В началото на следващото десетилетие Volkswagen ще направи нов опит да завземе позиции в луксозния клас с изцяло електрически Phaeton, твърди британското сп. Auto Express, като се позовава на директора по маркетинга и продажбите на VAG Юрген Стакман. Най-големият и престижен модел на марката бе снет от поточните линии през 2015-а след 84 253 продадени бройки за 15 години производство.
Новото електрическо издание на модела ще бъде базирано на прототипа I.D. Vizzion, показан на салона в Женева през пролетта. Във Volkswagen разглеждат като основни конкуренти на бъдещата лимузина не само Mercedes-Benz и BMW 7er, а и Tesla Model S.
"Phaeton е символ на онова, от което се нуждаеше VW навремето. Той трябваше да демонстрира потенциала на марката в областта на качеството и технологиите", обяснява Юрген Стакман. "I.D. Vizzion има същите функции: той трябва да покаже лидерските амбиции на компанията в електромобилостроенето, а в по-далечно бъдеще - и в автономните технологии за управление".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 и той като Меркел
Коментиран от #2
15:46 30.08.2018
2 Това е
До коментар #1 от "и той като Меркел":
Това "ще ще" се отнася за руските проекти, западните са с 99,99% по-успешни и възможни за реализация.Времето ще покаже ;)
15:54 30.08.2018
3 гост
ФВ са смешниците, защото те са с огромен капацитет и могат да диктуват пазара, но те се сгушиха в ъгъла и бълваха дизели, сега пеят друга песен, но 10г. минаха и все в бъдеще време се говори, защото тяхното чудо на техниката, е-голф, не става за нищо друго освен за пазар и някоя разходка до село и обратно, едно са 130км, а съвсем друго са 600км.
Коментиран от #8
16:11 30.08.2018
4 Йохо
16:19 30.08.2018
5 onq s konq
17:39 30.08.2018
6 Перник
20:18 30.08.2018
7 CL500
20:59 30.08.2018
8 Язе
До коментар #3 от "гост":
Пак с твоите блянове.Какви 600км кви пет лева.Защо не споменеш за това,че Тесла се е пуснала на Нюрбургринг ринг?Три обиколки за час и батерията накрая беше малко над 60%.Знаеш ли колко е една обиколка?Това за 600км става само с бабешко каране и в идеални условия.И с какво да се мерят-Фаетон с Нисан Лийв?Няма по-голяма електричка в момента от Тесла и затова се мерят с нея.Ако някой изкара голяма ел.кола ще се мерят с нея.VW се сгушили в ъгъла.Смях,смях,смях.Кой ти го каза?Свети Илон?Коментиран от #9
21:30 30.08.2018
9 Антиелектрика
До коментар #8 от "Язе":
Всъщност не - модел Р85D с 762 к.с. изкара ЕДНА обиколка на Ринга и батерията беше на 60%, а времето беше по-зле от 20 годишно BMW M3 E36 - https://www.youtube.com/watch?v=Dphw4km60m4Толкова си могат електричките, ама лобито им е отвратително нагло!
Коментиран от #11
22:23 30.08.2018
10 Fat Кон
00:51 31.08.2018
11 гост
До коментар #9 от "Антиелектрика":
Добре де, но твоята кола, която харчи 10л на 100км, ако отиде на ринга и завърти една обиколка от почти 30км, дали няма да олекне с 20л. или 1/3 от капацитета на резервара ти?Коментиран от #13, #14
07:33 31.08.2018
12 гощо
07:54 31.08.2018
13 Антиелектрика
До коментар #11 от "гост":
Както винаги си слаб в математиката. Ако колата ми харчи 10/100 по магистралата с 150 км/ч, колко ли трябва да харчи за изгори 20 литра за 30 км (всъщност пистата е 20 км, но няма значение)? Та простата математика казва, че колата ми трябва да гори 66/100 или за да сме по-точно за 20-те километра на Ринга, трябва да ми гори 100/100, за да я съпоставим с тази Тесла. Та сега осъзнаваш ли каква поредна идиотщина написа?08:37 31.08.2018
14 Зорлем
До коментар #11 от "гост":
За пореден път - не си и помисляй да споменаваш цифри и сметки, че ще те боли четирибуквието. Ето, Антиелектрика ти е сипал на богато. С една ръка! Докато с другата си чеше чатала и си приказва с някой по-умен от теб. Не ми се мисли къде ще ти напъха сметките ако вземе, че ти обърне по-сериозно внимание...09:38 31.08.2018
15 Японеца
15:00 31.08.2018
16 гост
17:05 31.08.2018