Оказва се, че да, при това в държави, в които полицията не си поплюва и рушветите не вървят. Шофьор бе заловен да кара автомобила си без арматурно табло в центъра на холандския град Ротердам. За негова изненада и в пълно противоречие със строгостта на закона по онези географски ширини обаче, ченгетата го пуснали да прибере колата на собствен ход без да му наложат дори глоба, съобщава BNdestem.
Мъжът обяснил, че отоплението на колата се развалило и той се опитал да го поправи самостоятелно. За съжаление не само не се справил с ремонта, а не успял и да сглоби обратно арматурното табло.
Според ротердамската полиция шофьорът е нарушил няколко изисквания на закона наведнъж. Всяка кола трябвало да има скоростомер и други задължителни измервателни уреди, а човекът незнайно защо бил демонтирал дори еърбега във волана. Служителите на реда обаче решили да си затворят очите, след като нарушителят помолил за няколко дни отсрочка, през които да оправи бъркотията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Анонимен
12:49 11.02.2018
2 onq s konq
13:21 11.02.2018
3 Алекс
14:22 11.02.2018
4 onq s konq
Коментиран от #7
14:24 11.02.2018
5 Random
Риска при катастрофа си е на водача.
15:06 11.02.2018
6 Ивайло
18:40 11.02.2018
7 Бай Кольо
До коментар #4 от "onq s konq":
за свалени задни седалки на кола в която това не е предвидено да се върши без специални инструменти глобата е 2000 лева .За промяна на конструкцията !!! Ама даже и ченгете не го знаят . За технически неизправно средство се води дори липсата на айрбага .... или индикатора за дълги светлини . Ами не се закачат ... щото и те не са наясно какво що и как.Коментиран от #9, #10
21:00 11.02.2018
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 onq s konq
До коментар #7 от "Бай Кольо":
Очаквах че някой ще се хване в РАЗТЕГЛИВОТО ПОНЯТИЕ "Промяна на конструкцията",което си е същото като "несъобразена скорост".Доколкото знам единствено модификации по двигатела се третират от закона в смисъл повишаване на мощността чрез ремап,което пък мн трудно се доказва в съда.А относно твърденията ти че за нарушение се броят липса на еърбег и индикация за дълги светлини...можеш ли да цитираш конкретно алинея и точка от закона?И ще допълня предишния си пост-задължителни са коланите в МПС-то, но всичко останало в купето като както споменах-волан,педали,скор. лост,индикатори за масло и охл. течност и т.н. -МОЖЕ И ДА ЛИПСВАТ,СЛЕД КАТО НЕ СЕ УПОМЕНАВАТ В СПЕЦИАЛНО ОПИСАНИЕ ЗА ОКОМПЛЕКТОВКА ПРИ ПОКУПКАТА НА АВТОМОБИЛА ЧЕ ГИ ИМА ФАБРИЧНО.Коментиран от #13
22:17 11.02.2018
10 onq s konq
До коментар #7 от "Бай Кольо":
Не можах да се сдържа и да не допълня изказа си относно твърдението ти за това,че дори липсата на индикация за "дълги" на таблото е нарушение...А за какво ми е тая индикация,след като НЯМАМ И НЕ ЖЕЛАЯ ДА ИМАМ "ДЪЛГИ" СВЕТЛИНИ?Ей-така-вързал съм късите със запалване на двигатела и те се включват АВТОМАТИЧНО,както и се изключват като го угася!Ама нямало да виждам през нощта...ами аз не карам през нощта ЗАЩОТО НЕ СЪМ ДЛЪЖЕН,а и може ли някой да ме застави да не си карам бавничко през нощта САМО НА КЪСИ ?!Коментиран от #12
22:34 11.02.2018
11 просто фен
23:03 11.02.2018
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Random
До коментар #9 от "onq s konq":
не само.На микробус ако му махнеш седалките (тип маршрутка) и го направиш товарен пак се води промяна в конструкцията.
Ремап не.
Смяна на двигателя-да
И въпреки че в Наредба Н-3 няма нищо за максимално увеличение на мощност Технотест ООД и Декра сами са си измислили закони:
Технотест- макс. 10% отгоре
Декра - 30%
10:19 12.02.2018
14 хохо
12:30 12.02.2018
15 Ярослав Станчев
11:07 14.02.2018