Оказва се, че що се касае до един от заводите на Subaru, финалните проверки, преди колата да напусне завода не се правят от квалифицирани лица. Информацията беше широко тиражирана от японските специализирани медии и предизвика доста голям скандал с известната със своята надеждност японска марка.
Принципно, по японските закони, след като един автомобил е напълно готов, то той трябва да премине през заключителна проверка. Тя обаче трябва да се извършва само от сътрудници на компанията, които притежават съответния лиценз. А както стана ясно, в завода на Subaru в префектура Гума, такива не са били налични.
Subaru има около 250 обучени сътрудници, които преминават през специален шестмесечен курс, но за съжаление във въпросния завод в Гума не е имало квалифицирани за въпросните финални тестове. Тази грешка най-вероятно ще доведе до отзоваването на 300 000 автомобила. Към момента от Subaru не са излезли с официално становище по темата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Петко
Ако някой не ги купи до 5 години може да ги закриват.
Коментиран от #7, #12
12:06 27.10.2017
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Жалко
Коментиран от #14
14:00 27.10.2017
5 Стоян
14:34 27.10.2017
6 Gu74
Но дори и за това е трудно някой от вас да се сетят.
Колкото до Субару,
Уникални коли.
Имам 11 години такава,и оше не съм закъсвал в лоши метеорологични пътни условия.
16:59 27.10.2017
7 VAG
До коментар #2 от "Петко":
Ти си просветен като тъмница на новолуние. Дано и от работата си да не разбираш толкова.21:41 27.10.2017
8 гост
Двете компании са твърде малки, за да посрещнат сами цената на задаващата се революция, коментира Bloomberg
Бързо променящият се автомобилен сектор крие много рискове за по-малките играчи като Mazda и Subaru, коментира Bloomberg. По-рано в петък Nikkei Asian Review съобщи, че и двете японски компании няма да постигнат очакваните резултати през тази година и ще отчетат сериозен спад в приходите.Високата ефективност обаче не може да компенсира липсата на достатъчно развойни средства. Единият вариант е двете компании да потърсят партньорства от типа на това между Nissan и Renault (и, съвсем отскоро, Mitsubishi).
Най-логично би било дори да го потърсят помежду си - умението на Mazda да прави достъпни компактни коли и спортни машини би било отлично допълнение към семейните комбита и SUV на Subaru. Но има няколко пречки. Първо, японските компании по начало са твърде ревниви към независимостта си. Второ, дори и заедно Mazda и Subaru пак биха останали твърде малки, с годишен капацитет 2.3 милиона автомобила - по-малко от Peugeot и четири пъти под мащабите на Toyota. Даже и обединени, развойните бюджети на двете компании едва им отреждат десета позиция в света.Третият и най-сериозен проблем е самата Toyota, която в момента притежава 17-процентов дял във Fuji Heavy Industries. Това участие на глобалния лидер би разубедило другите кандидати за Subaru, а пък самата Toyota все още е твърде заета с интегриране
Коментиран от #10
23:55 27.10.2017
9 гост
23:57 27.10.2017
10 Антиелектрика
До коментар #8 от "гост":
Поредната ти простотия!"Малката компания Subaru продължава стремително да набира сила. Ако преди 10 години продажбите на нейни автомобили не превишаваха 600 000 бройки на година и практически се задържаха на едно ниво, от 2012 г. насам се забелязва значителен ръст. През финансовата 2016 г. (по японските стандарти тя се сменя през април) са били продадени 958 000 коли, то през следващата година, данните от която бяха публикувани сега, резултатът е 1,65 млн. нови автомобили. Това прави Subaru световен лидер при колите със задвижване 4х4."
Прочети още : https://www.actualno.com/cars/subaru-e-svetoven-lider-po-prodajbi-pri-4h4-news_617383.html
© Actualno.com
А смешната ти Тесла с 1/10 на това производство, дори не може да се доближи по надеждност до "фалиралите'" според теб Субару!
Когато фактите говорят, само електрофилите продължават да бръщолевят простотии!
09:53 28.10.2017
11 Obay
Огледайте се около вас...За каква пагубна история си говорим...
15:12 28.10.2017
12 Боляр
До коментар #2 от "Петко":
Петко, започне да четеш малко литература преди да се изказваш неподготвен.21:16 28.10.2017
13 Иван Господинов
22:06 28.10.2017
14 Shmeker
До коментар #4 от "Жалко":
Кои коли прави смешни?? Субару са доста тромави коли с 4х4, което не е толкова здраво като това на повечето аудита. Просто защото е със съединители, които се износват.Коментиран от #15, #16
00:40 29.10.2017
15 запознат
До коментар #14 от "Shmeker":
абе шмекер ти какво ти стана от студа ли е или?къв съединител кви аудита бе брато едното е кола за магистрала а другото е страшно здраво и послушно добиче ако искаш кажи на едно синичко WRX-че ,че тромаво пък заложете ключ за ключ и да видим01:02 29.10.2017
16 Антиелектрика
До коментар #14 от "Shmeker":
Аха, не знаех, че Субару нямат автоматици на моделите с по над 300 к.с.Трябва да те разочаровам обаче - имат.
Нямат обаче модели с по 400-500 к.с. - ФАКТ
10:19 29.10.2017
17 оризов курник
Коментиран от #18
22:22 29.10.2017
18 Антиелектрика
До коментар #17 от "оризов курник":
Толкова глупав коментар, отдавна не бях чел!Коментиран от #19
08:08 30.10.2017
19 джими
До коментар #18 от "Антиелектрика":
остави ги, нека си приказват. Нека са тромави и чупещи се. Дано само да издържи и тая зима да изтегля от преспите на отворковците бързите и здрави лимузини, че вече 6-та година не съм пипал нищо по него, а нали били трошливи...11:03 30.10.2017