За пръв път от почти десетилетие на Стария континент се продават повече автомобили с бензинови двигатели, отколкото с дизелови. По данни на Асоциацията на европейските автопроизводители търсенето на бензинови леки коли е нараснало с 10% в сравнение с 2016 г. и вече достига дял от 48.5%.
През първите 6 месеца на 2017-а в Европа са купени 153 323 по-малко нафтови коли, отколкото през януари-юни 2016 г. Така делът на дизеловите автомобили спада от 50.2% през миналата година на 46.3% през тази. За последно на Стария континент са били купени повече бензинови, отколкото дизелови возила, през 2009 г.
Най-голям ръст обаче бележи търсенето на хибриди, електромобили и автомобили с газови и метанови уредби. Продажбите им са се увеличили с цели 35% в сравнение с миналата година и пазарният им дял вече достига 5.2%.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Моамар
Коментиран от #2
14:59 02.10.2017
2 Физика
До коментар #1 от "Моамар":
Всеки може да създаде ел. автомобил. Още когато бях в университета моят доцент правеше честотни тиристорни инвертори за управление на ел. двигатели и то много добри. Проблемът идва от батерията и от там от маркетинга.Ако колата я направи Тесла всички ще цъкат с уста какъв шедьовър, но ако някой неизвестен го направи ах какъв буклук.
Та дотук с Българската мисъл, защото ни липсва ИМЕ!!!!
Коментиран от #4, #12
15:24 02.10.2017
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 незнайко
До коментар #2 от "Физика":
За постоянно напрежение тиристорите не се ползват. Тези преобразователи са били за променливо напрежение и двигатели.Коментиран от #5
18:04 02.10.2017
5 Физика
До коментар #4 от "незнайко":
Кажи ми къде съм посочил за управление на ПТД?И понеже си по запознат знаеш ли какъв е ел. двигателят в Тесла и как се управляват оборотите му?
Или примерно в Нисан лийф????
18:14 02.10.2017
6 Сичката пара в свирката
18:18 02.10.2017
7 Дизел
Коментиран от #8, #48
19:16 02.10.2017
8 Фен на БМВ
До коментар #7 от "Дизел":
Супер. Много е яко като настъпиш, включва се турбината, залепваш на седалката, километража почва да се движи мудно 10-20-50--60---70----80, отзаде пуши яко за да може "простия народ" да намали тъй като не вижда нищо, а ти почваш да се кефиш на невероятното ускорение и страхотното изживяване. Страхотно!!! Ако имаше дизелово ферари можеше и да те изпревари някой....ХахахахаКоментиран от #9, #10
19:32 02.10.2017
9 Дизел
До коментар #8 от "Фен на БМВ":
Колата ми е 150кс (около ;) ) и от 60-100км/ч на 4-та е с повече от 1,5сек по бърза от пирше боксер с 230к.с.! 360nm и в режим на овърбуст 400nm! Факт! Карайте си миксерите на сгъстена п*ръдня и си фантазирайте, че сте екологични и икономични!Последното ми междугадско - 67км лежерно с 90-100км/ч - 4.2/100 по борд! А ако я стъпча и доста баровци на газ 😂 се озадачават да не би да са спрели!
Коментиран от #11, #13
20:31 02.10.2017
10 Дизел
До коментар #8 от "Фен на БМВ":
А, и като си купиш ферари ела да ме дръпнеш! 😗20:35 02.10.2017
11 Гост
До коментар #9 от "Дизел":
Кога те пуснаха от психо диспансера? С предно, 150 к.с. дизел изпреварвал Поршета.Моля те, вземи спешни мерки и не спирай лекарствата си!
Другия път на светофара, не бъркай Дъстър с Порше, че явно никога не си виждал на живо бензинова кола над 200 к.с.
20:41 02.10.2017
12 Брахмапутра
До коментар #2 от "Физика":
Батерията, за която пишеш, променливотокова ли е?Коментиран от #15
20:44 02.10.2017
13 Фен на дизела
До коментар #9 от "Дизел":
Какво им обясняваш на тези смешници с разни сдухани БМВ-та с монтирани газови уредби, за да им е по евтино. Не се хаби. Давай газ и ги оставяй отзад да ти гледат номера и да им е тъпо. Аз поне така правя, а после чак им е гадно да спрат до мен на светофара и гледат дизелака ми като ваксинирани кокошки. Редовно си правя душевна чик.ия и ги наказвам. Много им е гадно, ама так е когато подценяват дизелака. Те си мислят, че това са онези старите едновремешни тромави трактори. Е да ама не.Коментиран от #14
20:55 02.10.2017
14 Гост
До коментар #13 от "Фен на дизела":
Ела да ми покажеш на някой светофар колко си бърз. Тъкмо ще може да прочетеш на задния ми капак дали имам газова или не.Такива въздухари аз пък най-много ги обичам на светофара.
Тъкмо оня ден един такъв с чисто ново А4 3,0 TDI, видя колко е "бърз" и как една турбина на 2,5 бензин го направи смешен.
Ама като си избивате комплексите на 20 годишни Голфчета, няма как да разберете, че дизела никога не може да се сравнява с бензина. За кой ли път да го напиша - турбо бензин с турбо дизел, битурбо бензин с битурбо дизел, това е коректното сравнение.
Аман от трактористи!
Коментиран от #17, #18, #22
21:05 02.10.2017
15 Физика
До коментар #12 от "Брахмапутра":
Не разбирам какво искаш да докажеш??Батерията не е ама двигателят е !!
Хайде сега ти ми кажи как регулираш оборотите, как да ти го кажа по просто незнам.
Вземаш една Тесла разглабяш я и виждаш батерия и АСИНХРОННЕН ДВИГАТЕЛ!
Прост, без четки почти вечен и сега остава управлението, ти ми кажи как го правят като толкова знаеш?
21:08 02.10.2017
16 Дизел
http://www.autobild.de/artikel/ford-mondeo-2.2-tdci-45878.html
Доказателство от "психодиспансера"!
https://m.youtube.com/watch?v=NoRAeL8qgSM
Обърни внимание на 2'10... Звук и "кълбетата дим" от дизела!
Надявам се ако не заеш езици поне виждаш и чуваш? А и google translate може би ползваш? Хаха...😁
И не се напъвай още да не замерише! Ще те удавя в очевадни примери, как по тежки и с по малко коне дизели се пидиграват с бензиниви спортисти!
Коментиран от #19
21:17 02.10.2017
17 Комплексар
До коментар #14 от "Гост":
ХаХа преди време стоя на светофара в лентата за направо. До мен в лента за наляво спира един с една стара хонда гледа ме накриво и форсира колата.Светва жълто и ония тръгва направо.Какво си мислим:
Той(предполагам): Издухах поредния с нов расов боклук.
Аз: Поредният комплексар.
И накрая един въпрос към теб: Колко голям комплексар трябва да си да се състезаваш в града???
Коментиран от #20
21:18 02.10.2017
18 Фен на дизела
До коментар #14 от "Гост":
Толкова си ми смешен с твърдението си как си издухал 3.0 Ауди. Имам един въпрос тоя с Аудито знаеше ли, че ще се дърпате? Знаеш ли, че всеки един дизелов двигател съпоставим с кубатурата на бензинов такъв има винаги много по-голям въртящ момент в Нютонметри? Е, а сега ме светни как ти с твоите по-малки нютонметри ще дръпнеш 3.0 ТДИ с твоя автомобил, който на всичкото отгоре е 2.5. И сега не ми обяснявай за турбо мурбо и др.глупости. Ай върви си зареждай пръдливата газ и се прави на баровец, но не се ръгай между здравите дизелаци, че бая ще плачеш.Коментиран от #21
21:22 02.10.2017
19 Гост
До коментар #16 от "Дизел":
Пъпчив - хахахаха. Пъпчив съм бил може би преди 25 години!Като няма какво да кажеш, хайде не се излагай!
Тръгнал с Мондео да се хвали - аре бегай от тук, смешник!
Коментиран от #23
21:22 02.10.2017
20 Гост
До коментар #17 от "Комплексар":
Какво състезание те гони да ускориш до 80 км/ч на "Цариградско" или "България"???21:23 02.10.2017
21 Гост
До коментар #18 от "Фен на дизела":
Газ имаш в празната си кратуна!И стига писа с различни никове, паляк!
Ето как издухвам чисто нови 3 литрови дизели:
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=22713
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16212
Като постигнеш реални 6 секунди до 100 км/ч, ела ми се обади!
Не разбирал как можело, ами може защото толкова разбираш - т.е. нямаш мозък да го проумееш!
Коментиран от #24, #26
21:27 02.10.2017
22 Дизел
До коментар #14 от "Гост":
200 к.с. турбо бензин 1300кг с 200 к.с. турбо дизел 1300кг...Аман от измислени рацери дето са с 300кила по леки и с 50-70 коня повече пък после бензина вървял... Шъ върви... Ама да не е по нанагорно и/или от ниски об. щото смех!21:29 02.10.2017
23 Дизел
До коментар #19 от "Гост":
Изк*за се, сега замитай! Ми именно, насран форд катафалка 2005г се гаври с порше на доускорение, пък ти за нов дизел рипаш...https://m.youtube.com/watch?v=MGn2GQRNn1c
Пасат с 4 врати и 2000 кубика! Хаха...
https://m.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs
5000лв кола с модове за 3000 лв...😗
21:39 02.10.2017
24 Фен на дизела
До коментар #21 от "Гост":
"Професоре" какви са тези линкове нищо не ми отваря, за да ти видя смешния Сивик ли е кво е, който толкова много върви, че чак на Ауди се пиняви. Така го видях, че чак никак. И така не ми отговори как с по-малко нютонметри ще ме дръпнеш? Нали много ги разбираш тези работи, а нищо не каза как става това чудо? Явно за теб тези нютонметри не са от значение, но за инженерите, които се занимават с това е и то от голямо значение иначе, за какво са? А "професоре" кво ще кажеш по въпроса?Коментиран от #25, #27
21:41 02.10.2017
25 Гост
До коментар #24 от "Фен на дизела":
Палячо, като не разбираш от компютри и не може да пейстнеш един линк, няма какво повече да кажа. Какъв Сивик те гони и какви нютонметри, като моята кола ускорява за 6 секунди с 2,5 турбо бензин?!Прости трактористи, нямам думи колко сте зле!
21:47 02.10.2017
26 Гост 2 оригинала
До коментар #21 от "Гост":
Твойто ХТ нали беше 230 коня с 4 ри степенния автомат? Ако е така, то нов 3.0 литров немски дизел не може да го вземеш освен ако не го хванеш във обороти и изкочиш пред него за момент, тоест ако го изненадаш, нооо доста бързо ще те настигне ако поиска.Дори 2.0 tfsi или tsi от немските ще се опънат сериозно а ако е в Голф или Октавия направо ти изчезват.Или си пипал Субито или нещо не е наред, защото твоето не може да направи 6 секунди до 100! А да не говорим колко от собствениците на новите коли имат топки да минат границата от 160/180 км. С други думи, по кротичко:)
Коментиран от #28
21:47 02.10.2017
27 Обороти
До коментар #24 от "Фен на дизела":
С обороти ще те дръпни бе човек. Дизелът не става за състезания щото не понася високи обороти.И аз имам дизел върви много ама като заиграят високите обороти се предава.
Коментиран от #29
21:50 02.10.2017
28 Гост
До коментар #26 от "Гост 2 оригинала":
Кой ти каза, че не може?https://www.youtube.com/watch?v=jQwlWnysU8g
Стоковото го прави с изключено ESP и в обороти за 6,2 секунди до 100 км/ч. Лично съм го тествал!
Коментиран от #30, #35
21:54 02.10.2017
29 Фен на дизела
До коментар #27 от "Обороти":
Аз говоря за старт от място за това споменавам нутонметрите. От нула оборотите на бензина не са от значение нали?Коментиран от #31
22:01 02.10.2017
30 Дизел
До коментар #28 от "Гост":
Мноо си зле...Коментиран от #32
22:02 02.10.2017
31 Дизел
До коментар #29 от "Фен на дизела":
Точно от нула тръгва с обороти... На доускорение няма шанс...Щото докато тръгне да сваля предавка и "всичко свърши"... Прожвктирам им го всекидневно...😁
22:05 02.10.2017
32 Гост
До коментар #30 от "Дизел":
Да, аз съм зле - хахахахаАко няма какво конкретно да кажеш, скривай се и се научи как да пействаш линкове.
Вместо да си траеш, продължаваш да се излагаш!
Само смешник може да се хвали с такъв бавен дизел на Форд!
Коментиран от #34
22:06 02.10.2017
33 Гост ама
22:11 02.10.2017
34 Дизел
До коментар #32 от "Гост":
Смешен си!1. Опровергах те категорично - факт!
2. Не се хваля - споделих лично мнение и ФАКТИ!
3. Къв шофьор си с автомат бе? Тя жена ми ще те бие с ръчка!
4. Разбираш от коли и двигатели колкото баба от звезден космос!
Казах!😎
22:12 02.10.2017
35 Гост 2 оригинала
До коментар #28 от "Гост":
Хммм, може, но това са стерилни условия, ако ме разбираш. В реалния живот те не играят. Повярвай ми, 3.0 дизел немски, дори в тежкото купе на 5 та серия ще те размаже. Просто трябва да се кара на стъпка. Като знам моите 190 коня как вървят мога да си представя още 2 цилиндъра и не знам още колко нютона повече налични секунда след като набия кик дауна на DSG то. Ускорението до 100 е за лаици, там доста бензини дърпат дизелите, нооо това не са сфетофарни гонки. Едно е да се дърпаме по Цариградско, друго е да се теглим по баирите на Вакарел или да качваме Предела на стъпка. А и новите дизели си дигат сериозни обороти, не са като старите.22:16 02.10.2017
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Дизел
До коментар #36 от "Гост":
Добре, че винаги ще ми гледате задната табела! - Мечтите са безплатни!22:25 02.10.2017
38 Гост 2 оригинала
До коментар #36 от "Гост":
Е, хайде сега! Ще се обиждаме. Защо? А и тракторите за които ти говориш са по чисти от теб! Всеки се хваща за Дизелгейт, ама никой не си гледа своя двигател и начина по който минава преглед. Това, че масата в България кара издухани дизели или с махнати филтри не прави технологията лоша.Коментиран от #39
22:26 02.10.2017
39 Гост
До коментар #38 от "Гост 2 оригинала":
Изобщо нямам предвид теб.Ти се държиш коректно, което е рядко срещано тук!
Имам предвид оня с двата ника, който кара някакъв умрял дизел на Форд с 150 к.с. и си вярва, че изпреварва Поршета, като в същото време се държи като пълен селяндур!
Но както казах, при коректно сравнение на една и съща кубатура и с еднакъв брой турбини, бензина винаги бие. Не случайно Формула 1 и рали шампионатът е само с бензини. Никой не забранява да са дизелови, но просто бензина е по-бързия и гъвкав мотор и е по-удачен за състезания.
Коментиран от #42, #43
22:31 02.10.2017
40 Фен на дизела
До коментар #36 от "Гост":
Мечтай си цирк. Някой ще гледа задния номер, но това няма да сме ние с дизелаците.Коментиран от #49
22:46 02.10.2017
41 Бедни и наивни
Коментиран от #46
22:49 02.10.2017
42 Гост 2 оригинала
До коментар #39 от "Гост":
Това определено е така. Лично за мен дизел над 150 коня е безмислен ако купето е под или около 1300/1400 килограма. За купе като на А6 или 5 та серия той е по подходящ. Ноооо, ако имам тези пари определено вземам бензинката, защото разлика в горивото на месец от 100/150 лева не са определящи . Моя го купих с такава мощност заради двойното предаване, теглото и удобството на високия момент комбиниран с автомат. Иначе за протокола днес гледах новия Стингер на КИА и тази кола съчетана с големия си бензин от 3.3 литра с турбо изглежда доста впечатляващо като данни. Сериозен двигател ся направили корейците!Коментиран от #58
22:53 02.10.2017
43 Дизел
До коментар #39 от "Гост":
Няма ли да престанеш да се излагаш? Въпреки, че ФАКТИЧЕСКИ!!! ти се доказа (5.823:47 02.10.2017
44 Дизел
23:53 02.10.2017
45 Дизел!
23:56 02.10.2017
46 Патриот
До коментар #41 от "Бедни и наивни":
То май те са по-добре от тези новите - чувствителни към гориво и всичко е по 250лв и нагоре. В сервиза "добро утро" 50лв.Всичко ново запомва да става пълен боклук - не говоря само за автомобили, климатици, телефони и т.н.
Всичко се прави да изкара най-много до гаранция.
За това мисля, че по-старо - по-добре.
А тия 100150лв гориво месечно в някой семейства са седмичният доход.
00:23 03.10.2017
47 Бай Иван
Коментиран от #54, #61
03:43 03.10.2017
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 гощо
07:27 03.10.2017
51 petrol
Коментиран от #53
11:18 03.10.2017
52 Дедо ви
11:26 03.10.2017
53 Diesel vs Petrol
До коментар #51 от "petrol":
Абсолютни смешници сте такива промити мозъци където се изказват по този начин.Бензин може ама дизел не.
Напротив обратното е, без бензин светът няма да спре ама без дизел доста ще се озори докато електричките го заместят напълно.
А ръчката вече изчезва така че ти изцяло не живееш в този свят.
Какъв ти е проблема с дизела, карай си твоята велика бензинка и не гледай в канчето на другият, за да не погледнат и други в твоето.
11:37 03.10.2017
54 любопитен
До коментар #47 от "Бай Иван":
Щооо, ти камион ли имаш?12:16 03.10.2017
55 Гост
Да видим 1,5 турбобензин - 250 Нм от 1700 до 4000 оборота. 1,5 турбодизел 240 Нм от 1700 до 2500 оборота.
Гейм, сет, мач
Коментиран от #57, #59
12:57 03.10.2017
56 Tdi
14:30 03.10.2017
57 Diesel vs Petrol
До коментар #55 от "Гост":
Абе ти наред ли си бе човек, първо си изтрии пяната от устата, и после напиши просто за кои коли става дума а не някаКви голи цифри.15:11 03.10.2017
58 Бръм
До коментар #42 от "Гост 2 оригинала":
Ми то всичко от поло/корса/фиеста нагоре е поне 1300кг празни!15:27 03.10.2017
59 Бръм
До коментар #55 от "Гост":
Ти вземи обясни как японското ти чудо с 2500 кубика турбо е с по малък въртящ момент от 12 годишен форд 2.2?! И си за 6 до 100 само на сън!Коментиран от #60
15:37 03.10.2017
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Някои си
До коментар #47 от "Бай Иван":
В Швейцария видях електрически камион 12 тонен16:41 03.10.2017
62 Дизел
16:54 03.10.2017
63 Дизел
Carroll Shelby : "Horsepower sells cars, torque wins races"!
Някои смятат, че израза е на Ензо Ферари, но които и да е...схващате ми мисълта, нЪли?! 😀
Коментиран от #64
19:05 03.10.2017
64 Diesel vs Petrol
До коментар #63 от "Дизел":
Хайде поредният заблуден, защо казвате на черното бяло не мога да ви разбера???Какъв момент бе брат всичко е до конски сили!!!!!!
Това което грешиш е че момента на двигателят не е момента на колелата което всъщност мери диното!!!!!
Нали затова са инженерите да сложат правилната трансмисия която да даде на колелата максимален момент. Еми какво мислите че прави скоростната кутия???? Умножава момента на двигателят и ги дава на колелата.
Само погледнете оборотомера на дизела и на бензина и ще видите че на дизела са наполовина, там където свършва силата на дизела там започва да беснее бензина.
В заключение за спорт бензина няма конкурент но откъде пък се взехте 7 милиона състезатели в тази държава само аз ли карам спокойно?
Коментиран от #65, #66
19:22 03.10.2017
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Дизел
До коментар #64 от "Diesel vs Petrol":
По твойта логика най-бързата кола на дадена писта е най-мощната? Усещаш ли се колко си заблуден?! После за да увеличиш момента на колелата ще "скасиш" скоростите, т.е. времето за достигане на червената зона! Ми ти отиваш към дизела! Аналогично, къс му бил диапазона на обороти на дизела... Ми един бърз 8 скоростен автомат и готово! С нищо не сте наясно, стана ясно...Ще ви го сдъфкам, макар и вече да съм го писал: при сходно тегло, аналогични к.с. , който има повече въртящ момент печели! И как така 2500 кубика 230 к.с. вдига 216, а бавният маломощен дизел 155 к.с. вдига 220?!
А, нямането на дизелови спортисти - две думи: льо ман...😁
Коментиран от #68
20:45 03.10.2017
67 Дизел
До коментар #65 от "Гост":
Скрий се и се търси ве паляк. Затапих те щото моето мондео на 4-та ускорява по бързо от 60 до 100 от порше с 230коня! Факт, за който ТИ твърдиш, че щом го твърдя съм за психо... Затапихте щото ТВОЯТА или не вдига за 6, или не е автомат - кога си ИЗЛЪГАЛ ти си избери! А и за 2.5 сек да ускорява, кво?!Пак мондеото с по малко коне вдига повече, гори много по малко и да! Има много повече въртящ момент който поставя широка усмивка на лицето ми! Чети и реви!
20:52 03.10.2017
68 Diesel vs Petrol
До коментар #66 от "Дизел":
Ти не просто си заблуден а си безнадежден:1. Къде намесваш пистата та там не играе само двигателят а и много други фактори. Между другото един от най важните е теглото а то не е в полза на дизела!!!
2. Ти хубаво скъсяваш скоростите ама нали се сещаш че трябва да ги превключваш което дори и с двоен съединител се губи време, само помисли колко мощност ще загубиш докато превключваш тези скорости а знаеш ли че хората на бензин вдигат 100 на 2 скорост?
3. При еднакво тегло и еднакви конски сили ... е да ама това няма как да стане ако се търси максимум перформанс понеже дизелът е по-тежик и с ниските си обороти няма как да извади на колелата голяма мощност.
И накрая какъв льо ман бе брат :
F1,Индикар, WRC, DTM, Драг състезания, F3000 всичко е бензин, Има ли Ферари, Ламборджини, Истинско порше(не панамера), Нисан ГТР, и каквото друго си поискаш на дизел?
Льо ман е тест за издръжливост и е друга бира и дори там дизела е печелил само няколко пъти.
Коментиран от #69, #70, #79
21:01 03.10.2017
69 Гост
До коментар #68 от "Diesel vs Petrol":
Нали ти казах, че е безсмислено.Това недоразумение толкова е сдухало гарнитурите, че продължава да сравнява дъртия си Форд с Порше!
Нали се сещаш как изглежда подобно същество на живо?!
Не му се връзвай, защото той е толкова смачкан от живота, че единствена му радост в живота е мнението му тук да е последно и да виси по цял ден в нета, избивайки комплекси!
Коментиран от #71
21:25 03.10.2017
70 Дизел
До коментар #68 от "Diesel vs Petrol":
Ти гледа ли клипа бмв м3 vs алпина д3?! Гледа ли клипа заhttps://m.youtube.com/watch?v=MGn2GQRNn1c ?
Айде сега пак да повторим - как?! Как?! Дизела с по голямо тегло и по малко коне, с бързо свършващ оборотомер не е по бавен?!?! Нали не мислиш, че а8 е по леко от ферари?! Съвремените автомати са по бързи дори и от опитен шофьор! Чети байно! Не случайно при кошницата субару автомата е доста по бавен - по дълги скорости 4 само и бавен. Докато дори докзани спортисти като м3, м5 и порше 911 гт вече са се ориентирали към автомат!!! Да, бензина има преимущество заради скоростта му на изгаряне и да сме честни при спорта е без конкуренция, ама тук говорим за всекидневни коли! И не ми отховори защо 155 коня дизел вдига 220?! Да не би бензиново 155 коня 1500кг да вдигне 300? Или ще вдигне 100 за същественно по малко?! Въпреки диапазона от обороти!!! Обясни?! Нали съм заблуден...😗
Коментиран от #73
21:25 03.10.2017
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Гост
До коментар #71 от "Дизел":
Много си смел пред компа "ВЕ". Очевидно си мислиш, че като си се скрил в бургаското си затънтено село, може да си плямпаш на воля?!Дрисък, паляк и льольо са епитети показателни какъв аутсайдер ги използва в речника си!
Чакам да ми ги кажеш в очите, когато минавам през селото ти, за да мога с чиста съвест да ти избия зъбите!
Коментиран от #74
21:41 03.10.2017
73 Diesel vs Petrol
До коментар #70 от "Дизел":
Абе ти луд ли си да сравняваш някакво порше от миналият век с чисто ново АУДИ, кой знае каква трансмисия има това порше и какъв диапазон на максимална мощност.Точно мощност/тегло определя колко бързо може да се движи една кола за сравнение Ф1 имат момент на двигателят от порядъка на 350 Nm колкото моята кола ти сам провери колко може да вдига и ускорява.
Коментиран от #75, #76
21:51 03.10.2017
74 Дизел
До коментар #72 от "Гост":
Заповядай мамин сладък! Сложи си очилата и виж кой е писал повече епитети и от кога! Стига да можеш да броиш де...Викаш като акъла е малко и юмруците са аргумент! Виде ли колко струваш?! Не бой се, нема да те върнем!
21:52 03.10.2017
75 Дизел
До коментар #73 от "Diesel vs Petrol":
Пич, омръзна ми да задаваш отговори...А на нито един въпрос не ми отговори... То и мотор с 100коня вдига 250.. и?! Отговори кво е предимството на бензина при сходни маси и коне с дизел?! Никакво! Точка!21:57 03.10.2017
76 Дизел
До коментар #73 от "Diesel vs Petrol":
И ако задълбая пак си в грешка... Крива на мощност спрямо обототи виждал ли си?! Ако имаш 200коня на 1000кг но ги имаш само при 7000об и примерно над 80% (160-200-160) от тези 200 коня са ти в тесен диапазон + малък момент, 180 коня на 1000 кг имащ 90% в по широк диапазон+ голям момент и?! Вторият печели! Нищо, че е по зле на хартия кс/кг! То тва е и проблема на бензина! Теоретично бърз, ама в практиката колко често се кара в обороти?! Дизела тук печели от къс оборомер! Винаги повечето коне са "по близко", + монента... Боксера да ме духне трябва при 60кмч дс е на 2-ра... Сега си представи как из целия град бръмчиш на 1 ва и 2 ра?! А аз без да свалям предавки от което както сам каза печеля време, настъпвам и ттъгва! Трудно ли е да хо осмислите?!? Изобщо колко опит имате?!!Коментиран от #77
22:19 03.10.2017
77 Diesel vs Petrol
До коментар #76 от "Дизел":
ХаХа въртя се и накрая разбра че си сгрешил, похвално. Да бензина трябва задължително да е в определен диапазон от обороти които са доста високи за разлика от дизела. Понеже всеки иска да кара икономично той кара на по ниски обороти където дизела има предимство, обаче нали презумцията е че ще се дърпате тоест другият знае за това и ще вкара по-ниска предавка?Бензина има по голям ПОТЕНЦИАЛ и точка физиката е физика и няма как да се оспорва, това че в ежедневните автомобили заради надежност и по-голям ресурс даден двигател е скопен или поради неподготвеност или незнание някой не е в правилните обороти не е проблем на бензина.
Коментиран от #78
22:33 03.10.2017
78 Дизел
До коментар #77 от "Diesel vs Petrol":
Аз съм сгрешил?! Да, че ви изнесох безплата лекция! Потенциал има и на баба ти нивата... Ходи сей!22:55 03.10.2017
79 ШмъркАн
До коментар #68 от "Diesel vs Petrol":
Няма дизел порше, брат.За сега.Погледни сеатите във WTCC -дизеларки бяха до последно каго ги гледах. А на Льо Ман не се ли изисква скорост или там е само за издържливост? Ако не се изисква скорост всеки автомобил ще издържи, ама идиотите там напъват.
Явно им тряа още четене
11:19 04.10.2017
80 Я па я
13:27 04.10.2017