Last news in Fakti

16 Октомври, 2017 17:01 8 581 41

Volkswagen чупи рекорди по продажби

  • vag. volkswagen-
  • skoda-
  • seat-
  • audi-
  • продажби-
  • рекорд

Миналия месец продажбите на Volkswagen AG са преминали границата от 1 млн. бройки за пръв път в историята на концерна. През септември марките в състава му са успели да пласират 1.01 млн. коли, с 6.6% повече от миналата година. Резултатът за първите девет месеца от началото на 2017-а пък достига 7 806 600 автомобила, с 2.6% повече от аналогичния период през 2016-а.

Най-съществена роля за рекордните продажби продължава да играе китайският пазар. През септември в Азиатско-тихоокеанския регион са купени 436 700 автомобила на VAG, ръст с 6.1% в сравнение със същия месец миналата година. 406 500 от тях са продадени в Китай. Увеличението се дължи на интереса към новите модели на концерна Volkswagen Teramont, Tiguan, Audi A4L и Skoda Kodiaq.

Продажбите на Стария континент запазват стабилния си ръст. Миналия месец европейците са купили 404 500 автомобила от различните марки на VW. Най-чувствително увеличение от 13.8% бележат продажбите в Централна и Източна Европа, а в световен мащаб - в Южна Америка (+68.4%).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 срам

    40 37 Отговор
    падение на човечеството...

    Коментиран от #9

  • 2 Сагс6с

    39 11 Отговор
    Сигурно засегнатите модели от дизелгейт се продават като топъл хляб в бразилия и аржентина...

    Коментиран от #5, #16

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 123

    19 4 Отговор
    Засегнатите модели от дизелгейт отдавна сме ги изяли и изпили. Те бяха Евро5 и такива нови коли не се продават от поне 2-3 години. Иначе да, Шкода доста дърпа концерна майка. Всички Кодиаци, които излязат от дилъра в БГ се купуват като топъл хляб и няма нищо налично.
  • 5 AdBlue

    7 4 Отговор

    До коментар #2 от "Сагс6с":

    Чакай малко, как ЕВРО5??
    Точно Евро6 си бяха понеже проблема беше в АдБлуе системата, и ги оправиха софтуерно!!!!
    За Евро5 казаха че тепърва да инсталират АдБлуе система от 0 е безнадежно.
    Сега всичко си е наред просто се впръсква в целият диапазон течност ако си сипеш де!!!
  • 6 333

    14 10 Отговор
    Мммммм, чудно. Сега какво ли ще измислят феновете на японците и корейците? Сигурно ще обяват 1 000 000 души за ненормални.

    Коментиран от #8

  • 7 idvaite

    4 0 Отговор
    идвайте в бразилия луди пари се правят всичко се разглобява на части и разпродава
  • 8 ДДДДДДД

    6 15 Отговор

    До коментар #6 от "333":

    Това че 1 месец са продали 1 милион нищо не означава. Накрая на годината като дръпнат чертата всичките, тогава става ясно кой кого е.

    Коментиран от #13

  • 9 Шизо

    11 5 Отговор

    До коментар #1 от "срам":

    Добре че човечеството се интересува от вашето мнение, вие единственият и неповторимият.
  • 10 Авто фен

    8 10 Отговор
    Още малко и всички концерни ще приключат с разработването на бензинови и дизелови автомобили. Задава се електрическата епоха и това е неизбежно
  • 11 Вайвай бре

    7 3 Отговор
    Те сигурно продават една а смятат за две така беше в близкото минало
  • 12 Кобрата

    33 18 Отговор
    Кучетата си лаят, ама керванът си върви!
    Който разбира от коли, пак ще си купува продукцията на VAG!
  • 13 Shmeker

    26 1 Отговор

    До коментар #8 от "ДДДДДДД":

    Направи си следната сметка: 30 дни по 24 часа по 3600 секунди са 2592000 секунди за месец. 1 милион разделено на това число прави 0.38 коли в секунда или на всеки 2.59 секунди по една кола. Всъщност докато писах продадоха 10-на коли поне.
  • 14 123

    21 9 Отговор
    За всички фенове ще кажа едно: идете на Експото, изберете си клас и обиколете щандовете. И ако още мислите, че VW не става, то определено не разбирате от автомобили! Не става въпрос за двигатели само, а и за цялостно качество на изделието. Идете бе, идете и вижте Тойота как прави коли и ги продава на заблудени фенове. Щом жена ми зачеркна Айгото от списъка, което на външен вид е много готино, то какво остава за хора които поне малко разбират.

    Коментиран от #22

  • 15 Здху дъурцъ

    14 14 Отговор
    Това трябва да имаш много извратен вкус, да си купиш такава туртия. Пфууууу
  • 16 Марио

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "Сагс6с":

    Тези от дизелгейт не са нови.Те са вече на 3-4години.
  • 17 Гостенина

    10 16 Отговор
    Ай стига с тез рекорди на ВАГ,бе!
    Сигурно както във Франция навремето са си изписвали по едни 100 000 автомобила повече на година,за да стигнат тия цифри.ВАГ се купува може би само в Китай все още.На другите пазари духат супата здраво от Тойота и Рено-групата.
    Сори ВАГ-фенчета,ама и вие знаете,че е така.Само не си го признавате.

    Коментиран от #18, #23

  • 18 123

    10 5 Отговор

    До коментар #17 от "Гостенина":

    VW не се интересува от количествата от години. Сега наскоро излезе напред и малко или много е въпрос на престиж да е в първата тройка. Марките с които се сравнява не са в неговия бюджет, той никога не се е борил с тях. Реален конкурент е Субару, Волво, говоря като качество.Оснаналите японци, корейци и други са класа по долу. Разбира се, немските концерни са трън в очите на много фенове поради ред причини, къде обективни, къде не, но в повечето случаи пречупени през използването на 15/20 годишни кошници. Самият факт обаче, че няма статия в която VW да не е оплют, говори колко са сериозни. Няма лоша реклама....

    Коментиран от #20, #38

  • 19 ВАГ

    17 12 Отговор
    Разни БГ цървулчета ,карали на баща си 25г таралясник коментират най-добрата атомобилна група . И за 1000000-ен път: въпреки измисления дизелгейт ,истинските атопроизводители са номер 1 и винаги в челните позиции.
    Да Тойота беше н1 но за няколко години и подчертавам ,че това бяха ФРЕНСКИ Тойоти ...Рено груп и те юе са за кратко и след това пак -дъното.

    Абе хората не пасат трева ве , само немците могат да правят автомобили-ФАКТ неоспорим (освен от БГ "професорите").

    Коментиран от #25

  • 20 Зорлем

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    Кой, кой не се интересувал от броя на продажбите? Я, виж какво се казва в първата статия, която излиза при търсене в Гугъл:

    "За да постигне своята поставена през 2007 г. цел - да стане най-големият производител на автомобили в света, Volkswagen ще трябва да издържи на спада в търсенето, предизвикано от волатилния фондов пазар на Китай и конкуренцията от евтини модели кросовъри от китайските марки."

    Източник: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/25511-volkswagen-stana-nomer-1-v-sveta/
  • 21 Александър Петков

    5 3 Отговор
    Каква я мислих аз каква стана тя ... :( След измисления "дизелгейт" аз ги чаках ВАГ аха да фалират ... а те взеха че продадоха най-много автомобили в света ...
  • 22 Хаха

    7 4 Отговор

    До коментар #14 от "123":

    Евала пич, имам абсолютно същото мнение. Много заблудени има, виждат Тойота като божество, а те са толкова евтино направени и ги продават на супер високи цени.
    Често си сменям колите, на година/две максимум. Имах две БМВ-та, сега си взех почти нов Пасат, но никога не съм се замислях за секунда да си купя Тойота. Нямат модел който да ми харесва като концепция, динамика, интериор и др. Нека си ги карат льохманите и да си мислят, че са нещо особено и специално..
  • 23 Йото

    3 4 Отговор

    До коментар #17 от "Гостенина":

    Леле ти колко си спрял, VW се продавали само в Китай хахахахаха
    Поне малко ако си наясно с пазара на автомобили ще знаеш, че бройките си Тойота трупа основно в страни от третия свят(сещай се защо) като Африка, Индонезия и подобни. Направи си труда да видиш статистика за Европа, твойте японски кошове се продават колкото марки като Исузу и Сузуки!
  • 24 Ну заец

    10 0 Отговор
    Всеки да кара, каквото му душа сака и каквото може да си позволи. Не може в целия свят да остане само Фолксваген, разбира се, че ще се продават и други марки. Както има и бели, черни и жълти хора. Трябва да има разнообразие. Уважавам всяка марка, заради усилията които се полагат за създаването на всеки един модел. Това е много труд, време и средства.
  • 25 Кимчо

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "ВАГ":

    Рено са с Нисан а не с Тойота.

    Коментиран от #30, #31, #32

  • 26 Невероятно

    3 4 Отговор
    Че купува ли ги тия боклуци някой още? Явно да! Което означава много мъка и безмозъчност у човешкия род. VAG от водещ европейски производител в годините се превърна в символ на най-ниското качество, което вече е толкова ниско, че марки като пежо, рено и ситроен са с доста по-висок ранг.
    Няма да коментирам какви мозъчни донори купуват която и да е под-марка на концерна! То е ясно

    Коментиран от #27, #28, #29

  • 27 123

    1 3 Отговор

    До коментар #26 от "Невероятно":

    Днес взе жълтата фланелка. Мноу си фешън!
    И от коли разбираш толкова, колкото аз от астронавтика!
  • 28 По вероятно

    1 3 Отговор

    До коментар #26 от "Невероятно":

    Много вероятно е кухоглавци като тебе да живеят с едно убеждения, а в действителност да е точно обратното. Не забравяй да си боядисаш ръждавия кош с валячето преди да започнат дъждовете
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Volkswagen

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "Кимчо":

    Ваг е номер едно във всяко едно отношение а твоито нищожно мнение за никои не е важно . Караи си изгнилата 190 ка и не мисли ВАГ
  • 31 Vag

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "Кимчо":

    Ваг е много напред с материала обаче вие не мое да го проумеете ващо нищожно мнение на кому е нужно караите изгнилите 190 ки и не мислете наи добрия концерн в света
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Алфа Ромео

    3 1 Отговор
    Има ли още такива балъци които вярват за нещо на ВАГ......

    Коментиран от #34

  • 34 123

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Алфа Ромео":

    Аха, миналия месец да били над 1 милион!
    И очевидно, с покупателна способност доста над драскачите тук.
  • 35 Triggered

    4 2 Отговор
    Колко са ми смешни промитите защитници на VAG. Говорихме си онзи ден с един психолог, как трябва да травмираш ума на някой хора, за да избиват пяна по устата когато някой им каже истината, и до колко са готови да потънат в дупката на Алиса в измисления си свят.

    Коментиран от #37, #41

  • 36 Паричко

    4 0 Отговор
    Абе те и цигарените компании продават с милиони, но това не значи, че продукта им е читав. Ей ги милиони идиоти се пънат да си купят цигари, за да се отровят. С фолксваген същото!
  • 37 Психо Портрет

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "Triggered":

    Всъщност пяна на устата , излиза само на един смешко тука дето като види статия за Ауди и или Фолксваген , плюнките му автоматично потичат , и обикновено първия обилно напоен със слуз ,коментар е неговият. Диагнозата е позната на психиатрите , под името Невръстенична Фиксация- Болезнено съсредоточаване на мисли и чувства върху даден обект. Корените на болестта се крият в тежко преживяно детство , и изпълнено с комплекси юношество , и за капак вижда как любовта на неговият живот се качва в лъскаво Ауди , и пича минава покрай него с мръсна газ . И това отключва заболяването. И вместо да ходи да е.е п..ки както правят нормалните хора , чака всяка статия за ФВ където да изсипе своето кошче с душевни отпадъци.

    Коментиран от #40

  • 38 Алфа Ромео

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    Ами хората ги сравняват с други марки 15-20 годишни кошници които показват по-добра надеждност за по-малко пари.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Triggered

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Психо Портрет":

    Да, за това говорихме точно. Благодаря за примера който даде!
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.