Кратка справка в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg, показва, че що се касае до идеалното съотношение между цена, функционалност и икономичност, баничарката Peugeot Partner е един от отличните варианти.
Тази кола е перфектната пресечна точка между семейната и служебната кола, която се справя еднакво добре и в двете роли. Каросерията представлява нещо от сорта на компактно комби с висок покрив.
Сред големите плюсове са високия транспортен капацитет, просторния интериор и функционалния салон с многобройните отделения за различни предмети. Нашата препоръка е да потърсите Multispace и Teppe модификациите, които са с най-богато оборудване.
Що се отнася до тип двигател, то според нас за предпочитане е Peugeot Partner в комбинация с 1,6 литровия HDI дизелов двигател. Като най-препоръчителна е втората генерация на модела, производството на която стартира през 2008 година.
И още един съвет - Citroen Berlingo, който е технологичен близнак на Peugeot Partner е недотам издръжлив. С течение на времето той дефектира повече, а и сервизирането му в официалните представителства у нас не е на нивото на Peugeot.
Така че ако търсите сравнително евтина кола, която да става, както за града, така и за извън него, която да е и семейна, и служебна и не сте толкова капризен към по-твърдата возия, то непременно обърнете внимание на Partner.
Какви екземпляри Partner се продават у нас - вижте ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван
10:01 29.12.2017
2 filo
10:06 29.12.2017
3 Safety
Според NCAP: Citroen Berlingo 2008 e 4/5, а Peugeot Partner 2014 - 3/5.
Аз не бих си возил семейството в баничарка.
10:11 29.12.2017
4 Jack Bauer
10:12 29.12.2017
5 Гербераси долни
10:24 29.12.2017
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 onlyhonda
10:34 29.12.2017
8 filo
До коментар #6 от "Да живее ONQ":
Тази фраза доста е дъвкана и предъвкана и в крайна сметка се оказа несъстоятелна. Измисли нещо друго.10:35 29.12.2017
9 123
И как точно от мобиле авторът извади информация за съотношението цена - функционалност и икономичност. Ръбавата форма и височината на тези баничарки ги прави всичко друго, но не и икономични. Даже и функционални не са, защото ако са пътническите версии - багажникът им е смешно малък. И като се има предвид, че френските коли не се славят с много здраво окачване - началната цена ще ви е най-малкия харч..
Коментиран от #10, #11, #12, #15
10:39 29.12.2017
10 filo
До коментар #9 от "123":
Колега основният критерии дали една кола е добра и дали става за дадени условия, е това дали се среща по улиците, а всички виждат колко широко са разпространени френските коли.Коментиран от #19, #22
11:29 29.12.2017
11 225
До коментар #9 от "123":
Карал ли си такава,че да знаеш какво и колко харчи или си просто много компетентен?купих такова 2010г модел на 260000км,не е нов внос а купувана,карана и сервизирана тук в българия.1.6 хди 8 клапана.наисина формата на купето не предполага големи скорости но който купува такъв тип автомобили търси друго.10000 км смесено каране 50/50 дава 6.7 разход.оня ден занулих компа и направих Русе-София.внимателно каране със 100-110даде 5.2 разход.става и за возене на хора,а за работа е направо супер.и да взех го за 9600,но приспаднах 1600 ддсКоментиран от #23
11:52 29.12.2017
12 Язе
До коментар #9 от "123":
Окачването какъв дерт ти е?Имахме баничарки ситроен и вярно бяха калпави но окачване не е правено почти никога.И торсионите не са правени а се товареха много.Навъртяха годинки и ги бракувахме.На по 200-25хил.км бяхаКоментиран от #24
11:54 29.12.2017
13 onq s konq
12:01 29.12.2017
14 Reptile
12:18 29.12.2017
15 1234
До коментар #9 от "123":
Рено или Дачия ??? Ти сериозно лиКоментиран от #25
12:57 29.12.2017
16 Прост от село
Коментиран от #43
13:04 29.12.2017
17 Русенец
Много по-стабилна е от Партнера, много по-комфортна и 2 пъти по-евтина !
Коментиран от #33
13:30 29.12.2017
18 Сава
Нямам представа откъде факти.бг взима информацията си за следпродажбеното обслужване в дилърствата или пък за това кой модел от два близнака е по-дефектиращ, но дефектиращото в моята баничарка са биалетките - горе-долу на смяна на масло се сменят. Това може би е обяснимо и с Бойковите магистрали, а може би с качеството на турските резервни части.
Във връзка със нивото на сигурност - и 15 от 5 да е, със скорост от лимита или над лимита на магистралата при сблъсък няма да ставаш даже и за донор, ако щеш и с най-добрия 'топ нов внос' немски автомобил. Самият модел не е кола, с която да си возиш семейството със сериозна скорост. А и с адекватното каране идва адекватен разход.
Молба - карайте на Европа фекалиите, че да не се вдигат цените на нормалните коли :)
Весел ден !
13:30 29.12.2017
19 Смях
До коментар #10 от "filo":
Точно това пък ми е най- големия критерий, няма що! Да си сива мишка като всики останали с еднаква кола като масовката. БМВ 3-ка от 2001 примерно! хъ хъ хъ. После да се чудиш с какви винтове да си завиеш огледалата и джантите, че много ги крадат, олеле! Напомня ми за ония виц с Мазерати- гледам, че не ги карат много тези коли!Коментиран от #20
13:33 29.12.2017
20 filo
До коментар #19 от "Смях":
Не знам някой да говори за тебе.13:43 29.12.2017
21 100qn
13:47 29.12.2017
22 123
До коментар #10 от "filo":
Това може да е критерий, но не в България. Не случайно Дачия е най-продавана марка. Не е защото е най-добра, икономична и с перфектен дизайн. Просто е най-евтиното. Поради тази причина могат да се видят често и колите горе. Много сме бедни и си купуваме/внасяме най-големите боклуци.Коментиран от #35
14:02 29.12.2017
23 123
До коментар #11 от "225":
Не съм и нямам намерение. Карам автомобил от друга нефренска група. Но съм се качвал и това е причината да не ги притежавам. Автомобилът ми е със сходни параметри, но малко по-мощен двигател и по-голям багажник - дава среден разход 5.5, а на дълъг път, като в твоя експеримент съм постигал с климатик и пътници 4.2 дизел. Като гледам формата за работа става само ако прекарвам европалети.14:08 29.12.2017
24 123
До коментар #12 от "Язе":
На 200 хил. и сте ги бракували. Едва ли мога нещо да добавя. Повечето немски возила от вън ги внасят на 500-600 хиляди и са като нови. Даже има мераклии, които ги купуват от Горубляне на по 150 000 км.Коментиран от #47
14:11 29.12.2017
25 123
До коментар #15 от "1234":
Еми авторът започна да се майтапи още със заглавието.14:12 29.12.2017
26 dsasda
14:18 29.12.2017
27 Христо
14:32 29.12.2017
28 Ауто DS
17:11 29.12.2017
29 Гост
Коментиран от #36
17:47 29.12.2017
30 Христо
Френските коли са най скапани.Като комфорт-да,но останалото е трагедия,особено така наречените баничарки.Е ако ги сравняваме с Вартбург и Трабант,може и по добри да са.
19:37 29.12.2017
31 Меркел
19:48 29.12.2017
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Антон 1
До коментар #17 от "Русенец":
Прав си човече ! Сега имам десет пъти по-скъпа кола , но за 307 SW 2008 110 КС hdi ,нищо лошо не мога да кажа . Никакъв кеф от шофирането , окачването , шума в купето ,но...... нито един път до 225000 км / от нова / не ме е оставяла на пътя ! Смених съединител с маховик ,лагер на главина и консумативи ! Турбо и т.н не съм сменял , ама само скъпо масло и на 7-8 Хил . смяна !Имаме като собствената жена , върши работа , ама не доставя удоволствие !:):)
Сегашната на 135000 турбо ,на 140000 egr, сега на 200000 ще сменям верига /било консуматив / :):)
И сме 2.0 хди -140 много е добро като динамика ,разход и въобще !
Колегата го кара до 230000 км / от ново/ , само съединител и маховик сменя !
Ама коренно различно беше от моето 1.6 хди
Коментиран от #44
20:03 29.12.2017
34 Ягуар
20:58 29.12.2017
35 filo
До коментар #22 от "123":
Колега, въпросните боклуци са френско производство и се карат масово в богатата държава Франция. Бих те посъветвал преди да пишеш глупости да помислиш малко.Коментиран от #48
22:13 29.12.2017
36 Един друг
До коментар #29 от "Гост":
Купих един такъв - 2,5VM от 2006-та. Не ми трябваше, но ме пратиха да го купя, защото беше читав. 30 000 км по-късно съм яко доволен, хем не го карам аз, а само от време на време го взимам. Това нещо има повече оборудване от нова кола със стандартно изпълнение в клас до 40 000 лв - 8 възглавници и завеси, 8 позиционни електрически седалки, двузонов климатроник, нафтова печка, двоен парктроник и т.н., а 4 от седалките са си фотьойли. За капак, извънградско гори 6,5 при 120 на круз контрол, независимо колко народ и багаж кара.Неслучайно Крайслер първи направиха комфортен ван, т.е. people carrier, още по времето на Якока...
22:13 29.12.2017
37 dan
07:42 30.12.2017
38 БМВ Х
Коментиран от #41
08:48 30.12.2017
39 НАЙДЕНОВ
10:18 30.12.2017
40 гощо
10:26 30.12.2017
41 filo
До коментар #38 от "БМВ Х":
Вероятно се смееш за това, че си неграмотен.11:27 30.12.2017
42 Stefko 88
13:09 30.12.2017
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 прост
До коментар #33 от "Антон 1":
Така си го написал, особено накрая, че нищо не се разбира за коя кола и кой модел става дума.Коментиран от #46
14:40 30.12.2017
45 ВАГ
Форд турнео го превъзхожда в пъти тоз боклук.
23:48 30.12.2017
46 Антон 1
До коментар #44 от "прост":
Прощавайте , пиша от тел . и редактора , нали знаете !Исках да кажа ,че Пежото във вариант 2.0 хди е по-добро от това което имах аз 1.6 хди ! Разликата е осезаема , макар аз да не вярвах и затова купих 1.6 .
С двулитровия мотор ,динамика и разход са на уникално ниво !
Прости коли ,, но не са ни оставяли на пътя !
09:55 31.12.2017
47 Язе
До коментар #24 от "123":
Те хубаво го внасят на по 500-600хил.км и какво става след това?В бокса доживот.Коли карани по магистрали ли сравняваш с работни коне?Дай ги да ги ползваме както баничарките и до две три години в кофата.Бракувахме баничарките не защото не вървят а защото вече са стари и естеството на работата ни е такова,че са страшно амортизирани като интериор и подлежащо оправяне е напълно ненужно.02:47 01.01.2018
48 бмв е34
До коментар #35 от "filo":
човека го е казал много точно боклуци са с главно б ама надали имаш идея какво значи качествена кола09:13 01.01.2018
49 Иван
23:16 18.11.2022
50 Иван
23:19 18.11.2022