В повечето случаи при покупката на автомобил, човек разсъждава трезво и не се хвърля на първата харесала му кола. Има и случаи обаче, които съвсем не са малко, когато човек решава със сърцето си.
Много пъти, след подобни необмислени и спонтанни решения, хората съжаляват горчиво, но има и коли, които макар и трудни и скъпи за поддръжка си струват и парите, и последващите главоболия по сервизите.
Повечето подобни возила са с италиански произход, но има и един германски автомобил, който е скъп, доста труден за обслужване, но въпреки това си заслужава усилията. Става дума за Audi S4.
Когато Audi стартират продажбите на S4, много бързо биват застигнати от недоволни собственици, които не без основание се оплакват, че трябва да платят 31 часа труд в оторизиран сервиз за смяната на ангренажния ремък.
Това са 4 работни дни на един механик, през които той трябва да разглоби предницата и половината двигател. През 2004 г., Audi решават да заменят ремъка на S4 с ангренажна верига, като идеята е тя да не се обслужва през целия живот на двигателя.
Реалността обаче изисква нейното обслужване и дори подмяна, но за сметка на това тя отново е съвсем близо до преградата на пътническия салон, което означава, както може би се досещате, само едно - познатото разглобяване на цялата предница.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Stefko 88
Коментиран от #3, #16
09:41 16.12.2017
3 Ало майсторе
До коментар #2 от "Stefko 88":
При s4 ангренажа е под предното стъкло, демек мотора е на обратно в коша в сравнение с а4, чети по внимателно.Коментиран от #15
09:52 16.12.2017
4 гощо
Коментиран от #5, #6, #10
09:53 16.12.2017
5 Гост
До коментар #4 от "гощо":
Указа се, че освен неграмотен, си и лъжец! Ако беше нормален човек, щеше да кажеш какви точно Мерцедеси и БМВ-та си имал и с какво точно АУДИ ги замени. Иначе постът ти прилича на хлапашко изхвърляне в училище, хвалещ таратайката на баща си!Иначе S4 е пословично скъп за обслужване!
10:08 16.12.2017
6 Бай Киро
До коментар #4 от "гощо":
Явно не си случил на коли10:08 16.12.2017
7 Kcaniba
Коментиран от #36
10:19 16.12.2017
8 Кру
10:26 16.12.2017
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Антон 1
До коментар #4 от "гощо":
Аз пък не вярвам на неграмотните !!Указва се , че критериите им са някак завишени. :):):)
10:35 16.12.2017
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 гощо
Коментиран от #13, #14, #77, #82
11:11 16.12.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Гост
До коментар #12 от "гощо":
Май единственото, което се Оказва е, че дори не може да схванеш колко си неграмотен!Най-смешно е, че продължаваш да се излагаш и си щракаш сам плюсове!
Коментиран от #70
11:26 16.12.2017
15 Тоз па зел са изказал.... JP VJ
До коментар #3 от "Ало майсторе":
Я влез и напиши в гугле s4 2.7 biturbo timing belt DIY и виж дали ремъка е от към страната на маховика както казваш ти тоест под прозореца.За да се смени ангренажен ремък се сваля предница11:39 16.12.2017
16 Гост
До коментар #2 от "Stefko 88":
Правил съм ауди а6 2.7 би турбо който е същия двигател като на s4 с по-малко мощност и се разглобява предницата и повече от половината двигател което си беше мъка повече от 1 седмицаКоментиран от #21
13:12 16.12.2017
17 nik
13:29 16.12.2017
18 Ярослав Станчев
13:48 16.12.2017
19 Христо
Мотора е с ангренажен ремък. Ангренаж, пистови, ролки, водна помпа, термостат и разните му обтегачи с труда ти стъпват на 700-800лв. За да бъде обслужен ангренажа се сваля бронята, сваля се маската с радиаторите и за час работа ти се е открил ангренажа. Та за един ден сам човек може да си ги смени та и половин кутия цигари и 5-6 кафета ще изпие. Та не знам какви са тея 31 часа с които са ги клатили в официалния сервиз. Няма S4 b5(това на снимката) с верига! S4 с верига е 4.2 но е в купето на б6 и б7. Следващото поколение s4 b8 пък е 3.0tfsi... v-образен мотор с директно впръскване и компресор... брутална машина!
Малко се отплеснах :) Та s4 b5 е стара кола, която определено си заслужава всеки вложен лев. Радва ме заради това че е в категория “sleeper” и наказва доста лачени позьорски коли...
Коментиран от #43
13:53 16.12.2017
20 Христо
Моята я имах 2 години и и наших 120-130 000км. Още събалявам, че я продадох!
13:59 16.12.2017
21 Гост
До коментар #16 от "Гост":
С лелинчо го направихме 2мата за 8 часа .. не знам какъв майстор сиКоментиран от #30
14:06 16.12.2017
22 Ауди драйвър
14:34 16.12.2017
23 ауди фв няма разлика
14:37 16.12.2017
24 Марто
14:48 16.12.2017
25 Марто
14:52 16.12.2017
26 Алфа Ромео
Коментиран от #27
15:00 16.12.2017
27 Kcaniba
До коментар #26 от "Алфа Ромео":
Не е там-под седалката на шофьора е. Повярвай ми, аз всичко знам.15:28 16.12.2017
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Георги
До коментар #21 от "Гост":
Аз работех сам щото другите бяха в отпуска и само аз я правих. Много труда се иска за такъв боклук като тва Ауди а6. Даже два пъти идва за 1 месец за една и съща част15:56 16.12.2017
31 ТМВ
16:12 16.12.2017
32 Японеца
И не само, че не вярваха и плащаха, ами и трият всяка критика във форума към ваг.
16:22 16.12.2017
33 мега злетаци сте
немските бракми ги купуват комплексари и мислещи се за разбирачи, слугуващи на хорското мнение... изваяни от предразсъдъци дебилни стабилни немскопоклонни гастарбайтери и бежанци идиоти
Коментиран от #35, #59, #66, #86
17:17 16.12.2017
34 мега злетаци сте
то затова и vw дръпна толкова много с материала и закупи сума производства... понеже се изхитриха да си наведат високомерните немски чутори и да си признаят, че са тъпанари и че не могат да правят коли, та откраднаха технологии от франсетата за трансмисии, ходова част с предно окачване и хидравлика и дизела подобриха... благодарение на франсетата и японците... немацът правеше всичко както си е било от войните... от бмв и мерцедес са трърдиглави тикви и напук не щат да променят технологията си, макар и да знаят, че са мега зле машините им! все пак и за най-кирливите неща си има фенове - потребители - последователи...
Коментиран от #38, #87, #88
17:25 16.12.2017
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Емил
До коментар #7 от "Kcaniba":
Ало, днес не е 1 април! Или от тогава си в запой и си объркал летоброенето! (Разбрах ти майтапа, само се базикам)17:27 16.12.2017
37 сойкаПрисмехулка
17:46 16.12.2017
38 Ярослав Станчев
До коментар #34 от "мега злетаци сте":
Как може да критикуваш някого,още повече цяла нация,след като ти самия си мега неграмотен бе?Това българската пунктуация за нищо я нямаш.То дали знаеш изобщо какво е пунктуация?Не ми отговаряй,въпросът ми е риторичен,ще рече,че съдържа отговора в себе си.P.S.От къде изпълзявате толкова неграмотници бе???С всеки ден все повече,като хлебарки се въдите.На какво ви учат в това училище?На Шушана и Азис ли бе?
17:50 16.12.2017
39 Гост Хост
18:29 16.12.2017
40 много сте зле
18:43 16.12.2017
41 Fuck you fakti.bg
18:51 16.12.2017
42 Shmeker
Радиаторите се "запрятат" единия на ляво-надясно без да се разкачат маркучите и имаш перфектен достъп до предната част на целия мотор.
19:01 16.12.2017
43 Shmeker
До коментар #19 от "Христо":
2.7 битурбо е мотор, разработен с партньорството на Косуърт.Куатрото, компактните размери и комби вариант са най-доброто, което може да си купиш от тия години след RS4 варианта.. М-ките и АМГ-тата са в по-ниска лига естествено. Само на суха писта могат да са малко по-бързи евентуално, но на нормален път нямат предимство. Особено ако е мокро или пък снежно...
Коментиран от #63
19:06 16.12.2017
44 Македонеца
Коментиран от #45
19:11 16.12.2017
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Македонеца
Коментиран от #47
19:19 16.12.2017
47 татар
До коментар #46 от "Македонеца":
Я потомък на Александър Македонски! Ми брато, това не ти е "историчарски" форум.Айде у Македонска област, там да обясняваш че си пра пра пра внук на лелята на стринката по лелинкина линия на Буцефал!19:40 16.12.2017
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Македонеца
Коментиран от #51, #53
20:29 16.12.2017
50 Антикомунисt 1
20:35 16.12.2017
51 татар
До коментар #49 от "Македонеца":
Като научиш правилно родния си език ще ми казваш кое как се казва!Буцефал (старогръцки: Βουκεφάλας; живял ок. 30 години, от 355 пр.н.е. до юни 326 пр.н.е.) се наричал конят на Александър Македонски. В превод означава бича глава.
Дори на старогръцки не е Букефал а Букефалас.
Коментиран от #52
20:42 16.12.2017
52 Македонеца
До коментар #51 от "татар":
Добре приятеле да не се ядосваме,може ас сам погрешил20:44 16.12.2017
53 Татарина
До коментар #49 от "Македонеца":
Абе македонец , като казваш , че можеш да четеш , да вземеш да почетеш откъде сте си се "произлезли". Образовай се , че се излагаш с "македонския" произход ;)Коментиран от #56
20:45 16.12.2017
54 Македонеца
20:47 16.12.2017
55 Македония
20:49 16.12.2017
56 Македонеца
До коментар #53 от "Татарина":
Е айде според вас од каде сме??я ми кажиКоментиран от #60, #72
20:53 16.12.2017
57 Македония
21:00 16.12.2017
58 jambazina
21:19 16.12.2017
59 Гост
До коментар #33 от "мега злетаци сте":
Начи голф 2 или ауди 80 са големи трошляци. Досега никога не съм виждал нито едно от двете в сервиз ама ти си плюй по немските "трошляци"22:01 16.12.2017
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Auto
22:24 16.12.2017
63 Антон
До коментар #43 от "Shmeker":
Ей от такива като тебе, които като се качат на куатро и си мислят че колата става залепнала, редовно четем черна хроника.На писта е едно, ама и там не става, защото някой професионален пилот на предно ще ти скрие шапката а ти си бъди с куатрото.
При разумно шофиране, куатро, муатро, предно, задно, няма разлика. Единствено зимата някой баир в симеоново може да изкачиш по-лесно, или като тръгнеш на ски да си правиш по-лесно маневрите.
Коментиран от #65
22:43 16.12.2017
64 Някой
Коментиран от #73
22:53 16.12.2017
65 Shmeker
До коментар #63 от "Антон":
Не карам куатро колега. Колата ми е семейно комби, дизел, макар и с доста добро ускорение заради въртящия момент не я цедя до край. И я карам с нови гуми висок клас.00:49 17.12.2017
66 Така,
До коментар #33 от "мега злетаци сте":
За немците разбрахме колко са зле, само не разбрахме ти като мега разбирач какъв кенеф караш, че да си вземем същия преди да си запалим немските трошляци.01:18 17.12.2017
67 Дерм
06:19 17.12.2017
68 Мутра
07:34 17.12.2017
69 Гоуст
Коментиран от #80
08:14 17.12.2017
70 гощо
До коментар #14 от "Гост":
УУУууууказа се,че си страшен комплексар,закинал си го якооо.... Сам съм си цъкал плюспаве?!?!?! Аахахаххахаа не съди за хората по себе си!Коментиран от #74
08:29 17.12.2017
71 Top Gun Maverick
Подобни статии целят да се четат от куп хора и да има спорове(тоест интерес)от още повече такива, които може даже да не са чели статията, просто да се хапят.
Не вярвайте на неграмотници, които ви казват, че са карали купища коли, които просто може да са били разпадащи се екземпляри от дадена марка в общия случай.
09:35 17.12.2017
72 Ярослав Станчев
До коментар #56 от "Македонеца":
Е как от къде сте?Народа е казал:като изкъпеш един македонец остава мръсна вода и чист българин.И сега като си смените името на Нова Македония какви ще бъдете-нови македонци или чисти българи?Ще трябва да си пишете нова история-нов Александър Македонски,нов Буцефал,нов Самуил,нова азбука.09:44 17.12.2017
73 Ярослав Станчев
До коментар #64 от "Някой":
А Субару щото е много лесно и евтино за поддръжка и ремонт от 2,7 би-турбо на Ауди,нали?Направо без пари.И за едни свещи трябва да си .ати корифея,за да ги смениш,а за ремъци да не говорим.Иначе за 4х4 си прав,много са добри.09:49 17.12.2017
74 Гост
До коментар #70 от "гощо":
Указа се, че и 100 човека да ти се подиграват, че си неграмотен, ти пак не може да се Усетиш - бухахахахахаАз съм бил комплексара и съм си цъкал ПЛЮСПАВЕ - нямаш си идея колко си зле, нали?
09:57 17.12.2017
75 Пивро
10:01 17.12.2017
76 Ghost
10:52 17.12.2017
77 Бай Благой
До коментар #12 от "гощо":
Да не си издал някой Указ!? :D11:31 17.12.2017
78 Калин ореш бивш катаджия
11:50 17.12.2017
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Христо
До коментар #69 от "Гоуст":
Я ти да видиш какво от кое се върти в тоя мотор и да спреш да пишеш простотии, че май и снимка на мотора не си виждал...http://i66.tinypic.com/30aaphl.jpg
15:09 17.12.2017
81 Христо
15:14 17.12.2017
82 qwerty
До коментар #12 от "гощо":
Гоше ти да не си бившият президент? Той все Укази подписва, а и немски автомобили 2-ра ръка караше!!!!15:50 17.12.2017
83 Българин
17:55 17.12.2017
84 Тодор
18:15 17.12.2017
85 Радио Ереван
19:02 17.12.2017
86 Антон 1
До коментар #33 от "мега злетаци сте":
Ти си мега оли....!Не разбрахме само ние мъжете , какво против задното предаване имаш ?
:):):)
19:16 17.12.2017
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Quattro loves winter
21:31 17.12.2017