9 Март, 2018 14:29 10 160 25

BMW ще се опъне на Tesla с i4

  • bmw-
  • i4-
  • женева 2018
BMW ще се опъне на Tesla с i4 - 1

Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Концепцията BMW iVision Dynamics беше показана през есента на миналата година на автомобилното изложение във Франкфурт. Тогава обаче баварците показаха прототипа на Х7 и всички погледи бяха насочени към него.

BMW ще се опъне на Tesla с i4

Предстоящата осма серия също привличаше внимание и iVision Dynamics остана леко на заден план. Сега в Женева, лично CEO-то на BMW Харалд Крюгер обяви, че до 2025 година в моделната гама на концерна ще са налични 25 електрифицирани автомобила, сред които ще е и i4.

BMW ще се опъне на Tesla с i4

Именно такова серийно обозначение ще получи концепцията iVision Dynamics, на която е дадена "зелена светлина" за серийно производство. Баварците твърдят, че този електромобил ще може да изминава над 600 километра на ток и ще ускорява до 100 км/ч за 4 секунди. Кога точно ще започне производството на BMW i4, Крюгер не пожела да уточни.

BMW ще се опъне на Tesla с i4


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГОСТ

    17 7 Отговор
    То и предната електричка на БМВ я (опъваше).
    А и много добре изглеждаше,
    ама нещо не ги купуват много.
    Може би и по света гроздето киселко,
    не са за тази плане май:)
  • 2 гост

    16 6 Отговор
    Ще, ще, ще ....
    Само Тесла произвежда коли с висока мощност и пробег, а огромните концерни с производственни мощности и милиарди в сметките правят прототипи. Колко хора ще могат да купят тази кола с цена над 150х.долара, защото по-малко няма да е? В днешно време започват да забраняват дизелите, нормални коли с цена от 20-30х.евро, а алтернатива на ток предлагат съвсем малко производители и само един с достатъчен пробег и зарядни станции. Направете инфраструктура и колите ще започнат да се купуват повече, но като няма как да пропътуваш разстяние от 300-400км и няма никакъв вариант за заряд как да се продава, дори и на висока цена?

    Коментиран от #3

  • 3 Гост

    17 10 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Рено правят много добри автомобили на ток. Японците също. Гледам автомобилите в Япония са почти само хибриди освен това. Сега и германците ще започнат да правят и съм сигурен че ще се представят подобаващо. Ква тесла кви 5 лева

    Коментиран от #5

  • 4 Гост

    10 4 Отговор
    А да и френските TGV много повече ме кефят от shinkansen'ите между другото. Та така, Renault правят перфектни автомобили на ток при съотношение цена/качество.
  • 5 гост

    10 5 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Ами тогава защо никой не конструира "убиец на Рено, Нисан, Тойота, Хонда, Ягуар"? А да, добави и китайските стартъп-и. Ако БМВ направи батерия на тяхното и3, която да е не 22квч, а 50-60квч, то тогава ще го изкупуват като топул хляб, понеже със сегашните 120-150км никой не се чувства сигурен да тръгне на по-дълъг път, а щом даваш над 30х.евро за малка кола трябва да е подходяща като основна, не като втора за работа. Замисли се с коя марка се сравняват и тогава пиши.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Защото Рено правят градски автомобили предимно,честно казано не съм се интересувал от пробега им но съм сигурен че не е зле. Освен това във Франция има инфраструктура. Затова, не правят състезателни електромобили,техните състезателни автомобили и двигатели са във Ф1

    Коментиран от #25

  • 7 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Да,видях. 400км без зареждане, мисля че никак не е зле. Както казах не е състезателен, има други концепции за за тази цел в F1 и WRC. И между другото прототипа на рено също не изглежда никак зле. Не случайно споменах зa TGV и shinkansen традиции и практичност, а не показване на напомпани мускули и лукс
  • 8 Японеца

    16 7 Отговор
    "Лично CEO-то на BMW Харалд Крюгер обяви, че до 2025 година в моделната гама на концерна ще са налични 25 електрифицирани автомобила, сред които ще е и i4."

    Маркетингова мъгла, от некадърниците в БМВ!
    И много пъти чета ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ!
  • 9 Гост

    9 11 Отговор
    BMW и Мерцедес а и Ауди захванат ли се сериозно с електромобилите,няма тесла няма месла. Въпрос на време е и им се чудя защо не започват сериозно да действат а оставят тази смешна котура да набира скорост.

    Коментиран от #10

  • 10 Защото

    18 2 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Ами отговорът е много прост. Защото няколко години трябва да минат на загуба, а инвеститорите си искат дивидентите всяка година и не ги интересува какво щяло да стане в бъдеще. Като започнат да минават на загуба, когато и да стане това, този тип инвеститори просто ще си вземат парите и ще ги преместят в друга печеливша фирма, независимо дали се казва Тесла Форд или Apple.

    Инвеститорите на Тесла са съвсем друг тип хора. Те не търсят бързата печалба, а голяма печалба в бъдещето.

    И от едните и от другите има нужда и не виждам смисъл да правите чужда сметка. Която и марка да фалира, някой друг ще я купи и ще продължи да работи.

    Какво значение има дали Тесла ще купи BMW или BMW ще купи Tesla? Всеки ще може да кара автомобил с какъвто надпис иска на капака, щом това го топли по някакъв начин.

    Коментиран от #11, #15

  • 11 ванката

    6 1 Отговор

    До коментар #10 от "Защото":

    коментара ти е много добър рядко срещам умни хора тук браво!!!
  • 12 айде де

    13 1 Отговор
    Някой прави като цяло 10 години електрички (включвам Tesla Roadster 2008 г.), а от както излезе model S (близо 6 г.) почти ежедневно чувам как някой ще се "опъва", ще ги "убива" и ще пусне някаква нечувана чудесия, ама я няма. Нямам нищо против, аз съм за електромобилите и нека пускат, но по-бързо и по-сериозно, а не само на думи и рендери.....
  • 13 Боре

    3 1 Отговор
    5 минутната слава на Тесла изтича,не защото ВМВ са се заели, а защото всички големи концерни ще отворят тази страница. И ще и отредят почетно място в дългата сива редица.

    Коментиран от #14

  • 14 Бор

    7 0 Отговор

    До коментар #13 от "Боре":

    Боре, половината световен пазар е Китай. Интересно че нищо не споменаваш за тези които правят най-много електромобили, а от миналата година те не са Тесла, а китайците. Tesla са много напред с технологиите и китайците са в догонваща позиция, точно както големите в момента автомобилни производители, са в догонваща позиция след китайците и технологично и като обем на производство, за цени въобще няма да говорим.
    Не знам дали петминутната слава на Тесла е към края си както казваш, но имам огромни опасения за стогодишната слава на настоящите производители. Като гледам разни китайски Гинки започнаха да ги изкупуват на килограм. Следователно по един или друг начин, след няколко години ще караме само китайски автомобили.

    Коментиран от #16

  • 15 Боре

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "Защото":

    Фирми и марки знаем как се купуват обясни ни как се купуват почитателите на тези марки.

    Коментиран от #18

  • 16 Боре

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Бор":

    До няколко години се очертава световна воина за пазарите лостовете за опериране ще са мита, акцизи, еко и сеифти стандарти и тн. А когато аз съм акционер в някоя немска фирма продукта на тази фирма не български а си е немски.

    Коментиран от #17, #19

  • 17 Бор

    6 0 Отговор

    До коментар #16 от "Боре":

    Ако акционерите са китайски, завода е в Китай, но Марката е бивша Немска, какъв по народност ще е продукта?

    Ако Тесла направи завод в Европа, какъв по народност ще е продукта?

    Не забравяй че живеем в глобален свят, в който границите се размиват. Феновете на марката си остават фенове на марката, но за съжаление марките не са това което бяха.
  • 18 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Боре":

    Ами то това е най-лесното , като купиш марката , бе джанъм !!!!!!!!! Даже тук може да видиш заблудените фенове , дето до вчера говореха за "тролеи" как на секундата обърнаха резбата , когато любимите им марки обявиха , че ще пускат "електрички" !!!! То това е най-голямата слабост на "фенщината" , че ще не ще , трябва да приеме ВСИЧКО което "марката" , а всъщност СОБСТВЕНИКА реши !!!!!!!
  • 19 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Боре":

    Европейските марки нямат бъдеще като такива , проумейте го най-после , даже автомобилостроенето в Европа няма бъдеще !!!! Така както черната и бялата техника и компютрите отдавна напуснаха Европа , така и автомобилите до десетина години само ще се сглобяват от готови компоненти произведени извън Европа и то най-вероятно от роботи , щото дори гасарбайтерите вече са прекалено скъпи за производството !! В Европа вече могат да се произвеждат само кораби , самолети и ветрогенератори , всичко останало е прекалено евтино !!!
  • 20 незнайко

    1 0 Отговор
    Някой ден може и да стане. Дотогава от ТЕСЛА ще бъдат в "летаргичен сън" ! С тази отвратителна предна визия се излагат !
  • 21 John Doe

    3 4 Отговор
    Тея електрички са поредната сензация, която до няколко години ще залезе, но до тогава ще е нещо модерно и ще прави пари(нещо като спинърите, но по-скъпо). Почти никой не се замисля евентуално ако от утре всички коли са електрички, колко нови електроцентрали трябва да се създадат. Да не говорим за проблема с рецеклирането на стари батерии - дори в днешно време старите батерии са голям проблем за екологията. Електричките хич не са ЕКО, може би са дори по-вредни от дизелите на VW. Само моля ви, не ми развивайте теории как проблема с тока ще се реши с ВЕИ, понеже такова нещо като ВЕИ няма, Нютон го е открил доста отдавна - няма възобновяеми източници на енергия - перпетуум мобиле-то не съществува!
  • 22 ВЕИ

    4 0 Отговор
    Прав си, не се възобновяват, само са безплатни и отдават енергията си независимо дали я използваме или не. Вятърът няма да спре да духа, слънцето да изгрее, а реките да текат, ако спрем да използваме енергията им. Обаче ако използваме дори миниатюрна част от тях, ще могат да се задоволят ВСИЧКИ енергийни нужди на човечеството без да се налага да горим каквото и да било, включително горите, които поглъщат СО2 и го превръщат в кислород.

    Коментиран от #23

  • 23 John Doe

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "ВЕИ":

    Вятърът няма да спре да духа, но ще промени теченията си - съответно климата. Същото е и със слънцето, то ще продължи да грее, но температурата му няма да бъде погълната от околната среда, а от слънчевите панели. Точно това имам впредвид, че няма възобновяеми източници на енергия, просто енергията се впряга за други цели, ощетявайки природата. Да не вземете да ме помислите за някакъв от ония "ЗЕЛЕНИТЕ". Просто електричките са един балон.
  • 24 ВЕИ

    2 0 Отговор
    Вероятно си един от онези които мислят човека за велик и че властва над природата. Ще се наложи да те разочаровам, слънцето осигурява толкова много енергия, че е ненормално дори да си помислиш да я оползотвориш. Поставените върху покривът фотоволтаици по никакъв начин не променят климата, защото е все едно дали слънцето нагрява керемидите или фотоволтаиците.
    Изчисленията сочат, че ако Европа покрие 100% от енергийните си нужди със слънчева енергия, соларните панели за тази цел ще заемат едва 0,7% от нейната територия. За България данните са в пъти по-добри – ако реализираме потенциала за разпространение на фотоволтаиката, ще е нужно да заемем с модули едва 0,015% от площта на страната. За да се осигури електричество за едно домакинство е нужна инсталация с площ около 20-30 квадратни метра.
  • 25 според теб

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    двата отбора на рено в формула Е не са състезателни?Само записват присъствие :Д