През тази година култовият всъдеход на УАЗ празнува своя 45-годишен юбилей. От момента на пускането му в производство през 1972 година под индекс УАЗ-469 до днес, колата търпи минимални изменения, но няколко пъти сменя моделното си име.
През 1985 година, след модернизиране, той е наречен УАЗ-3151, а от 2003-а до днес се продава под името Hunter. Сега, за 45-тата годишнина от старта на производство, от завода пуснаха специална лимитирана версия. Тя се отличава от стандартните изпълнения по различната окраска, която е сиво-зелена.
Таванът е решен в гланцово бяло, а рамките и колонките на остъклената част, както и броните, са боядисани в черен мат. Нови са и белите 16-цолови джанти. В салона седалките са тапицирани с водонепромокаем и здрав плат, а за да не остане съмнение, че това е лимитирана версия, на предния ляв калник и в салона са монтирани специални табели, оказващи номера на автомобила от уникалната серия.
От тази модификация ще бъдат пуснати за продажба точно 469 екземпляра, всеки от които с цена 699 999 рубли (10 025 евро). Стандартната версия на Hunter се продава в Русия за 619 000 рубли (8 865 евро).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пазарен Либерализатор
Коментиран от #3, #4, #6
11:50 25.08.2017
2 Random
11:51 25.08.2017
3 Random
До коментар #1 от "Пазарен Либерализатор":
Имал ли си?Ако за 10 000 евра се взимало патрол който бил много по-добре според теб, защо въобще се купува.
Коментиран от #5
11:53 25.08.2017
4 Гост
До коментар #1 от "Пазарен Либерализатор":
Нисана и Тойотата не могат да стъпят и на малкия пръст на Уазката.11:56 25.08.2017
5 Пазарен Либерализатор
До коментар #3 от "Random":
Руски автомобил ли притежаваш? Карал съм в казармата такава трошка, ден возиш два лежиш под него.Коментиран от #7, #12
11:58 25.08.2017
6 Random
До коментар #1 от "Пазарен Либерализатор":
Само като напишеш "469 vs patrol" в гугъл и първите две снимки са на уазки как теглят закъсали патроли.При това уазките са заводски, а патролите "пипнати"
Коментиран от #16
11:59 25.08.2017
7 Random
До коментар #5 от "Пазарен Либерализатор":
Тогава си бил малък и не си можел да го поддържаш.И да, не ме е оставял на пътя никога.
12:00 25.08.2017
8 СССР
12:02 25.08.2017
9 Пазарен Либерализатор
Коментиран от #10
12:12 25.08.2017
10 Random
До коментар #9 от "Пазарен Либерализатор":
Не, имат си ГАЗ, ЗИЛ, УРАЛ,КАМАЗ(няколко кратен победител в Дакар), АвтоВАЗ(преди самара) и имаха и АЗЛК(в днешно време собственост на vag)Коментиран от #18, #20
12:23 25.08.2017
11 кроко
http://www.kolesa.ru/uploads/2017/02/land_rover_defender_90_heritage_2-1960x0-c-default-1960x0-c-default.jpeg
Забележка : За по тъпите русофили, става въпрос за боята !
Коментиран от #27
12:26 25.08.2017
12 САК
До коментар #5 от "Пазарен Либерализатор":
И аз съм карал УАЗ в казармата, и не ми се налагало да лежа под нея, а машината беше 10 годишна. Служил съм в гранични войски а там асфалт не виждахме. Реално съм много доволен от проходимостта и товароспособността им.Докараха нови западни джипове лендровър видях ме ги що за паркетници са.
Ако говорим за комфорт и ергономия факт, че тя не се отнася за УАЗ, а за някой друг.
Основната причина за това което описваш са пишман водачите на УАЗ-ките, то на повечето и танк да им дадеш, ще намерят къде да му изкривят ламарините.
За познанията на повечето водачи редници в казармата не ми се говори. При щабни изпити, по техническа подготовка от 127 човека имаше 125 двойки и две отлични оценки. На въпрос къде е грубия филтър на горивото на УАЗ 50% не знаеха, че има такъв. А принципно са длъжни да го чистят всеки месец. Да не говорим за по сложни неща.
Дори добър водач да си попаднеш ли на кола карана от подобни каруцари, ще патиш задължително.
Коментиран от #24
12:27 25.08.2017
13 КРАКРА
https://www.facebook.com/etstannum/videos/1242878265835552/
12:29 25.08.2017
14 той
12:43 25.08.2017
15 червен гей
12:51 25.08.2017
16 Konq s onq
До коментар #6 от "Random":
Да не си на силни лекарства бе манияк?Коментиран от #17, #26
12:53 25.08.2017
17 Дойче марки
До коментар #16 от "Konq s onq":
Упояват ги тез тролове с водка и комбинация с руски паркизан и диазепам за да са по-продуктивни и надъхани в пропагандата13:02 25.08.2017
18 Пазарен Либерализатор
До коментар #10 от "Random":
Че на дaкарския КамАз само името му e руско :DКоментиран от #19
13:07 25.08.2017
19 Random
До коментар #18 от "Пазарен Либерализатор":
Не е вярно, всичко си му е руско, само поради промяна в правилата за максималния обем на двигателя са минали на двигател либхер.Коментиран от #21, #22, #25
13:19 25.08.2017
20 кроко
До коментар #10 от "Random":
ЗИЛ отдавна издаде багажа, АЗЛК също, незнам какъв ВАГ те гони пак !Коментиран от #33
13:26 25.08.2017
21 кроко
До коментар #19 от "Random":
Мотор, трансмисия, окачване, дори и волана със седалките + гумите , са вносни !\Руски са само кабината и емблемата !
Коментиран от #48
13:30 25.08.2017
22 Пазарен Либерализатор
До коментар #19 от "Random":
Мхм....Руско е, та чак пращи.. :D
http://demotivation.me/images/20120112/67uqc79fg8l8.jpg
Коментиран от #28
13:57 25.08.2017
23 Пазарен Либерализатор
14:05 25.08.2017
24 Тъй е
До коментар #12 от "САК":
Колега, абсолютно си прав. Аз лично съм качвал 23 задържани в такава УАЗ ка, когато служех в гранични войски. Същата вечер напълнихме ареста със 120 задържани, но който е служил в гранични, много добре знае за какво говоря.14:32 25.08.2017
25 Да уточня
До коментар #19 от "Random":
За двигателя на Либхер е стара информация. Либхер се отказа да прави нов двигател за новият регламент , и Камаза се състезава отново с двигателя ЯМЗ.14:47 25.08.2017
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Random
До коментар #22 от "Пазарен Либерализатор":
тая снимка не е вярна.17:37 25.08.2017
29 Иван
18:07 25.08.2017
30 Иван
18:10 25.08.2017
31 Ввв
18:23 25.08.2017
32 Христо
Коментиран от #34, #36, #42
19:53 25.08.2017
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Иван
До коментар #32 от "Христо":
Пак да попитам,като са толкова добри и лесни и евтини за поддръжка защо не ги карат и в други страни освен бившия СССР.Примерно в африканските държави.Защо там карат предимно японски и мн. други ,но не и руски.Да не би там да има автосервизи пр. на Тойота на всеки километър!?Коментиран от #49
20:31 25.08.2017
35 Драйвър
20:32 25.08.2017
36 Иван
До коментар #32 от "Христо":
И какви жигулита и москвичи бълнуваш!?Даже циганите (като най бедна част от населението) минаха на западни .Точно тези руски „коли“ гниеха здраво.Жигулата на баща ми буквално се разпадна на прачета.А първата ми кола опел рекорд (на 38 год.) ,която не карам поне от 10 год. е още в движение.Нито съм забравил как гният и ладите......20:39 25.08.2017
37 Бат Ваню
21:25 25.08.2017
38 Специалист
Коментиран от #41
21:28 25.08.2017
39 tost
21:34 25.08.2017
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Бат Ваню
До коментар #38 от "Специалист":
.... ха ха ха.... трее е по-тиха саму.... ааааааааа ..... Тя е като МИГ-29.... не подлежи на модернизация...... ха ха ха......21:58 25.08.2017
42 Пазарен Либерализатор
До коментар #32 от "Христо":
Командирская беше на 43000км. Не палеше, защото имаше утечка на ток и ако я оставиш без да разкачиш акумулатора ядеш дървото. Така и никой не успя да оправи проблема в автопарка. Скоростите влизаха след мощен натиск и красив шум, да не говорим за раздатката и предното , които са разпръснати на половин метър от скоростите. То не бяха вилка на съединител, изронени пиньони, шлици, стартер, теч на масло от където се сетиш по мотор и трансмисия, никакво парно, кошмар! По-голям боклук не съм виждал.Коментиран от #47
22:10 25.08.2017
43 ДО ВСИЧКИ!!!ВАЖНО!!!
22:23 25.08.2017
44 Руски тролак
Коментиран от #45
23:02 25.08.2017
45 Onq s konq
До коментар #44 от "Руски тролак":
Да можеби лош материал е този от който ти си създаден!!23:13 25.08.2017
46 Бай Ганьо
Човека си познаваше машината и несме го чакали много време да я оправи. За да караш УАЗ трябва да му разбираш. Пък и на времето Патроли, Ланд Ровъри и ЛК нямаше, лебедки нямаше и Силвърстоуни нямаше.
00:11 26.08.2017
47 ТАЗ
До коментар #42 от "Пазарен Либерализатор":
Като ти гледам описанието на включването на скоростите ми е ясно що за каруцар си бил.УАЗ няма синхронизатори на ниските предавки и вкарването със сила на предавките е рецепта за смилане на поливната неща дето си описал.
Смяната на скорости става с двойно амбриране. Вземат ли да хъркат зъбчатки виновно е зад кормилното устройство.
Днешните, коли ги направиха да може да ги кара всяко магаре и то нали си е магаре и трябва да си покаже магартията. Решава, че е най великия пилот, най-важното на пътя, че законите са за кон не са за магаре, че е подвластно на науката физика и много др.
И в крайна сметка надгробните камъни взеха да се срещат на всеки по остър завой.
Коментиран от #63
00:46 26.08.2017
48 Emo
До коментар #21 от "кроко":
Килата майка си е 99% руски . Не се сещам но внос са накладките ли дисковете ли . Е и гумите . Камаз не може да произведе такъв ДВГ , правят го в ЯМЗ -разбирай краз, маз и т.н. Има изисквания камиона да е сериен и пускат 100 броя , като ги предлагат на разни олигарси . Те това е .02:10 26.08.2017
49 Различен
До коментар #34 от "Иван":
Ти на колко години си?? На 15 ?? Или си много простичък по рождение??При наличието на 800 американски бази по света ти какво очакваш??
По колко бази се падат на всяка една държава и какво е тяхното предназначение?? Базите не са там, за да защитават няКОЙ от нещо, а за да налагат купуването на западните боклуци, както и краденето на суровините и ресурсите от тези страни! Толкова ли е сложно да се разбере??
Виж държавите близки до Русия. Дали в тях няма руска техника в изобилие, за сметка на западната такава??
Коментиран от #50, #51, #52
10:50 26.08.2017
50 шшшт
До коментар #49 от "Различен":
Работих преди 4 години на строителството на един огромен нефтопреработващ завод в град Нижнекамск-Татарстан ! Почти не видях руска техника, тук таме можеше да се срещне някой 25-тонен кран Камаз ! Всичката останала техника, западно европейска, американска, японска, марки няма да ти изброявам ! За да монтират някакво голямо "желязо" на 100-тина метра височина докараха по река Кама от Германия с шлепове един 300-тонен кран Либхер, който пък сглоби един друг 1000-тонен Либхер, че той да вдигне "желязото", времетраенето на операцията 2 седмици, изпълнители - немска фирма. .Бях се снимал до този големият кран, веригата му беше по висока от мен, около 2 м. някъде. Картинката със техниката е такава навсякъде по големите строителни обекти в огромната Русия, така, че не ми се изхвърляй неподготвен за руската техника в изобилие и бла, бла...Коментиран от #57
11:28 26.08.2017
51 шшшт
До коментар #49 от "Различен":
Камиони - самосвали, тирове, влекачи : Ман, Скания, ДафКранове - верижни и авто : Либхер, Като, Ровер и още някакви немско-японски мелези.
Булдозери - Либхер, Катерпилър, Камацу
Багери- Камацу, Хитачи, Хюндай, Либхер, Катерпилър
Бетон помпи - Мерцедес, Скания, Хино
Автовишки- Холанд, Ровер
Роботизирани мащини за забиване на сваи, Катерпилър, Камацу.
11:45 26.08.2017
52 шшшт
До коментар #49 от "Различен":
Още нещо да добавя по темата : Всички руски чиновници и началници + охраната им, които пристигаха на обекта да го испектират, джиткаха с разни лексуси, Г-клас, Тойота- ЛК, Нисан - Патрул, Инфинити, Х-5 и тн.Уазки, Ниви, Лади и други руски машини, на които вие хаховците тук , им лижете ауспусите не видях да карат.
Коментиран от #55
12:09 26.08.2017
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Работник
Западния ми джип не би минал от там където ще мине уазката, или ще мине но после ще дам куп пари за оправяне на драскотини и евентуални други повреди !
Най-добре е човек да има два автомобила, но задължително единият да е работно конче като УАЗ.
12:42 26.08.2017
55 Различен
До коментар #52 от "шшшт":
Това Татарстан, къде беше???Що не отидеш малко по на север? Където температурите са -50-- -60 градуса, да ги видим тези прехвалени джипове за какво са? Дето техниката се пали края на октомври и се гаси края на април!
Да те видя в някое блато, на 500 километра от най-близкото село/не град/ и ти откаже елементарната електроника, примерно датчик за налягане в гумите! Да те видя тогава КО ПРАИМ???
Всяко нещо си има предназначение! Както не можеш с телефон да забиваш гвоздеи, защото е смешно, така и УАЗ има предназначение и не можеш да очакваш чудеса от него!
Той е дурако устойчива машина, с възможно най-малко електроника и глезотии, предназначена за отдалечени, труднодостъпни, студени и блатисти места.
Но да знаеш, че ще стигнеш и ще си свършиш работата там!
А прехвалените ти Тойоти и всякакви други Жипки, ги изтеглят периодично в милиони бройки и от всякъде, заради проблеми и конструктивни грешни решения! Иначе за гъзария, гладък асфалт и сваляне на каки стават!
Коментиран от #59, #61
13:26 26.08.2017
56 Христо
13:45 26.08.2017
57 Слав
До коментар #50 от "шшшт":
До коментар #50 от "шшшт":Искам и аз да работя там.
Коментиран от #58
15:57 26.08.2017
58 шшшт
До коментар #57 от "Слав":
Завода вече е построен така, че няма как !http://kam-kluch.ru/images/objects/tatarstan/2004-03-oao-taneko-nizhnekamsk/8.jpg
А ето го и желязото, което го вдигнаха с големият еран Либхер !
http://i.ytimg.com/vi/2wuZfEZ61jM/maxresdefault.jpg
16:56 26.08.2017
59 шшшт
До коментар #55 от "Различен":
Ти нещо се правиш май на прост, а може би си и такъв. Не говоря само за уазката, а изобщо за транспортно-строителна техника, понеже ти спомена, че в Русия и близките държави руската техника ьила в изобилие ! Е. не е баш в изобилие, дори и в северните райони има шведска, канадска, американска, японска, техника в тези държави също има райони с големи минусови температури и те също имат някакво понятие как се правят машини за суровите зимни условия. А за узката ако искаш да знаеш, преди да започнеш да я експлоатираш в северните райони, трябва сериозно да я подготвиш за това, понехе заводските не са приспособени за това. Още като нови се оазглобява салона и изцяло се отоплява, слагат се двойни стъкла, второ парно, отопляват се и пода и двигателният отсек, плюс това и втори резервоар. Сменят се всички течности и масла(трансмисия, двигател) със специални за работа при ниски температури. В тубатае пълно с клипове а тая тема, а ако имш желание питай гуглето , например, Комацу на севере..и пак, като не ги разбираш тези неща не се изхварляй и не се прави на умен.https://yandex.ru/images/search?text=катерпиллеры%20на%20севере&noreask=1&img_url=https%3A%2F%2Fad
17:29 26.08.2017
60 Пазарен Либерализатор
Коментиран от #68
17:30 26.08.2017
61 шшшт
До коментар #55 от "Различен":
Аиде, бягай с твоята уазка на север, че да ти измръзнат там топките...https://a.d-cd.net/3d76ba4s-960.jpg
18:39 26.08.2017
62 Нафарфорий
18:47 26.08.2017
63 ужяс
До коментар #47 от "ТАЗ":
Уаз нямал синхронизатори...? Ми няма защото казаците (оп, рушняците) не могат да сдялат нищо!!!19:13 26.08.2017
64 filo
Коментиран от #67
22:33 27.08.2017
65 стоян
18:00 28.08.2017
66 Геро
Джанти, цвят и табелки.
Гарантиран пазарен интерес;))
18:59 28.08.2017
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Русофил
До коментар #60 от "Пазарен Либерализатор":
Ми тя не е за женчовци дето искат да си скъсат чорапогащничетата18:47 03.09.2017