27 Октомври, 2017 07:15 2 312 6

Megane RS иска отново титлата на Ринга

Борбата за титла на германската писта Нюрбургринг в различните класове се превърна в най-ожесточеното нещо в създаването на спортни автомобили и всеки иска парче от пая. При машините с предно предаване, рекордът в момента се държи от японския Civic Type R, но един зъл негов противник се завърна и има нов жокер в ръкава си. Новият Megane RS няма завидно подобрение в мощността - 300 конски сили и 400 нютонметра при Trophy версията и 275 за нормалния, но има хитър ход, който значително намалява недозавиването - задни завиващи колела. Това спомага за запазнаването на скоростта в завоя и по-добър контрол, както и по-малко накланяне на шасито. Естествено, не очакваме огромна разлика във времената, а разлика от няколко ценни секунди, но ще разберем всичко съвсем скоро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Зиги

    10 1 Отговор
    Дали да не изкарам баба Жужа от плевнята и да не ги накажа всичките. Мнооооооо върви, сигурно защото е вече 200 кила по лека заради ръждата.

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Якооооо

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Зиги":

    Внимавай да не ти пръснат горивната камера!
  • 3 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Зиги":

    Жигльорите дали са наред.....
  • 4 DISCORDIA...Corola Verso....

    2 1 Отговор
    Тези технологии идвот от брата Нисан първи бяха Скайлайн в началото 90 те ... а подобна система измислиха и Хонда с модела на прелюд....91.95..г

    Коментиран от #5

  • 5 Shmeker

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "DISCORDIA...Corola Verso....":

    Не мисля, че завиващите задни колела са измислени от японците, мисля, че първо се използва от Ситроен. Естествено японците да пооткраднат.

    Коментиран от #6

  • 6 Romeo

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Първата серийна кола с 4 завиващи колела е Nissan Skyline R31 от 1985г. Първата серийна кола с 4 завиващи колела за продажба в Европа и Америка е Хонда Прелюд Si произвеждан от края на 1987г. Някои лимитирани версии на Ситроен Ксара VTS, ZX Vulcan и Xantia Activa имат пасивно завиване на 4-те колела, но те са модели от 90-те.