19 Януари, 2018 14:55 8 129 40

Карлос Гон: VW шмекерува с продажбите, ние сме №1

  • renault-
  • nissan-
  • volkswagen-
  • toyota-
  • продажби-
  • статистика
Карлос Гон: VW шмекерува с продажбите, ние сме №1 - 1

Шефът на Renault-Nissan Карлос Гон оспори твърденията на VW, че е най-големият производители на коли в света за 2017-а, съобщава Reuters. Немският концерн обяви, че миналата година е продал 10.74 млн. автомобила и по този начин е изпреварил Toyota (10.35 млн.).

"През 2017 г. алиансът (Renault-Nissan) е пласирал 10.6 млн. леки и лекотоварни автомобили, което го прави най-успешния автопроизводител в света. От Volkswagen включват в статистиката 200 000 камиона MAN and Scania и затова теглят чертата на 10.74 млн. Няма повече какво да обсъждаме по въпроса кой е №1", обявил Гон по време на изслушване във френския парламент.

Миналата година Renault-Nissan отбелязва сериозен ръст в продажбите в сравнение с 2016-а, когато продукцията на алианса е била предпочетена от 9.96 млн. купувачи. Тогава продажбите на Volkswagen бяха 10.3 млн., а на Toyota - 10.2 млн.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 georgi

    17 43 Отговор
    Браво на Фолксваген
  • 2 Трифон

    29 60 Отговор
    Безспорно мениджър на топ ниво, но да не се изхвърля като Ч на пясък. VAG групата е недостижима и несравнимо по-голям производител от Рено-Нисан.

    Коментиран от #5

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 гост

    59 18 Отговор

    До коментар #2 от "Трифон":

    Хахаххха , лъжци бяха и лъжци ще си останат !!!!! Ако се докажа (а то ще стане) , че включват тежкотоварни камиони в бройката , такъв срам нямааа !!!!! Ще им викат вече Лъжеваген !!!!! Кажи една фирма от другите , която обявява продажби на КАМИОНИ !!!! Все едно Мерцедес и Волво да ги обявят общо , излагат се като кифладжии , наште цигани не правят такива глупости !! И знаеш ли защо , щото на шефовете след "дизелгейт " това ще им коства главите , а на фирмата тотална загуба на имидж !!!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 агахахаххахаха

    15 19 Отговор
    ДАЧЕА ЛОУГЪН - ТУЙ Е АВТУМУБИЛА
  • 8 Баи уъо

    17 51 Отговор
    Рено-нисан смешници.истината е една и тя се казва wolksvagen.

    Коментиран от #10

  • 9 Гостенина

    47 18 Отговор
    Ама на ВАГ някой вярва ли им вече.Само простите БГ пубери,дето могат да си позволят на Голф 2 да сложат някой китайски спойлер и да откинат малко тръбата на аспуха,за да пърди по-силно.А отвътре се чува тежък US рап и само клатят глави в такт.И се мислят за голямата работа.
    Всеки,който има опит с колите,купувал е,продавал е и е поддържал знае,че ВАГ е най-големия FAKE.Стават само по-старите модели с някой лаком атмосферен двигател и ръчна кутия.
    И ако може с по-малко екстри,че да няма какво да се разваля...
    Истината е РЕНО.От много години насам...

    Коментиран от #27

  • 10 Гостенина

    30 6 Отговор

    До коментар #8 от "Баи уъо":

    Идиот!
    Пише се Volkswagen..
    Тъпанар
  • 11 Рено

    12 2 Отговор
    Даже неможеш да го напишеш правилно.
  • 12 Чакала

    32 8 Отговор
    Госн е велик, а ВАГ както винаги лъжат. Нищо ново под слънцето.
  • 13 Прогноза

    28 4 Отговор
    Догодина и камионите няма да им стигнат - та не знам как ще докарват бройката.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 toyota

    21 7 Отговор
    ВАГ КЕНЕФИ И ТЕХНИТЕ ЛЪЖИ И ПРЕХВАЛЕНИ ТЕСТОВЕ И РЕКЛАМИ ,СТРЕМЯЩИ ДА ПОДЛЪЖАТ НЯКОЙ ЧОВЕЧЕЦ С НИСКА КУЛТУРА.

    Коментиран от #28

  • 16 Чичу Ади

    23 21 Отговор
    Рено-Нисан до толква занижиха качеството и цената, само и само да се борят за някаква тъпа класация кой продал повече шир... Че дори най-бюджетния автомобил във ВАГ- Сеат е в пъти по-добре направен от Рено. Да не говорим за Дачия и Лада. Нисан до толкова развалиха качеството, за да угаждат на политиката на Рено, само и само да се продават 2 за левче и то на печалба. Като ударим чертата, чистата печалба на Рено-Нисан не може да се доближи само до чистата печалба на Порше с 200000 продадени коли. А това, че са включили камионите си, естествено! Броят се продадени превозни средства, а не леки автомобили. Рено нали имат и те камиони, но явно дори във Франция не ги купуват. Който е карал ново Рено, знае за каква сглобка става дума и че цялата кола е лишена от инженерна мисъл.

    Коментиран от #17, #23

  • 17 Словашки тираджия

    27 3 Отговор

    До коментар #16 от "Чичу Ади":

    Рено продават страшно много камиони и те по нищо не отстъпват на другите. Аз съм карал няколко Рена и съм доволен от всичките. Особенно от магнума. А премиума му слагах вода вместо адблу и пак вървеше. Три години го карах нон стоп Турция Полша, по три четири пъти месечно, навъртях му над 700000 километра и единствените ми аварии са били с пукнати гуми. Няма лоша кола или камион, има лош стопанин.

    Коментиран от #20

  • 18 Публика

    15 8 Отговор
    То затова, че вагините са много напред в материала изкопираха талисмана на ренаджиите в своя ужким "свръх луксозен" артион, едната кола е 2015-а другата 2017, вие ще се сетите коя е копието, не напразно рено работи съвместно и при производството на някои модели на мерцедес, ама нега манговагините да си лаят, рено номер 1
  • 19 Дърт лос

    6 22 Отговор
    Рено,Нисан,Дачия-грешка на техниката. Тия съм ги задраскал като автомобили. VW са друга бира. Туй, че не отговаря по ЕКО на американския стандарт, е прах в очите. Просто едните са на светлинни години напред с матриала
  • 20 Dmxl

    3 12 Отговор

    До коментар #17 от "Словашки тираджия":

    Добре че това рено където си го карал е с двигател и скорости Волво иначе забрави
  • 21 ВАГ

    6 19 Отговор
    Абе Гон ,къде ще сравняваш ВАГ със Рено-груп ?!!!
    ВАГ е лидер по продажба на автомобили.
    Рено-Нисан е лидер по продажба на "коли-левче".
    А и не се гледа кой колко е продал а кой колко е спечелил.

    Карлос Гон е толкова "велик" ,че превърна един добър бивш автопроизводител (Нисан) в евтина и пошла Дачия.Натам отиват и Митсубиши.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Ай сиктир

    11 0 Отговор

    До коментар #16 от "Чичу Ади":

    Приятелю имам Nissan Juke на 7 месеца и виждам какво е качеството. Виждам какво е качеството на цялата гама рено-нисан, работата ми го изисква. Занимавам се само с нови коли и коментара ти е меко казано некопентентен. За сравнение на 10 годишни преди месец брат ми му подариха един меган. Колата е чук, нищо особено като изпълнение, 1.6 базов. Елементарно обслужване и отстраняване на чужди простотий. Днес сменихме съединителя, беше оригинален. На 170 000. Мой близък приятел все преди 2-3 седмици голф 5 пак 1.6 на 10 години. Корозионно голфа е в много по-напреднал стадий. Ресурса на двигателя е приключил- почти 200 000. Като за една година и после в отпадъците. За сравнение реното е със сферографитен чугунен блок, а иновативната технология на ВАГ е хромово покритие върху алуминий. Като приключват това са силно пушещите синьо коли. После в магазина за нов мотор, че не подлежи на какъвто и да е било ремонт.

    Искам някой да ми даде конкретен аналог на 1.5 DCI(K9K) като надеждност и ресурс на ВАГ. Такъв не съществува. Не защото не могат да направят, просто заложената амортизация е налице. Най-добре е 1.4 TFSI. Там иновативното е, че маслото не се сменя, а целия мотор.
  • 24 Радо

    8 0 Отговор
    Аз съм от варна и се занимавам с ремонт на цилиндрови глави и блокове и смея да твърдя че немски курник не бих си купил, дори и ламбо не бих купил ако имах парите защото и там имат намеса всяка втора глава или блок който правим са на ВАГ групата а след това Опел, Мерцедес, понякога идват и рено 1.9дци но е рядкост 1.5дци сравнително добър е има проблеми но не са от рода на тди моторите като 8 водача 8 клапана раиберене на легла нови хидравлици и това говорим за мотори на реални 200 000км като най надежден дизел бих казал че hdi, jtd, multijet, това са и 1.5 дци

    Коментиран от #25, #32

  • 25 Дани

    10 0 Отговор

    До коментар #24 от "Радо":

    От страшно много майстори съм чувал, че hdi моторите на ПСА са много по добри от tdi на Фолксваген.
  • 26 гощо

    2 7 Отговор
    Първо Рено-Нисан,Дачия продобиха и Митцубиши! Второ са по еФтини и народа копува! Да сравним тези коли с скъпият Голф не може! ВАГ групата са много големи и мисля че никой не продава повече от тях!?!? Тойота много продават в Америка но и там доста карат Фолксвагени предвид завода им в Мексико и добрата цена от близостта му! Но пък ги карат по така заможните от средната класа! Смисъл много може да се говори и реално няма сравнение! Какво като си продал хиляди Дачий не те прави най големият!

    Коментиран от #30

  • 27 гощо

    2 11 Отговор

    До коментар #9 от "Гостенина":

    Не съм вЕрвАл,че някой умишлено би си купил Рено?!?!? Все си мислех,че от недоимак се карат подобни марки?!?!?
  • 28 гощо

    4 7 Отговор

    До коментар #15 от "toyota":

    Хванаха Тойота с същата измама и подобен софтуер!!! Информирай се палаяк преди да пишеш! Всички лъжат просто ВАГ ги хванаха първи!Мерцедес също ги разследват за това!
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 ха ха

    6 0 Отговор

    До коментар #26 от "гощо":

    А като си продал хиляди шкоди и броиш камионите в сметката тогава ли си велик?
  • 31 Иван

    1 10 Отговор
    Това е хвалба на колко тъпанари са успели да пробутат евтините боклуци които произвежда Рено. След като колите им са два пъти по-евтини от немските аналози няма какв ода си говорим. Да купува който иска. Винаги ще има хора искащи евтинджози...
  • 32 Иван

    1 6 Отговор

    До коментар #24 от "Радо":

    А ти сещаш ли се че тези дето идат ТДИ при теб са на над 300-400 че дори и 500 хил. Всяка френска или италианска кола живота и е в два пъти по малко от това и затова не ти идат. И при нововноса те влизат на 100-150 докато немските вече са на 250 и следва калпава поддръжка в БГ та оттам и идват и после при теб....
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 бла бла

    7 2 Отговор
    Лъжата е запазена марка за ВАГ, само затова ги бива, а и да тровят света с търкалящи се нафтови печки
  • 35 ВАГ

    2 5 Отговор
    Един въпрос към всички Ренаджии:

    Гледаме във Франция (страната на Рено) , Нисан Джука 2014 : 9-10 000 евро , ФВ Тигуан същата година същия клас 13-14 000 евро ,БМВ Х3 съща година 20 000 евро .

    Та : що тъй като от Рено-Нисан са по качествени и по-хубави?!!!

    Коментиран от #36

  • 36 ВАГ

    1 5 Отговор

    До коментар #35 от "ВАГ":

    Забравих само да отбележа ,че Тигуана като нов е дори малко по-евтин от Джуката , а се обезценява по-малко , м ....що тъй ?!!!
  • 37 монтьора

    5 0 Отговор
    не ме кефи ваг за мен са чупливи трошки масово в сервизите е пълно с тях

    Коментиран от #40

  • 38 Ярослав Станчев

    1 2 Отговор
    А Гон дали не брои и камионите Рено???Тойота дали не си слага в продажбите камионите Хино???Защо и ВАГ да не си броят камионите след като са в групата на концерна???

    Коментиран от #39

  • 39 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Ярослав Станчев":

    Камионите Рено ги продадоха на Волво още 2000 година , а сега вече и волво тръкс ги купиха китайците и изобщо не са част от концерна
    https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2012/12/13/1967826_renault_prodade_dela_si_vuv_volvo_ab_za_da_namali/
  • 40 ВАГ

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "монтьора":

    Е да ама теб никой не те пита г-н монтьор (особено инженерите на ВАГ) .Тва ,че си си купил едно гедоре и комплект отверки не те прави монтьор.