Борбата за титла на германската писта Нюрбургринг в различните класове се превърна в най-ожесточеното нещо в създаването на спортни автомобили и всеки иска парче от пая. При машините с предно предаване, рекордът в момента се държи от японския Civic Type R, но един зъл негов противник се завърна и има нов жокер в ръкава си. Новият Megane RS няма завидно подобрение в мощността - 300 конски сили и 400 нютонметра при Trophy версията и 275 за нормалния, но има хитър ход, който значително намалява недозавиването - задни завиващи колела. Това спомага за запазнаването на скоростта в завоя и по-добър контрол, както и по-малко накланяне на шасито. Естествено, не очакваме огромна разлика във времената, а разлика от няколко ценни секунди, но ще разберем всичко съвсем скоро.
27 Октомври, 2017 07:15 2 312 6
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Зиги
Коментиран от #2, #3
09:10 27.10.2017
2 Якооооо
До коментар #1 от "Зиги":
Внимавай да не ти пръснат горивната камера!09:28 27.10.2017
3 Алфа Ромео
До коментар #1 от "Зиги":
Жигльорите дали са наред.....13:32 28.10.2017
4 DISCORDIA...Corola Verso....
Коментиран от #5
21:19 28.10.2017
5 Shmeker
До коментар #4 от "DISCORDIA...Corola Verso....":
Не мисля, че завиващите задни колела са измислени от японците, мисля, че първо се използва от Ситроен. Естествено японците да пооткраднат.Коментиран от #6
00:24 29.10.2017
6 Romeo
До коментар #5 от "Shmeker":
Първата серийна кола с 4 завиващи колела е Nissan Skyline R31 от 1985г. Първата серийна кола с 4 завиващи колела за продажба в Европа и Америка е Хонда Прелюд Si произвеждан от края на 1987г. Някои лимитирани версии на Ситроен Ксара VTS, ZX Vulcan и Xantia Activa имат пасивно завиване на 4-те колела, но те са модели от 90-те.04:11 29.10.2017