1 Октомври, 2017 08:56 16 413 22

Да се гониш с "батковците" понякога не е полезно

На всеки от нас се е случвало да се опитва да бъде "повече" от по-опитен човек, като много от нас са се проваляли по един или друг начин. Точно за такъв пример става въпрос в това поучително видео. То включва два различни автомобила, които имат и много различни възможности - Porsche GT3 и Honda Civic Type R. Едната машина е ниско двуврато купе с общо 500 конски сили под капака, огромни гуми и задно предаване, а другата е хечбек с двулитров двигател с 198 коня и предно предаване. Единственото общо между тях е атмосферния двигател, а Нюрбургринг е последното място, на което може да се получи какъвто и да е дуел между тях, но явно шофьора на Civic-а има други идеи, а те не водят до позитивни емоции.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Онда Цвик

    35 21 Отговор
    Ниь с ондити смье най-бързите по пътя към мантинелити. И помньети, чи няма ниту еднь онда блъснътъ отзади.
  • 2 глупости

    64 6 Отговор
    Поршето караше много по бавно и въобще хондата не се състезаваше с него.Явно човека не си предцени скороста и излезе от пътя.
    От една случка се измисли история за дуели и не знам си какво още.

    Коментиран от #3

  • 3 некойси

    13 13 Отговор

    До коментар #2 от "глупости":

    Да прибавим и че това е почти Роувър с двигател на Хонда.
    Това е хондата made in Britain в завода им в Суиндън ако не се лъжа и за това е по-тежка от предишната генерация и вместо независимо окачване отзад стои цял мост.
    Това са предпоставки за не добро поведение както на пътя така и на писта.
    За справка Дреръми Кларксън --> https://www.youtube.com/watch?v=XeGAmcLYGQ8
  • 4 нищо ново

    29 10 Отговор
    Като го гледам как се е засвяткал -баш се гонеше с Поршето. Само ,че Порша е с 4 керамични спирачки с размер колкото на хондата гумата и спира брутално. Сивика си е хубава кола, но тотално различна .Предното предаване също спомогна за недозавиването и свършването в мантинелата.
  • 5 ккк

    16 5 Отговор
    Когато няма какво да кажеш нищо интересно, по добре не казвай /не пиши/ нищо, на всеки от нас се е случвало да проверим истинността на тази максима.
    И в унисон на това ще кажа, че "пистата" ми прилича като : асфалтирана пресечка след шест месеца от водният цикъл на обществената поръчка към община м....а. А автомобилите са дадени на : който му се е "возело". За мен тук няма никаква сензация!
  • 6 немска каручка

    4 24 Отговор
    Жалки немски копирни със силно запалими "двигатели"!!!! ;)
  • 7 рацер

    4 1 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=e2WljPbFZps-
    ето карачите на поршетата

    Коментиран от #9

  • 8 Японска сила

    8 1 Отговор
    Харизанов, случайно да знаеш, че всичко зависи от задкормилното устройство.
    Гледахме и клип в който Лотус напъваше ГТР!
    А и съм сигурен, че даже и не си карал Порше, което наказва много лошо неопитните.
  • 9 какаду

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "рацер":

    И на това видео видях един Меган да задминава Порше!
    Да напишем статия и да поплюем!
  • 10 Shmeker

    19 18 Отговор
    Тук законите на физиката са различни за баничарката и расовата машина.
  • 11 Tonka

    8 14 Отговор
    Жълтите винаги са били подражатели!
    Очевидно е че дори поршето не караше достатъчно бързо, на фона на сивика. А хондата беше решила да се прави на голяма.
    Онези с малкит израстъци освен LFA и гр-р друго нямат. Едното направено в ограничена серия, а другото с не променяна концепция вече десета година.

    Коментиран от #16

  • 12 Кольо Камиона

    10 0 Отговор
    Вътре в завоя има неравност която леко изхвърля колите нагоре и гумите донякъде губят сцепление с настилката. Този с Поршето взе завоя доста консервативно (може и да познава трасето), докато Хондичката изобщо не прецени ситуацията и изгуби контрол.
  • 13 Хонда

    25 25 Отговор
    Хондата си е хонда ,друга марка автомобили няма.Някакви каруци като мерцедес ,бмв ,ауди си ги карайте със здраве.Ама като ме видите с хондата не хейтвайте толкова,и не завиждайте.Колкото до клипа зависи шофьора колко е кадърен.

    Коментиран от #22

  • 14 Алфа Ромео

    7 1 Отговор
    Влезе доста бързо Ондата недозави и изправи завоя.
  • 15 Алфа Ромео

    6 1 Отговор
    После пусна газта вероятно и задницата тогава тръгна и обърса мантинелата, тва са номерата на предното.
  • 16 ха ха

    16 7 Отговор

    До коментар #11 от "Tonka":

    Е те пък другите какви концепции са сменили?Поршето си е същата жаба както преди 50 години а Ауди се чудиш кой модел гледаш толкова са еднакви.
    Да не говорим за фашификациите с емисиите.Като не могат да направят нещо почват да лъжат.
  • 17 Tony

    9 0 Отговор
    Къде видя гонка? Сивик-а изпусна завоя и това е, нищо повече във видеото.
  • 18 Vasik Atanasova

    2 3 Отговор
    алес палети а
    порше ще гони
    ами заглавието е правилно
  • 19 ЦМЮ

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=Y0hR-ABrILM и този ли се гони с батковците или просто каската му пречи да си прецени възможностите !
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Аааааааа

    7 0 Отговор
    Хондата влезе в завоя с по-висока скорост .
  • 22 заинтересуван

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Хонда":

    Ти никога карал ли си автомобилите дето плюеш?
    Гарантирам ти, че ако го направиш едва ли ще пишеш такива глупости.
    За карикатура - може да си го сравнявате със сеат и ренде , но искам немското(сеата ) е значително по добър.
    Хондичката е с окачване на картинг и може би е с един от най - нискокачествените интериори (като материали).
    Разбирам, че всичко в крайна сметка субективно - едни чули от батковци , роднини и стари баби , което формира мнение до края на живота му и се превръща в безумен застъпник на това и онова.
    Препоръката ми е да си формиране мнението на база на собствен опит и чрез критичен прочит на всичко което чуете и четете (включително и на моя пост).
    Иначе според мен японците заслужават уважение за много неща, включително и за приноса си в автомобилостроенето( и цялостното развитие на организацията и технологиите в производството), но за мен лично са назад ( и не само те) в момента спрямо немските производители.
    Карайте си що ви душа иска , но лично за мен няма алтернатива на немските автомобили.
    Със здраве.