29 Ноември, 2017 13:23 5 214 42

Това е най-голямото Subaru

  • subaru-
  • ascent

Световната премиера на най-голямото Subaru се състоя в Лос Анжелис. По-конкретно става дума за модела Ascent, който е пряк наследник на спряния през 2015-а кросоувър Subaru Tribeca. Представянето на модела неслучайно е в САЩ.

Ascent е разработен за американските пазари и колата е типичен щатски формат. Габаритите са: дължина - 4998 мм, широчина - 1930 мм, височина - 1819 мм и междуосие - 2890 мм.

От цифрите се вижда, че Subaru Ascent е със 135 мм по-дълъг от предшественика си Tribeca и се превръща в най-големият автомобил в цялата история на японската компания.

Кросоувърът е построен на "разтегната" модулна платформа SGP, на която се прави и малкият XV. Колата има три реда седалки и може да превозва до осем човека. Клиренсът е 220 мм, а 4х4 системата е фирмената - Symmetrical All-Wheel Drive.

Японците се отказват от шестцилиндровите опозитни двигатели и залагат на 2.4-литров четирицилиндров боксер с мощност 260 конски сили. Максималният въртящ момент е 376 Нм и ще се предава на колелата посредством вариаторна скоростна кутия Lineatronic, имитираща осем предавки.

Преките конкуренти на Subaru Ascent ще са Toyota Highlander, Mazda CX-9 и Honda Pilot. Продажбите стартират в САЩ от лятото на следващата година, като към момента японците не са обявили плановете си за продажба на модела и на други пазари.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ловеца на поршета

    10 61 Отговор
    Поредния японски курник , който ще се пречка по пътищата.

    Коментиран от #2, #16

  • 2 Гост

    53 11 Отговор

    До коментар #1 от "Ловеца на поршета":

    С 260 к.с. и 376 Nm, така ще ти се пречка, че само задния номер ще му гледаш!

    Коментиран от #3, #5, #40

  • 3 Ловеца на поршета

    8 38 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Че то валяка на пътното има повече конски сили от тази ръжда.

    Коментиран от #4, #7

  • 4 Гост

    27 3 Отговор

    До коментар #3 от "Ловеца на поршета":

    Я ни кажи смешното ти БМВ колко коня е?

    Коментиран от #9

  • 5 КИА

    6 28 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    ХаХа Киа Спортаге 2.0CRDI дето е само 136 коня има 373Нм колкото този танк а е само 1600кг. Този двигател не става за този СУВ направо се излагат.Двигателят е за спортн кола не за танк объркали са се Япончетата!!!!

    Коментиран от #6, #8, #10

  • 6 SUBARU1

    32 6 Отговор

    До коментар #5 от "КИА":

    Да автомобилна империя, еталон за качество, здравина и надеждност, срещу коментара на бай ти Ганя... Айде почивайте повечко, докато ремонтирате бардаците си ;)

    Коментиран от #27

  • 7 ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС

    6 31 Отговор

    До коментар #3 от "Ловеца на поршета":

    Уникален мъртвец. БМВ-то ми е сега прави 9 години и е 235 кончета и 500 Нм. Истински снаряд.

    Коментиран от #11

  • 8 Гост

    21 1 Отговор

    До коментар #5 от "КИА":

    Нещо бъркаш дизел с бензин. Трибеката с 240 к.с. правеше до 100 км/ч за малко над 7 секунди, ти си тръгнал да я сравняваш с някаква Киа с 125 к.с. - нелепо е.

    Коментиран от #15

  • 9 Ловеца на поршета

    4 19 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Ами беше си със заводските 510 к.с , но след доработката вече незнам.

    Коментиран от #12, #13

  • 10 гост

    10 3 Отговор

    До коментар #5 от "КИА":

    Има разлика между въртящ момент за дизел и за бензин. Боксерът при еквивалентен обем с четирицилиндров има 50% повече въртящ момент. Или за добро сравнение добави 50% и потърси коя дизелова кола е с 600Нм, тогава може да се мерят. Явно само си чел, без да си карал такива коли.

    Коментиран от #41

  • 11 Гост

    23 2 Отговор

    До коментар #7 от "ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС":

    Къв снаряд сънуваш с тази умряла дизелова Е60- ка :)))))))

    Коментиран от #19

  • 12 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #9 от "Ловеца на поршета":

    Бухахахахаха
  • 13 Георги

    12 0 Отговор

    До коментар #9 от "Ловеца на поршета":

    Нфс-то ти идва в повече малкия.

    Коментиран от #14

  • 14 Ловеца на поршета

    0 6 Отговор

    До коментар #13 от "Георги":

    Колкото и да е яка поредицата дядо, аз играя само MADDEN NFL.
  • 15 КИА

    17 4 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Ти си нелеп да сравняваш СУВ със спортна кола и да ми казваш за колко ускорявал или колко вдигал!!!!

    Ти като си вземеш този танк като качиш цялата рода дали ще искаш да вдигнеш 200 или да ускоряваш за 5 сек. че ти трябва тази голяма мощност при високи обороти.

    Аман от комплексари дето не знаят че има различен клас коли за различни неща.

    Коментиран от #18

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Кабагайдаров

    9 2 Отговор
    Ще бъде кеф да я пуснат и на европейския пазар....
  • 18 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "КИА":

    То се вижда кой е комплексара. Нито съм ти казал, че си нелеп, нито съм си позволил да те обиждам. Това, че си злобен тъпак си е за теб.
    А това аз какво карам и как го карам, не е твоя работа. Те за това Порше се измъкнаха от кризата с Кайен, защото хич не се продава с мощни двигатели!

    Коментиран от #20, #42

  • 19 ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Само че не е Е60 а Е90. Не че е от значение в случая.
  • 20 КИА

    2 13 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Оле мале Субару ще ми сравнява с Порше.
    Само дето най-слабото Порше дето почти никой не го купува е с 450Нм и идват от 1340 об. а твоята супер машина е 376Нм и идват от 2000 об.

    А да не забравя най-важното Кайена е 5 местен а твоята съпер кола е 7 местна.

    Този двигател не е за такава голяма кола, за седем местен СУВ си иска повече Нм ама Япончетата са скръндзи и искат с трици маймуни да ловят.

    Коментиран от #21

  • 21 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #20 от "КИА":

    Ти страдаш от параноя или си просто лъжец? Каква моя кола те гони, като тази още не е излязла?
    Добре, че си ти да научиш японците да правят коли, че иначе за къде ще са без Nm, нищо че ще ускорява доста по-бързо от 9,5-те секунди до 100 км/ч на смешната Киа СПОРТИДЖ (предполагам това си имал предвид пред Спортаге), с уж повече Nm:
    https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=22743
    https://bg.autodata24.com/subaru/tribeca/tribeca/30-at-250hp-4x4/details
  • 22 КИА

    3 7 Отговор
    Ти явно бавно схващаш, твоята означава тази за която говориш.
    Субару планират да направят Special Edition за тебе и да я форсират до 500 коня да можеш да се фукаш в селската къчма че си взел супер бегачка СУВ. Нищо че не и стигат Нм нали имаш обороти вижте ме как с моят СУВ ще се дърпам на магистралата.

    Между другото Трибеката(която е наследена) ускорява за 8.9 сек но за сметка на това гори смесено 12л/100 а кога ще посети сервиза кой знае...

    Коментиран от #24

  • 23 Язе

    3 2 Отговор
    Субарото е бензин и хич не е слабо.То и GTR няма много Nm пък нещо много бърз.Това е един от малкото модели на Субару което ми харесва.Не,че ще си го взема някога.
  • 24 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #22 от "КИА":

    Ама знаеш ли колко ми пука какво ще пуснат Субару, а?
    Да не съм болен фанатик като теб и да хейтя всичко, което не мога да проумея! Просто си ми твърде жалък да ми говориш за Киа, селски кръчми и откровени лъжи! Ако не знаеш, има Трибека с 3,0, която ускорява за 7,5 секунди до 100 км/ч - дори съм ти дал линк. Но как ли да го видиш, след като не си си избърсал пяната от устата и мразиш по презумпция!
    Хайде повече не ме занимавай с тъпите си комплекси и лъжи! Намери си друго занимание освен смешния ти хейт!

    Коментиран от #28

  • 25 ловеца на тъпанари

    9 0 Отговор
    тоя миндил с поршетата направо кърти мивки..
  • 26 Пазарен Либерализатор

    1 0 Отговор
    "Японците се отказват от шестцилиндровите опозитни двигатели и залагат на 2.4-литров четирицилиндров боксер с мощност 260 конски сили. "

    Което ще рече??
  • 27 Ръждивец

    6 11 Отговор

    До коментар #6 от "SUBARU1":

    Бега бРъже от ръждата.
    Боксеров тоалет.
  • 28 КИА

    2 6 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Ако ще и за 5 сек. да ускорява, 7 местна кола която ще бъде около 2тона с този момент е смешно.

    Ама ходи малко на училище да разбереш за какво служи момента и за какво мощноста, а форсирането всеки го може ама после за 2 година да не се хванете за главата. А колко харчи мале мале с един резервоар не можеш от селото си до София да отидеш щото форсирана бегачка.

    И спри да съдиш за СУВ по това за колко ускорява 0-100 смешно е.

    Коментиран от #29, #31

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #28 от "КИА":

    Нали ти казах да не ме занимаваш с глупости повече!
    Такива тъпи хейтърски лафове за села и ремонти, са показателни какъв комплексар си!
  • 32 КИА

    2 4 Отговор
    Олеее възпитаният гейчо се засегна и почна да обижда и да си показва рогата :)

    Като не разбираш от Автомобили поне си трай, тежка кола изисква голям момент не става само с обороти.
    А сравненията с КИА ти я дадох понеже ако я сравня с Германците ще стане смешна.

    Коментиран от #35

  • 33 Овчар

    5 5 Отговор
    Какво го коментирате тоя кенеф??
    Ще продадат в Америка 50 хил броя и до там, в Европа ще се разпадне в шоурумите, защото има много много много по-добри предложения!
  • 34 пак ли

    3 4 Отговор
    ...това нещо изглежда като модел 2010-та най много... защо тия субарута изглеждат винаги морално остарели още с излизането? не подлагам под съмнение техническите качества, но дизайнът е меко казано безличен и остарял
  • 35 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #32 от "КИА":

    Знаеш ли какъв гейчо ще ти дам, да ти еба майката миризлива!!!

    Коментиран от #36

  • 36 КИА

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    ХаХа възпитание като расъл в Столипиново, манго си беше, такъв и ще си останеш.
  • 37 na konq magareto

    2 2 Отговор
    Изглежда като евтин греед лол
  • 38 Obay

    0 2 Отговор
    Хейтърите липсват айде по сериозно... срещу субито...
  • 39 PlimP

    3 1 Отговор
    2, най-много ме забавляват тикви като теб, колко са 260к.с. на тоя толуп, добре че кутията е умна и бърза, че да се случи нещо, иначе такива "бързаци" редовно ги дразня по магистралата
  • 40 Mediator

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Какво толкова видя в тези параметри ? Стария ми МЛ от 2007 г с 3.0L мотор ,има 550 Hm въртящ момент, а тук става дума за модел 2018г????
  • 41 Mediator

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Въртящия момент не зависи от типа на горивото.
  • 42 Mediator

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Напълно си прав. Добре му го каза.