Едно завръщане на агрегат отново разпали страстите на феновете на четирите овала от Инголщат - петцилиндровият редови, който стартира от култовата машина от Група Б - S1 Quattro. Една от машините, на които най-много приляга е малкото TT, защото има много ниско тегло и отново разчита на задвижване на четирите колела. Същия този двигател има голям капацитет и лесно се поддава на модифициране, като в случая благодарение на турбокомпресор Garrett GTX35 и още подобрения са достигнати 700 конски сили. Звук, скорост и присъствие - какво повече трябва в такъв автомобил.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
09:09 06.10.2017
2 СССР
Коментиран от #3
09:33 06.10.2017
3 Вюа
До коментар #2 от "СССР":
ВАГ различно измериние не е за селяци10:42 07.10.2017