Тя е шумна, тя е кабрио, тя има малък багажник и тесен интериор, а влизането и излизането от него може да се сравни с обуването на неудобна обувка. Но, когато веднъж се озовеш зад волана, изведнъж спира да ти пука за всичко. Не те интересува, че отиваш на море без багажа си, че отиваш в чужбина без приятелите си, че колената ти са схванати, че ушите са ти заглъхнали... Mazda MX-5 е страст. Само трябва да имаш желанието (и търпението) да я изпиташ на дълъг път.
Mazda MX-5 е най-евтиния роудстър със задно, който пазарът в момента познава. За разлика от всяко BMW, МХ-5 е образно казано с теглото на картинг и не съдържа повече от необходимото. Заради леката задница, пауър слайдовете с тази Mazda са чисто удоволствие. Като при всеки кабриолет втора употреба обаче и тук състоянието на гюрука е изключително важно, особено през зимата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s konq
09:19 09.06.2018
2 Японеца
E това са колите за дрифт!
10:38 09.06.2018
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Някой
може да избере нещо друго...
14:44 09.06.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 123.300д
20:40 09.06.2018
7 Луд ли си
Не препоръчвам въобще първа генерация NA, търсете втора NB 2003-2005година
14:01 12.06.2018