25 Август, 2017 11:33 11 098 68

Лимитирана серия на култовата УАЗ-ка

  • уаз-
  • 469-
  • hunter-
  • юбилей-
  • лимитирана версия
Лимитирана серия на култовата УАЗ-ка - 1

През тази година култовият всъдеход на УАЗ празнува своя 45-годишен юбилей. От момента на пускането му в производство през 1972 година под индекс УАЗ-469 до днес, колата търпи минимални изменения, но няколко пъти сменя моделното си име.

През 1985 година, след модернизиране, той е наречен УАЗ-3151, а от 2003-а до днес се продава под името Hunter. Сега, за 45-тата годишнина от старта на производство, от завода пуснаха специална лимитирана версия. Тя се отличава от стандартните изпълнения по различната окраска, която е сиво-зелена.

Лимитирана серия на култовата УАЗ-ка

Таванът е решен в гланцово бяло, а рамките и колонките на остъклената част, както и броните, са боядисани в черен мат. Нови са и белите 16-цолови джанти. В салона седалките са тапицирани с водонепромокаем и здрав плат, а за да не остане съмнение, че това е лимитирана версия, на предния ляв калник и в салона са монтирани специални табели, оказващи номера на автомобила от уникалната серия.

От тази модификация ще бъдат пуснати за продажба точно 469 екземпляра, всеки от които с цена 699 999 рубли (­­10 025 евро). Стандартната версия на Hunter се продава в Русия за 619 000 рубли (8 865 евро).

Лимитирана серия на култовата УАЗ-ка


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пазарен Либерализатор

    30 81 Отговор
    Самоходен руски курник, заводска скрап. Причината да го произвеждат още е че не могат да създадат нищо хубаво и ново. Калпав двг, трошливи дифове и раздатки, малоумно окачване. За 10к евра взимаш нисан патрол или тойота лк и мир.

    Коментиран от #3, #4, #6

  • 2 Random

    53 14 Отговор
    Много е як.
  • 3 Random

    49 15 Отговор

    До коментар #1 от "Пазарен Либерализатор":

    Имал ли си?
    Ако за 10 000 евра се взимало патрол който бил много по-добре според теб, защо въобще се купува.

    Коментиран от #5

  • 4 Гост

    53 23 Отговор

    До коментар #1 от "Пазарен Либерализатор":

    Нисана и Тойотата не могат да стъпят и на малкия пръст на Уазката.
  • 5 Пазарен Либерализатор

    26 46 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    Руски автомобил ли притежаваш? Карал съм в казармата такава трошка, ден возиш два лежиш под него.

    Коментиран от #7, #12

  • 6 Random

    48 16 Отговор

    До коментар #1 от "Пазарен Либерализатор":

    Само като напишеш "469 vs patrol" в гугъл и първите две снимки са на уазки как теглят закъсали патроли.
    При това уазките са заводски, а патролите "пипнати"

    Коментиран от #16

  • 7 Random

    37 14 Отговор

    До коментар #5 от "Пазарен Либерализатор":

    Тогава си бил малък и не си можел да го поддържаш.
    И да, не ме е оставял на пътя никога.
  • 8 СССР

    32 12 Отговор
    Мн е яка!Имах такава производство 90 год на последните които бяха сделано в СССР.
  • 9 Пазарен Либерализатор

    26 46 Отговор
    Да разбирам ли, че тази скрап е върха на руското автомобилостроене? :)

    Коментиран от #10

  • 10 Random

    28 12 Отговор

    До коментар #9 от "Пазарен Либерализатор":

    Не, имат си ГАЗ, ЗИЛ, УРАЛ,КАМАЗ(няколко кратен победител в Дакар), АвтоВАЗ(преди самара) и имаха и АЗЛК(в днешно време собственост на vag)

    Коментиран от #18, #20

  • 11 кроко

    17 35 Отговор
    Русняците ако не изкопират нещо не могат !
    http://www.kolesa.ru/uploads/2017/02/land_rover_defender_90_heritage_2-1960x0-c-default-1960x0-c-default.jpeg
    Забележка : За по тъпите русофили, става въпрос за боята !

    Коментиран от #27

  • 12 САК

    44 12 Отговор

    До коментар #5 от "Пазарен Либерализатор":

    И аз съм карал УАЗ в казармата, и не ми се налагало да лежа под нея, а машината беше 10 годишна. Служил съм в гранични войски а там асфалт не виждахме. Реално съм много доволен от проходимостта и товароспособността им.
    Докараха нови западни джипове лендровър видях ме ги що за паркетници са.
    Ако говорим за комфорт и ергономия факт, че тя не се отнася за УАЗ, а за някой друг.

    Основната причина за това което описваш са пишман водачите на УАЗ-ките, то на повечето и танк да им дадеш, ще намерят къде да му изкривят ламарините.

    За познанията на повечето водачи редници в казармата не ми се говори. При щабни изпити, по техническа подготовка от 127 човека имаше 125 двойки и две отлични оценки. На въпрос къде е грубия филтър на горивото на УАЗ 50% не знаеха, че има такъв. А принципно са длъжни да го чистят всеки месец. Да не говорим за по сложни неща.

    Дори добър водач да си попаднеш ли на кола карана от подобни каруцари, ще патиш задължително.

    Коментиран от #24

  • 13 КРАКРА

    9 16 Отговор
    Ето ви го великият многопроходим УАЗ:
    https://www.facebook.com/etstannum/videos/1242878265835552/
  • 14 той

    19 41 Отговор
    100 години упадък.
  • 15 червен гей

    20 45 Отговор
    45 години да произвеждаш един боклук-това е страшно.
  • 16 Konq s onq

    14 22 Отговор

    До коментар #6 от "Random":

    Да не си на силни лекарства бе манияк?

    Коментиран от #17, #26

  • 17 Дойче марки

    18 26 Отговор

    До коментар #16 от "Konq s onq":

    Упояват ги тез тролове с водка и комбинация с руски паркизан и диазепам за да са по-продуктивни и надъхани в пропагандата
  • 18 Пазарен Либерализатор

    17 30 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    Че на дaкарския КамАз само името му e руско :D

    Коментиран от #19

  • 19 Random

    19 15 Отговор

    До коментар #18 от "Пазарен Либерализатор":

    Не е вярно, всичко си му е руско, само поради промяна в правилата за максималния обем на двигателя са минали на двигател либхер.

    Коментиран от #21, #22, #25

  • 20 кроко

    15 20 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    ЗИЛ отдавна издаде багажа, АЗЛК също, незнам какъв ВАГ те гони пак !

    Коментиран от #33

  • 21 кроко

    16 27 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    Мотор, трансмисия, окачване, дори и волана със седалките + гумите , са вносни !
    \Руски са само кабината и емблемата !

    Коментиран от #48

  • 22 Пазарен Либерализатор

    10 16 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    Мхм....
    Руско е, та чак пращи.. :D

    http://demotivation.me/images/20120112/67uqc79fg8l8.jpg

    Коментиран от #28

  • 23 Пазарен Либерализатор

    9 15 Отговор
    Нали?

  • 24 Тъй е

    26 6 Отговор

    До коментар #12 от "САК":

    Колега, абсолютно си прав. Аз лично съм качвал 23 задържани в такава УАЗ ка, когато служех в гранични войски. Същата вечер напълнихме ареста със 120 задържани, но който е служил в гранични, много добре знае за какво говоря.
  • 25 Да уточня

    21 6 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    За двигателя на Либхер е стара информация. Либхер се отказа да прави нов двигател за новият регламент , и Камаза се състезава отново с двигателя ЯМЗ.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Random

    5 5 Отговор

    До коментар #22 от "Пазарен Либерализатор":

    тая снимка не е вярна.
  • 29 Иван

    12 20 Отговор
    Уж много „яка“ ,пък ги карат само в Русия.И то по-бедните.Що тъй не знам......
  • 30 Иван

    7 17 Отговор
    Пазарната логика е такава,че ако нещо е хубаво и евтино ще се намери лесно пазар за него.Но явно случая не е такъв.
  • 31 Ввв

    11 17 Отговор
    По-далеч от колите на ушанките...
  • 32 Христо

    25 9 Отговор
    Тва някои хора като почнат да говорят как в казармата редовно са лежали под уазките... Ми ще лежите мноу ясно малко ли абдали са се изредили на тоя уаз, малко ли са го тормозили. Всички държавни предприятия, сдружения и т.н бяха на принципа "кради то е държавно", "Е*и го в м...та" и тем подобни принципи. Та няма как нещо да кара при подобно безхаберие. Уазката си е баш тъпа, проста кола, която е направена да върви навсякъде, а когато някой ден нещо сдаде багажа да можеш да го ремонтираш с материали от местната железария. Патрули, дефендъри, черокита... всичко си иска да бъде вкарано в сервиза. Та ако ми трябва кола която да ми върши работа и да я лашкам като вол, то бих си купил уазка за 16000лв. Колко нисани и темподобни чи.ии направени за удобство и лукс изгниха вече и колко уазки? Дядовците ви все още карат москвичите и жигулите, а ние сменяме съвременните коли като носни кърпи, защо? Защото новото е много хубаво ;)

    Коментиран от #34, #36, #42

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Иван

    12 15 Отговор

    До коментар #32 от "Христо":

    Пак да попитам,като са толкова добри и лесни и евтини за поддръжка защо не ги карат и в други страни освен бившия СССР.Примерно в африканските държави.Защо там карат предимно японски и мн. други ,но не и руски.Да не би там да има автосервизи пр. на Тойота на всеки километър!?

    Коментиран от #49

  • 35 Драйвър

    11 20 Отговор
    Егати лимитираната серия,2017 година си купуваш "джип" по технология от 50 години на миналия век без грам ъпгрейд!Дори прозорците не са направили да се отварят!Кой си купува кола която не и се отварят прозорците?И как може да има който да имат наглостта да пишат ,че е по добра от Тойота и Нисан!Дори в Русия Уазки карат само държавните служители,никой уважаващ себе си руснак не би се качил дори в уазка,всеки кара Тойота!Само у нас се пускат тези статии за да могат ушанките-платените коментатори да са си изработят рублите!
  • 36 Иван

    11 17 Отговор

    До коментар #32 от "Христо":

    И какви жигулита и москвичи бълнуваш!?Даже циганите (като най бедна част от населението) минаха на западни .Точно тези руски „коли“ гниеха здраво.Жигулата на баща ми буквално се разпадна на прачета.А първата ми кола опел рекорд (на 38 год.) ,която не карам поне от 10 год. е още в движение.Нито съм забравил как гният и ладите......
  • 37 Бат Ваню

    11 13 Отговор
    Добре, че е лимитирана ....иначе завода нема мое а смгне..... ха ха ха.........
  • 38 Специалист

    7 3 Отговор
    Само комфортът и бързината липсват, трябва и турбо на уаз ката

    Коментиран от #41

  • 39 tost

    22 10 Отговор
    Когато се създаде нещо уникално,дори и след 100 г. няма нужда от промяна,за докалзателство е Уазката ;)
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Бат Ваню

    11 14 Отговор

    До коментар #38 от "Специалист":

    .... ха ха ха.... трее е по-тиха саму.... ааааааааа ..... Тя е като МИГ-29.... не подлежи на модернизация...... ха ха ха......
  • 42 Пазарен Либерализатор

    12 18 Отговор

    До коментар #32 от "Христо":

    Командирская беше на 43000км. Не палеше, защото имаше утечка на ток и ако я оставиш без да разкачиш акумулатора ядеш дървото. Така и никой не успя да оправи проблема в автопарка. Скоростите влизаха след мощен натиск и красив шум, да не говорим за раздатката и предното , които са разпръснати на половин метър от скоростите. То не бяха вилка на съединител, изронени пиньони, шлици, стартер, теч на масло от където се сетиш по мотор и трансмисия, никакво парно, кошмар! По-голям боклук не съм виждал.

    Коментиран от #47

  • 43 ДО ВСИЧКИ!!!ВАЖНО!!!

    14 3 Отговор
    Да се знае платените коментатори са:Onq s konq,Kcabina,и бесен язовец и др.тези са най активни!
  • 44 Руски тролак

    8 9 Отговор
    Мноооооого изтрещели в този форум бе , мнооого лош матриал .

    Коментиран от #45

  • 45 Onq s konq

    8 9 Отговор

    До коментар #44 от "Руски тролак":

    Да можеби лош материал е този от който ти си създаден!!
  • 46 Бай Ганьо

    14 7 Отговор
    Прекарал съм доста време из горите с мойте джипки. Идваше отвреме на време един човек с една "УЖАСКА" и да ви кажа въпреки че се чупеше по-често"УАЗИКА" наистина се представяше мн.добре в гората.
    Човека си познаваше машината и несме го чакали много време да я оправи. За да караш УАЗ трябва да му разбираш. Пък и на времето Патроли, Ланд Ровъри и ЛК нямаше, лебедки нямаше и Силвърстоуни нямаше.
  • 47 ТАЗ

    18 8 Отговор

    До коментар #42 от "Пазарен Либерализатор":

    Като ти гледам описанието на включването на скоростите ми е ясно що за каруцар си бил.

    УАЗ няма синхронизатори на ниските предавки и вкарването със сила на предавките е рецепта за смилане на поливната неща дето си описал.

    Смяната на скорости става с двойно амбриране. Вземат ли да хъркат зъбчатки виновно е зад кормилното устройство.

    Днешните, коли ги направиха да може да ги кара всяко магаре и то нали си е магаре и трябва да си покаже магартията. Решава, че е най великия пилот, най-важното на пътя, че законите са за кон не са за магаре, че е подвластно на науката физика и много др.
    И в крайна сметка надгробните камъни взеха да се срещат на всеки по остър завой.

    Коментиран от #63

  • 48 Emo

    9 5 Отговор

    До коментар #21 от "кроко":

    Килата майка си е 99% руски . Не се сещам но внос са накладките ли дисковете ли . Е и гумите . Камаз не може да произведе такъв ДВГ , правят го в ЯМЗ -разбирай краз, маз и т.н. Има изисквания камиона да е сериен и пускат 100 броя , като ги предлагат на разни олигарси . Те това е .
  • 49 Различен

    9 6 Отговор

    До коментар #34 от "Иван":

    Ти на колко години си?? На 15 ?? Или си много простичък по рождение??
    При наличието на 800 американски бази по света ти какво очакваш??
    По колко бази се падат на всяка една държава и какво е тяхното предназначение?? Базите не са там, за да защитават няКОЙ от нещо, а за да налагат купуването на западните боклуци, както и краденето на суровините и ресурсите от тези страни! Толкова ли е сложно да се разбере??
    Виж държавите близки до Русия. Дали в тях няма руска техника в изобилие, за сметка на западната такава??

    Коментиран от #50, #51, #52

  • 50 шшшт

    7 10 Отговор

    До коментар #49 от "Различен":

    Работих преди 4 години на строителството на един огромен нефтопреработващ завод в град Нижнекамск-Татарстан ! Почти не видях руска техника, тук таме можеше да се срещне някой 25-тонен кран Камаз ! Всичката останала техника, западно европейска, американска, японска, марки няма да ти изброявам ! За да монтират някакво голямо "желязо" на 100-тина метра височина докараха по река Кама от Германия с шлепове един 300-тонен кран Либхер, който пък сглоби един друг 1000-тонен Либхер, че той да вдигне "желязото", времетраенето на операцията 2 седмици, изпълнители - немска фирма. .Бях се снимал до този големият кран, веригата му беше по висока от мен, около 2 м. някъде. Картинката със техниката е такава навсякъде по големите строителни обекти в огромната Русия, така, че не ми се изхвърляй неподготвен за руската техника в изобилие и бла, бла...

    Коментиран от #57

  • 51 шшшт

    7 9 Отговор

    До коментар #49 от "Различен":

    Камиони - самосвали, тирове, влекачи : Ман, Скания, Даф
    Кранове - верижни и авто : Либхер, Като, Ровер и още някакви немско-японски мелези.
    Булдозери - Либхер, Катерпилър, Камацу
    Багери- Камацу, Хитачи, Хюндай, Либхер, Катерпилър
    Бетон помпи - Мерцедес, Скания, Хино
    Автовишки- Холанд, Ровер
    Роботизирани мащини за забиване на сваи, Катерпилър, Камацу.
  • 52 шшшт

    7 12 Отговор

    До коментар #49 от "Различен":

    Още нещо да добавя по темата : Всички руски чиновници и началници + охраната им, които пристигаха на обекта да го испектират, джиткаха с разни лексуси, Г-клас, Тойота- ЛК, Нисан - Патрул, Инфинити, Х-5 и тн.
    Уазки, Ниви, Лади и други руски машини, на които вие хаховците тук , им лижете ауспусите не видях да карат.

    Коментиран от #55

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Работник

    13 8 Отговор
    Уазката е най-добрия бюджетен сафари автомобил точка !
    Западния ми джип не би минал от там където ще мине уазката, или ще мине но после ще дам куп пари за оправяне на драскотини и евентуални други повреди !
    Най-добре е човек да има два автомобила, но задължително единият да е работно конче като УАЗ.
  • 55 Различен

    15 8 Отговор

    До коментар #52 от "шшшт":

    Това Татарстан, къде беше???
    Що не отидеш малко по на север? Където температурите са -50-- -60 градуса, да ги видим тези прехвалени джипове за какво са? Дето техниката се пали края на октомври и се гаси края на април!
    Да те видя в някое блато, на 500 километра от най-близкото село/не град/ и ти откаже елементарната електроника, примерно датчик за налягане в гумите! Да те видя тогава КО ПРАИМ???
    Всяко нещо си има предназначение! Както не можеш с телефон да забиваш гвоздеи, защото е смешно, така и УАЗ има предназначение и не можеш да очакваш чудеса от него!
    Той е дурако устойчива машина, с възможно най-малко електроника и глезотии, предназначена за отдалечени, труднодостъпни, студени и блатисти места.
    Но да знаеш, че ще стигнеш и ще си свършиш работата там!
    А прехвалените ти Тойоти и всякакви други Жипки, ги изтеглят периодично в милиони бройки и от всякъде, заради проблеми и конструктивни грешни решения! Иначе за гъзария, гладък асфалт и сваляне на каки стават!

    Коментиран от #59, #61

  • 56 Христо

    11 4 Отговор
    Пичове давам последен пример и спирам, кой разбрал и е съгласен ок, кой не пак ок. В малкия ни град си имаме ПУ. Та в тва ПУ автопарка е от две-три лади ниви от незнам си коя година, леки коли опел, които вече ги пенсионираха, а въпросните опели замениха ладите, които пък още са налични, но не ги карат. Въпросните опели окапаха сравнително бързо, последния го пратихана сервиз и така и не се върна. Сега карат един форд фокус и една дачия. Ще ги видим колко ще издържат новите попълнения и дали няма още тея лади ниви и 2105 ли там как беше модела, дали няма да се движат още след като кията издъхне. Простата техника не може да е луксозна, но и не те оставя на пътя. Та хвалете всичко ново. Лафовете за м....стите на какво били минали ги зарежете!
  • 57 Слав

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "шшшт":

    До коментар #50 от "шшшт":
    Искам и аз да работя там.

    Коментиран от #58

  • 58 шшшт

    6 4 Отговор

    До коментар #57 от "Слав":

    Завода вече е построен така, че няма как !
    http://kam-kluch.ru/images/objects/tatarstan/2004-03-oao-taneko-nizhnekamsk/8.jpg
    А ето го и желязото, което го вдигнаха с големият еран Либхер !
    http://i.ytimg.com/vi/2wuZfEZ61jM/maxresdefault.jpg
  • 59 шшшт

    11 6 Отговор

    До коментар #55 от "Различен":

    Ти нещо се правиш май на прост, а може би си и такъв. Не говоря само за уазката, а изобщо за транспортно-строителна техника, понеже ти спомена, че в Русия и близките държави руската техника ьила в изобилие ! Е. не е баш в изобилие, дори и в северните райони има шведска, канадска, американска, японска, техника в тези държави също има райони с големи минусови температури и те също имат някакво понятие как се правят машини за суровите зимни условия. А за узката ако искаш да знаеш, преди да започнеш да я експлоатираш в северните райони, трябва сериозно да я подготвиш за това, понехе заводските не са приспособени за това. Още като нови се оазглобява салона и изцяло се отоплява, слагат се двойни стъкла, второ парно, отопляват се и пода и двигателният отсек, плюс това и втори резервоар. Сменят се всички течности и масла(трансмисия, двигател) със специални за работа при ниски температури. В тубатае пълно с клипове а тая тема, а ако имш желание питай гуглето , например, Комацу на севере..и пак, като не ги разбираш тези неща не се изхварляй и не се прави на умен.
    https://yandex.ru/images/search?text=катерпиллеры%20на%20севере&noreask=1&img_url=https%3A%2F%2Fad
  • 60 Пазарен Либерализатор

    9 12 Отговор
    УАЗ-ката е дурашка, но не е устойчива. Трошлив руски боклук е. Кола се взима за да се кара и да се.върши работа с нея, а не да се превръщаш в майстор и да я оправяш на терен. Ако УАЗ-ките ставаха хората нямаше данкарат дефендъри, тойоти, нисани. Друг е въпроса ако нямаш кеш и можеш да търкаляш само ушанска УАЗка, та поне да се научиш да ремонтираш скрап. Даже за още по-спартански изживввания може да си вземете ГАЗ 69 и пак да я величаете :)

    Коментиран от #68

  • 61 шшшт

    6 6 Отговор

    До коментар #55 от "Различен":

    Аиде, бягай с твоята уазка на север, че да ти измръзнат там топките...
    https://a.d-cd.net/3d76ba4s-960.jpg
  • 62 Нафарфорий

    8 7 Отговор
    бе става ма за ко само у русия я карат? Що некой джихадист не се земе уазка? Що некой австралиец не си земе????? Щото не става за топло прегрява!!!!!!!!!!!!!
  • 63 ужяс

    8 8 Отговор

    До коментар #47 от "ТАЗ":

    Уаз нямал синхронизатори...? Ми няма защото казаците (оп, рушняците) не могат да сдялат нищо!!!
  • 64 filo

    4 4 Отговор
    Какво толкова прави по-проходим тоя боклук уазката от другите джипове. За мен това е лъжа. Не е лъжа, че съветска кочина и не става за нищо. Всъщност всеки знае, че от алкохолици не може да се очаква да направят нещо читаво.

    Коментиран от #67

  • 65 стоян

    3 2 Отговор
    като е толкова хубава тази УАЗка тия русофили да си купят КОлко УАЗки има ново купени в България нали са евтини КОПУВАЙТЕ- АЗ имах и се отървах- Купете си путинофили
  • 66 Геро

    0 1 Отговор
    Кое точно е уникалното в този "екземпляр"?
    Джанти, цвят и табелки.
    Гарантиран пазарен интерес;))
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Русофил

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Пазарен Либерализатор":

    Ми тя не е за женчовци дето искат да си скъсат чорапогащничетата