20 Януари, 2018 13:17 7 898 21

X-петица от Alfa Romeo

  • alfa romeo-
  • stelvio-
  • suv

Stelvio, първото SUV в историята на Alfa Romeo, ще се сдобие с по-голям брат. Седемместният кросоувър, който все още си няма име, ще се появи до края на десетилетието и ще се опита да открадне клиенти от BMW X5 и Mercedes-Benz GLE, става ясно от изказване на техническия директор на компанията Роберто Федели пред британски медии.

Новото италианско SUV ще бъде по-тежко от Stelvio с около 200 кг. Това ще се дължи както на по-големите габарити, така и на хибридната задвижваща система. Моделът ще се оборудва с 2.0-литров бензинов двигател с 48-волтов електрически нагнетател и подпомагащ електромотор.

Според италианското сп. Omni Auto 4.9-метровият автомобил ще разполага с мощност между 350 и 400 к.с. въпреки скромната кубатура. По предварителна информация Alfa Romeo ще покаже прототип на големия всъдеход догодина, а продажбите ще започнат в началото на 2020-а.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 onq s konq

    9 63 Отговор
    Исключително грозен и некак ефтин и нескопосан изглежда!Беенвето е като крепос прет тва!

    Коментиран от #3

  • 3 Admin

    48 9 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Неграмотник !!!! Научи се да пишеш, след това давай оценки !!!

    Коментиран от #8

  • 4 112

    7 29 Отговор
    Този дизайн не подхожда на SUV.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Homer Simpson

    50 7 Отговор
    Алфа бавно, но сигурно се намества прии големите немци! Където и е мястото!

    Коментиран от #11

  • 7 mediator37

    7 23 Отговор
    Джуджаро трябва да барне нещо, че малко дърво откъм дизайна ми се вижда нещо...
  • 8 Гост

    12 3 Отговор

    До коментар #3 от "Admin":

    Абе братле, не разбрахте ли че момчето си е в час, като цяло, само тука у фактите и, най-вероятно, по други сайтчета, се прави на неграмотен, е така да се вълнуват такива като тебе😂😂😂

    Коментиран от #10

  • 9 kire

    4 1 Отговор
    Това е рисунка на някой ентусиаст скалъпена от настоящи модели на алфа. В действителност няма да има сигурно нищо общо с тва
  • 10 Алфа Ромео

    9 2 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Коня е шегаджия, пише забавни коментари, повечето които се подвизават тук все още незнайно защо не са го разбрали.За колата,като цяло не съм фен на такива слонове, но все пак нещо различно от тройката премиуми.
  • 11 Empty

    13 2 Отговор

    До коментар #6 от "Homer Simpson":

    Мястото и е НАД тях!
  • 12 Гого

    2 18 Отговор
    Поредната обезценяваща се бързо във времето алфа ,защо ли?
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 ТМВ

    17 0 Отговор
    Браво,то друго какво можем да правим?! Само едно плюене във форумите...!
    А италианския шик и чар е ненадминат,другото са подробности!
  • 16 Куоре спортиво

    13 0 Отговор
    Ама много ми е гот, че се обезценяват. Карам си супер кола за малко пари. Даже ме е яд, че Алфа Брера е толкова скъпа още.

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Алфата

    7 0 Отговор

    До коментар #16 от "Куоре спортиво":

    Неграмотното отношение на Ганя към Алфа Ромео е показател за много елементи от тъмната страна на БГ - характера. Но какво да правиш - беден народец. Гледа "надеждното" и трябва образование, и друг манталитет, за да пречупиш статуквото! Между другото 156, 159 са моделите от всички марки, извън родното производство, които се шофират най-много в Германия. Особено по-мощните (магистрални) версии - 2.5 и 3.2 бензин, 2.4, и 1.75tbi дизелите. Така де, немеца и той бил "прост"! А от Стелвиото лъха мощ и класа, само като го видиш на живо. Представям как ще изглежда по-голямото! Х5...ха, коя беше тази конфекция?!

    Коментиран от #21

  • 18 Алфата

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Куоре спортиво":

    Неграмотното отношение на Ганя към Алфа Ромео е показател за много елементи от тъмната страна на БГ - характера. Но какво да правиш - беден народец. Гледа "надеждното" и трябва образование, и друг манталитет, за да пречупиш статуквото! Между другото 156, 159 са моделите от всички марки, извън родното производство, които се шофират най-много в Германия. Особено по-мощните (магистрални) версии - 2.5 и 3.2 бензин, 2.4, и 1.75tbi дизелите. Така де, немеца и той бил "прост"! А от Стелвиото лъха мощ и класа, само като го видиш на живо. Представям как ще изглежда по-голямото! Х5...ха, коя беше тази конфекция?!
  • 19 Сталин

    4 0 Отговор
    Хубаво е но колко ще е стока кой знае?Ама те сега кои са стока всички станаха едни еднодневки .Обикалят ги едни с лаптопи и гледат кое се е прецакало. Нито БМВ нито Мерцедес или Ауди са онези които си ги спомняме от преди 2000 година.
  • 20 Трифонов

    0 0 Отговор
    Ако Алфа Ромео правеха рекордни продажби по света, а в България никой не ги купуваше, едва тогава можеше да обясняваш за "неграмотното отношение на Ганя към Алфа Ромео". Истината обаче, е съвсем друга и ти, ако беше истински Алфист, би трябвало да я знаеш. Ала за самите коли не знаеш почти нищо... видно от изреждането на двигателите, което си направил. 1.75 tbi затова е наречен tbi... щото НЕ Е дизел, а бензин - Turbo BenzIna. А Алфа 159 няма "мощни, магистрални версии". 1.8, 2.2 и 3.2 литровите бензини са двигатели на GM и не са никак, ама никак добри. Не вървят, а горят като лами. 1.75 TBI излезе в края на производството на 159. Петцилиндровия 2.4 JTD е друга работа... демек върви общо взето, но... общо взето... Изобщо на 159 моторизацията им беше най-големия недостатък. Неслучайно най-продаваният вариант си остана 1.9 JTD със 150 к.с. Дето движи горе-долу, но пък е икономичен. Но в никакъв случай този автомобил не беше конкуренция на А4, 3-та серия или С клас. Единствено дизайнът правеше впечатление. Което не е малко, но само това е крайно недостатъчно.
  • 21 Трифонов

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Алфата":

    ... Иначе, като надеждност, в никакъв случай не са по-ненадеждни от останалите коли в съответния клас. Но не са и по-надеждни, както ти се опитваш да внушаваш. Това... са просто глупости, приятелю. Но истинският, кардинален проблем на Алфа, е мениджмънта на компанията. Това са просто хора, които НЕ МОГАТ да продават коли!!! И Джулия (която е прекрасна кола всъщност) и Стелвио, за момента отбелязват ужасяващо лоши продажби. Вторият по големина пазар на Алфа наистина е Германия. Но това не означава, че в Германия всяка втора кола е Алфа. А просто, че след Италия, в Германия продават най-много. Т.е. ако са продадени общо 100 хил. 159-ки, 75 хил. са продадени в Италия, в Германия са продадени 10 хил., а останалите - на останалите пазари. Т.е. това нищо не значи!!! И не защото са лоши, а щото циганите не знаят как да ги продадат. Седни, попрочети това онова, покарай си Алфата поне три, четири години и едва после седни да ръсиш мозък по форумите...