25 Ноември, 2017 11:16 18 560 64

Най-купуваните коли в Европа

  • класация-
  • продажби

Сайтът focus2move публикува класация на най-продаваните модели в Европа от началото на годината. От януари до края на октомври на Стария континент са купени 4 521 000 автомобила, с 5.7% по-малко от аналогичния период през 2016-а. Ето кои са 15-те най-популярни от тях.

15. Renault Captur, продадени 173 486 автомобила (-2.3% в сравнение с януари-октомври 2016 г.)


14. Citroen C3, продадени 175 079 автомобила (+43.9%)


13. Volkswagen Passat, продадени 176 216 автомобила (-10.8%)


12. Dacia Sandero, продадени 180 354 автомобила (+13.9%)


11. Opel Astra, продадени 203 520 автомобила (-5.4%)


10. Peugeot 208, продадени 207 750 автомобила (-4.7%)


9. Opel Corsa, продадени 211 795 автомобила (-10.6%)


8. Ford Focus, продадени 212 612 автомобила (+7.5%)


7. Volkswagen Tiguan, продадени 221 386 автомобила (+41.9%)


6. Skoda Octavia, продадени 222 611 автомобила (-0.4%)


5. Ford Fiesta, продадени 229 049 автомобила (-12.9%)


4. Nissan Qashqai, продадени 244 925 автомобила (+7.3%)


3. Volkswagen Polo, продадени 303 628 автомобила (-7.1%)


2. Renault Clio, продадени 304 463 автомобила (+11%)


1. Volkswagen Golf, продадени 452 123 автомобила (-5.7%)


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Какво се случва

    17 30 Отговор
    Защо няма субаров
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Кобрата

    31 53 Отговор
    Passat-а и Golf-а са чудни!
  • 4 леонсио

    27 4 Отговор
    Няма премиум а?
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 2399

    29 6 Отговор
    При население в Европа 743 000 000, продажбите са чат пат
  • 8 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "Марко":

    4 521 000 автомобила

    Коментиран от #9

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Копань

    41 10 Отговор
    Защо така, на френските коли в процентите плюсчетата са повече отколкото при немските?!

    Коментиран от #16

  • 12 стоян

    21 6 Отговор
    До 12 коментар Защото съотношението цена -качество при френските автомобили е по нормално Разгледайте цените на немските и френски автомобили
  • 13 СССР

    20 21 Отговор
    Тия са луди! Тия пластмасарници! Само УАЗ

    Коментиран от #27

  • 14 The TRAPPER

    29 44 Отговор
    Освен WV всичко друго е за скрап. Това че са най- купуваните не значи че са най-добрите. Хората купуват тези консерви понеже нямат пари. А тези които имат кинти такива коли ли карат ? Вие ако имахте кинти Дачия ли щяхте да купите ?

    Коментиран от #15, #29, #56

  • 15 То добре

    1 6 Отговор

    До коментар #14 от "The TRAPPER":

    Че остана на белия свят ама не е много сигурно до кога
  • 16 ВАГ

    18 15 Отговор

    До коментар #11 от "Копань":

    Защото са много по-евтини ,най-голямата грешка на Фолксваген е ,че слагат напълно излишни (според мен) екстри което оскъпява колата . За в бъдеще мисля ,че ще премахнат много от тях . На 90% от хората въобще не им трябва ел. седалка или пък подгряване и още много други.
    Ако вземем примерно Голф и Клио и двете коли ако имат еднакви екстри разликата ще е огромна.
    За екстри и глезотии си има Ауди.

    Коментиран от #19, #20, #47

  • 17 Тойота

    15 23 Отговор
    Щом няма Тойота в класацията значи , че тази класация е ала бал. Вие не виждате ли какви коли се движат по пътищата.
  • 18 Shmeker

    15 10 Отговор
    Има 1 японска, която по-скоро е европейска.
    След скандалите с качеството в Япония (първо Таката, после Субару, а от последните 2 месеца и с японските стомани Кобе) нещата с техния автопром не стоят никак ама никак добре.

    Коментиран от #21

  • 19 Shmeker

    11 7 Отговор

    До коментар #16 от "ВАГ":

    За дизелова кола си беше много харно да имаш ел.седалка.
  • 20 Гост

    16 12 Отговор

    До коментар #16 от "ВАГ":

    Явно никога не си имал кола с кожен салон, ел. седалки и подгряване, щом пишеш подобни глупости!
    Всяка екстра е хубава, стига да можеш да си я позволиш. Никой не те кара насила да си купуваш кола с екстри.

    Коментиран от #22, #49

  • 21 Гост

    13 7 Отговор

    До коментар #18 от "Shmeker":

    Субару отдавна не е това, което беше преди 15 години като иновации и мощност.
    Обаче немските коли станаха еднодневки и постоянно има и при тях скандали.
    Никога не съм робувал на марки и не ми пука какво пише на капака. Но пък не бих си купил нова Дачия, вместо стара по-висок клас - това си мое мнение и парите са си мои.

    Коментиран от #39

  • 22 ВАГ

    13 3 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    А ти явно не си виждал ново Рено или Нисан , продават се именно защото ги няма тези глезотии ,така решава пазара а не някой наш форумец .... масовите коли да са евтини без екстри .

    Всеки знае , кожен салон ,ел.седалки ,подгряване и др глезотии е по-добре ... но реалноста е друга.

    Коментиран от #24, #28

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Гост

    12 6 Отговор

    До коментар #22 от "ВАГ":

    Да ти имам логиката! Продават се, защото са ПО-ЕВТИНИ!!!
    Няма да е лошо да проумееш, че повечето хора в света са бедни, а богатите са много малък процент. Именно за това се продават евтините коли, а не защото хората не искат екстри!
    Пак ти казвам - покарай малко кола с кожен салон, подгряване, навигация, автомат, мултиволан, парктроник, ксенон и климатроник и пак ела разправяй глупости, че тези екстри били излишни!

    Коментиран от #25

  • 25 То май май

    12 1 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Тези екстри ги има и в рено и пак колата не струва милиони като на wv май май.

    Коментиран от #34

  • 26 123

    3 16 Отговор
    Витае някаква заблуда относно евтините коли на французите, още повече за Дачия.
    За всеки невярващ предлагам да влезе и види ценовите листи. Да, по евтини са, но макс със 1000 до 2000 лева в долния клас. Което при 5 годишен лизинг не се усеща. Немците просто не може да са евтини, те използват стомана, кожа, висококачествен полиуретан и други нещица, които няма как да са евтини. А иначе класацията ясно показва европейския вкус. Няма оризари. Точка.

    Коментиран от #30

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Язе

    11 4 Отговор

    До коментар #22 от "ВАГ":

    Тук вече си личи сектизма.Кой ти каза,че освен в немските другите нямат изброените екстри? Както ти казват покарай малко кола с екстри и тогава се изказвай.Това,че за една и съща екстра VW примерно ще ти искат 500-1000евро а Рено 200евро си е твой проблем след като ги богославяш.Плащай и си карай.
  • 29 БЪЛГАРИН

    8 12 Отговор

    До коментар #14 от "The TRAPPER":

    Ха-ха-ха,точно хората с пари ,никога няма да си купим автомобил от семейството на вагините! все пак не можем да се мерим с евтини''вървели'', или с посредствени автокаруцари! Няма да ти обяснявам нищо за интелигентният избор, 'щото няма да ме разбереш, водя те с два вагона книги!Но вярно е всеки има право да направи грешният избор! п,с, ........ще те поздравя с ''аварийни'' като те ''забравя'' на магистралата ! ...'айде , и безавариина с таралясника.....!!!!!!

    Коментиран от #33

  • 30 Язе

    19 1 Отговор

    До коментар #26 от "123":

    Я пък ти.Погледни новото VW polo дето го рекламират-26хил.лв.голо като сомалиец.Форд фокус за същите пари е много по обзаведен а разликата в колите е от небето до земята.Та за кое викаш искат пари?За емблемата искат.Щом искаш да караш немско ще плащаш.

    Коментиран от #35

  • 31 Чакаленко

    3 0 Отговор
    Посегнах към калкулатора в бюрото но не го открих....как да е.
    Като гледам съвсем грубо средноаритметично се пада по около 250 000 автомобила от марка ПРОИЗВЕДЕНИ за няма и година, т.е. по-малко от 250 работни дни. Сиреч, по над 1000 - 1200 бр. ПРОИЗВЕДЕНИ на ДЕН.
    Или грешно смятам или е..си организацията....:))))
    Па ако ще и от най-калпавите да са....:)))
  • 32 Старец

    11 0 Отговор
    Добрата кола няма емблема - прав е колегата.
    Трудното е да се направи избор при покупка на употребявана кола.
    За мен - колите след 2008г, след началото на световната криза са с много компромиси и излишно много и неиздръжлива електроника. В този смисъл, бих заложил на кола 2000-2009-та с добра история, вместо такава от 2010-2015-та. Имам бюджет за нова среден размер, висок клас - но с подписа на договора, тя вече струва 10 % по-малко, още преди да излязла от магазина... не, благодаря.
    Карам KIA Sportage 2006 реколта дизел автомат с всички екстри и от 6 години само консумативи - и логиката казва , че не ми е нужно друго , за сигурен преход от точка А до точка Б.
    А опита е от Форд Гренада, Рено 11, Фиат 131, Шкода Фабия/Октавия, Пежо 406.

    Коментиран от #36

  • 33 Хей СМЕШКО

    4 5 Отговор

    До коментар #29 от "БЪЛГАРИН":

    Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche са VAG GROUP бе смешко.
    Еййй, че дразнещи комплексари има тук.
  • 34 Гост

    1 17 Отговор

    До коментар #25 от "То май май":

    Просто французите нямат кола 250 к.с. пък дори и Голф вече има с 400 к.с.
    Не харесвам Голф и Пасат, но не мога да си изкривя душата, че немците в мощност, никой не може да ги бие.
  • 35 123

    4 11 Отговор

    До коментар #30 от "Язе":

    Пльос! Обзаведен Фокус за 26? С какво, с метални тасове? Стига бе.

    Коментиран от #52, #54

  • 36 123

    5 10 Отговор

    До коментар #32 от "Старец":

    Говориш глупости, защото не си пипал нова кола. А твоята супер Киа струва колкото 4 добри гуми с джанти, така че по кротко. Ще ми хвали кошници на 15 години, смех.

    Коментиран от #37, #38

  • 37 Гост

    3 7 Отговор

    До коментар #36 от "123":

    Абе ти се кажи във Phaeton на 14 години, който може да намериш за 10 бона и ще разбереш, че дори ново Рено не може да стъпи на малкия му пръст във всяко едно отношение. Друг е въпросът дали ти подхожда на доходите, защото смяната на масла и филтри може да ти стъпи на 1000 лева, а комплект гуми, да отиде на 1500 лева.
    Така, че не се превъзнасяйте по нови коли ширпотреба.
    Всеки си решава какво да кара.

    Коментиран от #43

  • 38 Старец

    6 0 Отговор

    До коментар #36 от "123":

    Господин 123,
    От магазина взети 3 коли с всички екстри :
    Щкода Фабия 2003г 1,9 sdi
    Шкода Октавия Лаурент и Клемент 1,8 T 20 V 2005g
    Kia Sportage 2crdi 2007g.
    Средно по 20'000 км на година всяка.
    От тук и опит/мнение.
    Карал съм и Lexus RX, но баланса цена/преимущество не издържа изпита.

    Коментиран от #44

  • 39 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Преди 15 години Субару гниеха като вестник.
    Сега май са ОК,

    Обаче японците не правят коли, които да се помнят, не държат на олд-таймерите. Не им пука какво става с колата след като изтече гаранцията и това им спря възхода в Европа. За това започнаха да ги правят малко по-устойчиви от към ръжда.

    Иначе субару и преди бяха капризни машини, понеже винаги бяха бъкани в всевъзможни екстри за времето си.
  • 40 Vasik Atanasova

    5 12 Отговор
    ефтини коли
    за това са и най продаваните
    аз да ви кажа че и гремания няма такива хубави коли каквито има
    в България
    а в гърция пълна трагедия
    българи и сърби се отличаваха с яки машини като ауди и бмв

    Коментиран от #48

  • 41 тойота

    8 6 Отговор
    Къде са най-хубавите автомобили тойота ?!?Тази класация е фълшива.

    Коментиран от #51

  • 42 Бесен Язовец

    2 1 Отговор
    То щото са мн.богати затова си купуват тия еднодневки!
  • 43 123

    2 2 Отговор

    До коментар #37 от "Гост":

    Файтона не е много коректен за сравнение стар автомобил, защото е един от малкото истински автомобили правени някога! Проектиран и сглобен до последният винт от Порше. Никога ФВ няма да направи по добра кола, а и не само ФВ. Друг е въпроса както казваш, колко струва удоволствието да караш истински такъв, а не поддържан със свински опашки😉 Все пак, за да сме честни трябва да го сравняваме с подобни съвременни аналози, които ако съм честен, наистина изглеждат много солидни коли, особено немската тройка.Но това не е кола за всеки ден. С тези разходи мога да поддържам 2 коли в средния клас и то нови.
  • 44 123

    2 1 Отговор

    До коментар #38 от "Старец":

    Не съм искал да ви обидя, а и се оказва че имате допир с нови коли. Е, мисля че знаете какво е да караш нова кола! А във вашия случай с КИА колата все още е при вас, тоест е първа употреба. При коректна поддръжка и нормално шофиране е норма да изкара и 20 години. Моя коментар е по скоро насочен към знайните и незнайни коли по пазарите, където и най лъскавата щайга няма да спре по добре от Фиестата или Килото.
  • 45 гощо

    3 19 Отговор
    Френските кокали на цената на спанака и раята копува яко!!! Аз също за малко да направя тази грешка но заложих на 3 годишна премиум вместо чисто нов френски кокал!!!!

    Коментиран от #46

  • 46 Вит

    5 0 Отговор

    До коментар #45 от "гощо":

    Вижда се ,че имаш голям опит с коли 10+години.
    Но нова май не си помирисвал ;не и в тоя живот.
  • 47 Empty

    13 2 Отговор

    До коментар #16 от "ВАГ":

    Професоре, Клио е в клас Поло и е смешно, че предоставя повече глезотийки от немски автомобил по-горен клас. То , ако сложиш срещу Голф френският му еквивалент, а именто Меган, С4 или 308, то нещата стават бутални. Аз лично предпочитам италиански, френски или японски пред прехвален немски! Мое мнение. Не се чувствайте длъжни да ми обяснявате колко съм тъп и как си нямам и хабер от коли. Имам доволно много преки , че и косвени наблюдения.
  • 48 Empty

    7 6 Отговор

    До коментар #40 от "Vasik Atanasova":

    Имам подозрения, че даже не знаеш къде на картата се намира Германия,а? И в кое село на Гърция си била, че имаш такова категорично мнение?

    Хората на запад са практични. Могат да си позволят големи кросоувъри и лимозини, но не са им финансово изгодни /сервиз,застраховка,разход,парково място и т.н./. Обикновено семейства с деца имат една голяма кола /бус,миниван или комби/, която ползват за отпуска и да водят децата по училища и детски градини и една малка за всичко останало. Разбира се имат и уреден градски и междуградски транспорт, а и ползват велосипеди.
    А на колите, които българите тепърва се радват в Германия им са се нарадвали точно от преди 15 години😁
    Или просто казано...доста сме далеч от тях и е тъпо да се мерим с тях въобще.
  • 49 Kcaniba

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Мерса ми ако няма подряване на седалките, есента нямаш стопляне, докато не изминеш 10-на километра)
  • 50 шовинист

    11 4 Отговор
    Прочетох внимателно коментарите - мила родна картинка. Хора с Голф 2 дават мнение за Фолксваген. Молим! Разбира се, че немците са най-напред, а после - французите, защото немски, заедно с "присъдружните" чехи, мадяр, холандци и скандинавци са над 150 млн. души. Франция е втора, а френски коли масово се карат в Испания и Италия,та- продажбите показват цивилизационни граници, защото, за разлика от нас, в ЕС всички са патриоти, нищо че било демоде. Заради германската сфера
    Голф е първи само в ЕС, а в света е Фокус и то с много. Към момента най-добрите масови автомобили в ЕС са Форд, според всички проучвания. И....наистина е странно как Киа, Хюнде и Тойота ги няма, защото те са още по-добри. Колкото до VW- едва ли ще издържат дълго да продават грозни коли с качество на ново Рено, а с цена като на Инфинити :) Лично аз залагам за красотата и емоцията в лицето на новите Алфа Ромео :)

    Коментиран от #60

  • 51 Алфа Ромео

    5 0 Отговор

    До коментар #41 от "тойота":

    В еуропата не се карат много тойоти, надеждни са, но в други отношения е спорно да ли са най-убавите.
  • 52 Язе

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    Погледни на сайта на Мотофое и сам се убеди.

    Коментиран от #53

  • 53 Язе

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Язе":

    Да се чете Мото Пфое
  • 54 Язе

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    Сори,грешката е моя.Фокуса не е колкото полото а........дори по-евтин с около 1000лв.

    Оборудване:

    Всички електронни системи за безопасност
    Векторно разпределение на въртящия момент
    6 въздушни възглавници
    Предни ел. стъкла и огледала
    Интелигентно регенеративно зареждане на акумулатора
    Активни клапи в предната решетка
    Автоматична Старт-Стоп система
    Радио/CD/MP3 с 6 тонколони, управление от волана и USB порт
    MyKey
    Ford Easy Fuel система
    Централно заключване с дистанционно управление и сгъваем ключ
    Климатична инсталация
    Система за следене налягането в гумите
    5 врати
    Метални тасове само викаш.

    Коментиран от #55

  • 55 123

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "Язе":

    Като си си направил труда да копираш листата на Фокуса, да беше направил същото и с Полото!
    Първо, Форда е в промоция и базовата му цена за най ниското ниво е 28 500.
    Базовата цена на Поло е 26 000 лева, и има такива базови екстри, които при Форда са в ниво Титаниум или се доплащат. Така че, недей да подскачаш, а се научи да сравняваш ябълки със ябълки. Единственото предимство на Форда е двигателя, но предвид теглото на Полото, то сигурно и това ще отпадне при нормално ежедневно ползване.
  • 56 GTE

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "The TRAPPER":

    БМВ, Порше, Мерцедес и т.н. са най-добрите, но хората нямат пари, затова купуват пластмасовия VW, по твоята логика
  • 57 вижся

    0 2 Отговор
    рено коптор
  • 58 RAV4

    0 3 Отговор
    За кво въобще го слагате тоя Каптур - това е абсолютен боклук, който дори не може да тръгне като хората.

    Разкарайте я тая каросерия от изгнили ламарини и не се излагайте!
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 до шовиниста

    3 1 Отговор

    До коментар #50 от "шовинист":

    Я дай линк към тая статистика за Фокус номер 1 в света че ми стана интересно ?

    Коментиран от #61

  • 61 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "до шовиниста":

    колегата шовинист явно си измисля малко защото за сега Фокус е на 9та позиция за тази година в световен мащаб ... :) Голф е 3ти ...

    https://focus2move.com/world-best-selling-car/
  • 62 Шаран БГ

    1 0 Отговор
    Всеки с предпочитанията си и портфейла си, естествено! Имам съсед -болен е по френските коли. И по всичко френско.Как да го убедя, че по-хубави от чехските коли няма за мен. Но той под секрет ми каза: /озърта се ,жена му да не е наблизо /" Като не си карал френска кола, като не си пил френско вино и не си спал с французойка - нищо не си разбрал от този живот!"
    Може и да е прав човека.......
  • 63 Марко

    0 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: От януари до края на октомври на Стария континент са купени 4 521 000 автомобила
    =====================

    Само за сведение на фактолозите от Факт: - в последните години в Европа се продават годишно някъде между 15 до 16 МИЛИОНА нови автомобила. Месечно това са около 1,3 МИЛИОНА. За десет месеца - поне 13 МИЛИОНА.
    Сега погледнете горецитираната стойност. И сами преценете какъв факт е тя.
    Хубав ден!
  • 64 Daviddeavy

    0 0 Отговор
    Заказать seo поисковую оптимизацию сайта, базы для хрумера|база форумов для хрумера
    Заказать услуги по продвижению сайта По всем возникшим вопросам Вы можете обратиться в скайп логин pokras7777 Раскрутка сайта под ключ


    fhdxxxxxd