Last news in Fakti

30 Септември, 2017 15:28 15 111 21

Новото Audi A8 със странни имена

Новото поколение на флагмана на Audi ще излезе съвсем скоро на пътя, но ще бъде със сменена сигнатура и то достатъчно странна.

Бензиновият вариант например, ще се казва 55 TFSI и ще използва 3.0-литров V6 битурбо двигател, но какво ще означава това име - мощност между 315 и 370 конски сили.

Дизеловият ще носи името 50 TDI и също ще бъде 3.0-литров V6, а означението "50" ще отговаря за мощност между 280 и 315 конски сили, като в случая те ще бъдат 286 и 600 нютонметра, защото това е агрегата и на новото A5.

За разлика от конкурентите си S-Klasse и BMW 7-Series, моделът ще се предлага първоначално само с тези V6 двигатели.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марадона

    42 23 Отговор
    Животът е движение, зраволсловна храна, хубава почивка без чалга и простотия, само глупаците, които са много в БГ ще прекарат следобеда в размишления върху знаците 50, 55 и ТФСИ, мислейки си че са най-авангардни и смятайки че ако притежават автомобилът на снимката ще постигнат голямо щастие, а щом си го купят ще прекарат най-тъпите, самотни и нещастни години в живота си

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Ввв

    20 20 Отговор

    До коментар #1 от "Марадона":

    Точно така,с Голф 2-ка си перфектен...вярвай си пич
  • 3 БГ глупак

    19 17 Отговор

    До коментар #1 от "Марадона":

    Комплексарския ти коментар показва,че ти също си прочел статията и размишляваш ,но не ти се получава.Защо не я пропусна ,още като видя заглавието?Гледай си почивката и не давай акъл как се живее.Кво въобще търсиш в Интернет, мониторите знаеш ли колко са вредни?

    Коментиран от #4

  • 4 Кобрата

    13 10 Отговор

    До коментар #3 от "БГ глупак":

    Ми като мониторите са вредни, ти защо ги гледаш?
    То и животът е вреден ама го живеем, така, че кво те бъркат теб мониторите? Нали се сещаш, че вече и в автомобилите всичко ще е монитори при новите модели, като запалиш колата, пак ще гледаш таблет пред теб... Щото вече ги правят така, вместо класическият километраж и оборотомер, се слагат електронни и таблото прилича на таблет, всичко това ти свети в очите и ти яде зрението, а като караш дълги часове и особено нощем при слаба светлина, няма да е по-различно от това да си стоял пред компютър...

    Коментиран от #5, #8, #18

  • 5 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #4 от "Кобрата":

    Ми тогава си вземи Порше,там са класици и няма да хледаш оборотомер на дисплейче
  • 6 до 4

    6 5 Отговор
    Хаха кобрата умирам си от смях с теб под всяка статия.

    Хаха, велик си човече.

    Любимия ми писател си тук.

    Кобрата ПРЕЗИДЕНТ! Кобрата ПРЕЗИДЕНТ!
  • 7 инженер по транспортна техника

    9 5 Отговор
    Според мен логиката на тези означения може да бъде само една- това 55 например означава приравнено 5500см3 работен обем на онзи двигател, който би постигнал параметрите на сегашния, ако беше правен по критериите на онова истинско златно време в автомобилната индустрия, когато не се правеха екологични простотии, а истински двигатели, способни да надживеят собственика си. Демек този двигател отговаря на стария W12 на А8-ците..... Другуят пък отговаря на стария най-голям V8 4,2 дизелов мотор, който беше най-мощен. Но тъй като индекса на сегашния е 50, а не 42, това идва да каже, че този е една идея дори още по-форсиран от стария..... В същото време липсата на двете цифри след 55- това са двете нули 00, идва да каже, че ако онези старите мотори издържаха по 400 хил.км без да ги барнеш въобще, а след това с лек ремонт и още толкова, то сегашните може да ги чакаме да капитулират на не повече от 200 хил.км, и после или нова кола, или нов двигател..... Ако някой има друга идея, да я сподели, но смятам че това е подсъзнателната мисъл на маркетинговият отдел.....
  • 8 гост

    3 6 Отговор

    До коментар #4 от "Кобрата":

    Можеш да продължиш с размишленията по тая тема примерно :
    Учени: От много каране на кола се затъпява
    Шoфиpaнe в пpoдължeниe нa 2-3 чaca пpaви мoзъĸa тoчнo тoлĸoвa мъpзeлив, ĸoлĸoтo cъщoтo вpeмe глeдaнe нa тeлeвизия - зaщoтo дoĸaтo yпpaвлявaмe aвтoмoбил мoзъĸът нe e ocoбeнo aĸтивeн, coчaт извoдитe oт изcлeдвaнeтo.
    https://money.bg/auto/ucheni-ot-mnogo-karane-na-kola-se-zatapyava.html?gclid=CJTL2dqgzdYCFRXGsgod3H0PHA

    Коментиран от #21

  • 9 Пазарен Либерализатор

    14 3 Отговор
    А8 е много много хубав автомобил. А7 също, за съжаление поддръжката им е неприятно скъпа, особено като нови. Вече няма двг със заложен ресурс от 400-500х. км. За това и части от окачването се правят от алуминий, караш скъпа кола, значи поддръжката не ти е проблем, такава е концепцията. Отделно в БГ нито дизела е дизел, нито бензина е бензин, нито имаме пътища като в белите държави. В средния и нисък клас цените са ниско долу, вече всеки за 200лв/месец може да си вземе чисто нова кола, която зорлем ще изкара 8-10г., стремежа е да се унищожи търговията с употребявани автомобили, всеки да кара нова каручка и да посещава фирмен сервиз за обслужване.

    Коментиран от #13

  • 10 сойкаПРИСМЕХУЛКА

    26 5 Отговор
    Ауди вкарват по-неграмотни означения за моделите си, дори и от БМВ...
  • 11 Vasik Atanasova

    10 14 Отговор
    голяма машина е
    но е за БОГАТИ ХОРА
  • 12 Еколог

    4 2 Отговор
    50 LPG g-tron майка
  • 13 ВАГ

    6 4 Отговор

    До коментар #9 от "Пазарен Либерализатор":

    Тези 2 мотора си минават 500х км без проблем та и милион ,стига да се карат с бензин или дизел, а не с лукойлските манджи.
  • 14 Ловеца на поршета

    12 10 Отговор
    Абе да я закриват тая марка и да се свършват мъките на горките и фенове.

    Коментиран от #19, #20

  • 15 ?????

    4 3 Отговор
    До всички, "писатели" и "разбирачи", така или иначе няма да си купите тази кола, поне не я коментирайте. Бъдете компетентни за това, което имате - ГОЛФ, БМВ, АУДИ, МЕРЦЕДЕС и т.н на по 15-20 години!
  • 16 Vasik Atanasova

    1 4 Отговор
    АНГЕЛЕ ДРУГИЯ ПЪТ ИСКАМ ДА Е ПОКАЖЕШ ВЪТРЕ КАКЪВ САМОЛЕТ Е
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 17 Vasik Atanasova

    1 3 Отговор
    ТУКА МАЙ ЧЕ ПИШЕ СИМЕОН ТАСЕВ
  • 18 THE Black Cat

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Кобрата":

    Знаеш ли до някъде си прав , само че вече има технолоигия при мониторите която надхвърля 200Hz + flicker free технологията която нито изморява очите нито пречи , отделно всички подобни системи са с регулиране на яркост и контраст , един подобен ,,монитор'' е в пъти по-лек от конвенционално табло (за информацията изведена на него е смешно дори да споменавам) бъдещето е в тази посока ако не ти харесва има трабанти, москвичи, лади + всичко от миналият век , рано или късно всички автомобили ще са с такива табла .
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Ввв

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Интересно фолксвагенче...пардон АлудИ