18 Октомври, 2017 15:22 1 726 8

Nissan Leaf става кросоувър?

  • nissan-
  • leaf-
  • terra-
  • токио 2017

В YouTube профила на Nissan бе публикувано кратко клипче, в което се вижда профилът на нов електрически прототип. Японците не споделят никакви подробности за автомобила, чиято премиера ще се състои на изложението в Токио, но повечето експерти смятат, че това ще бъде SUV на базата на Leaf.

Информация, че Nissan подготвя електрически кросоувър, се появи през август. Моделът най-вероятно ще се казва Terra - название, което компанията патентова в Малайзия.

Второто поколение на Leaf, на чиято платформа ще бъде построено SUV-то, дебютира през септември. Електромобилът има мотор с мощност 150 к.с., захранван от акумулаторен блок с капацитет 40 кВтч. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 7.9 сек., а пробегът с едно зареждане достига 378 км.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Изумен

    7 1 Отговор
    Вчера бях на изложението като една от целите ми беше да видя новият Лииф(не СУВ). Изненадан бях че нямаше цена така че понеже се интересувах и от Кашкая запитах човека и за електричката. Каза ми че все още няма официална цена но ще бъде около 80 000 лв ???

    Е добре де как искате да се конкурира с останалите коли?
    Кой може да ми каже един довод да не си купя два Кашкая вместо един Лииф?

    Коментиран от #6

  • 2 ПЪК

    3 4 Отговор
    Карал съм електрическия нисан.
    Те ти довод: Кеф цена няма!
  • 3 гост

    3 2 Отговор
    В САЩ е 30х.долара, в Германия е 31х.евро, не знам нашите как го смятат и как излиза 80х.лв.
    Ето ти сметка: нисан кашкай струва 40х.лева, а Лийф е 60х.лв (приемаме европейската цена за даденост, а не това, което са ти казали). Разликата е 20х.лв, но с електричката даваш за 100х.км употреба 15000лв по-малко за гориво. Остават 5х.лв разлика които се компенсират от неплащането на данък и безплатното спиране в зоните. Сега ако България стане и нормална европейска страна каквато вече е Румъния, където се дават 7х.евро субсидия за електроавтомобил и 4х.евро за хибрид и електричката излиза на 25х.лв за 100х.км употреба, добре, но тя има гаранция от 200х.км, което значи още 15х.лв по-малко разходи спрямо един бензин и отидохме на 10х.лв (ако има скоро време субсидия и у нас). Та не са прости западняците, които са купили 300х.лийф-а, а този е с доста повече мощност и пробег.

    Коментиран от #4

  • 4 Изумен

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Явно ми е казал за експоната а не базова цена, няма да споря за цената.
    Обаче ти ми правиш някакви сметки със субсидии, облекчения, преференции и т.н.
    Обаче аз отивам на изложениеи гледам коли сравнявам цени и не си правя някакви тънки сметки след еди колко си години дали ще се изплати понеже ти няка как да знаеш колко ще ти бъде данъкът след 10 години и дали ще можеш да ползваш другите преференции.
    И да ти кажа имам някакъв сантимент към ел. колите обаче с тези оферти мерси, има много по добри оферти. Нито И3, нито приуса нито Зоето нито ел. пасата ме грабнаха.

    Коментиран от #5

  • 5 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Изумен":

    Да, вероятно е била цена на експонат с пълни ектри и вариант "+" за пробега. Но електрическата кола така се смята. Актулано не плащаш данък, паркиране в зоните и имаш безплатно зареждане в София поне ( в Европа на много места). Субсидии има във повечето развити страни като може да достигнат до 10х.евро според зависи от случая, производителя на колата и доставчика на тока. За корпоративни клиенти пък това се отразява на енергийният им паспорт и цялостното отделяне на емисии за бизнеса, което на Запад е от значение.
    Цени и планове, никаква сигурност: утре може да решат, че бензин е евтин на 2лв и да го направят на 3лв, същото е и с цената на тока, не отричам, има много подобни периоди в историята.

    Коментиран от #8

  • 6 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Изумен":

    Идеята е да не се, а да ги имат като модели само за имидж.

    Коментиран от #7

  • 7 Изумен

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Едва ли точно за Нисан може да се каже това, понеже заедно с Рено се опитват да правят нещо.
    Друго лошо впечатление ми направи че всички са там от Мазарати до Лада и не се притесняват да покажат продукцията си а Тесла я няма никъде???
    Няма как да казваш аз не съм системен играч не искам да се състезавам с вас, аз като потребител съм обиден от това искам пряко да я сравня с другите а не само описание по картинки.
  • 8 Изумен

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Ако ще я караме до тънки сметки то и сега може да си купиш кола с ДВГ без да плащаш ДДС и да я регистрираш Н1 като данакът ти е символичен.
    Когато мислиш за природата, е добре да мислиш И за държавата си. Когато усвояваш едни пари от къде всъщност идват тези пари?