От 2020 г. в завода в Млада Болеслав ще се сглобяват изцяло електрически автомобили, обявиха от Skoda. Година по-рано чехите ще започнат производството на компоненти за хибриди с възможност за зареждане от битовата мрежа, които ще се монтират на различни модели на концерна Volkswagen Group.
Първата серийна Skoda с електрическо задвижване ще слезе от конвейера през 2019 г. Това ще бъде plug-in хибридната версия Superb, който ще се сглобява във фабриката в Квасини в североизточна Бохемия.
Малко по-късно, през 2020-а, в Млада Болеслав ще започне производството на чисти електромобили. Представа как ще изглеждат те дава прототипът Vision E, показан на автосалона в Шанхай през пролетта.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 123
Коментиран от #3
17:44 20.11.2017
2 Шкодилак
Ще е интересно да видим как ще ни бият в амперите, когато решим да зареждаме в БГ станция - тука няма нещо дето да не се "разрежда" в бензиностанцията, а сега очакваме балканската изобретателност за измама на клиента и при електричките )))
18:02 20.11.2017
3 гост
До коментар #1 от "123":
За производител, който тепърва ще прави нещо, евентулано към 2020г, ама не е сигурно, хич не са за хвалене още, камо ли пък да надскочат Тесла. Американската компания произвежда десетки хиляди към момента, а до 2020 планираните обеми трябва да са по 500х. годишно. Та добра им е идеята, но докато не изкарат истински коли с реални показатели, цени и гаранционни условия, дотогава не трябва да им се вярва. Защо ли? Защото концерна ФВ имат разработки, които са много добри, но не са видяли реализация, защото не им изнася да си спрат печелившите, но престаряли технологии. А ФВ имат стотици милиарди евро и могат да направят чудеса, ала не искат и не са го искали, само заради натиска в момента симулират действие.Коментиран от #6
18:58 20.11.2017
4 Shmeker
20:05 20.11.2017
5 некойси
22:03 20.11.2017
6 123
До коментар #3 от "гост":
Като следим как се изпълняват плановете на Тесла, към 2020 сигурно ще произвеждат по 500 автомобила. А Шкода в момента произвеждат над 1 млн. автомобила, не 2020, а сега. Ако продължи модата на количките на батерии, Шкода със сигурност ще направят този модел. Тесла е медиен проект, който разчита на модел Айфон. Щом ФВ не правят нещо при наличието на огромен финансов ресурс, все още оценяват проекта като рисков - модерните технологии, често се оказват въздух под налягане. В няколкото държави, които спряха и намалиха субсидиите за ютиите, продажбите паднаха с 3-4000 %.Коментиран от #7
09:23 21.11.2017
7 Котка и мишка
До коментар #6 от "123":
За мен в момента основният проблем е в зарядните станции и кой трябва да ги направи???Всеки се дърпа понеже това е голяма инвестиция която трябва да се оправдае по някакъв начин пред борда на директорите които искат положителен баланс накрая на годината.
И така Тесла се захвана с това не защото много искаше а защото няма избор, с надежда другите да го последват!!!! Другите обаче се дърпат като се надяват така да го фалират и като нищо може и да стане. Колата не е никакъв проблем за големите гиганти и всичко опира до надлъгване.
Само погледнете какво прави Апъл с някакви мижави телефончета каква печалба вади от една броика зашо да се занимават тогава другите Авто производители с някакви енерго мрежи и др. които няма да им дадат голяма чиста печалба?
12:00 21.11.2017
8 края на света
Само за края на света не са казали.
12:37 21.11.2017