Last news in Fakti

10 Февруари, 2018 09:30 26 745 52

Opel с разход под 5 на 100 за под 5000 лв.

  • opel-
  • автомобилът на старо-
  • agila
Opel с разход под 5 на 100 за под 5000 лв. - 1

Сега ще ви насочим към едно доста непопулярно у нас возило. Въпреки че марката Opel е една от най-масовите на вторичния пазар в БГ, моделът Agila е слабо познат. Той се предлага от компанията в две генерации, като екземпляри от първата могат да се намерят за доста под 5 000 лв.

Втората генерация обаче е по-скъпа, но и превозните средства са доста по-нови. Конкретно искаме да акцентираме върху дизеловата версия 1.3 CDTi. Автомобилите Opel Agila, оборудвани с тези агрегати са изключително икономични. "Първо ха-ха, после аха". Това беше рекламния слоган на Opel Agila, когато за първи път се появи като нова на българския пазар.

Opel с разход под 5 на 100 за под 5000 лв.
Agila A

Причината беше в подобната му на тухла четворка форма, но истината е, че това е интелигентно изчислен автомобил, който е по-голям отвътре, отколкото отвън. Комбиниран с 1300 кубиков турбо дизел, получаваме малка, икономична, но пък просторна машина.

Може да не е кой знае колко впечатляваща, но Agila е достъпен автомобил със сравнително ниски експлоатационни разходи и най-важното - по-различен е! Какви Opel Agila се предлагат у нас, можете да видите в секцията за модела в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg.

Opel с разход под 5 на 100 за под 5000 лв.
Agila B


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ицо

    32 9 Отговор
    Супер непретенциозна и здрава количка
  • 2 допълнение към статията

    37 30 Отговор
    Същата кола която копира Опел Агила произвежда и Сузуки, модела се казва Вагон. При Сузуки Вагон качеството на изработка е много по-високо от колкото в Опела.Най-вече двигателят е много надежден и работи перфектно.Освен това Сузуки Вагон има и модификация с 4х4,тази модификация се води
    Сузуки Вагон R.
    Качеството на Сузуки Вагон, или на Сузуки Вагон R и изработката на детайлите и отделните агрегати, най-вече двигател и 4х4 задвижване е много по-добро от Опел.
    При Сузукито поради надежноста и качествената изработка на двигателя позволява да се постави АГУ-газова уредба и тя ДА ВИ СПЕСТЯВА ГОРИВО.
    .
    Моят съвет е да изберете Сузуки Вагон R 4х4 и да и поставите ХУБАВА ГАЗОВА УРЕДБА.

    Коментиран от #3, #6, #11, #21, #44

  • 3 555

    32 13 Отговор

    До коментар #2 от "допълнение към статията":

    По принцип Опелите Корса, Мерива и Агила са с доста високо качество на изработка и отлични двигатели, не вярвам разликата със Сузукито да е толкова голяма ?

    Коментиран от #14, #23, #24

  • 4 гост

    11 36 Отговор
    Пълен боклук!

    Коментиран от #45

  • 5 БХК

    19 28 Отговор
    Грозни като тъщата!
  • 6 гощо

    16 4 Отговор

    До коментар #2 от "допълнение към статията":

    Карал съм Сузуки Балено и да много здрава кола,но Опела е все пак европейска кола с по тънки части! Което не трябва да се подценява!
  • 7 656

    27 3 Отговор
    А ? На баща ми и майка ми им купих такава, като сивата, по новия модел и са супер доволни както и аз. Много е икономична да, все си измислят някъде да ходят с нея
  • 8 Христо

    20 3 Отговор
    Моята Опел Мерива е със същия двигател и също ми дава под 5 разход градско. 1.3 CDTI двигателите са много икономични. Слагат се също и в Корса
  • 9 ЖПеец

    18 20 Отговор
    Сузуки е най-некачествената японска кола.Пълни таралясници.Няма база с Опела за сравнение.Даже и Витарата развалиха.

    Коментиран от #41

  • 10 некойси

    19 1 Отговор
    Open Agila или по-скоро Suzuki Wagon R произвеждан в Полша под марката Opel по настояване на Opel да имат такъв автомобил под тяхна марка.
    Оригиналът се произвежда в Унгария и крие корените си в далечна Япония. Понеже японското законодателство не позволява на гражданите си покупка на голям и пълноразмерен автомобил, ако собственика не може да докаже че разполага с парко място за него. В такъв случай можете да си позволите "кей кар" или автомобил сходен като размери и харектеристики с въпросното Suzuki.
    Разликите между 2-та автомобила е единствено в произхода на двигателите, в Agila ползват Опелов мотор, и респективно Suzuki-то техен.
  • 11 некойси

    17 2 Отговор

    До коментар #2 от "допълнение към статията":

    Прочети все пак в уикипедия кой кого копира и ще разбереш че това си е изцяло японска разработка. Единственото, което са направили е да сложат двигател от Корса вътре. Иначе всичко си е същото ... 100%-ов японски кей-кар.
  • 12 асдсд

    19 15 Отговор
    Абе може да харчи 5 на сто, но не е единствената. А и за 1-2 литра отгоре защо ще си причиниш такова страдание ? Погледнете го само.
  • 13 гост

    14 8 Отговор
    салапурник

    Коментиран от #46

  • 14 Един

    2 5 Отговор

    До коментар #3 от "555":

    Горе споменатите коли които са с дизелови двигатели всички са оборудвани с японски мотори . И това ги прави добри . Иначе не са лоши но отстъпват пред японците .
  • 15 Тошко

    8 11 Отговор
    Имах пежо 205 1.9д, пак гореше 5, пак 4 вратка, само че вдигаше 190. Убедете ме че е по кофти от туй опелче

    Коментиран от #28, #30

  • 16 qwerty

    10 6 Отговор
    Позната имаше мазда 323 (скромните фарове) сега е със Сузуки Игнис - та на въпрос ти нещо вериги/агренажи???? Отговорът е един карам и дотам.... Не знам дали Опел е надеждна, но сузукито се е доказало в ръцете на една жена-водач на МПС. След блокиране на двигателя на мерцедес Е200-компресор, братовчед ми се насочи към японско - мазда 6 дизел. Немското качество е само в срока на гаранция на автомобила.

    Коментиран от #43

  • 17 име

    0 11 Отговор
    това пежо ли е ?
  • 18 Радо

    18 6 Отговор
    В тази кола нямс нищо от опел двигателя е на фиат както 1.3 така и 1.9 който ползват купето е японско единствено емблемата и салона са на опел.

    Коментиран от #42

  • 19 Емил

    16 11 Отговор
    Карайте такива въшки и после се чудете защо при най-лекото ПТП ви няма краката, ако сте изобщо жив!
  • 20 Клуб 200€

    7 9 Отговор
    До 18 Вярно си го написал, но някой разбирач ти е лепнал минус...
  • 21 цоле

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "допълнение към статията":

    нещо не се виждат по улиците
  • 22 Vasik Atanasova

    5 16 Отговор
    хлебарка с гниещи ламарини

    Коментиран от #48

  • 23 гларус

    6 6 Отговор

    До коментар #3 от "555":

    Какъв принцип не знам ама сравни цените на тези прехвалените с Хонда Джаз .За да ти стане ясно , че се търси Хонда а не немските боклуци .
  • 24 гларус

    4 5 Отговор

    До коментар #3 от "555":

    Корсата вървят без пари ,а Мерива и Агила са непродаваеми /За справка МОБИЛЕ БГ/.Свястна кола ако търсите това е Нонда- Джаз,Сивик,Акорд . Не се задържат в Мобиле и статистиката показва че това се търси и е продаваемо

    Коментиран от #27

  • 25 боцмана

    2 6 Отговор
    Мяса на бутка за вестници:)

    Коментиран от #49

  • 26 Дрон

    4 6 Отговор
    Опел таратанци, дори опел подобен отпадък не могат да създадът. Тва е малка оризова купа на сузуки и просто е брандирана като Опел. Некви далавери на Джи ЕМ. Че е икономично - ок, здраво - ок няма кво да се счупи...обаче това е доста далеч от автомобил и е по-скоро наказание да го караш

    Коментиран от #50

  • 27 mazda

    3 7 Отговор

    До коментар #24 от "гларус":

    бих добавил и мазда се търси и тойота и са продаваеми, а тези оопелили олеле и само проблеми...
  • 28 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #15 от "Тошко":

    Абе и аз така се качвах в същото такова пежо, че го хвалиха същото толкова вдигало, а то не може да мине 160км. Да, добри бяха, но не чак толкова, някои бяха просто пипани и вървяха повече, стандартното не вдига толкова.
    Имах за малко и балено, добра кола но полуоската беше 1200лв, та при цена на колата от 4-5х.лв тогава, то май е соленко.
  • 29 мими

    7 1 Отговор
    Наистина новия Опел е добра кола
  • 30 Алфа Ромео

    4 2 Отговор

    До коментар #15 от "Тошко":

    Най-малкото е в пъти с по-високо ниво на сигурност от това старо малко крехко Пежо....
  • 31 Хомофоб

    3 2 Отговор
    След 2003-2004 няма смисъл от европейски автомобили - скъпи и трошливи.
    Японките поне евтини. Купуваш и хвърляш - мечтата на автоиндустрията. Тия премиуми мерцове, аудита и т.н. един сереозен ремонт е половин или цяло деу.
  • 32 X kobra

    0 7 Отговор
    Двигатела е на рено cdi за това е икономичен

    Коментиран от #37

  • 33 Русчуклия

    6 4 Отговор
    Това въшле върви ли? Имам чувството, че при по-прилична скорост ако се размине с някой ТИР, от вятъра му ще изхвърчи от пътя..
    Не бих купил такъв куфар дори на тъщата да ходи до магазина и обратно..

    Коментиран от #51

  • 34 Хер Флик от ГЕСТАПО

    3 1 Отговор
    Пътувах с такава въшка 500км до Банско и ми се схвана всичко. За градска кола обаче става.
  • 35 ВЪЛЧАН ВОЙВОДА

    7 2 Отговор
    Аве абдали карал съм същата кола много пъти на ден съм изминавал над 600 км и със 140-150 км/ч колата си е супер пъргава и икономична.Но за кратки растяния е идеален.За тези пари си е OK.
  • 36 ГОСТ ЧИТАТЕЛ

    2 2 Отговор
    Голям праз, мойта кола гори 3 литра на 100 нафта. Lupo 3L. Не мойте ме впечатли с икономичност. Карам си детето на училище всеки ден и като напълня резервоара ,забравям кога съм го напълнил.
  • 37 hienata

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "X kobra":

    Двигателя е на FIAT (дизела), бензиновия е на Опел, но се различава малко от този който се монтира на Корса. Имах Корса 1,2 от 2005г , наложи ми се смяна на бутала. Попадна ми ремонтен комплект от Агила 1,2, но не стават.
    Като цяло Опела е много здрава количка, окачването е бетон (малко твърдичко вози). Ако не е удряна, може да се види ръжда само по ауспуха. Но си има и проблеми. Разните му датчици по мотора не се развалят от веднъж, а постепенно и дават грешни стойности. Това води до трудно хващане на проблема, а един от най-лошите е работата на мотора с "бедна" смес (работи при по-висока температура),продължителната работа с бедна смес води до търсене на нови бутала :)
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Opel diesel

    4 1 Отговор
    Пичове 1,3 дизела НЕ Е ОПЕЛ . Фиат двигателя едно към едно . Под 5 разход ако го бутате . Около 6,5 градско, което найстина е доста добре. И да здрав е много - механик съм и съм го виждал на 360 000км във фиат добло и товарено постоянно с кабели и ел материали + раб0тници ... НО веригата на 120 000км смяна иначе ще плачете ...
  • 40 Astra 1.3cdti 95hp.

    3 2 Отговор
    Този двигател не е на Фиат както всички говорите той се произвежда за Фиат и Опел от външна фирма. Всезнайковци!!! Карам Опел от 20 години познавам таксиметров шофьор продал Опел на 1000000. Служебната ми кола е Агила 1л. 3 цилиндрова и се държи много добре.
  • 41 мамо аз съм пилот

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "ЖПеец":

    карам сузуки балено. Да таралясник е, да ръждилник е, но ми харчи 8,5 газ смесено и постоянно е натоварена с 200 кила в багажника . Пробвал съм го с половин тон, ти ще сложиш ли толкова на твоята. А този кашон от статията дори и при 5 на сто пак ще ми е по-скъп като разход, освен ако чат-пат не го нося на гръб, за да падне на 4.
  • 42 Niki

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Радо":

    Чак на 18-тия коментар се написа нещо вярно. Иначе много разбирачи на тема коли!

    Коментиран от #47

  • 43 hahaha

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "qwerty":

    Мазда 6 ДИЗЕЛ хахаххахах
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 opela

    3 1 Отговор

    До коментар #42 от "Niki":

    razglobqval sam tkava kola i imam porekt s c20let i moga da ti kajae che osven kupeto drugo na suzuki nqma sichki sistemi kabeli kompove sa si na opel
  • 48 opela

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "Vasik Atanasova":

    tiho ma raznbirachke da ne minem ta otveem
  • 49 opela

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "боцмана":

    koi ta pita?????????????????????
  • 50 opela

    4 0 Отговор

    До коментар #26 от "Дрон":

    kara drona i mulchi
  • 51 opela

    4 0 Отговор

    До коментар #33 от "Русчуклия":

    spokoina vavrri iskash li te povoozq s c20let sh ti padnat zubite na 2 ra
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.