13 Юни, 2018 17:29 36 123 30

Измериха истинската мощност на Audi RS4

  • audi-
  • rs4-
  • мощност-
  • динамометричен стенд
Измериха истинската мощност на Audi RS4 - 1

Германските производители имат навика да занижават умишлено мощността на автомобилите си и това не е тайна за никого. Знаят го и от британския автомобилен портал CarWow, чийто редактор Мат Уотсън решава да провери с колко конски сили всъщност разполага неговото Audi RS4.

По каталог 2.9-литровият V6 на инголщадското суперкомби развива 450 к.с. и 600 Нм (444 к.с. и 443 фунт-фута по британско-американската система). Битурбомоторът, който се монтира също на Porsche Panamera 4S, позволява на 1 790-килограмовата RS-четворка да ускорява до 100 км/ч за 4.1 секунди и да достига 280 км/ч.

Както може да се очаква, динамометричният стенд регистрира по-различни показатели. При първото замерване е отчетена мощност от 462 к.с. (456 к.с. SAE), а при второто - 467 к.с. (460 к.с. SAE). Несъответствието между въртящия момент по каталог и реалния е още по-голямо - 650 вместо обявените от Audi 600 Нм.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 оооо

    52 31 Отговор
    Поздрави на бе еН ве ;)))

    Коментиран от #8

  • 2 321321321

    20 16 Отговор
    Поздрави от всяка ливада, където това е с еднопосочен билет.
  • 3 Математик

    77 7 Отговор
    17 коня от 450 ... е точно 3.78% грешка ... та се чудя как може да се пише новина за това. Все едно да пишем че киселото мляко е 503 грама вместо 500 и това да го препечатват в Англия като топ новина.

    Коментиран от #5, #29

  • 4 Алекс

    53 1 Отговор
    Е то не може само за Боко и циганите да се пише... ;)
  • 5 CL500

    12 11 Отговор

    До коментар #3 от "Математик":

    Да, ама нали се сещаш, че обявеното от производителя винаги е на колянов вал, а те мерят на колелата. Щом са замерили 467 к.с.на колелата, то на колянов вал се очаква да е към 550 коня (при изчислени 15% загуби, да не говорим, че %-ът може и да е доста по-голям).

    Коментиран от #21

  • 6 Ghost

    15 8 Отговор
    Е какво повече да иска човек,е за това обичам немските коли,занижават всички данни
  • 7 Юлиан

    21 17 Отговор
    Ваг групата винаги вади повече мощност от обявената. Това потвърждава и скандала Дизелгейт. Значи докато другите спазват еконорми, тия Вагаджии и при бензинови и при дизелови, не спазват еконорми те и после - гледай колко са динамични. Още 20 милиарда трябва да платят.

    Коментиран от #16

  • 8 Дискретен герой

    5 13 Отговор

    До коментар #1 от "оооо":

    Поздрави на Ал уди!

    https://m.fakti.bg/technozone/295467-izmeriha-istinskata-moshtnost-na-bmw-m5

    Коментиран от #14

  • 9 vasik atanasova

    25 28 Отговор
    КОЙТО НЕ ХАРЕСВА АУДИ
    ПРОСТО НЯМА ПАРИ ЗА НЕГО
  • 10 Townboy

    18 9 Отговор
    Значи Ауди дават повече за парите си. Ауди RS е комби с двигател на Ламборгини и спирачки на Порше.

    Коментиран от #11

  • 11 Язе

    17 2 Отговор

    До коментар #10 от "Townboy":

    Ламборгини с двигател 2,9литра и V6?Това за коя година става дума?

    Коментиран от #22

  • 12 Христо

    10 1 Отговор
    Ма много големи глупости има писани в коментарите... Едните мерили на колела, а другите на вала... а у. И двата теста(тоя в англия и тоя от ваг) са си баш на мотора! От там диното чрез алгоритъм и простотии си изчислява какви са процентрните загуби при конкретния автомобил и какво стига да гумите. Та меренето си е баш на мотора, а това какво ще стигне до колелата и пътя си е друга тема.
    И не знам какво се хващат за подобни разлики... Една и съща кола ми е вадила различни стойности на два различни дино стенда. От тогава по-ценната за мен информация е разликата в данните преди и след промените.
  • 13 Колела молела

    3 1 Отговор
    Е как определят въртящият момент? На колелата ли са тия 500-600Nm?
  • 14 Ник

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Дискретен герой":

    Колега м5 се сравнява с rs6 , а м3 с rs4.
  • 15 Очевидно

    3 0 Отговор
    Добре бе хора не гледате ли клипа???
    Човека ти казва BHP мери на двигателят същото е и за Нм.
    Сравнява ябълки с ябълки а не с круши.
  • 16 Хахахахах

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "Юлиан":

    Явно си пропуснал, че и мерцедес, и бмв паднаха в измисления дизелгейт. Що се връзвате на лъжи? Не се ли досещате за какво е всичко това с тоя дизелгейт? Защо се заблуждавате, че тея дето го направиха тоя дизелгейт не ги еня за екологии, вредни емисии, и др.

    Коментиран от #17

  • 17 Тошко

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "Хахахахах":

    Дизелгейт си го измислиха, защото ВАГ като глобален производител няма стигане. Откак влезнаха в Китай пазарния дял им се е увеличил завидно и американците ги хвана шубето и решиха да регулират пазара по най-грозния начин. Сега ще измислят по една история за Даймлер и БМВ и ще пропагандират, че трябва да се карат само американски коли..

    Коментиран от #18

  • 18 Хахахахах

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Тошко":

    Те хамериканците винаги гледат само в чуждата паничка. Понеже никой не им кара глупавите таратайки всячески се опитват да сриват пазара. Сума години правят каруци по 5000куб.см харчещи колкото зил131 и няма проблем. Сума години праевят опити с ядрени оръжия из цял свят и няма проблем.
  • 19 Я. Петров

    1 0 Отговор
    Допуските на клапани, сигменти, лагери бутала и тн са микрони, но на многото коне дават по голяма разлика.Нормално за ралични партиди части.
  • 20 Driver

    6 0 Отговор
    Момци - сгодна колица е тая ...
  • 21 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "CL500":

    Абе умник, то е направено да компенсира загубите по трансмисията и диференциалите.
  • 22 Townboy

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Язе":

    RS6 2009г
  • 23 вижся

    0 0 Отговор
    добра кола си е избрал г-н уотсън
  • 24 така ееее

    0 0 Отговор
    така ее ето го - www.youtube.com/watch?v=LpRLb9Rf1do това е положението без сърдити
  • 25 ОтличникаОтПсиходиспансера

    1 1 Отговор
    Къде е " Оня с коня " да напише за неговото " БеЕнВе " ?
  • 26 John Doe

    0 1 Отговор
    Малко четиво за Ауди феновете (дано знаят Английски)

    The test showed that the 2018 BMW M5 recorded 625 horsepower and 608 pound-feet of torque at the wheels in fifth gear and Sport Plus mode. On the low end, that means the all-important crank figure is more like 680 hp—and quite possibly flirting with 700. Hilariously, the car's "Efficient" eco mode only cut the output by 15 horsepower.

    Това при обявени 600 коня по характеристики.
  • 27 John Doe

    0 2 Отговор
    Забравих да дам линкче към видеото :) https://youtu.be/Yxh4x9eEr-U
  • 28 Ямболски кукер

    2 2 Отговор
    Ей, главочи! Миришат ви ногите за тия кенефи! Я си карайте wv 2-ките и 3-ките!!! Мераклии!
  • 29 е аре сега

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Математик":

    "Публикувано във факти.бг: 17 коня от 450 ... е точно 3.78% грешка ... та се чудя как може да се пише новина за това. Все едно да пишем че киселото мляко е 503 грама вместо 500 и това да го препечатват в Англия като топ новина. "

    Принципно си прав, но не и когато говорим за коли. Тези разлики понякога са от много важно значение. Дори се дават луди пари за да се получат именно такива разлики. Това си е допълнителен бонус за феновете на тази марка. Иначе за да не ме обвините, че съм пристрастен аз карам Рено.
  • 30 Разбирача

    1 0 Отговор
    Вижте сега важното е какво ще покаже на колела на коляновия вал щом е 460 примерно на колела ще е поне с 30к.с. надолу абе каквото и да говорим това си е расова бегачка и найстива ни миришат чорапите за такива коли камо можем да ги мечтаем.