14 Февруари, 2018 12:52 4 653 11

M-тройката, която стана Volvo

  • bmw-
  • volvo-
  • 162-
  • 3er-
  • m3-
  • e36-
  • тунинг

Олдтаймерите с нова механика не са специалитет само на руснаците. Както личи от автомобила на снимките, съседите им от Финландия също имат какво да кажат по темата.

Създател и собственик на купето с каросерия от Volvo 162 и сърцевина от BMW M3 E36 се казва Рами Рантанен. Вложил е безброй часове труд и немалко средства, за да си начеше крастата да притежава автомобил с елегантната външност на шведска класика и управляемостта на баварка.

Volvo 162 никога не е било произвеждано във версия купе. В средата на 70-те шведите изработват прототип, който по-късно ще се превърне в 262C с дизайн на Bertone и днес се пази в музея на марката в Гьотеборг, но така и не стига до конвейера.

Рами Рантанен обаче искал точно купе с характерната предница и изчистените линии на 162-ката и до голяма степен е постигнал целта си. Баварската основа на колата личи донякъде само в профил.

Интериорът на донора обаче не е пипан. Единствената разлика с кокпита на M3 е емблемата на Volvo на волана. Запазени са дори праговете от M3.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 добре е

    24 4 Отговор
    Добре се е получило, стилно ! Със сигурност, ще е уникален друга такава няма ;)
  • 2 Ники

    18 3 Отговор
    Ок правиш си там някаква .. твоя си извратена идея .. дето не е безплатна .. може ли да оставиш салона в тоя вид ??
    Явно е свършил бюджета поне да не я беше снимал вътре ...
  • 3 БъркаМаслоиВода

    8 6 Отговор
    "...да притежава автомобил с елегантната външност на шведска класика и управляемостта на баварка."
    Управляемостта на баварка?!?
    Ахаахаха...

    Коментиран от #9

  • 4 stormrider

    5 4 Отговор
    Салонът, че е изхабен, изхабен е. Но има хора които дават от 2000 лева нагоре, за да го имат в колата си.
  • 5 Гост

    8 4 Отговор
    управляемостта на барака
  • 6 И кво

    3 1 Отговор
    Демек става за дрифтене
  • 7 Нет

    3 2 Отговор
    По-красивото Е36 М3!
  • 8 movieman777

    2 0 Отговор
    супер си е волвото луднах по него тоя модел де
  • 9 МММ

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "БъркаМаслоиВода":

    И кое се управлява по-добре драги ми смехурко? Дай да я чуем чутовната ти мисъл! Първо бмв си виждал само на келешите е36-ците,второ ако имаше поне малко акъл,нямаше на пишеш глупости.Та бмв е еталон в динамиката и характеристиките си,управляемостта си и удовоствието от шофирането.и това не го казвам аз,ти или някоя друг за да си начешем езиците,това го казват хора които с това си вадят хляба,хора специалисти, хора на които им плащат да дават мнение за автомобилите.На теб драги ми кибико от панелката в люлин 8 може да ти плащат само на претакваш киселото си зеле в мазето, затова ако стане на въпрос за кисело зеле си дай мнението,когато става на въпрос за автомобили го спести,защото се излагаш.Ганьо най-обича да дава това което няма : "акъл"...
    Само за протокола карам Мерцедес ,и не съм фен на бмв,но не мога да кажа на черното-бяло,още повече че съм притежавал и Ауди и БМВ,Алфа,Хонда и Митсубиши и сега бенца и мога да направя разликата.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 ЧКГ

    1 1 Отговор
    Отвън - добре, отвътре - тоалетна!