Шефът на Volkswagen Матиас Мюлер се обяви за въвеждане на ограничение на скоростта по немските магистрали. В интервю за Handelsblatt той и колегата му от Съвета за устойчиво развитие към компанията Георг Кел изразяват мнение, че участъците от аутобаните, където всеки може да кара според възможностите на автомобила си, трябва да бъдат премахнати.
Двамата мениджъри имат разминавания само за сроковете, в които трябва да се въведат ограничения навсякъде. Мюлер смята, че това надали ще стане скоро, докато Кел предлага по-решителни действия в тази посока във възможно най-кратки срокове.
"Това е чувствителна тема. Още не сме я обсъждали на консултативен съвет, но съм убеден, че положението ще се промени до няколко години. Да не се залъгваме - на повечето магистрали съществуват ограничения и в момента", казва Кел.
Позицията на шефовете от VW за налагане на повсеместни ограничения на скоростта по аутобаните не е първото повдигане на въпроса. Преди няколко години в германското общество започна дискусия по същата тема. През март 2011 г. германски съд обяви шофьор, карал с над 200 км/ч в участък без ограничение, за виновен за катастрофа, въпреки че не е формалният причинител.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Morgoth
16:54 11.12.2017
2 Stan
Коментиран от #4
17:04 11.12.2017
3 вагини
Коментиран от #11
17:15 11.12.2017
4 гост
До коментар #2 от "Stan":
Не само ще стане , а и ще е преди 2020 г ! И то и в момента по над половината има , така че просто ще го разширят за всички и то по немски , с пълно покритие с камери , които ще са и за новата им ТОЛ система !17:22 11.12.2017
5 Санкция
Коментиран от #10
17:49 11.12.2017
6 Марио
17:51 11.12.2017
7 Алфа Ромео
Коментиран от #8, #9
19:33 11.12.2017
8 Петър
До коментар #7 от "Алфа Ромео":
Евала, много си прав и дано те разберат повече тапири20:02 11.12.2017
9 гост
До коментар #7 от "Алфа Ромео":
Значи не си карал добър магистрлен автомобил! За градски автомобил си прав. На тях и 150 им е много.Коментиран от #12
20:18 11.12.2017
10 Антон
До коментар #5 от "Санкция":
Добре мислиш. VW няма как да се доближава до мерц и бмв, това е посредствената марка на концерна, а еднодневките шкода и сеат нямакакво да се коментират. Всеки който мисли обратното трябва да се прегледа и може спокойно да бъде обявен за тъпанар номер 1.
Коментиран от #27
20:27 11.12.2017
11 Патриот
До коментар #3 от "вагини":
То това качество не е само за ФВ, ами и за Опел, и за БМВ, и за МБ.Не е само за автомобили - телефони, телевизори и т.н. Всичко гони стандартите заложени едно вреем от руският автопром.
Това, че една марка се води премиум и доставя луксовни возила не означава, че са качествени.
20:34 11.12.2017
12 Петър
До коментар #9 от "гост":
За колко метра ще спре един магистрален автомобил от 250кмч до 0кмчКоментиран от #17
20:45 11.12.2017
13 Истината
21:03 11.12.2017
14 Дашовеца
21:57 11.12.2017
15 мнение
Коментиран от #16
23:43 11.12.2017
16 Петър
До коментар #15 от "мнение":
Голем разбор си направил, ама е пълен с ненужни простотии01:33 12.12.2017
17 Знаещ
До коментар #12 от "Петър":
За толкова колкото спира нисък клас автомобил от 150 до 0. Не е лошо нали? Между другото говоря от личен опит.Коментиран от #18, #19, #21
02:57 12.12.2017
18 Петър
До коментар #17 от "Знаещ":
Стига с тия простотии,нисък,висок или среден клас,спортен автомобил и още куп глупости,живеем в България и 90% от хората знаем на какъв хал са,а другите 10% можещи да си позволят такива измишльотини като спортна кола с 638 конски сили знаем що за "хора"саКоментиран от #20, #30, #31
08:09 12.12.2017
19 гост
До коментар #17 от "Знаещ":
Даже и да е така , защо така "срамежливо" премълчаваш ЦИФРАТА ?? Или е неудобничка ??10:32 12.12.2017
20 гост
До коментар #18 от "Петър":
Нека все пак да обясним на хората , че независимо от "класа" , спирачния път се увеличава пропорционално два пъти по отношение на скоростта ! Тоест дори за "класните" автомобили , ако за спиране от 100 км/ч е някъде 34-35 м , за 200 км/ч е 140 м , а за 250 км/ч е 280 (не е грешка ДВЕСТА И ОСЕМДЕСЕТ МЕТРА , набийте си го в закърнелите "джигитските" глави ) !!!Коментиран от #22, #32
10:42 12.12.2017
21 гост
До коментар #17 от "Знаещ":
Всъщност над 90% от "класните" ти автомобили в България са с УЖАСНО състояние на спирачната система , щото такива като теб може да дават хиляди за "чипосване" и "надуване" , ама спирачките са последни в списъка има с "екстри" !!! И е абсолютно сигурно , че не 280 , а 350 и даже 400 метра ще са РЕАЛНИЯ спирачен път !! Което означава , че ти на пътя си едно НЕКОНТРОЛИРУЕМО камикадзе и зависиш единствено от това , дали ще се появи ПРЕПЯТСТВИЕ !!! Което повечето от "приятелчетата" ти възприемат само като друг повод за "гордост" как са се "изпраскали" , докато им се случи за последно , обаче за съжаление на пътя има и други , НОРМАЛНИ хора , които няма да търпят подобни идиотщини !!!Коментиран от #38
10:53 12.12.2017
22 Петър
До коментар #20 от "гост":
Ама аз го знам това и нарочно не го написах за да им видя акъла на псевдо състезателите,нали знаеш как те смятат спирачния път-от 100 до 0кмч- около 40 метра и може да се види за всяка една марка автомобил,и тук идва интересното наречено 200кмч до 0кмч щом от 100 до 0кмч е 40 метра значи по неведоми пътища НЮТОНОВИ от 200кмч до 0кмч би трябвало спирачният път да е 80 метра-да ама не както казваше бай Петко Бочаров,имаш + от мен за пояснението за джигити11:04 12.12.2017
23 Никой
Коментиран от #24
11:20 12.12.2017
24 гост
До коментар #23 от "Никой":
Значи на "немската" магистрала ако с "хубав" автомобил караш с 250 , ще спреш след 100 м , а не след 280 м , така ли да го разбирам ??? Наистина ли смяташ хората за такива наивници ??? И докога ще си доказваме отдавна доказани неща ??? Хората които са казали , че безопасната скорост на магистрала е 120-140 км/ч в зависимост от магистралата , знаят ДЕСЕТКИ ПЪТИ повече от "форумни специалисти" , да не говорим , че ти даже НЕ ЗНАЕШ как се изчислява безопасна и средна скорост на път !!! Това за скоростта без ограничения е една дъвка останала от Хитлерово време , която 90% от самите германци не одобряват и съвсем закономерно скоро ще ИЗЧЕЗНЕ !Коментиран от #25
11:52 12.12.2017
25 Никой
До коментар #24 от "гост":
Всичко което виждам е злобен човечец, който го е яд, че хората имат правилно направена инфраструктура, където могат да се движат с 250 и в същото време статистиката им за катастрофи да е по-добра от нашата. Твоята логика е направо железна, айде направо да сложим 50км/ч ограничение на всякакъв път, да отречем прогреса на спирачни системи, гуми и настилка, и така ще си пъплим навсякъде без да се притесняваме, че ще Омрем. Или да зарежим пътища и коли и да се качваме на каруците, че тогава съвсем кратък спирачен път имаш.Коментиран от #26, #28
12:16 12.12.2017
26 Петър
До коментар #25 от "Никой":
Защо да злобен човека?Мен също ме е яд и имам много приятели и познати които прокламират бързото каране и ме вбесява че не могат да разберат елементарни физични закони открити преди 300 години и учещи се в седми и осми клас, и ако бих "оправдал" за такова каране хептен млади хора за тия над 30 години не може да има никакво такова12:27 12.12.2017
27 Никой
До коментар #10 от "Антон":
Верорно не си запознат с VAG затова пише глупости. Те са собственици освен на марките които си изброил също и на Porsche, Audi, Lamborghini, Bugatti, Bentley. Всичките са супер бързи коли. Ома интернет прочети не се излагай да пишеш глупости. Този дядка с бялата коса който гледеш е генерален директор на цялата VAG група не само на VW13:02 12.12.2017
28 гост
До коментар #25 от "Никой":
Бих ти казал аз какво виждам зад "хората" като теб , ама за съжаление ще ме цензурират , въпреки че за вас не го правят ( що ли) , обаче важното е , че "мнението" можеш да си го запазиш за малобройната компания с "пичаги" , защото е ОТРЕЧЕНО в цял свят и "прогреса" много скоро ще се прояви именно с ИЗХВЪРЛЯНЕТО на човека от управление по обществените пътища , което завинаги ще ни освободи от такива малоумници !13:21 12.12.2017
29 Още едно мнение
14:38 12.12.2017
30 Знаещ
До коментар #18 от "Петър":
Статията под която коментираме е за Германия. Аз знам много добре, че спирачния път на нова ЕС 63 амг с керамични дискове и с нови висок клас гуми от 250 до 0 е същия и даже по-малък от на 10 годишен Рено меган със среден клас гуми и спиране от 160 до 0. Аз съм карал и двата класа коли при описаните от мен условия условия, а ти? Но като ти чета глупостите явно отговора е, че ти не си и си говориш ей така без никакъв личен опит. Също така е факт, че въпреки 8000-те хиляди километра безлимитни магистрали в Германия там катастрофите процентно са два пъти по-малко от тези в България. Явно възпитанието на водачите и карането на по-нови коли е много по-важно от ограничаването на скоростта.Коментиран от #35, #37
15:25 12.12.2017
31 Знаещ
До коментар #18 от "Петър":
Ами спирачния път на десет годишно Рено меган от 160 до 0 с поизтъркани среден клас гуми карани 5 години е същия. Само, че никой не спира хората с подобен клас коли да карат със 160 в Германия.15:32 12.12.2017
32 Знаещ
До коментар #20 от "гост":
Горния ми коментар всъщност беше за твоя пост.15:36 12.12.2017
33 Петър
Коментиран от #36
16:11 12.12.2017
34 Петър
16:20 12.12.2017
35 Хиперзнаещ
До коментар #30 от "Знаещ":
Нищо не знаеш, катастрофите не са непременно свързани с културата на водача макар че има значение.Ако в българия построят Хемус, един проход като хората, Черно море и още някой друг път с мантинела между платната жертвите ще станат много по-малко. За съжеление все ревете асфалт не се ядял, да не се яде ама спасява човешки живот.
16:22 12.12.2017
36 гост
До коментар #33 от "Петър":
Болестта си има име и се казва тежък комплекс за малоценност в добавка със селски манталитет , защото притежаващите го много държат да го практикуват именно по обществени пътища , където освен безплатно е и гарантирано с публика , щото ако няма на кой да се присмиват , че карал "бавно" (демек не със 200) , няма как да си внушават собствената си "уникалност" и "умения" ! Като добавиш "увлечението" по голеееми ДВГ-та със "звук" и диагнозата става патологична и както всички психични отклонения , болния НИКОГА няма да я приеме !16:37 12.12.2017
37 Петър
До коментар #30 от "Знаещ":
Опит имам и то по голям от твоя със сигурност,имам 100 000 навъртени километра(сто хиляди) на мотоциклет,а на камионите и автобусите и леките автомобили няма да ги броя,и тия тъпотии ес63,премиум,спортен автомобил,пи3,14,фейсовата шестица са смешни и не бих си затормозявал главата да ги мисля какво точно са,дали е нещо за ядене или е картина от Ван ГогКоментиран от #41
16:47 12.12.2017
38 Санкция
До коментар #21 от "гост":
Чети внимателно - става въпрос за немските аутобани, а не за българските разорани полета.Коментиран от #39, #40
18:03 12.12.2017
39 Петър
До коментар #38 от "Санкция":
Стига с тия немски аутобани, в една държава от двеста и косур има някакво недоразумение, знаеш ли в Бутан какви са правилата за движение по пътищата18:21 12.12.2017
40 гост
До коментар #38 от "Санкция":
Чети внимателно коментар 24 !!!!Коментиран от #42
19:26 12.12.2017
41 Знаещ
До коментар #37 от "Петър":
Само не разбрах колко километра си минал с Мерцедес s63 amg или подобен клас автомобил? Защото ако не си няма как да разбереш за какво ти говоря. Камиони, мотори и други подобни нямат нищо общо. Това е все едно аз да съм карал 50 кубиков смотан модел скутер, а ти примерно Ямаха r1 1000 кубика и аз да твърдя, че знам как спират моторите. Където не разбирам не се обаждам.22:02 12.12.2017
42 Знаещ
До коментар #40 от "гост":
Чети още по-внимателно коментар номер 30.22:06 12.12.2017
43 papur
08:40 14.12.2017
44 Някой си
22:36 14.12.2017