Last news in Fakti

13 Октомври, 2017 10:12, обновена 19 Май, 2020 14:45 123 138 89

Най-трудно продаваемите употребявани коли

Най-трудно продаваемите употребявани коли - 1
Снимка: Shutterstock

Прадажбата на употребяван автомобил невинаги е лесна задача. Основно нещата зависят най-вече от състоянието на колата, както и от цената. Късметът също играе роля, защото понякога трудно продаваем автомобил си намира купувач за ден-два, а в други случаи, на пръв поглед идеален технически и търсен на пазара автомобил се продава трудно.

Има обаче зависимости на пазара, които е добре да се знаят при покупката и продажбата на употребявани коли. На база на нашите наблюдения от сделките осъществявани чрез най-големия български автомобилен сайт mobile.bg, ще ви представим т.нар. "черен списък", включващ автомобилите, които се продават най-трудно. И така, "черната статистика" изглежда по следния начин.

"Уморени" автомобили

Има коли, на които им личи, че не са в добро техническо състояние. Лошо състояние на боята и салона, "отпуснато" окачване и още куп други дребни проблеми издават състоянието на автомобила и той, естествено, се продава доста трудно.

Френски автомобили

С изключение на колите с марка Renault, останалите френски производители не се радват на добра препродажбена цена. Те се обезценяват изключително бързо, а и не са особено любими на по-голямата част от българите.

Малолитражки

Малките автомобили, особено тези с трицилиндрови двигателчета например, се продават много трудно. Това са коли от сорта на Citroen C1, Toyota Aygo, Peugeot 107, Hyundai Getz , Chevrolet Spark, Opel Corsa и т.н. От мнозина от купувачите на употребявани коли у нас те се възприемат като "женски" и не славят със силно търсене.

Хечбек с три врати

Въпреки че икони като Golf GTI са в пъти по-красиви в тривратите си варианти, купувачите в България не харесват компактни хечбекове с три врати. Българинът използва такива коли като семейни и определено предпочита наличието на пет врати.

Автомобили с безстепенни скоростни кутии

Този вид трансмисии е измислен от производителите, защото е по-евтин от стандартните автоматици. Тези скоростни кутии обаче определено "спъват" колите, а и българинът в голяма степен предпочита ръчните скорости. Ако пък държи на двата педала, то задължително колата трябва да е със стандартен автомат.

Автомобили над 20 години

Добре известен факт е, че у нас се карат най-старите автомобили в Европа, но въпреки това коли на възраст над 20 години се продават трудно или на безценица. Обикновено у нас се търгуват автомобили на възраст между 6 и 15 години.

Топ лимузини от края на ХХ век

Флагмани като AUDI S8, Mercedes S-Klasse и BMW 7er, производство около 2000 година не се търсят у нас. Хората с пари, които карат подобни коли, отдавна са ги сменили за по-нови, а тези, на които са им по джоба не ги искат заради прекалено скъпата поддръжка.

Чистокръвни американци

Автомобили от сорта на Ford Crown Victoria и други такива се ползват, практически с нулево търсене у нас. Освен това повечето американски коли в България, които са на възраст над 10 години са в изключително лошо техническо състояние заради липсата на оригинални резервни части.

Китайски автомобили

Известно е, че качеството на китайските автомобили е много ниско и макар в последно време тази тенденция да се променя постепенно, българинът е особено предубеден към коли, произведени в Поднебесната държава. Подобен е и случаят със сглобяваните край Ловеч "китайци", които са изключително трудно продаваеми на пазара за коли "втора ръка".


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 31 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иванчев

    273 44 Отговор
    поздравления. Изключително точно написан материал за родната действителност. Тези коли трябва да се избягват, защото нямат продаване в повечето случаи.
  • 2 onq s konq

    173 40 Отговор
    Яаааа на пръвата снимка моито беенве !!!!!Кои го е снимал и знае ли че требе да ме пита пръво ????Са като стане толко извесно как ше го продам ???

    Коментиран от #13, #40, #80

  • 3 SRS

    83 47 Отговор
    Тази година продадох две от колите описани и в статията и се продадоха сравнително бързо, за по-малко от две седмици.

    Коментиран от #64

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Пенчо

    50 32 Отговор
    Между другото онова кадетче от снимката бих го карал с удоволствие. Не за друго ами е пипнато до 700 коня....
  • 6 Вуте

    103 12 Отговор
    Дизел дето пали само на въже през декември!Е това нема продажба - оня с коня го знае !!!
  • 7 Е/Е

    88 13 Отговор
    от 3 месеца си продавам мерцедеса, карам го по 3-4 месеца годишно, през останалото време стои в гараж, няма драскотина, досега нито веднъж никой не ми е звъннал даже...

    Коментиран от #20

  • 8 656

    66 14 Отговор
    S W140 е страхотен и ако е V8 просто е жестокотия.
  • 9 Не съм съгласен

    88 29 Отговор
    За мен статията не е обективна. Има си хора, които търсят и хечбеци с 3 врати и такива за "лимузини от края на ХХ век" и за американски коли. Всеки си знае сам за себе си какво иска и какво ще си купи

    Коментиран от #10

  • 10 РЕНООО

    90 21 Отговор

    До коментар #9 от "Не съм съгласен":

    Статията е обективна .Браво! Става вапрос не ,че няма кой да купи американски коли или хечбек с 3 врати ,но такива продажби са едва 5% затова пише наи-трудно продаваемите коли , а не непродаваеми.
  • 11 джамбазина

    112 2 Отговор
    Най-лесно се продава кола която е на средна цена 3500 лева а ти и искаш 1200-1300
  • 12 Сергей

    49 23 Отговор
    Интересува ме Ладите дали са лесни или трудни за продаване?

    Коментиран от #28

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Вуте

    17 7 Отговор

    До коментар #13 от "Иларион":

    Той е ! Аз даже отидох да го гледам ама този не пожела да излезе от двора !!!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 шкода

    29 18 Отговор
    Продавам Шкода Суперб 2004г.,регистрирана.Да видим дали имате интерес,след като не я включват в тази класация,и не е топ автомобил от края на 20 век...
  • 17 Патриот

    61 8 Отговор
    Това за емериканските автомобили не е баш така. Вече има ибей, амазон, алиекспрес. може ад стоиш пред компютъра и да купуваш стоки от цял свят. За това проблема не е толкова с частите, колкото с огромните двигатели и съпътстващите ги огромни данъци, застраховки, разход.
  • 18 сойкаПРИСМЕХУЛКА

    101 20 Отговор
    От VAG групата Vw, Audi, Seat и Skoda, които са с бензиновите двигатели 1.4i със 75к.с. и 1.6SR със 101к.с. са почти непродаваеми. Или в краен случай, ако наистина искате да се отървете от подобна кола едва ли не трябва да я "подарите" на купувача. По автокъщите обаче е пълно с подобни трошки, защото джамбазите са ги купили от някои италиански автоморги за без пари. Това е така, защото купетата са прекалено тежки за тези конски сили, ускорението е мудно, а липсата на мощност се усеща осезаемо, особено при баир. Удоволствието от шофирането напълно се убива, при комбинацията баир + 4 пътника. Колата просто спира да ускорява, докато не се добере до някой равен участък. Двигателите често страдат от запекли сегменти + някакви други износвания, поради което горят много масло, бълвайки облаци синкав дим и воня на изгоряло масло от ауспусите. Освен това тези коли имат прекалено слаби скоростни кутии.

    Коментиран от #29, #56, #86, #88

  • 19

    48 21 Отговор
    Това за Хюндай Гетц изобщо не е вярно.Няма предлагане а е сигурен автомобил на прилична цена.
  • 20 Иво Георгиев

    27 4 Отговор

    До коментар #7 от "Е/Е":

    Сподели модел, година на производство, мотор и други подробности за Мерцедес-а, и дай линк с обявата да го видим!
  • 21 Пълни глупости

    98 37 Отговор
    Да бе, то затова Пежо 307 е масово каран автомобил. А на Рено двигателите са пълен фъш в сравнение с тези на Пежо и Ситроен.

    Коментиран от #47

  • 22 PSA

    100 23 Отговор
    Ало, класаторите, вие да не сте дрогирани, та твърдите че не се продават "Пежо" и "Ситроен"?! Да не живеете в някой друг свят?! Как така е пълно с тези марки по улиците, пък не се препродавали?!

    Коментиран от #89

  • 23 Кольо Камиона

    100 7 Отговор
    Няма трудно продаваеми коли, има задръстени продавачи които очакват големи пари за кошниците си.
  • 24 Николай

    59 13 Отговор
    нещо, напоследък купувам само френски котки и елхички, за семейството. И за напред май ще си останеме с тях.
  • 25 Мишо но не шамара

    79 8 Отговор
    Извинявам се много, но статията е повърхностно написана. И коли грохнали кочини се продават и пежо 607 с 2,7 дизелов се харчи и китайец се продава. Еле пък 3 врат хечбек (от старите хонда сивик например, нямате си на идея хондаджиите как се избиват за някой стар 20+ годишен такъв прогнил кош). Всяко едно си има точно определена целева група, която си дебне пазара и купува на момента това, което търси. И дали ще се продаде бързо или никога няма да се продаде, всичко опира до едно просто нещо - ЦЕНАТА. Когато цената е изгодна, стоката се продава. Не може да искаш на 20 годишен линкъл континентал 25 000лв (цена като за 10 годишна Х5-ца) и да очакваш, че ще я продадеш - дори и най-върлия фен на Лънкълн не е такъв балък, че да го купи. Но ако ще да продаваш грохнала, прогнила до основи, не карана с годините едно например бмв Е30 316 купе от 1985-а година (т.е. хем е уморена, с най-слабия мотор, само с предни врати) и искаш 500лв което е нормалната цена за един такъв (една идея по-скъпо от това, да го предадеш за скрап), ще ти я купят до броени дни - я за части, я за проект. Та... парата определя фукарата :) Типичното доказателство на моята теза са колите десняци от Англия - пълно е с тях, карат се масово. Защо ? Те са тотален антипод на тази статия, на теория не трябва такава кола въобще да се вижда тук в България, но на практика се карат много. Защото са относително евтини - на половината, а понякога и на една трета от цената на еквивалентен модел с ляв волан

    Коментиран от #27

  • 26 Мишо но не шамара

    138 26 Отговор
    Казвам ви го като търговец - българина НЕ иска качествено. Иска ЕВТИНО ! Затова просперират магазинчетата "всичко по левче", затова се купуват масово кренвирши, затова се вкарват и съответно купуват само най-мизерните коли от европа и най-вече от Италия (с проблеми, с удари, прогнили тотално) - защото купувача сам определя какво иска да купи. А купувача е идиот, иска най-евтиното, мисли, че по този начин ще прецака дявола, но прецаква само него си. Защото после реве (че си е купил боклук от магазина всичко по левче, има газове и болести заради кренвирша, старата скапана кола купена от горубляне само се чупи). Пазара се саморегулира. И този прост народ (български) си заслужава участта. Това е.

    Коментиран от #48

  • 27 Гост

    55 3 Отговор

    До коментар #25 от "Мишо но не шамара":

    Аз за колите с десен волан разбирам. Купуваш си паджеро и вместо да набиеш 10 бона, даваш 5 и ходиш из поля и гори. Не разбирам защо има десняци вектри и астри, ауди 80 и всякакви коли за по 2000 лева?! Та то само докарването отива към 1000 лева.

    Коментиран от #32, #33

  • 28 Random

    16 13 Отговор

    До коментар #12 от "Сергей":

    Да, запазените.
    Виж Марио М5 например.
    Номера е на запад да ги продаваш.
    Излизат ми реклами на AutoScout и има един Москвич 2140 за 8900€
  • 29 Random

    34 12 Отговор

    До коментар #18 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":

    Като цяло ВАГ*.ните за си такива, е наскоро прочетох един коментар от 1.9TDI- на 140 000км- маховик+съединител, турбо и актуатор наведнъж.
    А тя колата е под 10000лв(Touran 2008).
    Смятай колко са качествени и безпроблемни.
    А един мой роднина с А4 B6 има проблеми с EGR-а.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Alex

    49 8 Отговор
    За Френските - за някой модели на Ситроен и Рено все още някой българи имат известни предразсъдаци, но това като обобщението в статията е абсолютно невярно
  • 32 Мишо но не шамара

    54 6 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    Защо освен "джипове" има и леки коли десняци, където левака струва 1500 - 2000лв ли? Защото приятелю гост както вече казах, българина е просто същество и затова си заслужава участта. Българина е сметкаджия по природа, но винаги си прави сметката без кръчмар. Искам да ти дам реален пример с мен - аз преди години имах една кола, рядка (няма значение марка и модел), спортна може да се каже, двуместна, полукабрио. Понеже започнах почти да не я карам и само плащах за гараж и т.н. реших да я продам, не ми трябва вече (имах още 3 коли, тази ми е била като кола за кеф). Имах приятел, който беше също като мен любител на тия коли. Живял в Англия, там имал 10 (десет) такива през годините е прекупил и препродал. Завърна се в България за постоянно и реши да кара и тук такава кола. Не пожела да купи моята, която беше в ТОП състояние за 30 годишна такава кола - и като състояние и като изпълнение (екстри), с рядко срещан заводски тунинг (казано просто... представи си рядко изпълнение на външен вид боди кит за БМВ М3 или пакет AMG за мерцедес или Rieger за опел). Давах му я за никакви пари, за 3500лв му я предлагах, колата винаги е била (и при мен и при старите собственици германци) е била гаражна, техническо състояние педантично. Моят приятел не пожела да я купи за 3500лв от мен. Какво направи той ? Отива до англия, купува ДЕСНЯК такава кола. По време на транспортирането на ход от Англия той закъсва по пътя с нея. Накрая колата му стъпва на 7 (СЕДЕМ) хиляди лева. И тя е
  • 33 Мишо но не шамара

    88 13 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    ...накрая неговата кола му стъпва на 7000лв (СЕДЕМ ХИЛЯДИ ЛЕВА) и си остава десняк ръждив (заради кофтия английски климат е тотално прогнила). И е по-бавна от моята, дърпахме се за спорта. Аз все пак успях и продадох моята кола дори за 4500лв на чужденци (хората дойдоха от ЧУЖБИНА и ми купиха моятоа уникално запазена кола), а този идиот мой уж приятел продължава да си кара своят десняк прогнил на стойност 7000лв. Защото моят познат е ИДИОТ доказан, той е тъпанар. Каквито са повечето българи - тъпанари. Без извинение. Не се мисля за много умен човек, но масово българите са глупави хора.
  • 34 mediator37

    77 11 Отговор
    Скоро карах мой приятел до Търново да купува втора ръка и той искаше само и единствено нов внос Ситроен 4 и намерихме много барнат 2007г. за 5200лв. Взе го и сега кара и се кефи.
    Не съм съгласен , че Ситроен и Пежо не се търсят, напротив.
    Статията би изглеждала по-правдива, ако пишеше, че Алфа Ромео и Ланчия се продават трудно втора ръка, но за Ситроен и Пежо определено не е вярно.
  • 35 БМВ

    65 12 Отговор
    Всъщнсот знам, че за повечето от вас шофирането е нещо посредствено и имането на кола е необходимост, но не мога да разбера, защо си купувате кола с идеята да я продавате лесно след това. Обичкновенно колите, които се продават лесно са скучни, лишени от динамика и като цяло кенеф
  • 36 abv

    32 16 Отговор
    Общо взето много точна статия. Пропуснати са и италианските марки Алфа и Фиат, които също бързо губят себестойност, без да обиждам собственицитие на тези марки автомобили. Който не вярва да отвори един сайт за автомобили втора ръка и ще се убеди сам .

    Марката Рено също е в кюпа. Тя също е в тази група.
  • 37 Ник

    49 2 Отговор
    А пък аз моята тойота я продадох за 3 дни. В събота пуснах обявата във вторник дойдоха хората да я видят и в сряда я взеха. Има поддържани и неподдържани коли. По това се различават. А иначе за всяка марка си има купувачи.
  • 38 Иван Господинов

    61 14 Отговор
    На точка Френски автомобили ме загубихте. Преди 3 години продадох служебното си Пежо. Беше ми личен скужебен автомобил, купен от България и поддържан само в официален сервиз на 110к км абсолютно доказуеми. В общи линии изглеждаше като чисто нов. Все пак служебна кола беше седяно само на шофьорската седалка. Без нито един проблем. Продадоха ми го от фирмата на смешна цена слоих си едни 5 бона отгоре и го обявих. За 2 дни ми се обадиха над 20 човека а на втория ден едно семейство ми навря на юнашко доверие 2 бона в ръцете за да не го продам до следващият ден. Не съм очаквал че ще бъде толкова голям интереса. Колата беше на цена точно колкото другите подобни в обявите. На следващият ден дойдоха с парите кеш и им я прехвърлих. Преди нея продадох и личният си Опел който също беше перфектен външно но ми отне половин година и безброй намалявания на цената и накрая дойде един дето направо му го харизах да ми се маха от главата тоя немски боклук. За 4те години които го имах му загубих над 60% от цената и едвам се отървах от него.
  • 39 Vasik Atanasova

    13 15 Отговор
    не съм съгласен
    с три подточки за тези над 20 години
    за топ лимузините
    и за американския масъл кар
  • 40 КАДИРОВ

    6 14 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    МНОГО ГИК ДРАЗНИШ И ТЕ СЕ ВЪРЗВАТ САМО ТАКА
  • 41 Бат Мишо

    19 9 Отговор
    до мишо нешамара
    пич понеже спомена Двуврато Е 30 за 500 лв дай да купя десетина
    че не мога ги приближа нещо на под 3000
    двигатела ти го оставям бонус за посредничеството
  • 42 Ivaylo

    30 10 Отговор
    ХОРАТА, КОИТО СА ПИСАЛИ СТАТИЯТА СА В ГОЛЯМА ГРЕШКА. HYUNDAI GETZ 1.1i Е С 4 ЦИЛИНДРОВ ДВИГАТЕЛ. ПРОДAЛ СЬМ ПОНЕ 10 БРОЯ!
  • 43 жоро

    68 6 Отговор
    тръгнах да си продавам полото (1.6 75кс комби99г.)мислих че вагините са търсени коли но се оказа че нее тъка,всв пак го продадох след 95 дни от първото обявяване за 1200 лева.за период от 4 години смених 2 скоростни кутии и ми изгори към един тон масло.сега скочих на АР 159 и до тук(11 месеца) се представя просто великолепно на пук на познатите които ме заклеймиха че съм съгрешил.спрях сектантството и се чувствам по щастлив:)

    Коментиран от #44, #68

  • 44 Алфа Ромео

    32 7 Отговор

    До коментар #43 от "жоро":

    Евала пич, поздравления за страхотната кола която си избрал, не слушай хората. С какъв мотор ти е Алфетката?

    Коментиран от #46, #67

  • 45 Вуте

    40 4 Отговор
    Вие тука мое сичко да си пишете, ама я сметам да си купим китайскио "Голем дувар". Думата ми е за оно, дека отзадека му пише Great wall.
  • 46 filo

    18 14 Отговор

    До коментар #44 от "Алфа Ромео":

    Хубави са алфите, затова е пълно с мераклии за тях.
  • 47 Антон

    32 21 Отговор

    До коментар #21 от "Пълни глупости":

    308 SW дизел 2006-2007 фейса е добра кола , която се продава бързо и лесно ,ако е в добро състояние !

    Три седалки отзад , серийно панорамен покрив , не раждясва /има много пластмасов елементи / , икономично с евтина поддръжка и пословично рафиниран двигател / дизелов / !
    Съотношение цена /качество - Перфектно !

    Не доставя удовоствие при шофиране и е малко шумно , но за това пък просторно и практично / голям багажник / !

    “Френските коли се продават трудно “ е несериозно заключение без конкретика .
    А това реното е най- големия боклук от френските !

    Коментиран от #85

  • 48 Пешо

    69 3 Отговор

    До коментар #26 от "Мишо но не шамара":

    За всичко съм съгласен, но не и за прогнилото от Италия! Напротив - само там има коли без ръжда,защото времето е топло и не вали. Най-големите ръждиви боклуци са от Германия,Австрия и т.н., но не и Италия,където може да намериш и 30-годишна кола без ръжда.
  • 49 Роман дизел

    13 10 Отговор
    Я никогиш не чекам да ми се обадат штото не пущам обяви дигам талефоно и идва големо хобот дига"новио внос" остава парата без пазарлък и купоно е до сабалем.
  • 50 MIROK

    32 4 Отговор
    Напълно съм съгласен с Пешо (48). Колите от Италия нямат ръжда и корозия. Аз карам внос от там ( не е италианска) и шасито отдолу е без проблем.
  • 51 Критика

    16 14 Отговор
    Интересно ми е как се измислят подобни глупости писани в тема като тази.Хората пишещи ги не живеят ли в България или просто драскат с цел да има повече коментари докарващи пари то кликвания.
    Стегнете се малко.
  • 52 Krisko

    25 15 Отговор
    По невярна и необоснована статия не бях чел !!! То трябва и да помислиш преди да пишеш !!!
  • 53 Анонимен

    20 26 Отговор
    Много точни попадения в статията. Пропуснати са единствено руските автомобили, но може би автора кара някоя Лада Нива и преценката му не е безпристрастна. Нищо против нивите де. Просто са демоде с отвратителен интериор и не особено проходими.
  • 54 Кракра

    26 5 Отговор
    С някои неща не съм съгласен.
    Пежо е добра марка и си държи цена на вторичния пазар. Вижте колко броя 206, 207, 307, 308, 406, 407 и други разни се търкалят наоколо. Масово разпространени са.
    Големите немски лимузини от 90-те също си имат немалка група фенове, особено S-класата.
    Същевременно е пропуснат един немалък пазарен сегмент на екзотични автомобили, които действително са непродаваеми.
  • 55 ВАГ

    7 22 Отговор
    Знам кои са най-лесно продаваемите коли : ВАГ
  • 56 Ники

    3 8 Отговор

    До коментар #18 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":

    "Тесен специалист" половин България кара от колите които си изброил

    Коментиран от #58

  • 57 ВАГ

    33 15 Отговор
    Не съм съгласен за френските автомобили . Последните години Пежо-Ситроен са в пъти по-добри от Рено-Нисан-Дачия-Лада-и др боклуци.
  • 58 сойкаПРИСМЕХУЛКА

    12 6 Отговор

    До коментар #56 от "Ники":

    Като нямат пари за нещо по-добро, то тогава ще карат 1.4 и 1.6, защото струват по 2000-3000лв. Ама ако искат да си купят 1.8Т ще се ръсят двойно.
  • 59 Сашо

    7 6 Отговор
    Хечбековете с 5 врати са много по-зле излглеждащи. Например при Корса има разлика и в самото купе.
  • 60 джентълмена

    15 15 Отговор
    А за ес класите прасетата - това са най-великите автомобили в целият свят. Каква скъпа поддръжка? Сменил съм доста от тях и не съм пипал нищо по тях, освен консумативи и накладки. Но за да ги караш се иска да имаш някаква класа, а не да си просто служите....иначе е смешно.
  • 61 Баце

    19 2 Отговор
    Не спорете пичове.
    Всичко може да се продаде, зависи само от цената.
  • 62 Джудж

    7 11 Отговор
    От всички кенефи мерцедесът и бмв-то си заслужават най много (стига да са в добро състояние.
  • 63 спец

    15 2 Отговор
    При подходяща цена за всеки влак си има пътници. Номер 1 например го отнасят одма за 300 лв... с репатрака.
  • 64 Автовоз

    9 9 Отговор

    До коментар #3 от "SRS":

    Ох, милия автоджамбазин, голема работа си... Я бегай да рупаш сандвичи с лук и сланина, докато подремваш в буса, умирисан на пот, смърдящи крака и пикоч, на некоя бензиностанция по Европата.
  • 65 Маниак

    12 7 Отговор
    Точно БМВ Е-21 и Е-30 са най продаваните коли. Такива купувам и реставрирам от четири години и ги продавам максимум за седмица. Сега съм започнал да реставрирам вече и лади 1200 и 1500S към тях също има много голям интерес и се продават бързо.
  • 66 Шофиора

    15 3 Отговор
    Аз за тва нямам кола нямам книжка не ми и трябва да плащам за всичко зстраховки че се движа по пътя винетки малко ти е подръжката летни зимни гуми масло бемзин спирачна течност и куп др. Неща за подръжка като наклатки или не дай си боже скоростната кутия или пр. С двигателя като бутала и т. Н. За едни колата е семейно или лично спешно превозно средство без което не може но това са 25-30% останалите 70-75% са заа селяния тип обиколки в селото виште ме як бас да бичи и ьа газарлък като междувременно повечето са и безработни и добре че баба и дядо продадат имот или мама и тате им дадат кинти за бензин иначе са тарикати ако видите селянин да минава бавно с гордо вдигната глава и да бичи чалга то бъдете сигурни пазете се това е един от 75-те %
  • 67 Алфата

    24 9 Отговор

    До коментар #44 от "Алфа Ромео":

    Неграмотното българско отношение към Алфа Ромео е едно от многото доказателства, че ние сме малък, но изключително прост народ! Специално 156, 147, GT, Брера, 159, а надявам се и новата Джулия, са супер корави, дуракоустойчиви и надеждни автомобили! Ама на хора невиждащи по-далеч от носа си, как да го обясниш? Важното, е че такива като нас имаме отлични, красиви, ергономични и динамични автомобили! Пък и средностатистическият човек винаги е гледал на много хубавото с едно на ум и недоверие.

    Коментиран от #70

  • 68 Алфата

    9 5 Отговор

    До коментар #43 от "жоро":

    Ами добре дошъл в "семейството ни"! 159 е уникален автомобил! Уникален!!!
  • 69 Бат Мишо

    10 5 Отговор
    най трудно продаваемата кола е москвич щото цината на алумина в нея -80 кила са е по висока от цената на колата и никой не му си продава и си ги караме; и не са нов или стар внос а са праени в Ловеч а ний сме патриоти и караме родното.....затва и държавата ни прай реверанс и ни слага данък 7-8 лева щото са ретро
    а вий са чудете колко кит има у ваще таралясници и колко ток у батериите останал на електричката докат доде до вас...горяла там 13 ама са избива от данъка , ремонтите и кат са тури газ си е супер Москвата.....ама дефорсираната - другите имат 20 кила по малко алумин
  • 70 filo

    13 10 Отговор

    До коментар #67 от "Алфата":

    Значи според тебе щом някой не харесва Алфа ромео е прост, а ти си ерудит понеже си фен на тоя дръгел, от който жив екземпляр не можеш да видиш по улиците. Все пак ми се струва , че е по-вероятно простия да си ти
  • 71 pisna mi

    24 4 Отговор
    Отдавна не бях чел толкова необективна статия. Необективна та чак мирише на поръчкова - от вносителите на германски коли 2-ра употреба.
    Същото е и в списание Авто Мотор Спорт - пишат, оценяват, класират и винаги немските коли са най-добрите.
    А в действителност не е така. Ама карай да върви, българина е компетент по всякаква техника, особено ако няма техническо образование.
  • 72 Lovecnamorgi

    14 2 Отговор
    Всички коли се продават лесно за скарп.
  • 73 Американец

    3 6 Отговор
    Защо пиши те глупости за американските коли аз лично карам от много години и сьм имьл и не една и винаги вьв отлично техническо сьстояние и винаги сьс оригинални части е ремонтирана
  • 74 селянин от обеля

    11 2 Отговор
    Много добра статия, но определящо за българина е цената. На посочените модели бързо пада цената, но влияние оказват и общоприети български митове.
  • 75 Пешо Мъката

    2 5 Отговор
    Аз си мисля, че всичко извън ВАГ и то немските марки от групата другото е доста трудно продаваемо. Имал съм приятели са се опитвали да търгуват италиански коли, ми зор работа имат си една шепа фенове които си имат канали за снабдяване и извън това зор. Налагало ми се е Волво да продавам, че и две даже, едното замина на части другото на бартер за Опел и продадохме опела после, зор работа. Френските ако им свалиш цената и все пак имат някакъв вид и двигател може и да ги продадеш, но си е до колата.
  • 76 Един

    3 1 Отговор
    Айде сега научете нещо и от мен:
    От личен опит казвам,че непродадена кола няма и второ за всеки влак си има пътник!
    Определящи за цената и състоянието.
  • 77 Bibo

    2 0 Отговор
    Гледайте си работата.имам Рено Еспас с мотора не Матра. Неубиваем и возия супер.имам и Вито имах и Е класа. Рендето не го продавам или сменям. Не кола куче
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Цар

    6 3 Отговор
    За франсетата сте в грешка. Пежо е 4-та или 5-та най-разпространена марка в България, следователно се продава и то точно заради ниската цена и г/д адекватното качество. А що се отнася до Реното, тя е най-бързо обезценяващата се от 3-те френски марки.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Transporter

    0 0 Отговор
    Сервизни документы,на стенда за сметка на продавача,ако имаш под рька специалист за огледа е плюс и с рогите напред...
  • 82 Кукуригууу

    2 0 Отговор
    Къде пропуснахте и Волвото като марката за най-непродаваеми автомобили? Интереса е точно никакъв към тех има един кръг луди фенове само и това ама въри го продавай после.
  • 83 Христо

    1 0 Отговор
    Кажи какъв е да го купувам
  • 84 Гения

    3 0 Отговор
    Останал съм с впечатление че най трудно продавани са крадените
  • 85 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Антон":

    307 SW трябва да е до 2007г.след това идва 308
  • 86 Реалист

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":

    Аз карам такава със 101к. и ако трябва да я сменям пак бих си търсил от този клас. Върши ми работа и не съм състезател, а и няма удоволствие от шофирането което да успокои болката от плащането на данък който е четири пъти повече от сегашния заради няколко коня повече
  • 87 Orlin EntchevЧе

    2 0 Отговор
    Чета...и не си вярвам на очите!!! Тази статия е написана от човек, който изобщо не е в час с продажбите на коли втора ръка в България! Най-много се продават френските на ПСА !!!!! Ако незнаете...прочетете....или отидете до автокъща! Само балъци купуват стари СУПЕР коли...като Мерц, БМВ, и особено АУДИ :)))...За Фолкса...не ми се коментира! Да си ги карат със здраве!
  • 88 Dido

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":

    Абсолютно вярно. Потвърждавам!
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.