Last news in Fakti

11 Ноември, 2017 11:28 12 394 48

M3 CS губи с 6 сек. от Giulia на Ринга

  • bmw-
  • 3er-
  • m3-
  • m3 cs-
  • нюрбургринг

Най-мощната модификация на BMW M3 завърта обиколка на "Нюрбургринг" за 7 мин. и 38 сек. - точно колкото Porsche Panamera Turbo с 550 к.с., става ясно от рекламен клип в YouTube профила на немския производител. Седанът е само секунда по-бавен от купето M4 CS, но изостава с доста от Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.

Италианката, която се смята за най-бързия автомобил с четири врати на Северната дъга, изпреварва M3 CS с цели 6 секунди. Може би точно затова от BMW не бързат да публикуват видео от борда на баварката по време на опита.

M3 CS има форсиран до 460 к.с. редови шестак с обем 3.0 литра, съчетан със седемстепенна роботизирана трансмисия, олекотена каросерия и пренастроено пистово окачване. Седанът ускорява до 100 за 3.9 секунди и вдига 280 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Веселин

    28 131 Отговор
    Но за сметка на това не хвърля двигател през 2 дена. С едно изречение, кола която ще работи дълго време за разлика от всеки италиански курник с изстискано двигателче до границата на устойчивост :)

    Коментиран от #2, #6, #21, #43

  • 2 ggg

    90 14 Отговор

    До коментар #1 от "Веселин":

    Интересно мнение имаш за двигателите на Ферари значи :)

    Коментиран от #3, #29

  • 3 CL500

    18 69 Отговор

    До коментар #2 от "ggg":

    Защо, ти какво мнение имаш за Ферари? Не знам дали си наясно, че на 20 хил. км трябва да правиш основен ремонт на двигателя и куп неща.
    От спортните коли, най-надеждни и с най-малка поддръжка е Порше. За острото им поведение и характеристики за завиване е друга тема.

    Коментиран от #10, #16, #38

  • 4 Ивооо

    51 18 Отговор
    Италянски курник ама с двигател разработен от Ферари ;)

    Коментиран от #23

  • 5 Гост

    48 6 Отговор
    Който не може да си купи февруари си купува Алфа Ромео.
  • 6 Гост

    78 15 Отговор

    До коментар #1 от "Веселин":

    Смешко, карал ли си Алфа Ромео че пишеш простотии.
  • 7 Mustafov

    66 12 Отговор
    Май алфата пръска БМВ- то и почвате да хейтвате на макс.Първо карайте такава кола и тогава коментирайте а не от тук от там чул-недочул и бълва глупости на поразия.Имах Италианка и просто бях доволен.Зимата това нещо е просто танк.Да не говорим за возия и как върви.

    Коментиран от #30

  • 8 Антон

    63 19 Отговор
    100% съм сигурен че Веселин кара пасат... комби... или 1.9ТДИ или 1.8 на газ.... естествено никога не е карал италианска кола и мнението му е изградено от " чувал съм" " разправяли са ми" и т.н. а относно това колко дена ще изкара "Италианския Курник" само си направи труда да провериш колко " качествени БМВ-та се произвеждат след 2005г. и ако имаш ти сами щастието да видиш шофьорската врата на Х5 под кората ще останеш безкрайно изненадан... познай от 3 пъти с какво е хванато стъклото за шината .... С ТИКСО!!!! Айде карайте си немските барутници там и като се научат да правят коли тогава да ходят да се пробват на Ринга!

    Коментиран от #9, #35

  • 9 Веселин

    17 38 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Пичове, вие сте поредното доказателство за 80-те % ;)
  • 10 Веселин

    4 33 Отговор

    До коментар #3 от "CL500":

    Няма смисъл да им обяснаваш, това са бай ганьо разбирачи, няма как да им се обясни дори и с аргументи.
  • 11 Лука

    61 3 Отговор
    Общо взето изказванията на повечето са в стил: Ти ял ли си луканка? Не съм но баща ми познава един дето е ял😂😂😂
  • 12 Гост

    8 18 Отговор
    Ами нормално е, все пак Алфата е с 50 к.с. повече.

    Коментиран от #24, #33

  • 13 Собственик на Алфа Ромео

    50 4 Отговор
    Не го разбирам плюенето по дадени марки и модели, ако не си им фен?!? Съревнованието е основата на усъвършенстването.
    П.П. Втори модел Алфа Ромео притежавам, като девета година го карам безаварийно ;)

    Коментиран от #20

  • 14 JAPAN

    5 11 Отговор
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/31419-subaru-wrx-sti-stana-nai-byrziiat-sedan-na-niurburgring/
  • 15 Алфа

    31 6 Отговор
    Алфите са наи-яките брички, който не е карал да не говори
  • 16 Tinom

    38 6 Отговор

    До коментар #3 от "CL500":

    Да бе разбрахме те. Поредния промит Българин който знае само немско и не се е качвал и на една италианска кола. Говори си пич.
  • 17 Стюард

    8 28 Отговор
    Някъде пишеше, че при обиколката с Алфата е използван автомобил от "предпроизводствените" партиди олекотен със 100кг и със състезателни гуми.
  • 18 садасдасд

    6 13 Отговор
    какво като е правен от ферари двигателя ? Пак е правен така че да излиза сметката в цената на алфата, не на ферари.
  • 19 Гост

    42 4 Отговор
    Колеги , японка ме остави на пътя след това и германка .... не без помоща и на кадърни макстори разбира се но италянката не ме остави нито веднъж, поради факта че не е влизала в бокс освен за консумативи. Моля не пишете глупости от рода на хвъляла двигатели, скорости , гюлета и копия без да имате опит с такава кола . Благодаря и поздрави
  • 20 MSux

    16 41 Отговор

    До коментар #13 от "Собственик на Алфа Ромео":

    Тука нещо много почнахте да се правите. Имам една камара познати дето реват със сълзи от Алфа Ромео. Някой седнал да обеснява за возията на Алфа - каква возия бе братче, всеки знае че Алфа вози мега твърдо. Другия мит е , че е много красиво , ами НЕ е, обикновената Gulia която беше на изложението беше всичко друго, но не и красива. Като представиха Gulia и я дадоха на журналистите и 3те се върнаха със сериозни проблеми - това е факт и всички световни медии го отразиха. Дори Мориконе беше казал - "Е какво искате - те са бъкани с екстри" , това му беше оправданието. С тая Gulia почвате да ми звучите като тия с GTR-a.

    Коментиран от #44

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 BMW

    44 1 Отговор
    Фен съм на BMW, но това не ми пречи да харесвам Alfa Romeo, особено пък Giulia. Селските тарикати с бръснати глави и качулки и едва набола брадичка е ясно, че биха си купили Голф, но света отдавна не е приятно място...
  • 23 Ferrari от някъде чух че случайно били

    15 1 Отговор

    До коментар #4 от "Ивооо":

    Ferrari от някъде чух че случайно били италиански. Барабар lamborghini и maserati
  • 24 ггг

    18 3 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    А панамерата не е ли с 40 повече от Джулиата? И пак е по-бавно.Айде стига глупости моля те

    Коментиран от #25, #26

  • 25 Гост

    11 16 Отговор

    До коментар #24 от "ггг":

    Ти нормален ли си да сравняваш Панамера с Джулия? Поршето е 2100 кг, а Алфата 1600!!!
    Другия път се хвали, че Алфата е по-бърза от МАН, който е с 200 к.с. повече!
  • 26 Чичу Ади

    15 14 Отговор

    До коментар #24 от "ггг":

    Панамерата е метър по-дълга и педя по-широка. Изобщо са коли от различен сегмент. Панамерата е направена да вози задниците на богаташите, а не да ги раздрусва като Алфата. БМВ никога не са имали за цел да направят от М3 супер кар. Това е седан, предназначен за ежедневна употреба. Не само Алфа го бие, но и почти всички премиум точилки, като Лексъс, Инфинити, Акура, Мерцедес, Ауди. Въпреки това, само Мерцедес бият по продажби М3. Когато Алфа продадат Куадрифолио в съотношение 1/10 спрямо М3, тогава можем да говорим за грандиозен успех. А иначе рекламните трикове с двигателя от Ферари или обиколка на Ринга, да си ги задържат за себе си. Когато един производител сам си тества колата на Ринга, никой не може да каже какво е имало променено... Нали се сещате, че ако турбините са били надути, мощността става лесно 800+ к.с. за кратко време. Олекотяването от премахването на резервната гума и замяната на акумулатора със сух кондензатор, премахването на въздушния филтър, изпразването на казанчето за чистачките и куп други дребни предмети ще доведат до олекотяването от 50-60 кг. Имам доверие само на независимите тестове от различните авто издания.
    П.с. Джулия е по-красива от всички БМВ, които съм виждал.
  • 27 вижся

    14 3 Отговор
    Поне опитаха..
  • 28 Giuseppe Busso

    16 3 Отговор
    Не съм очаквал нещо друго....
  • 29 Shmeker

    7 17 Отговор

    До коментар #2 от "ggg":

    По принцип си прав. Обаче от друга страна аз Ферари на 1 милион км. не съм виждал. Но пък БМВ-та - много. 50% от тия дето са по пътищата на БГ са го направили.. а останалите са близо.
  • 30 Shmeker

    6 22 Отговор

    До коментар #7 от "Mustafov":

    Карах Алфа 75 преди. Беше 8 годишна тогава. Както си вървеше угасна... въртя ключа - всякви лампи почнаха да мигат като коледна елха... пуснах аварийките защото зад мен стана колона. Почнах да се потя от яд... но накрая запали и продължих стигнах до вкъщи. Наснимах я и я пуснах за продаване.
  • 31 Алфа Ромео

    9 4 Отговор
    А ся, счупената Алфа пак праи проблеми.....
  • 32 Алфа Ромео

    3 6 Отговор
    Много проблеми напраиха счупените Алфи, ся трябва и Стелвио да гонят.
  • 33 Алфа Ромео

    4 5 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Забравяш килата, килата майка.
  • 34 Кибик

    6 6 Отговор
    Не съм притежавал Алфа и се чудя на кого да вярвам... по форумите ги хвалят, но от приятели и познати не съм чул една добра дума. В Италия бях взел някаква Алфичка и кората под волана се беше откачила и ми се пречкаше в краката та я махнах и хвърлих в багажника, а беше на 4000 км.
  • 35 Лъчо

    5 10 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Не знам дали причисляваш Порше към барутниците, но е сигурно че на Ринга наукундерчените италианки му гълтат прахта
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Алфата

    19 7 Отговор
    Долу ръцете от бижуто Джулия! Как въобще си позволявате да я сравнявате с каквато и да е немско - японска конфекция! Може да отчитате статистика, но не и да сравнявате с такова ин- и екстериорно съвършенство!!! Еле пък с QV-то! Смешници.
  • 38 Гостенчето

    12 2 Отговор

    До коментар #3 от "CL500":

    Ти па колко Ферари-та си сменил,че се изказваш така..@хта в експерта.
  • 39 Пурко

    18 2 Отговор
    Момчета на Алфата всичко друго може да се счупи ама баш двигател трудна работа. Всички италианци имат много здрави двигатели но имат други неща които са недоизпипани. Удоволствие е да се кара Алфа и усещането може да се сравни само с това на БМВ. Между другото който хвали надежността на БМВ явно никога не е карал такава кола.
  • 40 123

    21 0 Отговор
    А бе я стига сте ми се плюнчили тука бе,всички станахте авио инженери ! Тая била надеждна оная била боклук.......Италианска,Немска,Пакистанска ! Всичко се върти около кинтите,няма хубава и лоша кола ! Всяка марка се е наместила в някакъв сегмент ! Големите играчи се изтарикатиха и всичко стана комерсиал ! В момента колите са точно толкова надеждни,колкото производителя иска да бъдат ! Набийте си го веднъж за винаги в бай Ганьовските глави ! Отдавна отмина времето на надеждното и качественото,както и на телевизорите Грундиг !
  • 41 Дедо Ви Я

    5 1 Отговор
    А па в публикацията става въпрос за бързина. Деди да Ви осветли, че принципно във всеки мощностен диапазон алфата на аутобаня нема кой да и са опне, като се набримчи на V max! Значи бензинови версии, оти кюмбетата мое да подскачат кат оси, ама как развърта бензинова алфа след 4500+ оборота... Т. е. направо потегля. 150 км/ч и е кота 0!!!
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Племенник

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "Веселин":

    Братчет - ти имал ли си. карал ли си Алфа?Недей ,че вече ти се смеят 116 души.Изтискания двигател е точно на БМВ– никакъв запас по-прегряване,охладителната им система е изчислена на ръба!Когато Алфа Ромео са печелили Ф1,не съм сигурен дали БМВ са превели вече мотоциклети!Колко опит имат жабарите с мотори само за мръсна газ и високи обороти ,само джапонезетата им подгласят.
  • 44 Ввв

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "MSux":

    Къде пък си тръгнал да споменаваш GTR-a,нищо общо пак
  • 45 АЛОООООО

    4 2 Отговор
    На всички Алфаджииииии!!!!!!!!Абе вие сериозно ли слагатe на един кантар Алва с BMW!!???Не може да е истина???Чакай да сменя форума

    Коментиран от #46

  • 46 Алфа Ромео

    1 3 Отговор

    До коментар #45 от "АЛОООООО":

    Не са на един кантар, Алфа е по-добрата кола, БМВ е конфекция.

    Коментиран от #47

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Veli

    0 0 Отговор
    Имам Alfa. Удоволствието от мега директния волан (меа чувсрвителен и на най-малко завъртане не, ами докосване) , бруталния ряз на старт и перфектни ASR/Sport спорт режими не са сравняване със всяко едно друго.
    Скоро я дадох на приятел , фен на BMW и прочутото задно предаване за дрифт - след десетина минути ме изпогледа странно и вика , че това е първото предно , което е виждал да върти по тоя начин - drift - а е мега кеф , особено в спортен режим с изкл. Traction Control (ABS,ASR). Положението е ненормално здраво и ако искаш drift с предно - това е марката, изобщо това е кефа от спортното каране.
    Недоизпипани неща има, но не и мотора.
    Просто Alfa не е Golf и не е като да сложиш прочутите 5 лв. И да искаш да си хоцкал цял ден, иска си своето , иска си качественото масло , поддръжката и така. С грижа и правилна поддръжка колата е уникат. Вярно, не е евтино като Golf, но и возията е друга.
    А, че возели твърдо - това са спортни коли, как точно да возят? Като искаш меко , просторно и луксозно си има S класи и темподобни.