16 Октомври, 2017 14:09 15 597 24

Това Bentley се продава на търг

  • bentley-
  • mulsanne-
  • катастрофа-
  • търг

В САЩ, на аукциона Copart се продава едно катастрофирало Bentley Mulsanne. Любопитното е, че по време на колизията колата буквално се нанизва на част от пътната мантинела и парчето метал минава през целия автомобил. Към момента най-високата цена в търга е $5 600.

Автомобилът е Bentley Mulsanne и е произведен през 2011 година. Причините за инцидента не са посочени, но продавачът уточнява, че цената на чисто ново такова Bentley е 131 398 щатски долара. Някои експерти са на мнение, че колата е негодна за възстановяване и може да се използва само за резервни части, но други смятат, че може да се възстанови напълно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 JEEP

    57 9 Отговор
    Пращайте го на Горубляне. Ще го оправят, а мантинелата като я посгънат по броните, ще мине за допълнителна екстра на колата уникат, дето е без нито един удар.

    Коментиран от #2

  • 2 User

    15 9 Отговор

    До коментар #1 от "JEEP":

    И какво като е била ударена някога?

    Коментиран от #5, #8

  • 3 Ривалдо

    26 8 Отговор
    Такива БМВ-та у нас под път и над път - буквално!!
  • 4 Паргов 95

    20 3 Отговор
    Сега некое депутатче от БСП сигурно прави сметки какви ще са му разходите да я докара в БГ и да ходи с нея из страната
  • 5 JEEP

    22 8 Отговор

    До коментар #2 от "User":

    Ти ми кажи. Нали ти е ясно, че от удар до удар има разлика. Едно е чукнат калник, друго е колата да е била извита на банан в някой стълб.
    В тубата има една камара клипове, как възстановяват пълен скрап до блясък. В 99,9% колата се прави да се продаде. Каква е структурната и здравина ще се разбере едва когато зоните за смачкване и поглъщане на енергията от удара трябва пак да си свършат работата. Ама тогава ще е малко късно...
  • 6 Ала бала

    17 8 Отговор
    Евтин фотомонтаж. На първата снимка няма стърчаща мантинела от багажника, а отпред няма сянка от мантинелата върху пясъка. На трета снимка пък няма стърчашта мантинела от фара на автомобила отпред.
    Голяма смешка!!!

    Коментиран от #7

  • 7 Пешо

    8 5 Отговор

    До коментар #6 от "Ала бала":

    Мантинелата си е там, просто е огъната под такъв ъгъл, че не се вижда от тези положения на камерата!

    Коментиран от #14

  • 8 Тони

    13 7 Отговор

    До коментар #2 от "User":

    Това че ако успеят да я възстановят , това повече няма да може да се нарече кола а движещ се ковчег! Защото при евентуално птп, никой не може да ти каже къде ще се сгъне отново, и коя ламарина от под ще изскочи и ще ти резне главата.
    Защото едно е да ти ремонтират надраскана броня или сгънат калник, съвсем друго е такива тотални щети. И освен с превъртяните километражи не е лошо политиците да забранят автомобили обявени за тотал щета, да се движат повече по пътищата. Единствено да може да се ползват за резервни части и то само някои - компютри, тапицерии, седалки. Всички останало за претопяване.
    А който не вярва да вземе един лист хартия и да му приложи лек натиск. Листа само се огъва. След това го прегънегв няколко пъти и ще видите колко лесно се смачква със значително по-малко усилие.
    Обаче ганя иска тотал щети да кара за да не се мине и да купи кола тънкана, обаче обикновено ганя е минат във всички случаи.

    Коментиран от #10

  • 9 ЗЛАТНИ РЪЦЕ

    5 2 Отговор
    САААМО НЯКОЙ НАШЕНСКИ БАШМАЙСТОР ША Я СЪБЕРЕ НА ПРИЛИЧНА ЦЕНА ИНАЧЕ ДИРЕКТНО ЗА МОРГАТА.
  • 10 Random

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "Тони":

    Който каквото иска да си кара, ако някой много си харесва колата и някой идиот го отнесе, що да не си я оправи?
    Не говоря за продажба, а лично ползване.

    Коментиран от #11

  • 11 Тони

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    Кола тоталка повече никога не може да се нарече кола!
    А ако иска да си я кара, като не мисли за собствената си сигурност и комфорт.

    Коментиран от #17

  • 12 CL500

    4 1 Отговор
    Кво става тука, каква е тая цена - като нов Мулсана да струвал само 131,398 долара, хахха, това да не е някаква реплика, бе! Ако беше такава цената за истински Мулсан и тук да е пълно с такива...
    Та да си дойдем на думата - цената на НОВ Мулсан и то базова цена започва от: 304,670 долара, модификация спийд започва от 335,600 долара, а удължената версия е 400,900 доларчета.
  • 13 вижся

    0 1 Отговор
    колко миндават за него?
  • 14 Паргов 95

    4 4 Отговор

    До коментар #7 от "Пешо":

    Монтаж е, сега ги гледах хубаво, явно е антиреклама на Бентли

    Коментиран от #16

  • 15 Иво

    6 1 Отговор
    Авторът на статията не е разбрал правилно. 130K $ струва употребяван Мулсан, който не се е нанизал в мантинела. Нов струва 300К $. Едва ли има някой толкова луд, който ад реши, че това нещо може да бъде възстановено. За сверка:

    https://www.youtube.com/watch?v=sR7GmxHBgL8
  • 16 Галош без БМВ

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "Паргов 95":

    Един да се заблуди- иди дойди! Но двама- вече е много! И отзад, и отпред мантинелата е извита към оста на автомобила и не се вижда на снимките от ракурса им.
  • 17 Кобрата

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Тони":

    Че то колко ударени коли в чужбина ги ремонтират и ги карат насам или пък ги купуват нашите джамбази и ги поправят и ги продават без дори да знаем, че е удряна...
    И когато си купуваш кола на старо, никога не можеш да бъдеш сигурен какво е претърпяла преди да я купиш ти.
    Един познат си сломи яко колата и я закара в сервиз, така я оправиха, че ако не знаеш, че е удряна, няма как да познаеш. И ако да речем сега реши да я продаде, никой няма да знае и ще се купи.
    Дори и от човек, който като теб си мисли, че ударените коли не стават за нищо. Дори и твоята може да е удряна ако си я купил на старо.
    За да си 100% сигурен, че не е удряна, трябва да си я купил нова от представителство.

    Коментиран от #19

  • 18 Кобрата

    3 0 Отговор
    Даже един дето държи автокъща и внася коли от Италия, ми казваше, че коли дето се внасят от Италия, масово собствениците им ги удрят нарочно, получават пари от застрахователя и с тях си помагат да си купят нова.
    Естествено не всички коли са такива, но има много от тези ударените, които тук се поправят и ги замаскират, перфектно.
  • 19 Тони

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "Кобрата":

    Ако ти кажа за мойте коли, най-вероятно няма да ми повярваш, но темата не е за тях.
    Направили са му колата, на външен вид не прилича на удряна. При едно дори леко птп не се знае кое къде ше изскочи. Да не говорим че на тоталките дори и нищо да не личи геометрията на цялата кола вече е прецакана. Винаги много неща няма да са както трябва. Неслучайно такива коли се бракуват! Но ганя винаги се мисли за хитър и решава да удари кьоравото.Карайте каквото искате , то си е ваша работа.

    Коментиран от #20

  • 20 Кобрата

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Тони":

    Така е, всеки сам решава за себе си...
    То ако питаш тук кой какво кара, всеки ще ти каже, че кара поледен модел кола за 100-200 бона, ама действителността не е такава.
    Лесно е да излъжеш, но е трудно сам да си повярваш!
  • 21 Уйман

    1 1 Отговор
    Да я докарат в България , тук Бай Ганьо всичко оправя и е нов внос без забележки !
  • 22 CL500

    0 0 Отговор
    Тук стана дискусия за удряни коли нов внос. Не знам за вас, но аз, както предполагам и всеки, който ще плаща малко повече пари за кола нов внос, не би си я взел просто ей така. Разбира се, че преди да я купи ще иска и ще се гледа колата в официален сервиз - рама, км, обслужване, софтуерна диагностика и прочие. Ще се гледат гумите как са износени, което показва и евентуални проблеми със сходимостта. Ще се гледа окачване, центровка, баланс и прочие. Всеки малко по-кадърен монтьор (от някой доверен за вас сервиз) като вдигне колата и я погледне от долу (рамата) ще познае дали е удряна, нищо не може да се възстанови на 100%, ако не се подмени с ново. А всеки опитен тенекеджия ще ти каже дали има изправяни и пребоядисвани елементи по ламарините. Като разбереш всичко и си преценяваш колата става ли или не и ако е в допустимите граници, каква отстъпка от цената да искаш. Надали има балъци дето ще дадат примерно над 20-30К лева без да проверят всичко това, особено за марки/модели със скъпи части и ремонти.
  • 23 Хаха монтаж друг път

    0 0 Отговор
    https://erepairables.com/salvage-cars-auction/cars/bentley/mulsanne/2011-bentley-mulsanne-22578173

    за всички специалисти по автомобилна репаратура и фотошоп, ето я обявата...... разбирачи.
  • 24 сойкаПРИСМЕХУЛКА

    2 0 Отговор
    Мантинелата включена ли е в цената на колата колата?