанин...

    Коментиран от #44

  • 44 guest

    2 2 Отговор

    До коментар #43 от "Иво":

    Нито колата ми с турбо, нито би-турбо колата 'пипат' маслото/от смяна до смяна/. Пък за горене да не говорим. И със сигурност и с твоята турбодизелова Хонда е така.
  • 45 Оле оле

    11 0 Отговор

    До коментар #25 от "Инж.":

    Бате тука по форумите може да си имал и Джъмбо джет,само че аз 4 години карах Audi s8 и не знам къде си видял 5.2 TFSI,двигателя е v10 FSI,следващото s8 е 4.0tfsi но такова животно 5.2TFSI няма и друго ще ти кажа,който и да е ако притежава BMW камо ли m6 никога няма да си купи Audi ,Mercedes да но не и Audi в момента карам F10 530d и макар да е два пъти по-малко коне от s8 не бих си купил пак Audi ,просто удоволствието от задното е ненадминато
  • 46 Оле затвори очички

    7 0 Отговор

    До коментар #25 от "Инж.":

    И щом сина ти се е изучил значи е поне на 24 аз на толкова си взех магистратурата,ти щом си на 35 на 11 години ли го направи,ако пък не е висшист и е на 18 много е рано да казваш Кво го влече има хора дето не са си взели своето на младини и на 40 ,че и 50 тръгват по к..ви.Поживем увидем казва един уж братски народ
  • 47 Кибик

    9 3 Отговор
    БМВ е страхотен автомобил, тези които за нищо пари са се набутали с "ноФ Фнос" с превъртян километраж, истински над 500,000 км с предишен собственик турчин от Германия или Италия който три години не е пипал нищо по него и го е зарязал на някой паркинг да си налягат парцалите. След БМВ няма как човек да слезе на Мерцедес или Ауди, ако реши да смени марката трябва да отиде на Порше.
  • 48 Кольо Камиона

    3 3 Отговор
    Стига с тези глупости за калпавата електроника, на БМВ като му падне акумулатора дава толкова грешки че може да ти се изправи косата, купуваш си читав акумулатор, чистиш грешките и си готов.
  • 49 хахх

    9 1 Отговор
    На тези които се оплакват от Бмв искам да им кажа нещо.Скъпи шофьори след като сте си взели коли които преди вас не са били поддържани както трябва е нормално да се развалят по често.Не е въпроса в марката а в поддръжката.
  • 50 Бургас Ахелой

    2 4 Отговор
    Колеги днеска мисля се видях с нашия герой Onq s konq.Аз сам си от Бургас и си ходя на море,когато имам време та отбих на едно,като заведение и отпреде паркирано едно продънено BMW накичено TDS,викам си кола кат кола влизам вътре и някакъв човек на до 40г обяснява как с BMW-то си изпреварвал Мерцедеси,Аудита,Ламбота,Масерати и др!!
    А пък аз съм скромен човек карам VW Golf III комби-64коня взех си едно кенче бира и си тръгнах.После по пътя гледам тоя човек с BMW се мъчи да ме изпревари пуши,дими,гърми за малко да ме изпревари и аз чат натиснах съединителя и включих на 2-ра и повече не го видях!!!
  • 51 F11

    4 0 Отговор
    Имам f11 525 xd -2012 !
    На 166 605 днес Бургас -София - Бургас , 140 км/ч - 160 км/ч - 6.7 на компа , 7.3 на колонка .
    До сега -малко турбо на 138 000 по удължената гаранция сменено и EGR на 155 000 .

    Друго НЯМА !!!

    Поздрави !
  • 52 Орфей

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Msux":

    С тези пари и УАЗ не можеш да обслужиш...
  • 53 ГанЮ

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "до 18":

    С твоя "мозък" и дъвката няма да му дъвкаш! Явно не можеш да четеш или през редове четеш, или не разбираш написаното?
  • 54 ВАГ

    3 1 Отговор
    Естествено ,че аудито е по-добро :)

    Значи ,по естество: тези които плюят по бмв-то са цигани които са си купили бмв-та за по 1000-1500лв 316i 92г ,масло йок , ремъци йок ,накладки ,окачване -квой тва .....та затва са чупливи.