Всички автомобилни производители се хвърлиха в създаването на покъртително мощни и скъпи автомобили, с които да преследват рекордни постижения на Нюрбургринг, но в крайна сметка всичко опря до стари и доказани рецепти. Първо бе постижението от 6:52 на атмосферния Huracan Performante с неговите незначителни на фона на останалите 640 конски сили, но сега имаме нов рекордьор и то с масивна разлика. Той не разчита на хваленото 4х4 задвижване, а на класическо задно предаване и 3.8-литров турбодвигател с мощност от 700 конски сили - GT2 RS. Разбира се има много специфични настойки, но ако трябва да го сравним с "картингът" Radical SR8 LM или чудовищния McLaren P1 LMс 1000 конски сили, то това е нормално суперспортно купе, а постижението - него го оставяме на вас, да му се насладите в пълния му блясък.
27 Септември, 2017 12:17 3 803 28
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Спас
Коментиран от #2
12:25 27.09.2017
2 незнайко
До коментар #1 от "Спас":
Остава им, Next EV Nio EP9 с време 6:45.90 !Коментиран от #3
12:38 27.09.2017
3 Знайко
До коментар #2 от "незнайко":
Next EV е далеч от масов и готов автомобил, а GT2-ките вече се разхождат по европейските пътища.12:40 27.09.2017
4 Ричи
Колко правеше тъпотията ГТ-Р на ринга, че не помня??
Коментиран от #5, #23
12:50 27.09.2017
5 някойситам
До коментар #4 от "Ричи":
Незнам, защо повечето хора заемат крайни позиции: немско е най добро, японско е л*.но, или пък обратно... Включвайки малко мисъл, не трябва да си голям познавач, за да видиш: да, немски автомобили исключително технологични, докато японски нямат тази технологичност, и за сметка на това, са с по-прости агрегати, които нямат толкова електроника и финни части, и съответно са по-надежни. Няма японски автомобил, който може да стигне до най добрите германски коли в технологичност или възможности, но пък няма германски коли (вече ги няма), които могат да се похвалят с голяма надежност... Аз харессвам и германски и японски и италиански коли, но на мен много ми е сложно да ги сравнявам... камо ли да казвам категорично крайни изречения.Коментиран от #10, #11
12:56 27.09.2017
6 коки
13:13 27.09.2017
7 Илия
http://www.caranddriver.com/news/2018-porsche-911-gt2-rs-photos-and-info-news
Също и атмосферните условия са от значение.
Коментиран от #9
13:23 27.09.2017
8 Ярослав Станчев
13:28 27.09.2017
9 Никой
До коментар #7 от "Илия":
Вижда се как пилота сменя предавки с перата.13:35 27.09.2017
10 Ричи
До коментар #5 от "някойситам":
Нещата в общи линии са такива каквито си ги описал, но някой да ми обяснява как японското е мега/ултра/топ на фона на немското няма как да стане. Имам Ярис 2013г поради ред причини, който не карам естествено.. по-тъпо и евтино направено превозно средство не съм виждал, със година на производство 2013!!!Да здрава е, засега нямам ядове, но е мъка за каране. Немците и преди 15 години не са произвеждали такива гълъбарници.
Няма какво повече да обяснявам, японски автомобил по собствена воля не бих карал.
13:38 27.09.2017
11 Никой там
До коментар #5 от "някойситам":
Няма да се вслушам в съвета ти и ще заема ясна и категорична позиция. По критериите които си изброил, електродвигателя заема челната позиция.Проста агрегат който има една-единствена движеща се част - ротора. Цялата останала трансмисия, представлява 7 постоянно зацепени зъбни колела за редуктор и диференциал всичко в едно.
Някакви идеи за по-прост и надежден агрегат?
Коментиран от #12, #16
13:45 27.09.2017
12 някойситам
До коментар #11 от "Никой там":
Не съм толкова на вътре с работата на роторния двигател, но японци, Mazda в частност са правили прекрасни роторни двигатели, лошото е при тях, че веднъж ли се счупи, няма оправяне.Всеки си има глава, какво да мисли за тази или онази кола/марка, но електро-автомобили се появиха още преди коли с ДВГ, но бум на ел. мобили се появи след появата на Tesla, което лично на мен ми се струва малко искуственно. Има естественно много плюсове да имаш кола на електричество, но в момента, поне в България няма подходящи условия за експлотация на такъв автомобил.
14:00 27.09.2017
13 Никой там
Малко е пресилено да говорим и за бум на електрическите автомобили. Да, вече има батерии, които да задоволят 90% от нуждите на един шофьор, но заради останалите 10% той трябва да има втори автомобил.
Според мен бума ще е след няколко години, чак когато се изградят достатъчно зарядни станции. Чак и ако въобще, цените на електромобилите се изравнят с тези на класическите автомобили.
Дори и по-евтини да станат и да има зарядни станции, консервативното мислене на повечето потребители няма да се промени поне 10 години, преди да видят предимствата на електромобилите, дори когато бият конкурентите си на тяхна територия, като ускорение до 100, 1/4 миля, nurburgring и т.н. ще продължават да обясняват че такова животно нема, заровили глава в пясъка!
И преди да ме питате, карам дизелов автомобил и съм скаран с екологията!
14:41 27.09.2017
14 Гост
Това Порше показва, че с 700 к.с. може да постигне с 2 секунди по-слабо време на Ринга от миксер с почти 1500 к.с.
А все още най-добрия резултат на Ринга си е на пак на Порше и то от 80-те години, което е с половин минута по-добро от това на китайския миксер ЕР9.
Браво на Порше, това е уникален автомобил, който тепърва ще чупи рекорди!
Коментиран от #20
15:22 27.09.2017
15 63838
15:25 27.09.2017
16 Муха
До коментар #11 от "Никой там":
Абе то и стартера и алтернатора са ротор и статор, ма не е като да не се рзвалят и то доста по често от ДВГ-то...16:32 27.09.2017
17 Питанка
16:56 27.09.2017
18 Кольо Камиона
17:22 27.09.2017
19 копеле
18:56 27.09.2017
20 Гост
До коментар #14 от "Гост":
Това е така защото миксера само два пъти е стъпвал на ринга. Вторият път е направил 20 секунди подобрение. Като иде още веднъж да направи 20 секунди подобрение, Porsche могат да се откажат да правят 2 секундни подобрение въобще!Китайска му работа! Представи си, ако от Порше или Макларън бяха направили този миксер, щяха да смъкнат минута поне!
Проблемът е именно, защото всеки китаец ще почне да ги прави, за разлика от сегашните автомобили със сложни и скъпи двигатели и да им подбиват цените, а продажбата на електромобили, ще канибализира огромните печалби от бензинови двигатели.
Коментиран от #21
21:46 27.09.2017
21 Гост
До коментар #20 от "Гост":
Абе не ви ли писна да пишете едни и същи тъпотии?То бива фанатици, но вашето е болестно състояние!
Единственото, което си представям е, че те отвличат извънземни и повече не се връщаш!
21:54 27.09.2017
22 СЪРП И ЧУКундур
22:38 27.09.2017
23 Random
До коментар #4 от "Ричи":
Пропускаш разликата в годините.09:07 28.09.2017
24 М да
Освен това е с водно охлаждане, и не може да изгори от прегряване. Датчици следят температурата и подаваната мощност намалява, при загряване.
Коментиран от #25
10:16 28.09.2017
25 Питанка
До коментар #24 от "М да":
Асинхронният двигател има много проста и надежна конструкция като е почти вечен. Обаче като всяко нещо и той има недостатък и то е не в самият него а в управлението му, което е много по сложно от постоянно токовият. Щом е предпочетен от Тесла и Нисан при положение че имат батерия(DC) значи има защо.Коментиран от #27
11:46 28.09.2017
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Гост
До коментар #25 от "Питанка":
Моля ти се, сега ще се появи оня с многото никове да ти обяснява идиотщините, че електричките вадели няколко милиона к.с.Ама така е, като ниога не е чувал за преходни процеси и реактивно съпротивление на бобина!
17:41 28.09.2017
28 Електрика
Нивото ти на познания е от средата на миналия век. И електрическите и механичните преходни процеси за които говориш, в голямата си част се решават от най-прост софтстартер в предприятията, а управлението на електродвигателя при електромобилите става с доста по-сложна и интелигентна електроника наречена честотен инвертор.
Той има възможност да следи с датчици десетки параметри и да променя поведението на електродвигателя стотици пъти в секунда.
За разлика от промишлените предприятия, влизането в генераторен режим на електродвигателя на автомобил не само че НЕ е нежелано, а дори е търсен ефект, защото се зарежда батерията. Това всъщност е единственият начин с който се зареждат батериите на по-голямата част от хибридите.
От неграмотност, вместо да извадиш очи изписваш вежди, защото това не е недостатък, а предимство!
10:56 29.09.2017