5 Октомври, 2017 14:29 5 902 5

Fiat-четата 500е се продават на загуба

  • fiat-
  • 500e

Компанията Fiat губи по $20 000 от всеки продаден електрически Fiat. По-конкретно става дума за модела 500e, който по думи на шефа на компанията Серджо Маркионе се продава със страхотни загуби.

Електрическият вариант на 500, който за първи път се появи на пазара през 2012 година се оборудва с електромотор с мощност 111 конски сили, захранващ се от комплект йон литиеви батерии с капацитет 24 кВч.

С едно зареждане на акумулаторите Fiat-чето може да измине разстояние от 160 километра, което го превръща в отлична градска кола. Цената му в САЩ е $32 900, а цените на аналогичен бензинов Fiat 500 са $15 000.

Още при пускането в серийно производство през 2013 компанията продаде всички електрически 500е за година напред, но въпреки все още съществуващият интерес към електрическата градска кола, тя продължава да се продава на загуба.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Фича

    14 11 Отговор
    Купи си FIAT, да те е яд!
  • 2 сойкаПРИСМЕХУЛКА

    4 8 Отговор
    А вие какво очакваше да стане, след като 40 години по-късно направихте фейслифт на Фиат 500, като стриктно се придържахте към линиите му? Колата изглежда стара и грозна, а и с тези размери ограничавате кръга на потенциалните купувачи до една малка група от дами с извратено чувство за красота и естетика. Типичен пример за това са руснаците, които толкова много години не посмяха да променят Лада Нива. До ден днешен си я продават, но като гледам не е масов автомобил, който може да видиш всеки ден по улиците. Единствено май От Мерцедес успяват все още да си пробутват ръбатите Г класи, ама Фиат не е Мерцедес.

    Коментиран от #5

  • 3 Max

    2 2 Отговор
    Големи сте разбирачи! Но пък ако бяхте толкова велики, най-вероятно щяхте да правите пари, а не да висите по форумите и да хейтвате. Но пък какво да се очаква от хора с такъв умствен багаж.

    Коментиран от #4

  • 4 Фича

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Max":

    По твоята логика, ти щом си в този форум и коментираш, също си някой пропаднал безработен и без умствен багаж...
    Щото и ти ако беше много велик, нямаше да си и ти тук...
  • 5 оня с клаксоня

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":

    Фиат е пионер в много интересни автомобилни решения... Включвам и задните високи стопове-светлини, които бяха прокарани с Пунто. Италианският дизайн не е лош, просто този мъник не е нещо уникално товаро-пригодено - малка двуместна е-машина за пътуване с малко багаж. Но доколко издържа не зная, нямам опит с е-аутоси. Няма логика да продават на загуба, това е самоубийство за компанията. Но цените на е-мобилите все още са доста високи. Иначе, доста народ поставя Фиат по качество в дъното на класациите, но лично считам, че въпреки наглед недотам високото качество на вид, то реално не са лоши автомобили - нови части, двигател устойчив поне до 300-400 000 км и нелоша ходова част. Но самия модел е градска въшка. Не е по-лош на вид от еквивалентите му.