2 Декември, 2017 09:45, обновена 2 Декември, 2017 11:22 7 522 21

Две купета на старо, с които ще сте различни

  • alfa romeo-
  • brera-
  • mitsubishi-
  • eclipse mark iv
Две купета на старо, с които ще сте различни - 1

Що се отнася до пазара на употребявани автомобили у нас, то голяма част от българите залагат на традиционните немски, японски и френски модели. Те са сравнително евтини за поддръжка, части се намират навсякъде и са лесно препродаваеми. Има и такива купувачи, които гореспоменатите критерии не ги вълнуват чак толкова. Те искат различен автомобил, който да подчертае тяхната идентичност. Двете купета с предно предаване са именно такива коли - сложни за обслужване, недотам надеждни, но пък ефектни и определено отличаващи ви от "масовката". Могат да се намерят на прилични цени в mobile.bg и определено ще ви донесат радост от шофирането.

Mitsubishi Eclipse Mark IV

Две купета на старо, с които ще сте различни


Заедно с Lancer EVO, тази кола беше доказателството, че Mitsubishi могат да правят атрактивни коли. И двете машини вече не се произвеждат от марката с трите диаманта, но Eclipse оставя следа в автомобилната култура, включително с многото си участия в „Бързи и яростни“. Най-интересно е 4-то поколение, което споделя технологична платформа с Galant. То влиза в производство през 2006-а, като дори и базовите модели са с 6 въздушни възглавници и 140-ватово стерео. Този модел на Eclipse не се предлага в Европа и на вторичния пазар у нас се предлагат предимно екземпляри от САЩ. Двигателите са 2,4 литров 4-цилиндров бензин със 162 к.с. и 3,8 литров V6 с 263 коня. Вижте предложенията у нас.

Alfa Romeo Brera

Две купета на старо, с които ще сте различни


Вече е напълно възможно да се намери добър екземпляр от купе версията на Alfa 159 за малко над 10 000 лв. Brera взима от четиривратия си първообраз перфектното пътно поведение и изключително тежката предница, на която държи склонността си към недозавиване при хлъзгави настилки. Selespeed трансмисията не е пословично надеждна, същото може да се каже и за 4х4 задвижването на Q4 версията. Сред скъпите, но и добри двигатели е 3,2-литровия V6 и с него красивата Brera след години ще бъде ценен колекционерски автомобил. Модерният 1.75 TBi също е препоръчителна опция, както и 5-цилиндровите дизели. Вижте предложенията у нас.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гощо

    5 31 Отговор
    Брерата е на задно предаване бе индианци!!!! 159 е на предно,но не и Брерата!

    Коментиран от #3

  • 2 Бесен Язовец

    12 25 Отговор
    И двете са пълен бо...к ! Мицубишито на дизайн бива ама е за US пазара и части само чрез ИБей и харчи като за кола 300 к.а е само 163к. вътре пластмасата пробладава а екстрите са мираж.За Алфата също бърза е но за втора ръка алфата според мен е минавка
  • 3 dsadsa

    16 2 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    Как ще е на задно брерата бря :ДД
  • 4 Tie

    24 1 Отговор
    Брерата е само на предно или 4х4!!! Също така, дизела е само един
    2.4 - 5 цилиндров с 200 и впоследствие 210 к.с.!!!
  • 5 Ловеца на поршета

    10 62 Отговор
    Два автомобила за меки китки. Един истински мъж трябва винаги да шофира BMW.

    Коментиран от #6, #9, #13, #18

  • 6 Георги

    30 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ловеца на поршета":

    За да си най-големия джигит в селото
  • 7 Shmeker

    2 19 Отговор
    Брерата е ОК, е честно казано ми е гадна, защото предницата е от друга кола 1:1. А задницата стилистично не й подхожда.
    Митсубишито ми е грозно - не знам що не са наели дизайнер да го направи, а е правено все едно от някакви "моделизатори" на кофички за кисело мляко.
  • 8 Alfa Romeo

    19 6 Отговор
    Имал съм 2 брери 2.4 дизел и 3.2 бензин и двете бяха невероятни автомобили без почти никакви промени и с невероятно усещане! Пожелавам отново успех на марката в Ф1 следващия сезон!
  • 9 xaxa a a

    7 3 Отговор

    До коментар #5 от "Ловеца на поршета":

    pxaxxaxaaaa
  • 10 ВАГ

    6 7 Отговор
    Добре,че митсубишито има емблема иначе да се чуди човек какво е ...Супра ли е ,Нисан ли е ,Хюндай ли е ... все едно и също.

    Коментиран от #12

  • 11 БаБаВуНа

    3 3 Отговор
    Ма що ми ги фалите тия? Аз ако имам такова дека да си турим компирите, компотите и кората с яйцата?
  • 12 сойкаПрисмехулка

    12 5 Отговор

    До коментар #10 от "ВАГ":

    Добре, че от ВАГ групата правят повече от 30 години еднотипни коли, че да може да ги разпознаеш и без емблема. Все едно и също, еднотипно и скучно, а и в последно време с занижено качество и с надута цена.
  • 13 onq s konq

    14 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ловеца на поршета":

    Така разсъждаваше комшийчето от долния етаж, където минали месец си взе книжката и оня ден си купи БМВ 1.6. Паркира я горд пред кооперацията и бабетата на пейката го питат каква е тая кола, а тоя вика "БМВ 316". Що имаше мъже от вънка, по прозорците, по балконите, в кръчмето до блока, всички му се изсмяха. Как може да си купи найумрелото БМВ 1.6 със 115к.с, а пък отгоре на всичко те половината отишли на паша, а от останалите кой куц, кой крив.
  • 14 Vasik Atanasova

    3 13 Отговор
    само имат хубав дизайн и това е
    с това спирам
  • 15 Shmeker

    3 8 Отговор
    Явно не сте ги виждали на живо.

    Брерата е като 159 отпред и е супер дълга предница а задницата е къса, стилистично сбъркана кола с грешни пропорции.

    Митсубишито е отвратително.

    Коментиран от #16

  • 16 Георги

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "Shmeker":

    Виждал съм и двете и мога да ти кажа че алфата си е доста хубава няма грешка. Митсубишито е грозно много особено в задницата. Само задницата дето слиза надолу и добавя 1 метър

    Коментиран от #17

  • 17 Shmeker

    3 2 Отговор

    До коментар #16 от "Георги":

    Пропорциите са й сгрешени. Надвесът отред е огромен.
    А и си прилича на обикновена 159. Можеше да направят нещо малко по-различно, както беше предишните Alfa GT и GTV
  • 18 Алфа Ромео

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Ловеца на поршета":

    Забавен си, развесели ме!
  • 19 Алфа Ромео

    1 1 Отговор
    Кое му хубавото на Митсубиши....
  • 20 фонзи

    5 2 Отговор
    За да караш и поддържаш 3.2 требе да имаш големи та..ци !
  • 21 147

    1 0 Отговор
    МАСТУРБИШИ