1 400 000 автомобила от моделите 1er, 3,er, 5er, X3, X5 и Z4 на BMW ще трябва да посетят сервизите на марката заради серия от случаи на самозапалване, съобщава американската Национална служба за безопасност на пътното движение (NHTSA). Вътрешно разследване на германския производител е установило две възможни причини за пожарите в коли, произведени между 2006 и 2011 г.
Според обяснението на немците част от самозапалванията се дължат на дефект в окабеляването на климатичната инсталация, който води до прегряване. Във втория случаи се касае за късо съединение на вентилиращ клапан на картера.
За отстраняване на проблема с окабеляването на климатика сервизите ще трябва да посетят BMW 323i, 325i, 325xi, 328i, 328xi, 330i, 330xi, 335i, 335xi и M3 (2006-2011), 328i xDrive, 335i xDrive и 335is (2007-2011) и 335d (2009-2011). Заради клапана на картера пък ще бъдат отзовани модификациите 128i (2008-2011) и 328i, 328xi, 328i xDrive, 525i, 525xi, 528i, 528xi, 530i, 530xi, X3 3.0si, X3 xDrive30i, X5 xDrive30i, Z4 3.0i, Z4 3.0si and Z4 sDrive30i (2007-2011).
Във връзка с опасността от самозапалване от BMW препоръчват на собствениците на автомобили от засегнатите модели да ги паркират на открито, докато възможните дефекти не бъдат отстранени в сервиз.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бребре
18:26 06.11.2017
2 Ицо
а сега се и самозапалват.
Няма по боклучава марка
Коментиран от #5, #9
18:31 06.11.2017
3 Баш майстора на БМВта
Коментиран от #31
18:35 06.11.2017
4 бмв
18:35 06.11.2017
5 ицоеглупак
До коментар #2 от "Ицо":
4 са са се запалили за 11 години. За този период са продали околко 20 милиона коли.3ката е най-продаваната, няма нито един случай с нея.
Я кажи една марка, която да няма проблеми и да не отзовава коли ? Не споменавай японците, че там за колко милиони става въпрос.
Коментиран от #8
18:40 06.11.2017
6 до 3
И не само с тийнеджъри ами и глупави младежи и орки с анцунзи, каквото е фен-аудиторията на тази марка
19:01 06.11.2017
7 Гост
19:18 06.11.2017
8 Точното око
До коментар #5 от "ицоеглупак":
А това на снимката в статията не е ли 3-ка?Коментиран от #10, #18
19:24 06.11.2017
9 Бай ганьовци
До коментар #2 от "Ицо":
Много глупави хейтъри измислете нещо друго, че това се изтърка.19:24 06.11.2017
10 Не ти е точно окото
До коментар #8 от "Точното око":
Не е19:26 06.11.2017
11 Антиелектрика
Обаче 90% от причините за самозапалване явно са свързани с електрическата инсталация. Въпрос на време е да започнат проблемите с миксерите.
19:31 06.11.2017
12 onq s konq
Коментиран от #13, #14
19:41 06.11.2017
13 Комшията на onq s konq
До коментар #12 от "onq s konq":
Ти си плагиат комшията никога нямада си купи голф 3.20:02 06.11.2017
14 Алфа Ромео
До коментар #12 от "onq s konq":
Ся остава да си купиш и новата Нокиа, пък може и Самсунг, той е заместител последните години на отсъстващата Нокиа.20:44 06.11.2017
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 тука 10 човека не са виждали БМВ а пишат
Коментиран от #19
01:04 07.11.2017
18 асдсад
До коментар #8 от "Точното око":
Не, това е втора серия. До колкото се разбира те не са засегнати от този проблем01:30 07.11.2017
19 Май ти не си виждал БМВ а пишеш
До коментар #17 от "тука 10 човека не са виждали БМВ а пишат":
Това на снимака е 2ра серия F22.01:31 07.11.2017
20 Алфа Ромео
03:26 07.11.2017
21 Веселушко
06:49 07.11.2017
22 Трифонов
Коментиран от #27
08:43 07.11.2017
23 Трифонов
Коментиран от #24
08:44 07.11.2017
24 Тошко
До коментар #23 от "Трифонов":
Много точно написано, само плювалници и невежи малоумници дават оценки без да са имали, карали и тн. Да са живи и здрави и повече от Тойота Ярис 1.0 триврато да не видят!09:25 07.11.2017
25 2399
09:35 07.11.2017
26 2399
09:38 07.11.2017
27 Адвокат
До коментар #22 от "Трифонов":
По твоята логика, ГМО са вредни, а повишените нива на вредни емисии, не са реален проблем, а измислен.Ако ти изнасилваш нечия жена, си невинен, но ако някой изнасилва жена ти е виновен?
Когато се запали инсталацията на даден автомобил, не е виновна нито марката, нито има значение дали е електромобил. Просто е некадърно изпълнението. Почти всички марки са имали подобни проблеми.
На съвременните автомобили, електроинсталацията се управлява от компютър, а не механично през копчета. Дори да има копчета те управляват компютъра, с не директно консуматора.
Когато токът на консуматорът излезе от зададените граници, компютърът прекратява подаването на ток към него и изписва грешка.
Ако си включете фаровете и смените изгорялата крушка, тя няма да светне веднага, защото до нея не тече ток. Ще светне чак когато изключите от контакт, а после пак включите. При всяко включване, компютърът прави тест на всичката периферия и разбира, че има нещо нередно.
Някой проектант е решил че точно тези два консуматора нямат нужда от контрол на токът и това ще излезе през носа на BMW.
След като те самите са решили да решат проблема, е очевидно че проблем има, а не е просто фалшива новина, за съжаление на конспираторите.
09:48 07.11.2017
28 ВГА
Коментиран от #29
10:05 07.11.2017
29 Антиелектрика
До коментар #28 от "ВГА":
Ето първия, прочел само заглавието и биещ тъпана да покаже невежество!Ами то си пише как и защо горят - ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА инсталация!
14:46 07.11.2017
30 Алфа Ромео
20:03 07.11.2017
31 АБВ
До коментар #3 от "Баш майстора на БМВта":
Ако беше ВАГ.на щеше да е пълно със селяни с анцузи и чалга в изобилие....10:11 25.12.2017