ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Прахоляка, отоплението с твърдо (и каквото попадне) гориво, котловинното разположение на столицата...
Иначе ми се струва, че нито една от снимките не е от БГ. Първата мирише на Китай, втората на Русия, а третата е мистерия, но Хонда Сити и Фиеста с такива стопове у нас не съм виждал.
Герерастите не правят нищо друго освен да разширяват сини и зелени зони сякаш това, ще реши проблема ? Поне парите от тях да отиваха за построяване на подземни и надземни паркинги, ама не. Никой не иска и да помисли за строеж на паркинги някъде да се приберат тези коли да може по тротоарите да се ходи спокойно да няма коли в градинките и т.н.
Така е по белите държави, ама ние живеем в Гербестан !
Първо госпожа Фандъкова да ви каже,че не замърсяват само амтомобилите.Замърсяват печките на въглища и дърва,гумите,които горят тези в махалите и куп други неща,които съм ги казвал.Мторото което е щом според Вас старите автомобили не замърсяват,значи и новите не замърсяват.Разберете,че производителите не са ненормални и сега правят по-екорогични коли от преди и,че старите коли замърсяват павече.Това пак е за пари.За да се взима пари от по-богатите.Другото с дизела пак е за пари.Някой си пробутва батерийте.Спрете старите коли и не давайте на "ромите"😂😂да горят гуми.Това е решението.А да спрете новите автомобили и да вкарвате повече електрички не сш го помисляйте.Електричките са непрактични боклуци.Колкото до дизела.Давам пример-Имаше закон да каруците.Както виждаме те все още се движат,а законът казва,че е забрането.Така ,че и дизела ще дабраните за да вземете пари,а за циганите правила няма.Ще си караме дизела вие правете каквото искате.Всичко е за пари.И това е намекване,че пак уж тия с новите коли са ви криви.Смяшни закони.
Който не вярва нека вместо да драска по сайтовете как колите замърсявали да отиде в 23 ч в Красна поляна и да види има ли трафик и на какво мирише въздуха, т чак люти.
Да отиде да види вечер в Елин Пелин, да усети миризмата и да види дали има автомобилен трафик и задръствания!
Идеята на платените зони бше с парите (няколко милиона на година) да се израждат подземни и надземни многоетажни паркинги, за да се освободи софия ото колите по улиците... е да ама вече станаха 10 и кусур години не е изграден паркинг за детско камионче! парите всяка година отиват за бонуси
Както е тръгнало ще търсим причината в печките и колите. Като цяла София стане синя и зелена зона ще паркираме в Бояна между дворците и ще ползваме гр. транспорт. Той е редовен- с промеждутъци от 20 до 40минути. Ако пътуваш с 2 превозни средства до работата си трябва да тръгваш по тъмно и ще се прибираш по тъмно.Имам предложение- работодателите да купят спални чували, така ще се сплоти и колектива, вместо да ходи на тим билдинг. 3 в 1.
Да така е, но лятот окогато няма отопление, ако не карам колата 3 дена и се покрива с 2 мм прах и пясък. На всяка улица има строеж, всички тротоари са изпочупени и след всеки дъжд тече кал от всякъде, вместо да измива.
И изграждането на ПОДЗЕМНИ и над-земни ПАРКИНГИ на достъпни за хората и гостите на Сф. цени, Фандъчке. Щото само скубете чрез ЦГМ, а нито заделяте % от многомилионната печалба на това дружество за общината, въпреки че то е 100% общиснко, нито подобрявате граските условия с генерираните милиони приходи. Ем, къде тогава отиват парите, да ви кажа ли?
Много вярна статия! Паркирането в зелените площои и превръшайки ги в кочина, правейки квартала да прилича на гадно гето трябва да спре веднъж за винаги! В квартала ми всек ден се завземат нови и нови части зелена площ за паркиране и е меко казано гнусно, кално и мизерно. КАТ спи, няма да си мръднат пръста да си свършат ЕЛЕМЕНТАРНАТА работа... Жалка история...
По белите държави, с парите от синя и зелена зона не правят подземни паркинги, защото това би увеличило трафика, а идеята на синята и зелена зона е трафикът да се намали, заради скъпото паркиране.
В белите държави с парите от сини и зелени зони, плащат За изграждането на зарядна инфраструктура и субсидии за електромобили, защото те не замърсяват градовете и не им "изяждат" кислорода.
Съвсем друг е въпроса, колко е екологично производството на батерии и колко чисто е производството на електроенергия, но поне това замърсяване не е в градовете. Относно производството на батерии в повечето случаи замърсяването дори не е в държавата.
Не ги спират защото няма дарвземат пари от тях.То вече има закон и са забранени ама нали не взимат пари.А като сер.т и пика.т по улиците не замърсяват ли.
ГербеДжендърката Фандъчка вече 8г. експериментира в София, малоумните си решения ! Резултата е злоба, смрад и задълбочаване на всички проблеми, независимо от изхарчените над 15 милиарда пари за това време ! Софиянци, свалете ГРОБарите от власт, пратете милиционерите на заслужен отдих и дайте властта на можещи и знаещи хора, а не на тази полицейско -мутренска партия !
Авторът е прав само за едно - проблемът с калта по улиците, дължащи се на калните градинки и паркирането в тях също оказва влияние.
Но останалите внушения, които прави, че старите морги и печките на твърдо гориво са пълни глупости. Колкото и да е вредна и опасна разпрашената почва, не може да се сравнява по никакъв начин и то в пъти с оловото, катрана, саждите и други от изгарянето.
И да е безпратен няма да го ползвам.Няма да се бутам в навалицата.Няма да чакам 2 часа на студа или жежата.Ай с колата багаж може да си пренасям а й ходя на много места през деня.Градския не ми върши работа.
Грешиш.Няма как парите от синя и зелена зона да отидат за паркинги.Може да е имало такава идея за да замажат очите на някой.Градска мобилност отдавна не е държавна за да отиват парите за паркинги.Общината държи към 5% за да се казва,че е общинска.
Само ще ви дам пример ,колко може Фандъкова.миналата година на улицата ни започнаха да копаят за да сменят кабели.До тук добре Разкопаха разбиха тротоара заваляха дъждове зае..баха ни цял месец.Оправиха след 2месеца всичко .Но там където преди можехме да паркираме го оставиха кал до колене Ще вметна че там където можехме да паркираме е единственото място където не ни репатрират колите .Тъй като намериха място в двора на училище да направят наказателен паркинг много близо до улицата ни съответно се появиха и табели забранено паркирането.Преди седмица се появиха едни и казаха тука сега в тази кал ще ви правим паркоместа Доста се зарадвахме ,но след като видяхме че просто насипаха един ситен пясък който всеки ден разнасяме по улиците на София разбрах че общината не прави нищо за справяне с лошият въздух.И по новият ни тротоар плочките вече хлопат.Симулацияа и пиар и отклоняване на пари . Нищо друго
DPF-и не е имало и преди. Всичко е от огромното количество прах, който се разнася от гумите по колите. Това квито и да е дървета не могат да го пречистят дори и в късна пролет. Така че хората могат да спомогнат за това като НЕ СИ СПИРАТ КОЛИТЕ НА ЗЕЛЕНИТЕ ПЛОЩИ!
А Фандъкова може да спре да позволява на собствениците на земя да плюят блокове наляво и надясно без да дават пари за съответните паркоместа които ПО ЗАКОН трябва да вървят с тях и да бъдат изградени. АМА ПОНЕЖЕ ДЯДЯ ОБИЧА ДА СИ ПЪЛНИ КОРЕМО С ПАРА ТАКА Е ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО!
Отговора се вижда на снимката 2 и 4-да си ходят "гостите"от провинцията.Сф се напълни с талаш.Нито могат да карат а пък паркират точно като на село-както и където им падне.На 10 коли има няма 3-4 със Сф регистрация.
Еиий най-после да се чуе и за този проблем.Не само да се ограничо паркирането в калта ,а трабва и всички градинки и тн. зелени площи да са с подходящи бордюри.За не се разнася кал след всеки дъжд.Такива места боол.
Съгласен съм с автора. Нито се контролира внасянето на кал в града, както от колите паркирани в калта, така и от едно огромни камиони. Но не се и мие. Улиците и то не само 10-тина избрани а повечето трябва да се мият редовно. Дандъкова се усмихва мило, но нищо не върши. Мафията е превзела не само държавата, а и градът.
Все се чудя, къде отиват парите от събиране на ЕКО такси при регистриране на автомобил! Пътните данъци, както и парите от винетки. Също така и парите от сини и зелени зони, а и от акцизи на горивата. Винетка 97 лв. Еко такса 200 лв. и данък за над 100 кс. от 100 лв. нагоре. А всичко си е едно и също.Пак разбити пътища и мръсен въздух, както и липса на паркоместа. Може ли някой да ми обясни къде отиват парите ?
София е едно голямо бунище.Не са виновни само ромите и автомобилите.Просто няма инфраструктура и улици и прочия е се мият.Всичко е кал и мръсотия, е малко ветрец малко слънце и ето ви смог.С по големи глоби и зелени зони само пълним гушата на общината , а работата става все по-зле.Плащаме си за да ни тровят.
А ти знаеш ли колко електроенергия е нужна за производството на един ДВГ? А случайно да знаеш колко електроенергия е нужна за рафинирането на литър гориво? Или си мислиш, че ДВГ падат от небето а бензина и дизела извират от земята. Спрете се вече с разни заучени клишета, когато имате мозък на кокошка и четвърт. Преди 20 години в София е имало 200000 автомобила, днес за 5 пъти повече. Преди 20 години в магалските махали е имало 20000 цигойнера, днес са 10 пъти повече. Като цяло за 20 години населението на столицата нарастна над 2 пъти, може и 3. Който иска чист въздух, да ходи да живее другаде. Никой не е задължен да живее в голямото село, когато има малки села с чист въздух.
Имам чувството , че живея на много гнусно място.Докато не ни се смени селският манталитет и златни плочки да сложат на тротоарите ще си паркираме отгоре на тях .
От десетилетия софиянци се мъчат да си върнат въздуха за дишане, но крадливата и корумпирана администрация се оказа по силна. Така беше при Чунчо, нахиления Стефчо, Боко тиквата, та до днес- при русото Данче. Елементарен проблем и още по елементарно решение-зелена тревичка м/у блоковете и чиста водичка за улиците.От тревичка, обаче, няма парички, а паричките от водичката отдавна се харчат там където въздухът не е проблем. Преди време се опитах да набия в русата главица на нашата кметица някои мисли за водната концесия, за помощите и свободното време на горките цигани, за далаверите с "уплътняването" между блоковете, но русото си е русо-не направи връзка. За мерки не може да се говори-трябва да се мине през хлъзгава тиква. Ами ние сме си виновни-даваме пари, а не питаме къде отиват И НЕ НАКАЗВАМЕ!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дикембе Мутомбо
Иначе ми се струва, че нито една от снимките не е от БГ. Първата мирише на Китай, втората на Русия, а третата е мистерия, но Хонда Сити и Фиеста с такива стопове у нас не съм виждал.
13:35 14.02.2018
2 Гербестан
Така е по белите държави, ама ние живеем в Гербестан !
Коментиран от #12
13:36 14.02.2018
3 Марио
Коментиран от #6
13:39 14.02.2018
4 МръсноЗелено
13:43 14.02.2018
5 до 1
Замърсяването е точно то това. Прах и отопление.
Който не вярва нека вместо да драска по сайтовете как колите замърсявали да отиде в 23 ч в Красна поляна и да види има ли трафик и на какво мирише въздуха, т чак люти.
Да отиде да види вечер в Елин Пелин, да усети миризмата и да види дали има автомобилен трафик и задръствания!
Коментиран от #9
13:43 14.02.2018
6 ОМГ
До коментар #3 от "Марио":
Каруците не ги спират защото са най-екологични! Няма нафта, няма бензин, няма батерии :):):)Коментиран от #13
13:47 14.02.2018
7 Driving pleasure
Коментиран от #18
13:48 14.02.2018
8 КаТ
13:51 14.02.2018
9 МръсноЗелено
До коментар #5 от "до 1":
Да така е, но лятот окогато няма отопление, ако не карам колата 3 дена и се покрива с 2 мм прах и пясък. На всяка улица има строеж, всички тротоари са изпочупени и след всеки дъжд тече кал от всякъде, вместо да измива.13:53 14.02.2018
10 ХХХ
13:57 14.02.2018
11 Гост
14:09 14.02.2018
12 Черен
До коментар #2 от "Гербестан":
По белите държави, с парите от синя и зелена зона не правят подземни паркинги, защото това би увеличило трафика, а идеята на синята и зелена зона е трафикът да се намали, заради скъпото паркиране.В белите държави с парите от сини и зелени зони, плащат За изграждането на зарядна инфраструктура и субсидии за електромобили, защото те не замърсяват градовете и не им "изяждат" кислорода.
Съвсем друг е въпроса, колко е екологично производството на батерии и колко чисто е производството на електроенергия, но поне това замърсяване не е в градовете. Относно производството на батерии в повечето случаи замърсяването дори не е в държавата.
Коментиран от #33
14:13 14.02.2018
13 Марио
До коментар #6 от "ОМГ":
Не ги спират защото няма дарвземат пари от тях.То вече има закон и са забранени ама нали не взимат пари.А като сер.т и пика.т по улиците не замърсяват ли.14:14 14.02.2018
14 Русенец
14:34 14.02.2018
15 Ююпи
Коментиран от #17
15:07 14.02.2018
16 123
Но останалите внушения, които прави, че старите морги и печките на твърдо гориво са пълни глупости. Колкото и да е вредна и опасна разпрашената почва, не може да се сравнява по никакъв начин и то в пъти с оловото, катрана, саждите и други от изгарянето.
15:29 14.02.2018
17 Марио
До коментар #15 от "Ююпи":
И да е безпратен няма да го ползвам.Няма да се бутам в навалицата.Няма да чакам 2 часа на студа или жежата.Ай с колата багаж може да си пренасям а й ходя на много места през деня.Градския не ми върши работа.Коментиран от #20
16:29 14.02.2018
18 Язе
До коментар #7 от "Driving pleasure":
Грешиш.Няма как парите от синя и зелена зона да отидат за паркинги.Може да е имало такава идея за да замажат очите на някой.Градска мобилност отдавна не е държавна за да отиват парите за паркинги.Общината държи към 5% за да се казва,че е общинска.16:29 14.02.2018
19 Уую от Пичковци
16:33 14.02.2018
20 Марио
До коментар #17 от "Марио":
БезплатенИзвинявам се за грешката.
16:34 14.02.2018
21 Mercedes-Benz
16:50 14.02.2018
22 ДЕПЕЕФ
17:20 14.02.2018
23 ДЕПЕЕФ
17:22 14.02.2018
24 Онзи
17:41 14.02.2018
25 DBS
17:42 14.02.2018
26 гост
Коментиран от #27
18:18 14.02.2018
27 Язе
До коментар #26 от "гост":
Те не останаха общински терени.Общината я интересува само да си плащаш данъците а дали има къде да паркираш не е неин проблем.18:25 14.02.2018
28 qwerty
19:07 14.02.2018
29 Проблемът е Фандъкова
20:04 14.02.2018
30 Гост
20:04 14.02.2018
31 Шофьор
21:58 14.02.2018
32 бмв
01:59 15.02.2018
33 Чичу Ади
До коментар #12 от "Черен":
А ти знаеш ли колко електроенергия е нужна за производството на един ДВГ? А случайно да знаеш колко електроенергия е нужна за рафинирането на литър гориво? Или си мислиш, че ДВГ падат от небето а бензина и дизела извират от земята. Спрете се вече с разни заучени клишета, когато имате мозък на кокошка и четвърт. Преди 20 години в София е имало 200000 автомобила, днес за 5 пъти повече. Преди 20 години в магалските махали е имало 20000 цигойнера, днес са 10 пъти повече. Като цяло за 20 години населението на столицата нарастна над 2 пъти, може и 3. Който иска чист въздух, да ходи да живее другаде. Никой не е задължен да живее в голямото село, когато има малки села с чист въздух.07:19 15.02.2018
34 Дани
11:49 15.02.2018
35 Спас безделника
09:50 07.03.2019