Зимата чука на вратата ни, повечето от нас са оборудвали автомобилите си със зимни гуми и чакат снега да падне. Има и такива обаче, които точно в този момент се чудят каква кола да си купят. Сега няма да спираме вниманието ви на популярните SUV-та. Те са отличен вариант за зимни условия, но не всички от нас ги предпочитат. За почитателите на леки автомобили предлагаме нашето виждане за три автомобила, които са отлични за зимата - един от D-сегмента, един от "Голфовия клас" и един субкомпактен мъник. Всички те могат да се намерят на старо в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg. Ето и нашите три предложения.
Subaru Legacy
Симетричната AWD система е почти толкова легендарна, колкото и Quattro задвижването на Audi. Заради нея марката Subaru е любима в северните щати на САЩ и Канада, както и във всички планински райони на Европа. Legacy е непретенциозен и в същото време изключително надежден автомобил, който има страхотна комби модификация. Топ версиите разчитат на 6-цилиндрови боксерни двигатели, а от няколко години насам в Европа се предлагат и с дизелов боксер. Outback изпълнението предпазва каросерията с допълнителни пластмасови протектори, а клиренсът на окачването е увеличен.
Audi A3 Quattro
А3 без Quattro е по-скоро добре тапициран Golf, отколкото истинско Audi. Комбинирайте с 1,8 литров турбобензинов двигател или с двулитровия TDI, за да имате кола, която ще бъде като залепена за пътя. Интелигентната система за двойно предаване на Quattro кара ентусиастите да полудяват през зимата, а нормалните хора просто са сигурни, че ще стигнат там закъдето са тръгнали. Стига да има път. Освен това А3 радва с добро качество на интериора и относително лесно обслужване. Второто поколение предлага огромен избор от модификации, включително 4-вратата версия Sportback, която изглежда още по-добре.
Fiat Panda 4×4
Не се заблуждавайте от компактните размери на тази кола. Тя е учудващо способна извън пътя, а (относително) тънките гуми й дават голямо предимство в дълбокия сняг. Второто поколение на Panda бе избрано за Автомобил на годината в Европа за 2004 г. и нетипично за италиански автомобил, е машина с добра надеждност. Освен това частите й са истински евтини. При употребяваните Panda трябва да се преглежда масления картер, тъй като заради ударите от камъчета ръждясва лесно. 4х4 версията разчита на електроника, която включва задния мост само при нужда. През останалото време Panda 4×4 се движи само чрез предните колела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 юююююююююю
09:08 19.11.2017
2 Някой
Коментиран от #131
09:14 19.11.2017
3 Некой
09:17 19.11.2017
4 Ккк
Другото е обидно за собствениците дори.
09:20 19.11.2017
5 deutschland uber alles
09:21 19.11.2017
6 Педераска работа)
Вземеш ли си Субару дизел, все едно си се оженил за ... Мъж!
Тотално скапана бангия, рядко изкарва 100 000 км, Фиат е толков гнусна каруца, че не се нуждае от коментар. Ауди не е зле, но е прехвалено и надценено. Мазда или Хонда бензин е истината, 500 000км минимум безаварийно шофиране! Айде със здраве!
Коментиран от #9, #130
09:21 19.11.2017
7 гощо
Коментиран от #10, #27
09:22 19.11.2017
8 Сафрид
09:22 19.11.2017
9 Гост
До коментар #6 от "Педераска работа)":
То защото Субару нямат бензин, нали? Особено турбобензините им са класика и са доказано здрави.Пък Хонда и Мазда са с толкова смотани 4х4, че не е истина:
https://www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbs
И моля хора, които не са обслужвали Субару, да не пишат тъпотии, че все били по сервизи и частите били като за Бентли! Адски комплексарско и идиотско е да кажеш, че 100 лева смяна на масла е скъпо!!!
Коментиран от #12, #23, #48, #66
09:43 19.11.2017
10 Гост
До коментар #7 от "гощо":
Няма такава простотия - да кажеш, че АУДИ е по-здраво и евтино за поддръжка от Субару! За АУДИ 80 ли говориш - бухахахахахахахахааКоментиран от #16, #132
09:54 19.11.2017
11 Маниск
Коментиран от #17
09:55 19.11.2017
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 СУБАРО
10:07 19.11.2017
15 Някой
Коментиран от #28
10:13 19.11.2017
16 Лимонад
До коментар #10 от "Гост":
Със сигурност аудито е по евтино за поддръжка от Субару-то. Части и нови и 2ра употреба има на път и без път. Ходи намери така за Субару .... евентуално с поръчки след седмици при майстори единици дори в София .... за аудито и врата да ти потрябва - има шанс същия цвят да намериш дориКоментиран от #22, #134
10:22 19.11.2017
17 Vladi
До коментар #11 от "Маниск":
Интересно е че тия със немските кочини Ауди и wv винаги плюят по японските марки, за тях по добра и здрава от тяхната няма 😁Коментиран от #67, #68
10:22 19.11.2017
18 Будала
https://m.youtube.com/watch?v=pmLFsaUmJhI
https://m.youtube.com/watch?v=djTBG8pGvGQ
Коментиран от #37
10:27 19.11.2017
19 Нафарфорий
10:30 19.11.2017
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Ввв
10:34 19.11.2017
22 Гост
До коментар #16 от "Лимонад":
Не е баш така. Ако сравняваш Allroad с Outback, нещо с моргите нещата няма да ти се получат. Ако сравняваш Q3 с Forester, пак забрави за части от морга.А като отидеш в Порше Запад за части, тогава ще установиш, колко по-евтино е Subaru за поддръжка.
Естествено, че AUDI е хубава кола, но да е нова, а тук говорим за стари автомобили!
10:34 19.11.2017
23 Алфата
До коментар #9 от "Гост":
Приста ли му слагаш за тези 100 лв.?! Или М10Д...Коментиран от #25, #123
10:35 19.11.2017
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Гост
До коментар #23 от "Алфата":
Ravenol му слагам, че е с турбо.10:38 19.11.2017
26 Shmeker
Естествено, че всички аудита, които идват тук са 15-та употреба, щото още на запад хората чакат да ги вземат секънд хенд и докато дойдат в БГ се получава, че трябва да подмениш половината кола. За Субару - естествено, че може да се намери по-запазен екземпляр спрямо Ауди
10:43 19.11.2017
27 Милен Веселинов
До коментар #7 от "гощо":
Ти колко автомобила субару счупи до момента,и колко вися по сервизи та така компетентно говориш? Защото аз съвсем случайно за 6 години не съм ходил нито веднъж.Коментиран от #112
11:01 19.11.2017
28 V6ТDI
До коментар #15 от "Някой":
Това 2.0 е умряло от гъдел.Веднъж карах такова супер смях .
11:23 19.11.2017
29 Пабло
11:24 19.11.2017
30 Аааа
11:30 19.11.2017
31 някойситам
Харесвам марката заради възможностите й и алтернативи, които тя дава на автомобилен свят. Единствен SUV с опозитен двигател е на субару, как то и единствен Дизел боксер пак е на субару. Дори Porsche не искат да се занимават с такива сложни технологии. Но от 3-те автомобила тук, субару е с най-скъпа подръжка, най малко защото частите и в 80% от случаите са само оригинални, и за сметка на това, само аутбек е автомобила от тези 3-те... защото голф с друг дизайн, и тази "италианка" не са това, на което са способни самите марки, по-скоро най евтиното, което продава марката. Докато СУбару аутбек - е възможно един от най скъпите субару излизащи от завода на Субару.
Коментиран от #33, #133
11:42 19.11.2017
32 Баш Майстора
Коментиран от #63
11:48 19.11.2017
33 бръмм
До коментар #31 от "някойситам":
субару определено е по добрия избор от ауди и фиат, за три години само масло и филтри съм сменял, авера дето я купи след мен също,така ,че германките не са толкова здрави и качествени, но пък всеки сам си избира колата11:56 19.11.2017
34 Тодор
12:12 19.11.2017
35 Чакаланко
Пандата не е за комплексари.
Пандата е за хора които могат да бъдат откровени със себе си и да оценят продукта обективно и ОБОСНОВАНО.
Без да искам да обидя или засегна никой от писалите тук...:))
Поздрави...:)))
p.s.:Въпреки, че Фиат не е от любимите ми фирми...:)))))
12:15 19.11.2017
36 PlimP
Коментиран от #38, #45
12:45 19.11.2017
37 Shmeker
До коментар #18 от "Будала":
Да в тези клипове се вижда превъзходството на техниката на Ауди Vorsprung durch Technik.Нормално, Аудитата са с Торсен, докато субаруто е с вградена муфа - по-евтин вариант, но пак става.
И все пак по-добре запазено Субару от колкото Ауди 15-та ръка.
12:55 19.11.2017
38 Shmeker
До коментар #36 от "PlimP":
Пандата е прекалено малка. В класа на Игнис13:09 19.11.2017
39 Данаил
13:11 19.11.2017
40 Empty
Щото сте от професор нагоре, та да ви проокирам с едно видео.
Приятно гледане.
Много мразя някой цъвуланко, като се изкаже за някой автомобилен гигант /а Фиат са точно такива/ или за производител като Субару негативно. Щото той бил имал някакъв ВАГ-скрап и друго не е виждал и в близките поне 10 години няма да види и той критерий. Знае всичко т.е всичко различно от неговия скрап е боклук.
- Най-добрата кола е Опел!
- Ми ти какви други коли си карал?
- Ми....само Опел!....
Та...и трите коли са добри. Зависи какви са потребностите на човек. Субару е супер за семейна кола. Първите дизелови боксери имат болежка/чупят колянов вал/, която по-късно отсраняват.
Ауди-компактна кола за двойка да си шетат по планини, море и т.н.
Фиат- нищо по различно от аудито. Може би пространството е по-оскъдно. Повече клиренс и предполагам по проходимо.
От нататък е въпрос но вкус и бюджет
13:12 19.11.2017
41 SubaruVarna
13:18 19.11.2017
42 Empty
13:23 19.11.2017
43 Empty
13:26 19.11.2017
44 Луд с калашник
Хората са Ви написали:Три автомобила от три класа.Три сегмента на пазара.
Ма Бай Ганя е умник сравнява ръчен часовник със стенен часовник и такъв на градската кула.
13:26 19.11.2017
45 Гост
До коментар #36 от "PlimP":
Кое Субару не става за offroad? Да си чувал за Forester?Ето ти клипове за неставане:
https://www.youtube.com/watch?v=qN_-TmYy0pQ
https://www.youtube.com/watch?v=qnND_lDNwUQ
https://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0&t=401s
Пък това с тегленето на две коли една с друга, показва само коя е по-тежка и с по-хубави гуми, не коя има по-добро 4х4. Все едно да я вържеш за бус и да кажеш, че е по-проходим, защото ще издърпа Аудито.
Коментиран от #59, #71
13:26 19.11.2017
46 Jek
13:31 19.11.2017
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 икс
До коментар #9 от "Гост":
като бивш собственик на тирбека- бензин (закупена нова) ще ти кажа нещо - човека е адски правза 100 лв само ми стигаха САМО за маслото, което доливах, ти за обслужване ми говориш...
Коментиран от #51
13:41 19.11.2017
49 Shmeker
До коментар #47 от "Лост":
Точно. Но за лед по-добре са тънките.13:49 19.11.2017
50 Пазарен Либерализатор
Друга алтернатива - сузуки витара.
Препоръчвам лада нива да се избягва, защото е много трошлива и практически неудобна, проектирана и сделана от пияни ушанки.
14:14 19.11.2017
51 Гост
До коментар #48 от "икс":
А знаеш ли колко е поддръжката на аналога при AUDI - Q5?Винаги при новите автомобили, цените за смяна на масла и обслужване са в пъти по-скъпи от нормалното.
Знаеш ли колко струва масло 5W30 Ford formula за Jaguar X-type в Мото-Пфое? Знаеш ли колко струва същото масло ако си го поръчаш от интернет?
Минах през това и повече никога няма да стъпя в "официален" сервиз на която ще да е марка!
Коментиран от #52, #60
14:24 19.11.2017
52 бегачка
До коментар #51 от "Гост":
Шматарок я ми кажи кой ходи в официален сервиз да сменя масло ? Нека ти помогна - в официален сервиз да сменя масло ходи този който си е закупил колата нова единствено с цел да не му отпадне ГАРАНЦИЯТА на автомобила ! След като вече автомобила не е гаранционен защо ти е да ходиш там да ти дерат кожата я ми кажи ? А сега да ти кажа как трябваше да започнеш да пишеш :Докато колата ми беше гаранционна плащах луди пари за смяна на масла и обслужване .Сега понеже вече колата ми НЕ Е гаранционна ДИШАМ защото мога да ползвам нормален сервиз с нормални цени !
Минал си през това и повече никога няма да стъпиш защото на колата ти и е изтекла гаранцията ! Иди сега и си купи пак чисто нова и ела ми напиши ТОГАВА ,че няма да ползваш официален сервиз да ти се смееме задружно как ти отлита гаранцията на каляската ;)
14:51 19.11.2017
53 тойота
15:07 19.11.2017
54 Гост
Като прочетеш и проумееш за какво коментираме, пак заповядай.
Коментиран от #94
15:25 19.11.2017
55 Смешници
15:35 19.11.2017
56 Цонев
Коментиран от #58, #74
15:36 19.11.2017
57 майна
16:05 19.11.2017
58 Пенев
До коментар #56 от "Цонев":
И като ги имаш тези всичките... признай че от алфата по-голям кеф няма... Поне лятото де :DКоментиран от #75
16:12 19.11.2017
59 Един друг
До коментар #45 от "Гост":
Кое субару не ставало за офроуд, ли? Абсолютно всички не става. Това са леки коли за мокро и за сняг. Имам Форестър турбо С - няма "ниски предавки", но поне е мощно и на пътя не е такава мъка, като атмосферния 2.0. Той пък уж има понижаващи предавки, ама те са за парлама, защото предавателното им число е много близко до "високите", та са безсмислени и са пазарен трик да си мислиш, че става да офроуд. С какво ги сравнявам ли? Имам мицубиши L-200, т.е. кола с рама, истинска раздатка, истински ниски предавки и 2 блокировки. Ако му закача някой форестър да се дърпаме, ще му отпоря куката с половината задница. Същият резултат ще се получи и с отсаналите им комбита, вкл. и подигравката трайбека, т.е. наджиджан outback.Запомнете две неща, за да не се излагате пред такива като мен, които карат из нивите и горите - офроуд и самоносеща конструкция, шосейни гуми и най-вече вискомуфа са несъвместими понятия.
Коментиран от #73
16:39 19.11.2017
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Станчо куфара
16:49 19.11.2017
62 onq s konq
17:00 19.11.2017
63 Т Живков
До коментар #32 от "Баш Майстора":
Големи и празни.17:02 19.11.2017
64 TSFH
Дизелото по възможност.
17:05 19.11.2017
65 Гост
До коментар #60 от "Тотко ти може би":
Шизофреник, с колко ника ще пишеш?Ще теглиш една, защото друго не можеш! Като няма какво да кажеш по темата, ходи се гръмни някъде!
17:39 19.11.2017
66 ХАХА
До коментар #9 от "Гост":
И какви "маслА" ще смениш за 100 лева, сладур! с Диона М10 ли ще си напълниш мотора и скоростите, че може би и хидравликата щом казващ "масла" - в множествено число. То хубавите "лонг лайф" са 30 лв. литъра?Коментиран от #70
17:45 19.11.2017
67 хаха
До коментар #17 от "Vladi":
Е,страхотно развитие, имал съм опели със 150 коня от двулитрови двигатели произведени 1988г.- 20 години преди това субару!Иначе са добри коли , като за японски - единствено Субару и Нисан стават за нещо. Нещо имам предвид не само придвижване, но и тръпка. Все пак тъй като доста време прекарваме в колите си желателно е те да не са "безлични и безхарактерни" каквито са повечето японски коли!
17:53 19.11.2017
68 ХАХА
До коментар #17 от "Vladi":
Ти по здравина ли избираш колите си! Скали ли ще разбиваш? Винаги европейските и по-точно немските са първенци в новаторството при колите!17:55 19.11.2017
69 666666
18:05 19.11.2017
70 Гост
До коментар #66 от "ХАХА":
Масло на двигател. Грешката е моя. Все пак на скорости и диференциал, не се сменят всяка година.18:06 19.11.2017
71 Будала
До коментар #45 от "Гост":
А ти сигурен ли си, че Ауди а6 (с4) е по тежко от аутбек н6? Сигурен ли си, че S3 е по тежко от легаси? Не е ли обратно? После кой знаейки, че ще се тегли на сняг ще отиде с летни джапанки? Ако сложиш 3 тона МПС на лед като за хокей, а голф на асфалт, мислиш ли, че няма да го дръпне?18:09 19.11.2017
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Гост
До коментар #59 от "Един друг":
Върви се скрий некъде, като подкараш Субару ела да пишеш пак че не става за офроуд.Коментиран от #76, #77
18:44 19.11.2017
74 Empty
До коментар #56 от "Цонев":
Алфа Ромео 156 1.7 НЯМА!Коментиран от #86
18:47 19.11.2017
75 Empty
До коментар #58 от "Пенев":
Никога няма да признае😁18:50 19.11.2017
76 Гост
До коментар #73 от "Гост":
Човека е прав, джиповете са с блокажи и рама. Обаче в нета е пълно с клипове как Форестър минава на места, къде тежките джипове не могат.https://www.youtube.com/watch?v=ls_SWHyUp9I
https://www.youtube.com/watch?v=AffS8ZxYGHY
Ако няма да теглиш ремаркета по ливадите, Форестер е идеален, а ако си 2,5 ХТ и на шосето може да разплачеш доста състезатели!
Коментиран от #78, #82
19:00 19.11.2017
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Един друг
До коментар #76 от "Гост":
На всеки такъв клип мога да ти противопоставя 100 други, където истински раменен офроудър минава през места, през които на кое да е субару ще му е за последно. Ако знаеш и Лада Нива колко почитатели има, щото "минавала през места, където G-тата закъсват". Които знаем за какво става дума сме наясно, че това са глупости и нивата даже концептулано не е офроудър, а кола за руската деревня. Тяхният офроудър е УАЗ и е правен да държи като командирска кола наравно с танковете - там вече нещата са коренно различни.Половината офроуд е от гумите, а субару с A/T още не съм видял. Няма и да видя, щото субаруджиите са все много бързи на асфалта и нямат калници, където да вкарат такива гуми.
За какво изобще се спори, не мога да разбера. Субарутата са за път с лошо сцепление и толкова. Те самите не претендират да се ръгат из чукарите, защото нито това им е пазарът, нито им е проектът. Примерно, G-тата са проектирани за къра, но почти всички се карат само по асфалт, защото влизането в гората или ръгането по разораните ниви не прощава на екстериора.
19:13 19.11.2017
79 Mulder
Или, задръж за малко, мисля, че ако спечеля някой лев от тия скрач билетчета, мога и да се замисля по тоя въпрос...
19:27 19.11.2017
80 Shmeker
Но ако се вземе Ауди първата година е само сменяне на части и обикаляне на морги. Ако е Пасат, има шанс да е по-запазен.
Октавиите и те така.
19:44 19.11.2017
81 волен сидеров
трябва не само да се яде ами и акъл да има...и да се пробва а не само чули и казали
Коментиран от #83
19:46 19.11.2017
82 Един друг
До коментар #76 от "Гост":
Понеже се държиш културно, погледнах ти клиповете. Вторият е без значение, защото там се сравнява със SUV-че като витарата. В пърия клип е очевидно, че шофьорът на мицубишито е келеш. Вижда се, че задният мост буксува с високи обороти, което значи, че този изобощо не е наясно с предназначението на втория лост в колата. Освен това, гумите му са със ситен грайфер, т.е. не са агресивни и според мен даже не са зимни, защото по зимните снегът полепва по по-друг начин. Лично аз съм присъствал на напълно закономерната ситуация как TLC150 започва да буксува и с 4-те колела в 5-10 см рядка глинеста кал отстрани на асфалта, защото е със шосейни гуми, пълни грайфера и е дотам. Е, изводът е, че крузърите не ставата и "Субару е върхът", ли?За капак, този с ХТ-то изобщо няма работа да се вре по такива места, защото на турбо мотора ще му се разкаже играта в режимите, необходими за пресечена местност на 1-ва предавка. Даже гледам глупаците в коментарите пишат, че L200-тата нямал достатъчно мощност. Като чуя някой да ми говори за мощност, вместо за въртящ момент, при това минал през редукторите до колелата, лошо ми става. Един трактор 100 к.с. ако закачи някое субару не 215 к.с., ами ако ще някой STI над 300 к.с. ще го влачи по нивите като плуг докато му отпори купето.
Коментиран от #84
19:48 19.11.2017
83 Shmeker
До коментар #81 от "волен сидеров":
МЛ се слави като пълен боклук, трошлив и т.н. Освен тва е друг клас - т.е. гори като танк, а цената на гумите е 1000-1500 лв. за хубавите.Не знам дали си струва да го коментираме.
19:54 19.11.2017
84 Гост
До коментар #82 от "Един друг":
Ами нали това казвам?Форестър не е джип, а кросоувър, който обаче не може да отречеш, че най-проходим в класа си и на 100% задоволява нуждите на обикновените хора.
За offroad състезания, нещата са различни, като освен специални offroad гуми, има промени в окачването, клиренсът и почти всичко, като най-важната промяна е тази, че не стават да се карат с повече от 80 км/ч - дори на самите гуми за offroad си го пише.
Пак казвам, че ако искаш автомобил хем за лек offroad, хем за магистрала, Форестър е чудесен избор. И изобщо не си прав за ХТ, защото си има специален режим на автомата за пресечена местност, който точно това прави - държи необходимите обороти.
И нали знаеш кой закъсва? Така, че винаги си трябва едно на ум.
Коментиран от #87
20:13 19.11.2017
85 ВАГ
20:24 19.11.2017
86 Цонев
До коментар #74 от "Empty":
Много мразя да споря с безхаберници!http://avtomarket.ru/catalog/Alfa_Romeo/156/162/
Прочети съдържанието на линка и спри да се правиш на грамотен!
Коментиран от #88
20:38 19.11.2017
87 Един друг
До коментар #84 от "Гост":
Crossover e Нисан Кашкай, примерно, а форестърът си е буш SUV. Дали е най-добрият в класа си не съм убеден, но да кажем, че е напред в класацията.Изобщо не говоря за офроуд състезания – там stock-ова кола няма работа, камо ли работен пикап. За лек офроуд става коя да е по-висока и по-солидна кола. Опреш ли до това, четворното да те вади, вече не е толкова лек.
Тия режими на автомата ги зарежи. И Витото ми има режим за зима и за „спорт“, което единствено значи да сменя предавките при по-ниски или по-високи обороти. Само че на тези турбо бензинови двигатели, ако автоматът (който при субару е доста примитивен) сменя предавките при по-ниски обороти, там въртящия момент го няма никакъв, но за сметка на това има турбо дупка. На моя и на другите пикапи, които съм карал, на първа ниска предавка това върви като тракторче на свободен ход през бая наклони и камънаци. При AWD никакви чалъми с автомата, хидротрансформатора и пинизи на разни евтини системки да избягат от блокажи, като ползват спирачките върху превъртащите колела не могат да съпреничат извън пътя на истинска part time система като Super Select-а на мицубишито.
Лично аз форестъра го ползвам да стигна до пикапа и това е. Досега не съм закъсвал с L200-тата, защото ако нещо ме усъмни маршрутът се отказвам и минавам от другаде, иначе ми е ясно, че ще търча за трактора, а той задърпа ли кола, после има голямо вероятност от някакъв ремонт по ходовата й част.
Коментиран от #89
20:44 19.11.2017
88 Empty
До коментар #86 от "Цонев":
Ей по това си приличаме и аз не понасям безхаберници. Ама в случая невежият си ти! Сайта от който черпиш знания лекинко те е подвел: Объем двигателя, куб. см.: 1747...това на всякъде по света се води 1.8 Twin Spark.Май само си бленувал за Алфа Ромео?
Ей ти едни малко по грамотни на тема коли и Алфа Ромео:
https://de.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
И другия път като решиш да ни лъжеш какви коли си имал и шофирал, вземи се образовай с Вики не със съветски сайтове , че и като теб са си БЕЗХАБЕРНИЦИ!😆
Коментиран от #98
21:05 19.11.2017
89 Гост
До коментар #87 от "Един друг":
Водят го кросоувър:https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16213
И тук не говоря за Sport режим, нито за тпитроника, а за този, който може да тръгне от 2-ра по наклон или да държи нужните обороти за двигателя. Да не съм го ползвал, че да ме убеждаваш, но ти изкара Форестъра обикновен Пасат 4х4.
Пак казвам, че не е джип, но във всички тестове се представя на първо място от конкурентите си като RAV4 например.
Не подценявай кросоувър с 1400 кг и клиренс над 20 см, който е пословично добра 4х4.
Не говоря за новия вариатор, който няма как да е сериозен за offroad.
Коментиран от #92
21:06 19.11.2017
90 МнооМиПука
Коментиран от #124
21:08 19.11.2017
91 Брадвата
21:30 19.11.2017
92 Един друг
До коментар #89 от "Гост":
Тия вече съвсем се оляха – за едни е crossover, за други е SUV, а за трети, вкл. и самия производител е crossover SUV, квото и да значи това.Принципно, за офроуд малък бензинов двигател не става, защото няма въртящ момент, а дори и да е с турбо, то иска обороти, за да се развърти, което го обезсмисля. Липсата на 4 литров бензинов двигател не може да се компенсира от никакви скоростни кутии. Мицубишито на 1500 оборота трака и дърпа като трактор, а при субаруто там няма никого.
Не го сравнявам с глупости като Synchro (4х4 е името на система с междинен диференциал и раздатка, не тези пълноприводни чалъми за леки коли), 4Matic или XDrive, но всички тези системи, вкл. и субарувата симетрична AWD са компромиси, чрез употребата на електорники и/или вискомуфи. Чисто механично, Халдексът ги превъзхожда всички изброени.
Като споменаваш клиърънса, на форестъра ми е 20 см, а на пикапа е 21, обаче и това никак не е еднозначно. Форестърът отдолу е равен и е 20 см по цялата площ, докато мицубишито е така само на диференциалите, а това е важно при минаване през коловози, камъни и т.н. Освен това, повечето му карантии са високо в рамата и са защитени от нея. След тия форестъри и outback взели се насериозно колко кърпене на меки връзки и пластмаси пада…
Не го подценявам, още повече, че както казах имам Turbo S. Просто съм наясно що за кола е и за какво трябва да се ползма, поради което не изпадам в прехласвания и сектантски мнения. Като го погледна него отдолу
21:35 19.11.2017
93 Един друг
Субарутата са пълноприводни, за да са стабилни и проходими на мокро и на сняг. Същото е и с ламборгинината – пълноприводни са, за да не се трепят с тях толкова, колкото с фераритата, а не да ги карат по поляните.
21:43 19.11.2017
94 бегачка
До коментар #54 от "Гост":
" Минах през това и повече никога няма да стъпя в "официален" сервиз на която ще да е марка! "много добре се вижда какво си написал ! И да ти го кажа още веднъж защото явно не ми четеш написаното - в официален сервиз се ходи само ако колата ти е нова ГАРАНЦИОННА за да не ти отпадне гаранцията и за да не четем по форумите след време такива като теб които реват от скъпа смяна на масло а ходят със стари коли ! Ако случайно обаче си с нова кола не ти прави чест да ревеш от цени за гаранционна подръжка - нали си баро изкарал си лев за нов автомобил а после ревеш като женичка по форумите че ти идвал скъп сервиза - някак си не върви нали ?
Коментиран от #102, #105
21:58 19.11.2017
95 Субару никога
Коментиран от #103
22:17 19.11.2017
96 ВАГ
22:53 19.11.2017
97 Умберто заржда на ЕКО
Коментиран от #100
23:04 19.11.2017
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Shmeker
До коментар #97 от "Умберто заржда на ЕКО":
Няма как аудитата да са чупливи, а октавиите да не са. Всичко е едно и също. Просто са на мнооого км., както казах, още на запад са минали по няколко собственика.23:28 19.11.2017
101 Зоро
23:29 19.11.2017
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Гост
До коментар #95 от "Субару никога":
Много ми е чудно такива изказвания на какъв личен опит почиват?Боксерите били проблемни, обслужването били скъпо и всякакви измислици-премислици.
Поне не се излагайте!!!
Коментиран от #106
23:38 19.11.2017
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Shmeker
До коментар #103 от "Гост":
Дай цените за пълното обслужване на бензинов боксер 4 цилиндъра на субаруто от снимката:1. Ремъци, ролки
2. Водна помпа
3. Термостат
4. филтри
5. хидравлично масли
6. Антифриз
7. Смяна на маслото в трансмисията - кутия/муфа
8. Труд
9. Масло
10. Кормилни накрайници
11. Носачи
Коментиран от #107, #126
23:52 19.11.2017
107 Гост
До коментар #106 от "Shmeker":
От 1 до 4 и 6, 8 и 9 плюс свещи - под 1000 лева. Носачи, накрайници и масло на трансмисия и хидравлика не сменям - това да не еАУДИ?
23:58 19.11.2017
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Atanatas
Нали така е рубриката?
Карал съм и карам още фирмените ни коли са точно такива (само 🐼 ни е jimny ама карай)
Субару Н6 3.0Я си избрах за личен служебен четох и пробвах всякакви келтски
като цени само на примерни консумативи.
Аутбек 130лв на амортисьор
Същия клас за голф 4, 154лв
Предни/задни лагер главини ОЕМ 130лв/154лв.
На ауди А3 произволен заместител, 200+лв...
На А6 quatro не споменавам...
Само гледам фактурите за частите на 8мината на шефа и се чудя ли мая.
Пак на Субито
Смяна масло двигател 180лв барабар с филтрите и по купето.
Масла в диференциалите 90лв на 60к км.
Масло в скорости 250-280лв с промиване пак на 60к
Дискове и накладки
На цялата кола около 300-350лв.
Биалетките са по 30-40лв пак ОЕМ
+сове
всички текущи ремонти и поддръжка можеш да си ги правиш сам с 10 12 14 17 Гаечни ключове (и 19 за джантите) и по дълъг крик...
Няма реглаж на клапани, ангренажен ремък и т.н. Хидравлика брат... От поредицата, а бе то и в поршето е така...
Двигателен отсек подреден като за изложение.
Всичко е достъпно и лесно за работа ако се наложи, направо елементарно Уотсън.
Ако знаеш някой друг език, разчиташ ОЕМ номера и купуваш направо от производителя. Има внос вече по складовете. Максимум съм чакал ден за нещо.
-си
Троши карета на Кардан, а сервизите не искат да слагат ТОУО щото не им утърва.
Износва едни скъпи вътрешни карета ама май му хванах цаката и на това кой ги прави ама не казвам...
От трима вече чувам че трябва
Коментиран от #116
00:16 20.11.2017
110 Atanatas
Та докато карах голфу, и другите служебни, в това число и осмицата на шефа. Горе долу през седмица нещо оставям там като 100, 150, 300 че и 600лв. На един братчед (тоя е от отличниците) все ми повтаряше:
Абе това твойто сивичето онова платото Абе онова комбито, такова бе, витиайчето, караш ли го още?
Айде продай ми го, виж то не е за зимата,
И аз
Е колко да не за зимата нали винаги пали?
-Е да то винаги трябва да има нещо което не отказва...
И винаги с тоя разговор или от сорта
Та братчеда не съм го виждал освен за по кафе и се ме мрази щото само на кафе...
Имам и един комшия дето все ми пробива една 5ца с Х-драйф, познайте той какъв сервиз държи...
Та всичко са митове и лепенки,
За грацки шът лагери от миналите времена.
Има само една Евро фирма дето признавам и това е БОШ! Щото ЕСП то ми е от тях не друго...
И кога ше умре тая Къна дето храни тия пусти европейци да им правим боклуци за без пари и после да им купуваме техните безплатно.
Ай със здраве моми и юнаци че зимъска иде, снег забръска, ледена пързалката отвори, на люп-оф замирисва от зори.
00:37 20.11.2017
111 Шаран БГ
08:03 20.11.2017
112 гощо
До коментар #27 от "Милен Веселинов":
Мани тия кокали,карай си ги ти!!! Някаква случайност е при теб едно на хиляда!08:07 20.11.2017
113 Qusi
08:19 20.11.2017
114 ЙШЪЭЩ
ИНАЧЕ СТАВАШ СЛУГА НА МРЪСНАТА И МИРИЗЛИВА ИЗМЕТ В АВТОСЕРВИЗИТЕ. АУДИТО Е ПО ДОБРЕ ОТ КЪМ ЧАСТИ ПЪРВА И ВТОРА РЪКА МНОГО ПО ДИНАМИЧНО ПЪРГАВО И КОМФОРТНО.
СУБАРУТО Е ПО ДЪРВЕНА ИЗРАБОТКА ПО ТРОМАВО И ПРОБЛЕМНО С ЧАСТИТЕ.СИЛНАТА МУ СТРАНА Е ОТЛИЧНАТА ПРОХОДИМОСТ И ЧЕ СТАВА ЗА НА ГАЗ С КОЕТО СЕ ПЕЧЕЛИ ОТ ГОРИВО.ВСЕ ПАК ГАМАТА КОЛИ НА ЯУДИ ОТ КОЛИ И ДЖИПОВЕ Е МНОГО ПО БОГАТА ОТ ТАЗИ НА СУБАРУ.И ДВЕТЕ СА ХУБАВИ ВАЖНО ДА СА НА МАЛКО КМ КОГО СЕ КУПУВАТ.
09:35 20.11.2017
115 БМВ
09:44 20.11.2017
116 Муха
До коментар #109 от "Atanatas":
Аве танасе, за голф 4, 4motion на каяба и sachs са по 80 лв с гаранция.На най-слабото и старо Н6 са от 140 до 180...
09:54 20.11.2017
117 гост
Коментиран от #118
11:14 20.11.2017
118 Муха
До коментар #117 от "гост":
Те поне за скрап стават, че японското ако седи една есен в двора на моргата и от него ще останат само пластмасите! 😂14:41 20.11.2017
119 japan
Не е пригодена за такива неща/
15:53 20.11.2017
120 ККК
Коментиран от #125
17:19 20.11.2017
121 гост
17:34 20.11.2017
122 Spec b
18:35 20.11.2017
123 5 год Легаси и от една с Аутбек
До коментар #23 от "Алфата":
Мотул -10000 или една година-110-130 лв.19:08 20.11.2017
124 Гост
До коментар #90 от "МнооМиПука":
Мен пък точно коментарите ме кефят.Голям сеир става.Даже да си призная понякога нарочно бутам фитилите познавачите за изперкват.19:33 20.11.2017
125 Гост
До коментар #120 от "ККК":
Трудна работа.Приготви си повечко парички за обслужването след покупката.Разузнай в кой сервиз да го закараш.И после само масла и гориво.Е горивото наистина си е повечко,но всеки решава за себе си.19:36 20.11.2017
126 Shmeker
До коментар #106 от "Shmeker":
Точно на субаруто се сменя масло на муфата на всеки 30000 км. иначе я скапваш, докато на Ауди масло на торсен се сменя на 10 години.Естествено, че и субару е кола и се сменят носачи или поне втулки.
Коментиран от #127
20:00 20.11.2017
127 Гост
До коментар #126 от "Shmeker":
Ти колко Субарута си имал, че знаеш такива "тънкости"? Дай някое ръководство, където го пише това умозаключение, че се сменя масло на муфа на 30 000 км.И какви носачи сменя Субару - те не са алуминиеви като на АУДИ.
До сега на никоя кола не съм си сменял носач, дори и на Голф 4.
Коментиран от #129
20:16 20.11.2017
128 Коко
21:44 20.11.2017
129 Shmeker
До коментар #127 от "Гост":
Ами като не си сменял носачи, не значи че не се сменят. Ако караш с разбити втулки ще разбиеш и носачите. Ти го изкара по-евтино от Голфа ве18:11 21.11.2017
130 Taxi
До коментар #6 от "Педераска работа)":
Разбирач 2019.Ако си бил собственик на някой от автомобилите сподели мнение за него.Ати си чул някакви общи приказки и се излагаш като кифла.16:09 04.01.2019
131 АLFA Q 4
До коментар #2 от "Някой":
МОЙ КОЛЕГИ ПРАВИХ БОКСЕР И ИСКАРА ЦЯЛА СЕДМИЦА. ИМАШЕ ВТОРИ ОПИТ, И ИМ ГУБЯ СЛЕДИТЕ... ПРИЗНАТЕЛЕН ДВИГАТЕЛ НО ДА НЕ СЕ ДОКОСВАТ ЛАИЦИ КОИТО ЧЕТАТ В ИНЕРНЕТА ЗА НЕГО23:15 28.01.2019
132 АLFA Q 4
До коментар #10 от "Гост":
ТОЧНО ПРИКЛЮЧИХ С РЕМОНТА НА ДВИГАТЕЛЯ НА А 3, /. 2TDI/,ХОРА ТАКАВА ТОАЛЕТНА НЯМА... СКЪПО И МНОГО НЕ КАЧЕСТВЕНО... ИЗКЛЮЧИТЕЛНО НЕНАДЕЖДНО23:18 28.01.2019
133 АLFA Q 4
До коментар #31 от "някойситам":
МНОООГО УВАЖАВАМ СУБАРОТАЗИ СЕДМИЦА ЩЕ ПРАВЯ ДВА ДВИГАТЕЛЯ НА СУБАРУ. КАТО ЕДНОТО Е STI.. 2012,, 420P.S...ВЕЛИКОЛЕПНИ СА.. НО ПАНДАТА НА ПРОХОДИМОСТ Е КАТО КОЗА. НО НЯМА КОНФОРТ И УДОБСТВОТО НА СУБАРУ... А АУДИТО НЕ ИСКАМ ДА КОМЕНТИРАМ
23:23 28.01.2019
134 Този коментар е премахнат от модератор.