Японското сп. Response публикува изображения на новия Mercedes-Benz A-Klasse W177, базирани на папарашки снимки на тестовите мулета. Дебютът на четвъртата генерация на модела се очаква на изложението в Женева през март.
W177 ще бъде осезаемо по-просторен от предшественика си. Междуосието на хечбека ще бъде по-дълго с 30 мм, колеите отпред и отзад ще нараснат съответно с 16 и 14 мм, а багажникът ще поема 39 литра повече.
Главният дизайнер на Daimler Гордън Уогънър твърди, че A-Klasse ще има най-добрия интериор в сегмента. Кокпитът с дигитални прибори, обединени с дисплея на информационно-развлекателната система, изглежда като в E- и S-Klasse.
Освен с традиционните двигатели като разработения съвместно с Renault 1.3 TCe най-малкият Benz ще се оборудва и с хибридна система, която ще позволява изминаването на до 50 км само на ток. Евтините версии ще имат задно окачване с торсионна греда, а по-скъпите ще глезят с петзвенна конструкция.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
- ех, ако всеки така детайно си вършеше работата....
17:00 02.01.2018
2 Грозноо
17:29 02.01.2018
3 гост
17:31 02.01.2018
4 Гост
Коментиран от #5
17:38 02.01.2018
5 Боклук
До коментар #4 от "Гост":
Да изпей си тролската песен.Аз съм имал(на жената) А класа и св чупеше редовно за капак беше хидротрансформаторът, пълен боклук.
После карах под наем нова А класа в началото като натисна педала на газта и тя се тътреше като костенурка поне до 30 км/ч без малко да я върна и да им кажа че е счупена, истински мазохизъ бе да я караш тази кола.
Като капак имам приятелка с ГЛА същата работа само ядове.
Единствено хубаво е интериора, наистина е трепач и удоволствие да седиш в нея ама без да я караш.
Коментиран от #6
17:51 02.01.2018
6 гост
До коментар #5 от "Боклук":
Аз също сум имал досег с А и Б класа като смятам, че Б клас е за предпочитане. Но от опит знам, че проблеми правят скоростните им кутии. Познат не можеше да мине и 50км без да получи грешка, след като беше напълно рециклирана за над 2500лв година преди това. Та мерцедес не е вече 300Д с 600х.км нов внос и да си чака поредните стотин хиляди км.Коментиран от #8
18:32 02.01.2018
7 Бат Саше
19:47 02.01.2018
8 Боклук
До коментар #6 от "гост":
300d не е А клас за мен мерцедес почва от Ц клас нагоре.А някой знае ли какво точно означава съвместна разработка?????
Да не би да се окаже че двигателят си е на рено и е чисто взаимна изгода да се казва че е съвместно????
19:51 02.01.2018
9 ХАЙ
Коментиран от #11
19:54 02.01.2018
10 Антон
нямам идея дали случих на дефектна бройка, дали Балканстар поради некадърство или далавери с авточасти имаха отношение към дефектите, но от тогава бягам далеч от мерц.
Сега гледам са с друго име, звънят ми от време на време да ме ухажват, ама червения картон си е червен.
20:33 02.01.2018
11 Мартин
До коментар #9 от "ХАЙ":
Баш това значи съвместна разработка. Рено са го създали, после са пратили чертежите на Мерцедес за да го нагласят към тяхните изисквания, иначе като агрегат и основни качества, двигателя си е същия като в Рената.Колкото до хората които казват да сме си купили по една клио направо... карал съм и 2-те, при Мерцедес двигателя е последното нещо, тук играят други фактори, а не скоростта и мощността.
Силно се надявам това да не е финалният дизайн - не че имам намерение да си купувам такава, но ми се иска да се държат на положение, да не се излагаме :D
21:25 02.01.2018
12 Японеца
Коментиран от #13
22:06 02.01.2018
13 Боклук
До коментар #12 от "Японеца":
Това е най-новата линия на мерцедес, на изложението се видя и Е класата и S купето беше така, за мен това е безумие най накрая ще сложат един голям ТВ+автопилот и ще се приключи с удоволствието от шьофирането. Няма нужда да гледаш пътя и да го чувстваш по важно е да гледаш в телефона си.22:15 02.01.2018
14 Лоша работа
23:25 02.01.2018
15 onq s konq
23:57 02.01.2018
16 Жоро
Коментиран от #18, #20
03:35 03.01.2018
17 Юда
08:00 03.01.2018
18 Бургас
До коментар #16 от "Жоро":
По-добре да продължиш само с четенето! :)Коментиран от #19
09:10 03.01.2018
19 Жоро
До коментар #18 от "Бургас":
Хаха... още един разбирач... продължавай с писането...09:29 03.01.2018
20 ABV
До коментар #16 от "Жоро":
ХОНДА И КЕФ....!!??ЧУДНА РАБОТА...ЛЕГЕН НА КОЛЕЛА...С КЛАПАНИ ОТ ПРЕДИ 30 ГОД....БАИ КИРО С ТЕНЕКЕТО ГИ РЕГУЛИРА В ГАРАЖА ЗАЖОТО ДЖАПАНКАТА СЕ Е СТИСНАЛА ДОРИ ЗА ЕДНИ ПОВДИГАЧИ...ЛЕГЕН..Коментиран от #21
10:16 03.01.2018
21 Жоро
До коментар #20 от "ABV":
Мдааа.Затова и написах коментар...за да може веднага разбирачите с клапаните, гарнитурите,полуоските и т.н...да могат да се развихрят.Пич карай си колата, каквато и да е тя и се наслаждавай.Щом ти е готино да си караш колата-давай, това твоята кола.Стига с тия клапани и колко струвал шарнира и други подобни простотии.Коли са много ясно, че някой ден ще се развалят.Ремонтираш си я и газ.Аре ся бягай в гаража при бай ти Киро...10:52 03.01.2018
22 656
10:59 03.01.2018
23 Алфа Ромео
12:40 03.01.2018
24 Генчо брадата
Коментиран от #25
15:00 03.01.2018
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Добре е. Почти
17:36 04.01.2018