Продажбите на първия сериен електромобил на Porsche ще започнат в края на 2019 г. на цени от $85 000, обяви шефът на компанията Оливер Блум. Това e по-евтино не само от Panamera, а и от по-мощните версии на основния конкурент Tesla Model S.
Електромобилът, чието име все още не се знае, няма да се различава драстично от показания през 2015 г. прототип Mission E с два електромотора със сумарна мощност 600 к.с. Серийният вариант на концепта ще ускорява от 0 до 100 за 3.5 сек., а максималната скорост ще бъде ограничена на 250 км/ч.
Електрическото Porsche ще може да изминава до 500 км с едно зареждане. Специално бързо зарядно ще попълва 80% от капацитета на батерията за 15 минути.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ТИ и АЗ
14:34 15.09.2017
2 123
С марка Порше!
Коментиран от #8
15:10 15.09.2017
3 ПОРШЕТО
15:14 15.09.2017
4 doe
15:22 15.09.2017
5 мерцедеса
Не разбират ли , че само Хонда могат да правят двигатели .. и коли и такива на ток и въобще !
Що се излагат само !
15:34 15.09.2017
6 гост
Апропо Ауди се пробваха с електричка и не успяха да я пуснат в производство, минавала само 250км от заявените 450км. Та изчакайте преди да хвалите нещо, което е само една идея и не може да се пипне и пробва.
Коментиран от #14
15:41 15.09.2017
7 Хайде и тия ЩЕ
Tesla никога не може да произведе това което ние може да ви обещаем!
Само че дори с обещанията се излагат. Порше е спортен автомобил, а А някакъв си 7-местен седан, и някакъв семеен двутонен кросоувър, ще ускоряват по-бързо от него. При това тогава ще са тригодишни.
17:21 15.09.2017
8 гост
До коментар #2 от "123":
Не Порше, а снимка на Порше. С обещания за високи характеристики, предполагаема цена и специялно зарядно в единствен екземпляр пред централата им.17:29 15.09.2017
9 Лошия
19:10 15.09.2017
10 възмутен
19:33 15.09.2017
11 възмутен
ДУХАИТЕ ТАРАТОРА И СУПАТА
19:35 15.09.2017
12 гост
Коментиран от #13
20:35 15.09.2017
13 tost
До коментар #12 от "гост":
Алоооо....... госта,когато Тесла успее сама да залее американския,европейския и световния пазар с електрички ела и ми се обади.В близките 10 г. няма да се случи,за една година в 60 милионна Италия ,видях 1 Тесла.
Успех със сънищата.
Коментиран от #15, #16
21:03 15.09.2017
14 Shmeker
До коментар #6 от "гост":
Не мисля, че Тесла има потенциала на VAGКоментиран от #17, #27
21:43 15.09.2017
15 Гост
До коментар #13 от "tost":
За 2017 г. в София видях 5 Tesla S и два 2 Tesla X22:33 15.09.2017
16 гост
До коментар #13 от "tost":
Тосте , не знам какво ще залива Тесла , ама Порше ще залее само такива като теб . Да ти припомня , че след близо 90 г производство и инвестиции десет пъти по-големи от Тесла , Порше в момента продава под 250 000 бр. годишно и то с растеж максимум 15% , докато Тесла под 100% не е падала и за догодина има поръчки за над 500 000 бр. , а като борсова цена вече е няколко пъти повече от Порше . Плюс това Порше е "заключено" от ВАГ да работи само в луксозния сегмент , така че е изключено да влезе в масовия и да си вдигне продажбите , ако ще себестойността му да стане колкото на Голф . Плюс това не съм чул Порше да планира нови мощности , даже може да затвори някои от сегашните , не че всичките накуп не са по-малки от на Тесла в момента , а за в бъдеще ще станат в пъти по-малки . Та мисълта ми беше , че това , че си виждал повече Поршета отколкото Тесли се дължи само на това , че Порше се произвежда от 20 ПЪТИ повече време и повечето бройки не се ползват като ежедневни автомобили и затова имат по-дълъг живот , но само след 1-2 години нещата ще са коренно различни .Коментиран от #19
23:22 15.09.2017
17 гост
До коментар #14 от "Shmeker":
Сигурно ще си много изненадан , но в момента "потенциала" на ВАГ зависи от едно единствено нещо и то се нарича БАТЕРИЯ ! Айде сега почвай да мислиш как и КОГА ВАГ ще стигнат "потенциала" на Тесла по производство на батерии , при положение ,че даже не са започнали строеж и на една фабрика , а това отнема между 3 и 5 години минимум , в случая по-скоро 5 . В света има няколко обявени фабрики от други фирми , но със същите срокове , че и по-зле . И какво ще купуваме батерии от Тесла може би ? Ама тя си има къде да ги вложи , даже и на нея са и кът . И какво остана , ами явно още 5-6 годинки ще караме на медийни кампании и дребни серии в най-добрия случай , а Тесла до тогава ще е стигнала производства , дето не Порше , а Фолксваген ще се озори да постига и той все пак трябва да пусне поне малко "аванта" и на другите от "групата" щото иначе те скоропостижно ще гушнат букета докато чакат ред . Е как ти се вижда "потенциала" ?Коментиран от #20
23:43 15.09.2017
18 Курльо
05:38 16.09.2017
19 123
До коментар #16 от "гост":
Може и да продават само по 250 000 на година, ама го правят с най голямата единична печалба от автомобил. Не съм чул никой друг да дава годишна премия на работниците си поради добрите фирмени показатели!? По 8, 9 000 Евро премия на служител, та това е сериозно нещо. А за Тесла, едно е да имаш поръчки, друго е продажби. Както и да е, ще ги видим:)Коментиран от #25
14:22 16.09.2017
20 123
До коментар #17 от "гост":
Ами то в Германия ако няма кой да произведе батерията, то не знам кой е в състояние. Бош, Варта, други...Коментиран от #21
14:24 16.09.2017
21 Гост
До коментар #20 от "123":
Ама толкова си наивен! Нали не мислиш, че батерията за електромоби са като акумулаторите за автомобили произведени от Варта и Бош?В Европа няма производство все още!
Коментиран от #24
17:31 16.09.2017
22 хихихии
07:01 17.09.2017
23 Ще, ще, ще! Ама ние наистина ще...
08:16 17.09.2017
24 123
До коментар #21 от "Гост":
Нали и ти не си толкова наивен, да мислиш че тази батерия се прави с космическа технология която само Тесла притежава. Германците не са решили, не са я направили. Просто пазара не им го налага в момента.Коментиран от #26, #28
09:07 17.09.2017
25 Офффф
До коментар #19 от "123":
Щом като имаш поръчки ще имаш и продажби.Светна ли се,или да казвам защо?12:29 17.09.2017
26 гост
До коментар #24 от "123":
Не е и нужно да се прави с "космическа" технология , достатъчно е да нямаш изградени мощности за производство , щото старите не стават , да не говорим , че Бош и Варта вече поръчват над две трети от акумулаторите на външни фирми , дори на нашите велики "Монбат" . Как я виждаш утре да им поръчат батерия като за "Тесла" , а ? Ще е голямо приключение ! И въобще като е толкова лесно , що аджеба не ги пускат тия пусти батерии и "прототипи" , ами всяка година отлагат с по една-две годинки и ни "заливат" само със ЩЕ ! Само не почвай със глупости , че "не ги интересува" , щото и децата ще ти се смеят !12:30 17.09.2017
27 Оффф
До коментар #14 от "Shmeker":
Слаба страна ти е мисленето!Те вече имат много по-голям потенцял от на ваг.12:32 17.09.2017
28 Оффф
До коментар #24 от "123":
А, ти нали не мислиш,че любимите ти прехвалени шваби са номер едно във всяко нещо.12:38 17.09.2017
29 Оффф
12:57 17.09.2017
30 Гост
Тесла вече изгради конвейера за производство на Модел 3 и произведе първите бройки. Въпреки това, им са необходими 3 месеца, само за да ги настроят за масово производство.
Другите дори не са готови с проект, да не говорим за нещо повече. Помислете си, след колко време ще произведат нещо реално?
Една жена и с раждане на 10 деца да има опит, а мъжът и да е милиардер, пак са и необходими поне 7 месеца, за да роди здраво бебе! Само с пари и опит не става.
13:22 17.09.2017
31 123
14:42 17.09.2017
32 123
15:04 17.09.2017
33 Да, ама не!
При спазване на скоростта за извънградско 90 километра в час пробегът съответно е 605км и 526 км
Н
При скорост от 70 километра в час, пробегът става 714 км в жегата с включен климатик и съответно 618 километра при минусови температури и парно.
Следователно единственото вярно нещо което каза, е това че пробегът зависи от стила на шофиране.
Който иска сам може да провери какво пише в официалната страница на Tesla
https://www.tesla.com/de_DE/models
Скорост от 85 мили в час въобще не фигурира в калкулатора.
10:16 18.09.2017