22 Ноември, 2017 17:44 2 284 7

M GmbH започна тестове на хибриди

  • bmw-
  • m gmbh-
  • дирк хакер-
  • хибрид

Спортното подразделение на BMW вече провежда изпитания на автомобили с хибридни задвижващи системи, съобщава шефът му Дирк Хакер в интервю за Autocar. Мениджърът не разкрива технически подробности, но подчертава, че появата на наточени хибриди в гамата на баварците е неизбежна.

Според Хакер нито един производител няма да успее да избегне хибридизацията. Тя изправя конструкторите пред основния проблем да се справят с увеличаването на теглото и влиянието му върху скоростта и маневреността на автомобила.

Инженерите на BMW работят над по-ефективни електромотори и акумулатори, които трябва да бъдат готови до 2021 г. Те ще им дадат по-голяма свобода при интегрирането в моделите на M GmbH и ще станат първата стъпка към пълния отказ от двигатели с вътрешното горене.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Лексус

    5 8 Отговор
    Лексус ги правят тези неща от повече от десет години!

    Коментиран от #2, #3, #5

  • 2 Да ама

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "Лексус":

    Не много сполучливо в сравнение с конкурентите.
  • 3 Кузман

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Лексус":

    Когато стане факт, а то ще е до две години максимум, ще осъзнаеш че Лаксус са произвеждали тролеи и асматични баничарки до сега.
    Карал съм новия RX, бръмчи и не върви за 150000 лв??
    Не мерси, бих си направил внос на американски пикап за 80 бона и да ми останат 70 хил лв да си сипвам гориво до припадък!
  • 4 гост

    1 4 Отговор
    Мъск попита другите производители защо да се правят хибриди, като крайната цел е елетрическата кола, за която има налични технологии. Никой не може да обясни какъв е смисъла на хибрида в днешно време, когато една компактна електричка има батерия за 300-400км, сравнено с една бензинова кола, която има 600км пробег. Всяка електричка може да се зарежда на ниска тарифа през нощта, докато за бензиновата кола трябва да караш до бензиностанцията, да слезеш и да зареждаш. Хибридите не са дотам ефективни, за да се наложат. Да, имат малко по-нисък разход, но са много по-скъпи и когато един хибрид ти е 50х.лв, а електричката е 55х.лв, то какъв е смисъла да стъпиш на второто стъпало, ако може да стъпиш и на първото?

    Коментиран от #6

  • 5 Антон

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Лексус":

    Човече лексус са хубави коли, но виж им динамиката по официални данни на производителя и тогава ще разбереш защо много много не се карат. Някакво cvt скоростни кутии които се слагат на атв-та.
  • 6 Антон

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Защото още не е дошъл момента за масова електрификация на колите. Нали не мислиш че всички инжинери на останалите производители пасат трева и чакат мъск да ги светне за тока.
    Освен това с хибрида можеш да минеш доволно количество км, и да го заредиш на бензиностанция. С изцяло ел.кола не е сигурно колко км . Ще минеш особено при тежки пътни условия.
    А представи си какво ще стане с ел.мрежата когато милиони коли започнат да точат ток. Представи дали ще издържи инсталацията, ако напълните гаражите в блока ви с ел.коли и масово черпите ток, а това го мулпилицирай по съседния блок, квартал, град...... какво ще стане с трафопоста , станцията, ел.мрежата.пробай у вас да включиш яки консуматори във всички контакти и гледай какво ще стане.
    Миналата зима заради якия студ и значително увеличената консумация ни говореха че може да исм режим на тока, а ти ми говориш за масова електрификация.
    Сега чакам да дойде онзи с ник електрика, дс ми говори за smart grid, и как ненужния и останал ток от колата ще голзваш за тостера у вас или ще го продаваш на местната електрическа компания. Ахахаах
  • 7 Никой

    0 3 Отговор
    В момента хибридите са ненужно сложни, тежки и просто са безсмислени (изключвам при хиперколите, където се полагат големи усилия за намаляване на теглото) .Ненужно усложняване на силовия тракт. Вместо да имаш 1ел мотор с 1 движеща се част, що да нямаш 1 двг, 1 мотор, батерии, сумати електроники и глупости. Хибридите са начин на производителите да продължат да си вграждат умрелите двгта за да си ги избият.