8 Октомври, 2017 09:10 16 219 75

BMW M760Li срещу Tesla Model S, Audi RS 6 и Mercedes E 63 S

Отново сме на драг пистата, като тук имаме един новак, за който ще ви разкажем подробно съвсем скоро - BMW M760Li. Защо присъства при тези доказани състезатели? Ами защото има точно 610 конски сили и 800 нютонметра идващи от 6.6-литров V12 битурбо двигател, задвижване на четирите колела и много по-лека конструкция от предходния модел. Другите конкуренти са добре познати - Audi RS6 Plus със своите 608 конски сили, Mercedes-AMG E 63 S в комби вариант и най-бързата Tesla Model S P100D със своите 680 електрически конски сили. И тук отново имаме два типа старт - от място и летящ, като и двата със сигурност ще ви заинтригуват.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гощо

    13 7 Отговор
    Въпреки всичко рано е да се каже за електрокарите!!!
  • 2 Гошо

    26 61 Отговор
    Хаха въпреки сложните и напръчени имена на немските кошове,електрокарчето ги сложи в задния си джоб.Крайно време е немците да се огледат и да спрат да бълват такива кошове.
  • 3 123

    37 11 Отговор
    Найс. Ама то с този въртящ момент от 0 е ясно че Теслата ще ги отнесе. Иначе последните дни ми се получи да видя в София и на Хемус 2 пъти една и съща бяла електричка, модел S. Не е зле хич на фаза, вътре какво е, не знам. По снимките не ме кефи, ама на живо като седне човек....Абе, колкото и да ги плюем, в момента в който решат проблема с зареждането и пуснат бюджетен модел на поносима цена, ще се хвърляме, няма какво да се мисли.

    Коментиран от #5

  • 4 Гост

    35 43 Отговор
    Ще карам 30 годишен баварец ама никога няма си купя тая грозотия тесла дето е за кастрирани п...ли.
    Теслата се разработва като iphone а не като автомобил, има проблеми със зарежданията, има проблеми с охлаждането има много спорове около това колко "екологично" е производството им.
    Няма традиции, няма дух, не се усеща като кола....нищо и да НЕ може да се сравнява с марки автомобили дето имат близо 100 години производство зад гърба си, традиции в световния автомобилизъм и т.н.

    Коментиран от #6, #75

  • 5 Електрика

    10 23 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    Абе ти луд ли си, как така ще се хвърляш?

    Ей сега ще дойде гост, който набързо ще те убеди, че при мощност над 100 киловата, електрическите автомобили излъчват радиация и ще се разболееш от рак.

    Даже ще ти препоръча по-бърз автомобил с реактивен двигател защото вдигал 1500 км в час. Това електричките за нищо не ставали. Били много стара технология.

    Даже и това видео е нагласено, защото Илон Мъск така е наредил.

    Коментиран от #10

  • 6 Мъка

    31 16 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    "Ще карам 30 годишен баварец ама никога няма си купя..."

    Като нямаш пари за друго как ще си купиш бе каскет?!

    Коментиран от #7

  • 7 ЛЕСЛИКАРУЧКА

    16 1 Отговор

    До коментар #6 от "Мъка":

    Това е коня под прикритие
  • 8 Мартин

    54 22 Отговор
    Е да, ама ако няколко пъти го направим последователно този драг, Теслата ще бъде все по-бавна понеже напрежението на батериите ще бъде все по-ниско. Докато бензинките ще ги повтарят тези резултати цял ден. След 3 драга Теслата ще е на 30% батерия. И после ще играем на "къде е сюпър чарджъра". За оптимално представяне - след всеки драг - сюпърчарджър. И каква файда от цялата работа? Единственото предимство на Теслата като кола е при една дръпка на драг стрип и то на 100% батерия в ludicrous mode. Оттам нататък е гола вода. А колко от нас въобще ходят по драг стрипове и се интересуват от това дали теслата на двойна цена ще изпревари Е-класата с една дължина на четвърт миля? За 0,2 секунди само палячо би се лишил от комфорта на истинска кола и би избрал този тостер с 4 гуми. Жалко, че не ни показаха колко минути трябваше да стоят на стартовата линия и да чакат Теслата да си приготви батерията за подаване на "максимална мощност". Тогава щеше да стане забавно. По светофарите никой няма да чака тесладжията половин час да рови из менютата. Просто в реалния живот Теслата (все още) не работи. Това е положението.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Гост

    25 14 Отговор

    До коментар #5 от "Електрика":

    Аз какво ще направя, не е твоя работа.
    Избивай комплекси на друго място, също като тези от клипа - тръгнали да сравняват 700 к.с. Тесла с коли около 600 к.с. Страшно постижение, няма що - цели 0,2 секунди за сметка на 100 к.с. повече!
    Пък споменаването на реактивния двигател, който е ДВГ, само доказва как започваш да циклиш, продължавайки да се излагаш.
    И не виждам нищо смешно в това да се обръща внимание на всички аспекти на влиянието на електричките върху здравето! То толкова ти е мозъка де, да приемаш всичко за чиста монета. Ето го предишни ми коментар за простотията ти, че силното електромагнитно поле не пречело на никой:

    "Публикувано във факти.бг: Пък да знаеш, в САЩ нямат хора болни от рак. Там до преди 40 години са смятали тютюна за полезен, защото нямало факти доказващи канцерогенното му действие. Изобщо да ти имам смешните доводи!
    А това, че си решил да подражаваш на някой, си е твой проблем. Ако искаш бъди девствен цял живот, като твоя кумир Никола Тесла!"

    Хайде накрая си намери жена (или мъж) и пробвай да правиш секс, защото тук вече се изчерпа, г-н девственико!

    Коментиран от #24

  • 11 Automobile1

    16 3 Отговор
    rs6 и е63 ок, ама защо слагате и 760Li тука при положение, че е в по-горния клас. На BMW М5 и е тук мястото в сравнението.
  • 12 Аматьор

    22 4 Отговор
    Здравейте!
    Глупав клип направен за глупави хора!
    Лек ден!
  • 13 Истината боли

    22 31 Отговор
    БМВ е един от най-смотаните автомобили. Той може да се сравнява само с коли на половина от цената му и поне с 30-40 коня по-слаби. Тук се дърпа със комбита и семеен седан и пак никакъв го няма. Добре че не е само със задно,иначе ще забрави да тръгне,както повечето модели на марката :D

    Коментиран от #20

  • 14 TSFH

    2 16 Отговор
    Баварчето рулира просто :)
  • 15 smeh

    31 6 Отговор
    Писна ми да гледам нагласени драгове...пълни с продуктово позициониране. На първото състезание от старт Аудито е задминато от БМВ-то към средата. На второто при същата скорост Аудито задминава БМВ-то...wtf?!? Отново там около 2:30сек, когато отброява се вижда, че кара E-класата на 5-та с 40мили!!! И набива кикдаун...що за палячо се състезава на D, вместо на S mode и не е върнал предварително на правилната предавка?
    Започнаха да ми липсват Moscow Unlimited 500..там поне нямаше такива пародии, защото колите си ги карат собствениците и се борят за максимален резултат. Няма монтажи, няма смешници каращи на D, има само бинокли за тоя с по слабата кола.

    Коментиран от #21, #23, #31, #48

  • 16 Електрика

    4 20 Отговор
    [youtube]https://youtu.be/t7xKWGzLjlo[/youtube]


    https://youtu.be/t7xKWGzLjlo


    10% 329kW 3.9s/100km
    24% 485kW 2.9s/100km
    50% 527kW 2.7s/100km
    75% 559kW 2.5s/100km
    98% 576kW 2.5s/100km -малко по-лошо време отколкото при 75% заради приплъзване и при двата опита.

    Както се вижда от клипа, 2 такива ускорения дори при 10% заредена батерия, свалят капацитета на батерията с 1%, следователно могат да се направят минимум 50 такива ускорение с най-доброто време.

    При всеки следващ опит, времето ще започне бавно да се покачва до 3,9 секунди в най-лошия случай и мощност при напълно разредена батерия от 440 конски сили. 99,8% от автомобилите които се движат по пътищата, само могат да си мечтаят за тези най-слаби резултати.

    Коментиран от #46

  • 17 Електрика

    0 15 Отговор
    [youtube]https://youtube.com/watch?v=t7xKWGzLjlo[/youtube]
  • 18 Moto11

    9 2 Отговор
    Нормално е мотокара да ги накаже се пак тока е моментален...
  • 19 Тесла фен

    10 22 Отговор
    Ами то всичко е ясно. Немците правят уникални коли с технологии от 20ти век. Просто пропуснаха, че вече сме 21ви век. Теслата вероятно не е толкова луксозна вътре въпреки, че не съм сядал, но технологично е в космоса. И инженерно е толкова проста, че няма какво да и се счупи. При повечето тестове се пропуска най-голямото предимство на Тесла а именно автономното движение.
    Мой приятел в щатите се качва у тях и чете весник 60км. до работата. Сега тук ще скочат пъпчивите тинейджъри да ми обясняват как било кеф да караш кола от вас до кафето. Но когато пътуваш по 2-3 часа на ден не е точно така. Тези 2 часа можеш да правиш каквото си искаш. Времето е пари.
  • 20 Умнико

    12 4 Отговор

    До коментар #13 от "Истината боли":

    Това е лимузина.7-ма серия са тежки коли и не са направени за гонки.
  • 21 смешко

    4 8 Отговор

    До коментар #15 от "smeh":

    Ако разбираше малко по - добре английски щеше да знаеш защо е така. Сега ще кажеш, че разбираш, но щом бълваш такива простотии е очевидно, че не е така.

    Коментиран от #22

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Не е смешно трагично е

    7 14 Отговор

    До коментар #15 от "smeh":

    "Писна ми да гледам нагласени драгове...пълни с продуктово позициониране. "

    Според тебе всички автомобилни производители са по-прости или са по-бедни, за да вземат да направят някой клип и да позиционират своя продукт най-отпред ли?

    Не, не са. Просто не могат! Един по един всички производители в прав текст си признаха публично, че Тесла технологично с няколко години преди тях. Само Бай Ганя не вярва и му се струва че всичко е нагласено.

    Коментиран от #30

  • 24 Електрика

    11 15 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Така ли било? Аз се чудих защо американците са толкова облъчени, а те в буквалния смисъл ги облъчвали с рентгенови лъчи.

    Вероятно от Тесла са написали и някакъв софтуер, който докато ги облъчват с рентгенови лъчи и им втълпяват да си купуват още една Tesla. Докато се движат по улиците, облъчват и невинните минувачи и те да си купят! Само на това ще да се дължи невероятният им успех.

    На всяко ускорение, пътниците в колата се облъчват, сякаш им правят по една-две рентгенови снимки.

    Никога няма да си купя Тесла. Най-накрая успя да ме убедиш! Даже като видя по улиците ще бягам надалеч!

    Ще си купя чист дизел, който почиствал въздуха и лекувал от рак, щом ми препоръчваш! Колко съм бил заблуден до сега, да вярвам че мръсния въздух убива по 7 милиона души на годината, а той ги лекувал, а тия мръсници от Тесла са платили на медиите да ни лъжат.
  • 25 Бай Тошо

    10 0 Отговор
    И тролеите са по бързи на старта от автобусите
  • 26 Истината боли

    9 12 Отговор
    Браво бе интелект. То комбитата са направени за състезания,а семейния седан е специализиран за драг писти. И да ти имам лимузината,щом Теслата и Мерцедеса са по-широки от нея,с по-голям обем и по-комфортни. Даже и Аудито е с по-голям обем,но е по-тясно.Карайте си строшените БМВ-та със здраве и се радвайте когато изпреварите Тойота Ярис със 60 к.с,че тия с 90 ви се опъват,а на завоите се чудите как ви прескачат :))))))

    Коментиран от #29

  • 27 фдссф

    8 0 Отговор
    Само че аудито и мерцедеса са в класа на BMW 5-та серия, не 7ма. А Теслата си е в отделен клас, няма как да ѝ вземат старта от място.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 NERAZBIRASH

    2 8 Отговор

    До коментар #26 от "Истината боли":

    Ти явно не си ги виждал изобщо на вижо, а пък да си влизал в тях да не говорим. Комбитата може да събират малко повече багаж, защото са комбита, но мястото в интериора и много по-малко от 7цата.

    Е класата или 5ца са много по-малки от 7ца или S class, не ми гледай размерите на екстериора, отиди, влез и тогава коментирай.

    Тя и S class е по-тясна, ама по-голяма вътре.
  • 30 smeh

    20 1 Отговор

    До коментар #23 от "Не е смешно трагично е":

    Ето как маркетинга създава ирационални тенденции дори в огромни индустрии. Къде и кога излезе CEO-то на някои от 3-те премиум бранда и каза:

    -Ние сме много назад технологично от Мъск:
    - Защото нашите коли нямат 2 прости редуктора и диференциал, а сложни скоростни кутии, които трябва да теглят 2 тона желязо, да сменят скорости за 0,1-2 секунди. Да издържат на старт с launch control (от 4000об.) на умопомрачителните нютон метри и същевременно да можеш да си "круизваш" по аутобана с 270 отново на 4000об.
    - защото нашите коли нямат "високотехнологичен" електромотор, а "прост" ДВГ плод на милиарди часове работа, тестове при всякакви убийствени условия. За който изискванията не са само каква мощност има, а как звучи, кое как е разположено, ако искаш дори как изглежда и още хиляди претенции.
    - защото сме толкова глупави и как не се бяхме сетили досега при положение, че имаме вече почти по 100 години традиции, вместо да бъхтим залудо просто да пуснем тока, да надуем цената до небето и само да събираме големите печалби...

    Ако още не си разбрал какво съм ти казал. Пробвай у вас да си направиш количка с електромотор и батерия...а после пробвай да си направиш същата, само че с ДВГ. И пак ела да си поговорим за технологии и иновации.

    Коментиран от #32, #33, #37, #39, #40, #42

  • 31 Гост

    2 11 Отговор

    До коментар #15 от "smeh":

    Като се съмняваш, че всичко е нагласено и шофьорите не дават всичко от себе си, покажи клипове с по-добри резултати на 1/4 миля.

    Tesla за разлика от останалите в надпреварата, не е проектирана за ускорение, то си е бонус при електромобилите. Ако целяха максимално ускорение, щяха да намалят малко теглото. Виж какво се случва на четвърт миля, само с махането на предния багажник. Нещо което не съществува в друг автомобил и никой не би забелязал липсата му.

    http://youtube.com/watch?v=lYg6e1RBsak

    10,4 секунди, дори не е близо до останалите! Сещаш ли се колко килограма трябва да намалят от теглото си намалят от теглото си, за да свалят една секунда? Сещаш ли се колко автомобила, от тези със стогодишните традиции могат да направят такова време на четвърт миля?

    Само да напомня, че състезанието на четвърт миля е класика и е стотина години по-старо от съвременните електромобили, за да натяквате, че едва ли не е създадено, за да може електромобилите да унижават двигателите с вътрешно горене.

    Това си е класическа дисциплина, която години наред е показвала кои са най-бързите автомобили и няма случайни победители.
  • 32 ВАГ

    9 0 Отговор

    До коментар #30 от "smeh":

    :) няма да те разбере
  • 33 Гост

    4 12 Отговор

    До коментар #30 от "smeh":

    BMW ще търси помощ отвън, за да настигне Tesla

    При i3 бъркахме с посланието си към хората, призна шеф на баварците
    Концернът BMW ще търси помощта на бързо развиващи се технологични компании, за да може да добави нужния блясък на електромобилите, които произвежда. Това призна изпълнителният директор на компанията Питър Шварценбауер, цитиран от Automotiv News.
  • 34 Гост

    3 12 Отговор
    Голямата заплаха за нас е Tesla, а не някой от производителите на стандартни автомобили. Това призна в интервю за вътрешнокорпоративното издание Inside изпълнителният директор на Volkswagen – Херберт Дийс.



    „В стария свят основните конкуренти на Volkswagen бяха Toyota, Hyundai и френските производители. В новия свят това е Tesla. Въпреки че е още млада компания, тя може успешно да спори с най-големите производители, които предлагат огромен брой модели и продават милиони коли годишно”, коментира Дийс.

    Трябва да се отбележи, че през 2016 г. Volkswagen е продал близо 6 млн. нови автомобили, а Tesla едва 84 000. Въпреки огромната разлика в резултатите, Дийс е категоричен, че американският производител на електромобили има експерти и технологии, които Volkswagen не притежава.
  • 35 onq s konq

    3 10 Отговор
    ништо на тоя свят не може да съпеничи на беенве !!!Беенве е вхъх!!!
  • 36 Гост

    2 9 Отговор
    USA Today публикува тази новина под гръмкото заглавие “Mercedes дава $1 милиард, за да детронира Tesla“. Генералният директор на Tesla Илън Мъск веднага реагира в своя Twitter блог: “За гигант, като Daimler/Mercedes, това е малка сума. Можеха да дадат повече. С една нула повече“.
  • 37 Гост

    1 10 Отговор

    До коментар #30 от "smeh":

    Натиск от акционери и регулатори

    Увеличаването на инвестициите в електромобили с дълъг пробег на Daimler идва и в отговор на настояването на акционерите на концерна, които смятат, че компанията няма адекватна алтернатива на своя конкурент от Силициевата долина. Настоящите изцяло електрически B-класа и Smart на компанията не могат да бъдат сравнени с гамата на Tesla.
  • 38 Кибик

    8 2 Отговор
    Ами ако направим тест от 50 до 250 км/ч? Опааа, независимо че има близо 700 к.с., километража на Тесличката на около 235 км/ч влиза в "червената" зона и никога не може да достигне 250. Затова на всички клипчетата ускорението на З Тесла е само до 240 км/ч. Ами ако сравним времето за 10 обиколки на ринга? Разбира се че ако сравняваме времената на 100м на спринтьор и маратонец, спринтьора печели.
  • 39 Гост

    3 7 Отговор

    До коментар #30 от "smeh":

    Американската компания е надушила потенциал най-после да заеме по-сериозна пазарна ниша в Германия, страна, която в миналото проявява относително слаб интерес към Tesla. Най-вече защото това е родният пазар на Daimler, BMW и VW. Tesla вече са удвоили германските си продажби през първата половина на 2017 г. пласирайки общо 2000 возила. Това е впечатляващо ниво на продажби за Германия, която изостава спрямо другите развити държави в областта на електрическите автомобили.

    Мениджърите на BMW, Daimler и VW на свой ред работят върху контраофанзива.

    Клаус Фрьолих, мениджър по новите разработки в BMW, предпочита да говори за BMW и планираната електрическа стратегия, вместо за конкуренцията. Но в разговора той редовно се връща към калифорнийския конкурент на BMW и споменава думата "Tesla" 16 пъти в рамките на 60 минути.

    Той приема BMW като "непосредствено състезаващи се" с Tesla, но плановете са да измести американския си конкурент след не повече от три години. Подобно на Tesla, BMW ще акцентира повече в бъдеще върху "емоционалната привлекателност" на електрическите си коли, с по-широки гуми и по-динамичен дизайн.

    Дилемата на авто-гигантите

    Подобно на всички германски производители, BMW се опитва да поддържа деликатен баланс. Фирмата иска да продължи да продава бензинови и дизелови автомобили, като същевременно се подготвя за ерата на електромобилите. Тя е оповестила планове за 25 модела електрически автомобили към 2025 г., но стартовите разходи за
  • 40 Гост

    2 7 Отговор

    До коментар #30 от "smeh":

    Тя е оповестила планове за 25 модела електрически автомобили към 2025 г., но стартовите разходи за тях ще са огромни.

    BMW вече са инвестирали сериозни суми в размер на десетки милиарди в устойчиви и екологични решения за автомобили. Компанията от Мюнхен залага сериозно на бъдещето. И поне за момента, тя губи пари от всеки електрически автомобил, който успее да продаде.

    Дилемата на авто-индустрията е, че новият ѝ бизнес, който все още носи загуби, канибализира доходния, съществуващ пазар, като създава стимули да се отлага необходимата промяна.

    Някои от опитите на компаниите да се подготвят за бъдещето изглеждат половинчати. В края на 2016 г. Daimler, Ford, BMW и VW оповестиха съвместна инициатива за станции за бързо зареждане на електромобили. Началото на проекта беше насрочено за 2017 г., с около 400 планирани локации в Европа в рамките на първата фаза.

    Девет месеца минаха от този анонс и настоящият брой на станциите за зареждане все още си остава нула.

    Първата зарядна станция се очаква да отвори врати тази година като се твърди, че технологията ѝ за зареждане ще превъзхожда тази на Tesla. За сравнение, Tesla вече построи над 6300 от своите така наречени Supercharger станции по цял свят. И заявената цел е броят им да се увеличи до 10 000 към края на тази година.

    Коментиран от #41

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Гост

    2 8 Отговор

    До коментар #30 от "smeh":

    Стигат ли ти толкова факти? Как според тебе се справят всичките "конкуренти на Тесла"

    То си е написано в предпоследния абзац - за девет месеца обещания, една кръгла нула, при това от всички големи концерни с милиарди приходи и 100 годишни традиции.

    А това че Тесла не можела да вдигне 250 е смешно. Ето ти 253 километра в час, при това с кросоувъра на Тесла, и то не най-мощната му версия. 250 километра в час за 30 секунди и то без лаунч контрол. Нещо да имаш да казваш?

    https://youtu.be/6TXAZstjkDg
  • 43 Гост

    4 6 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    Така ще е, докато има такива като тебе, които на черното викат бяло, въпреки фактите. Такива които най-силните аргументи за обидите към събеседниците. Говори си, не ми пречиш. Със или без твое съгласие, прогреса си върви.
  • 44 Истината боли

    5 13 Отговор
    Как се получава по-тясна кола,да е по-широка! Виждал съм ги всички каруци,че и Тесла даже. На такова БМВ с 4 задвижващи не съм се возил/карал,понеже са рядкост,но на 750 му знам възможностите за поднасяне,превъртане и несприране на сухо. На дъжд и сняг не е ползвано! Със блокаж на деф.беше,не съм сигурен дали беше Шпер и Шмекер.Далеч съм и от идеята да хваля другите куци коне в гонката - Мерцедес и Ауди. Мисля че ще е честно да се изкара най-бързото спортно купе на БМВ срещу Тесла - семеен седан,малко по-просторен от БМВ лимозина. И тогава като БМВ за стотици хиляди евро,доработено и тунинговано победи сериен семеен седан,вие феновете на германските каруци ще изпаднете в екстаз.За по-сигурно вземете двигател на БМВ от Ф1 и го монтирайте на голо шаси ,да не стане фал. Незнам дали осъзнавате колко сте смешни!

    Коментиран от #70

  • 45 Тони

    12 6 Отговор
    Скрийте се с тези измислени тесли! Започвате да ставате противни!
    Първо се уточнете: дали теслата е спортна кола. Ако е такава я пуснете на писта да врътне 5-6 обиколки с конкуренция на спортни коли. Да видим как ще си зали спирсчките на 5-6 завой. Да видим как се справя със страничното ускорение талигата отиващакъм 2 тона.да вивим какво време ще покаже. Разбрахме че теслата има добро ускорение до 100 , ама това е само една малка част от качествата на един автомобил, мерещ се с големите.
    Ако пък смятата че теслата е луксозен семеен седан, покажете как събира 4 куфара и пътувате комфортно с 4 човека, пуснато охлаждане на седалки, климатик и т.н. при повече лт 30 градуса външна температута на разстояние 400-500 км. Въсщност екстри като охлаждане на седлаки, отопление на подлакътници, въздушно окачване и подобни друго благинли теслата ги няма. В такъв случай теслата няма да може да ги мине като пробег поради несъвършените батерии все още. За справка официалния сайт на тесла моторс и виртуалния им симулатор на пробег.
    Общо взето това е някакво глухо разклонение на автоиндустрията, което освен ускорение до 100 поради наличие на 100% въртящ момент още на старта , друго няма. Няма я и по автоизложенията.
  • 46 Мартин

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "Електрика":

    Недей много да ми философстваш и недей пуска клипчета с продуктово позициониране, направени от тесла собственици и тесла фенчета. Тези 0,2 секунди на драг пред бензинките ще са отлетели при 70% заряд на батерията. Айде тогава се напъвай на автомобилите от 20 век да те видим. Тесла фенчетата да си извадят главата от задника най-накрая и да осъзнаят, че Тесла дори не държат короната за най-бърз електромобил в света. Защото най-бързият електромобил в света го направиха малка група хървати без милиардите на онзи превдо-иноватор Илън Мъск. Най-бързият електромобил беше и е Rimac Concept One.

    Коментиран от #47

  • 47 Гост

    2 10 Отговор

    До коментар #46 от "Мартин":

    Добре съгласен съм с тебе, след 100 такива старта, един от автомобилите има шанс да бие Тесла. И аз имам въпрос към тебе, Ти сигурен ли си, че на автомобила ще му стигне бензина за 100 такива старта? А за 200, колкото може да направи Tesla преди да и свърши батерията?

    Porsche Cayenne, гори 60 на Сто при ограничена максимална скорост. Разходът няма ограничения при ускорение. Резервоарът му стига за 130 километра.

    Щатската Агенция за защита на околната среда (EPA) публикува официални данни за разхода на гориво на Bugatti Chiron съгласно американските закони. Ако се вярва на замерванията, в смесен режим френската хиперкола харчи 21.5 л/100 км.



    На магистрала консумацията може да спадне до 17 л/100 км, но само при положение, че не се кара много бързо. Ако бъде настъпен както подобава до максималната скорост, Chiron пресушава 100-литровия си запас от бензин за 7 минути.


    А ти си се загрижил за разхода на ток на Теслата? С тези 200 лв, ще зареди 20 пъти и ще измине около 2600 километра с 200 километра в час, което е 13 часа шофиране, защото заряда и стига само за 130 км при тази скорост. Няма да ти смятам колко ще измине на нощна тарифа, да не ти стане нещо!
  • 48 Spec b

    5 3 Отговор

    До коментар #15 от "smeh":

    100% съгласен:))) не че т'слата не е най бързя на драг... Но другите коли просто не натискаха... И не може дя ме убедите, че rs6 performance e по-бавна от лимузина тежаща 2,3 тона +- ...:))))
  • 49 Бат Мишо

    3 1 Отговор
    аз пък щот съм прос не ми пука колата ми на старта колко сек и требат до 100
    интересува ме твароносимост ,сигурност , проходимост,колко често се нуждае от поддръжки и стойност на разходите за същата.откак съм куриер ме интересува и за колко ще мине разград- русе софия зимата щото отклоненията за закъснения са на време.а тес дето разпраят че електричката е по еко го плямпайте на някой бабалюга дет не знае как се правят батерии и ток и колко е чисто в мините а за АЕЦ да не говорим - много е еко - кажете го в Фукушимана орта и в чернобил.....и си носете каска и бронежилетка да не ми тежите на съвеста

    Коментиран от #50, #51

  • 50 Гост

    0 5 Отговор

    До коментар #49 от "Бат Мишо":

    Не се притеснявай чистотата на енергията при зареждането и производството на батерии.

    Още тази година, се произвежда повече чиста възобновяема електроенергия, отколкото е необходима за преминаване на всичкия автомобилен транспорт на ток. Затова са необходими 5000 тераватчаса електроенергия. Ето какви са данните, за края на 2016 година:



    Според агенцията генерираната възобновяема енергия ще се увеличи с повече от една трета до 8169 TWh през 2022 г. - спрямо 6012 TWh през 2016 г. - което се равнява на общото потребление на електроенергия на Китай, Индия и Германия.

    Възобновяемите източници ще формират 29% от глобалния енергиен микс след пет години спрямо 24% в прогнозата от миналата година.

    ...Соларният фотоволтаичен капацитет се е повишил с 50% за годината, достигайки над 74 гигавата 2016 година, като това е първият път, в който ръстът на слънчевите фотоволтаици е бил по-бърз от всяко друго гориво, задминавайки нетния растеж на въглищата.

    „Очакваме възобновяемите източници да растат с около 1000 гигавата до 2022 г., което се равнява на около половината от сегашния глобален капацитет на въглищна електроенергия, натрупана за 80 години“, казва изпълнителният директор на МАЕ Фатих Бирол.

    „Това, на което ставаме свидетели, е раждането на нова ера на соларна фотоволтаична енергия. Очакваме ръстът на капацитета ѝ да бъде по-висок от всяка друга възобновяема технология до 2022 г.“, добавя Бирол.
  • 51 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #49 от "Бат Мишо":

    Относно пробегът, разходите и обслужването, Ако караш до 250 хиляди километра на година, една Tesla ще те оправи:

    За да може превозното средство да навърти 300,000 мили от Tesloop споделят, че са похарчили общо $10,492 за тези две години за поддръжка на колата и зареждане, като за този период тя е прекарала общо 12 дни в сервиз.

    Според анализ на компанията за същия период автомобил от същия клас задвижван от двигател с вътрешно горене би им струвал между $70,000 и $86,000.

    Колко ще ти е само горивото за 240 хиляди километра годишно?
  • 52 ВАГ

    4 1 Отговор
    Стига с тези Тесли , ако гледаме само пазара в САЩ където се прави Тесла и въпреки огромната и реклама продажбите не се увеличават.
    Всички големи марки имат готови електрокари но не се напъват да ги пускат в серийно производство.Логиката е ,че поне за сега електрокарите НЕ стават.
    Ел.колите са далеч по прости от тези с ДВГ и не са никакво предизвикателство за инженерите на големите марки.

    И ощще нещо : ако ги нямаше данъчните облекчения и свободното влизане в центровете на големите градове , Тесла щеше да е продала поне 10 пъти по-малко коли.

    Коментиран от #53

  • 53 áкото цапа и мирише

    2 3 Отговор

    До коментар #52 от "ВАГ":

    "
    И ощще нещо : ако ги нямаше данъчните облекчения и свободното влизане в центровете на големите градове , Тесла щеше да е продала поне 10 пъти по-малко коли."

    Ако, но реалността е друга. Градовете трябва да се разчистят от замърсителите, начело с автомобилите. Трудно е да го повярваме, предвид българската психология, да гледаш собствения си интерес, без да се интересуваш че вредиш на другите, като ги опушваш с дизела, печката на въглища или дори с цигарата си в закрити помещения, ВЪПРЕКИ забраните. Те ще кажат на Бай Ганя к'во да прави! Ами той има права! Задължения правила? Аааа, те са за останалите, не се отнасят за него!
  • 54 Физика

    2 0 Отговор
    Супер малоумен и непрофесионален клип, жалко за този който го прави.
    Когато правиш такова нещо :
    1.Показваш точно какви са колите какво е това Tesla S???? То има различни такива.
    2.Дори и да дадеш точният модел на колата, не мъчиш хората да си търсят ТТ данни а в началото си даваш малка табличка с тях за сравнение.

    Коментиран от #57

  • 55 Оня с Лайната

    0 2 Отговор
    ГЛУПАЦИ!!! 7-мата серия нама място тук, тя е различен клас от Е63 и RS6.На нейно място трябва да бъде М5.Но Нали БЕеМВенцата никога не са били по големи от Мерцедесите.Глупаците създали това видео са решили да не го излагат.
  • 56 Оня с Лайната

    0 2 Отговор
    И BMW-то Пак се Осра Ха, Ха, Ха,Хааааааа
  • 57 Мамо, мамо, а пък...

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "Физика":

    Мама още ли ти дъвче храната преди да ти я даде в устата?

    На всичките ти въпроси е отговорено и в статията и в клипа. Там където се съобщават времената, казват кой автомобил с какъв мотор е и колко конски сили.

    На калпавия водолаз и водораслите му пречат.

    За тези които не знаят английски, казаха също, че теслата изостана и тръгна последна на старта. Вероятно и това е било нарочно, заради такива като вас, който ще обясняват че е тръгнала преди останалите затова е първа.

    След като твърдите, че само на един старт от място са добри електромобилите, защо никой не коментира доускорението?

    От практическа гледна точка, е много по-важно да влезеш между два автомобила в кръговото, като тръгваш от място.

    Да се изстреляш като снаряд при изпреварване в колона и насрещно движение, отколкото да взимаш 90-градусов завой с 200 километра в час,което може да се случи само на писта, но не и в реалния живот, където обикновено има и други участници, включително и насрещно движение, да не говорим за ограничение на скоростта.

    Някой по долу беше писал, че щели да прегреят спирачките на втория завой. Сигурно ще остане изненадан, да разбере че електромобилите почти не ползват спирачките за намаляване на скоростта, така че няма никаква опасност да прегреят. Това особено важи за спускане по завои, където може да ускоряваш и намаляваш колкото пъти искаш, въпреки огромното тегло, без да се притесняваш, че ще прегрееш спирачките. Дори спирането е по-сигурно и
  • 58 Физика

    1 1 Отговор
    А ти винаги ли си бил такъв комплексар. Просто бях на място където не можеш да си пусна звукът.
    Сега го изгледах със звук и чух. Трите имат сходна мощност затова са ги избрали. Нямаше нищо да им стане ако бяха постнали данните примерно за тегло , момент , конски сили но така са преценили.

    Нямам нищо против Тесла просто ме е яд в какво плашило я превръщате, когато си купиш 7Series последното нещо което правиш е да я пробваш на драг.

    Не може да създадеш концепция за еко автомобил и да я направиш 2,5 тона да вдига 250км/ч и да ускорява за 3 секунди това е малоумие, че и да се хвалиш постоянно с това като че ли няма нищо друго.
    Трябваше още отначало да се почно с Модел 3 но с интериор взет он най-доброто от автомобилите досега а не това недоразумение.

    Коментиран от #59

  • 59 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #58 от "Физика":

    Откога екологичните норми за един автомобил се измерват в мощност, максимална скорост или тегло?

    Не трябваше ли да гледаме колко вредни вещества отделя от себе си, при движение?

    Един 800 килограмов дизелов градски автомобил, който гори 8 на Сто при 150 километра в час и ускорява за 15 секунди до 100, отделя много повече вредни емисии по време на движение .

    Коментиран от #60

  • 60 Физика

    2 0 Отговор

    До коментар #59 от "Гост":

    Съгласен съм с вредните емисии (разходът е преувеличен за 800 кг. автомобил).

    Въпросът е че работата си е работа и енергията за тази работа си е енергия. Ако искаш да си икономичен няма как да изразходваш толкова енергия и няма смисъл да се равняваш по най-лошото ниво защото тогава и ЛПГ ще изглежда цвете.
    Енергията трябва да се пести и използва по предназначение защото не само колите са на клона има и други там и ток(енергия) трябва за всички а не само колите да окупират всичко!

    Коментиран от #61

  • 61 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #60 от "Физика":

    Разходът не е преувеличен за магистрално каране със 150 километра в час. За малък градски автомобил, това е на ръба на възможностите му и е възможно да гори дори повече. Нито трансмисията, нито аеродинамиката са проектирани за такава скорост.

    Илон Мъск никога не е рекламирал автомобилите са като екологични. Тази грешка направиха от BMW и даже си я признават.
    Илон Мъск направи електромобилите по-бързи, по-сигурни, по-икономични, с по-голям полезен обем, по-стабилни заради ниския център на тежестта, по-автономни и въобще като цяло по технологични от останалите автомобили. Това ги направи желани, а не е екологията.

    Преди това, а както се вижда от коментарите и все още, хората смятаха че електромобилите са малки грозни подобия на автомобил, понякога дори кръстоска между автомобил и мотоциклет, в които няма къде да си качиш и един куфар. Точно затова Илон Мъск започна от най-високия сегмент, за да покаже преимуществата на електромобилите. Екологията е като бонус.

    Самият аз съм привърженик на електромобилите, както всеки е в крак с новите технологии, но не вярвам, че глобалното затопляне е причинено от хората.

    Не вярвам обаче и да има някой, който да смята бензиновите и дизелови автомобили не замърсяват въздухът в градовете?

    Коментиран от #62

  • 62 Физика

    0 2 Отговор

    До коментар #61 от "Гост":

    Абе я да се върнем 10 статии назад за Тесла S да видим какво ни казват те:

    Tesla vs .....
    Tesla drag
    Tesla acceleration

    Била по-бърза ама бърза за къде за гробищата ли? Нали не е състезателна кола?
    Била по сигурна, нали знаеш какво е импулс та как мислиш има ли разлика дали си 2,5т или 1,5т като се блъснеш в дървото при положение че ламарините са еднакви(теглото на теслата идва от батерията а не от кокпита)?
    По-голям полезен обем, калко да е по-голям като всяка друга кола.
    Била стабилна, дали е по стабилна от моята кола при положение че я карам до 160км/ч и то на права???? Нали се разбрахме че не е състезателен автомобил?
    По икономични енергиино казахме че не са, ако говориш чисто финансово това е друга работа ама пък конюктурна. Всяка държава и община си запазва правото да влияе на цената искаш ли да отидеш в Катар примерно и да сметнеш колко е по-икономична?

    Коментиран от #63, #66

  • 63 само да отбележа

    2 2 Отговор

    До коментар #62 от "Физика":

    Няма как да сравняваш енергийно двигател с 30% КПД и такъв с 95%(да предположим) . За да извадиш 100 к.с на колелата от нафта или бензин,нали се сещаш колко енергия си изразходвал! Ако кажа 300 ще е бонус за талигите. Това са отоплителни уреди. Да добавим и съединител,работа на празен ход, както и каране в зони на неефективни обороти, където КПД отива под 10% за печките на течно гориво. Излиза че градско Теслата е поне 7-8 пъти по ефективна от димящите дула и тук не броя замърсяването,шума,високата амортизация и идиотизма на част от ползвателите на МПС с ДВГ.

    Коментиран от #64, #65

  • 64 smeh

    2 1 Отговор

    До коментар #63 от "само да отбележа":

    Извиняваме се, че не ползваме "еко" ток от ТЕЦ Марица с КПД мнооого под 30% и да го превръщаме отново в механична енергия. Едни и същи аргументи дъвкани-дъвкани всеки път, не ви ли омръзнаха ? А сметка ще дойдеш ли да ми държиш, че вчера пекох пържоли на барбекюто с дървените въглища и "произведох" CO2 сигурно колкото нормална кола отделя за 1 ден? Пък после гледам съм се умирисал...влязох и си взех един душ...леле ама той бойлера изхабил ток за да ми подгрее водата колкото с Tеслата да минеш 30км. Ужас! Като сте толкова сигурни в бъдещето на електричките купете си акции от Мъск и продължавайте яростно да браните "иновациите", пък ако се окажете прави и поскъпнат, ето ви кеш да си купите такава. Ама се оглеждайте и да не се спука балона, че ще ви останат само бляновете.

    Коментиран от #68, #72

  • 65 Физика

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "само да отбележа":

    Ама аз говоря конкретно за Тесла S(не сравнявам ДВГ с ел. двигател), че тази кола трябваше да има друга концепция а Елън заедно с ел. потребителите я превърна в 2,5 тона чудовище с някакъв безумен ludicrous mode.

    Коментиран от #67

  • 66 Сигурност

    1 3 Отговор

    До коментар #62 от "Физика":

    Не забравяй, че Тесла няма двигател който да влезе при тебе при челен удар!

    Вместо това в предния кош има още един багажник. Посочи ми друг автомобил с два багажника?

    Цитат за да не съм голословен, защото това са лесно проверими данни:


    Новата кола на Tesla е очевидно повече от перфектна

    Не, това не е подвеждащо заглавие. Последната версия на Model S на Tesla е получила 103 точки от възможни 100 от американското издание Consumer Reports. Този модел на колата предлага 4х4 предаване и други страхотни характеристики, като ускоряване от 0 до 100 за 3,5 секунди, и ефикасност, равняваща се на 2,7 литра на 100 км.



    Това не е първият път когато автомобил на Tesla „чупи“ нечия система за оценяване – през 2013 Model S получи оценка 5.4/5 от националната агенция по безопасност, превръщайки се в най-сигурната кола произвеждана някога.
  • 67 Печалба

    1 1 Отговор

    До коментар #65 от "Физика":

    Тесла ще произвежда абсолютно всякакъв вид транспорт. Като започнеш от малки градски автомобили и стигнеш до автобуси и камиони.

    Просто е решил да започне с нещо, от което ще има най-много печалби, за да ги реинвестира в производството на останалите. Представи си какви щяха да са загубите, ако беше започнал с модел 3, щом сега има по 20% печалба от автомобил, но въпреки това като цяло компанията е на загуба.

    Коментиран от #69

  • 68 Ппп

    1 2 Отговор

    До коментар #64 от "smeh":

    Средностатистически, в един вход за денонощие се отделят около 30 килограма лайна. Все едно ли ще ти е, да минават в тръбите покрай апартамента ти и да заминават далеч от града, или да е спукана тръбата на първия етаж, и всички да се изсипват в банята ти?

    Да всички ходят до тоалетна и отделяме гадости. Но за целта си имаме тоалетна, а не серем до масата в ресторанта, защото така ни е по-удобно.

    А защо трябва да отделяме всички гадости от движението на автомобилите, точно на местата където дишаме? Ако ще се отделят гадости, по-добре да е далече от местата на които живеят хора.
  • 69 Физика

    1 1 Отговор

    До коментар #67 от "Печалба":

    Това ми беше другото възражение, пускаш Модел 3 обаче с потресаваще липса на ергономичност?

    Мисля че другите производители са по близко да истината от тях.
    Нисан примерно са доста напред, бмв също напредват, понеже не зачеркват целият труд и опит събран до този момент а надграждат с един нов вид силова установка.

    Коментиран от #71

  • 70 filo

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Истината боли":

    Истината не боли когато е казана от такива "разбирачи" като тебе. Щом ми обясняваш, че БМВ не добра кола, ми е ясно какви познания имаш от автомобили.

    Коментиран от #73

  • 71 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "Физика":

    Честно казано, и на мен не ми харесва. Първия път като го видях, помислих че е шега, защото беше папарашка снимка на прототип.

    На премиерата, очаквах че повече от половината от половин милион резервирали модел 3 ще се откажат, защото на практика купуваха котка в чувал без да я видят.

    Самият факт, че само 10% се отказаха, а 1800 човека правят нови резервации всеки ден от тогава, вместо да си купят предлаганите на пазара електромобили, доста красноречиво говори за нивото на останалите автомобилни производители.

    Също така говори, че Илон Мъск си е направил добре сметката. За съжаление ще очакваме останалите автомобилни производители да го последват, защото видяха че това работи. В един момент автомобила наистина ще се превърне в таблет на колела.
  • 72 само да отбележа

    0 2 Отговор

    До коментар #64 от "smeh":

    На ТЕЦ-а КПД-то е много над това на БМВ-то.Освен че произвежда ток,произвежда и топла вода,както и ДВГ. Само че на места топлата вода от ТЕЦ се ползва пълноценно,а при ДВГ излита директно в атмосферата. Освен това,скоро ТЕЦ-овете ще бъдат малък процент от общия микс и то задъжително когенерации. Тези тецове които нямат сероочистители,ще бъдат спряни. Има и още нещо- ДВГ освен гориво,ползва и масло. По 4 л. на 10 000 км.средно без доливането.За 1 000 000 км.отиват 400 литра,а то не е от най-екологичните продукти. 10 % от товарния транспорт е свързан със зареждането на бензиностанции,каране на киселини и отпадни продукти от преработката на петрола.Един разлив от танкер е едно от "най-екологичните " събития,а джихадизма при амуджите и комунизма в СССР са само старнични явления
  • 73 истината боли

    1 1 Отговор

    До коментар #70 от "filo":

    БМВ е най-добрата кола за автомонтьорите. Благодарение на БМВ много от тях се замогнаха и дори без да работят през зимата. Като ги гледам какви кочини се движат в БГ, май и през лятото не се напъват много.А БМВ като спечели някое ВРЦ,може да го зачисля към автомобилите. Иначе ви писах-двигател от Ф1 и гола рама ,за да не се изложи при гонка със семейния седан на Тесла :))))))),който е доста по-просторен от най-новата лимонеза на БМВ.

    Коментиран от #74

  • 74 filo

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "истината боли":

    Като не ти харесва БМВ просто не си го купувай, но няма смисъл да говориш глупости, в които никой не вярва.
  • 75 Димитър

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Ко бравиш