30 Август, 2018 15:38 4 911 16

Нов Phaeton на ток ще бори Tesla Model S

  • volkswagen-
  • phaeton-
  • i.d. vizzion

В началото на следващото десетилетие Volkswagen ще направи нов опит да завземе позиции в луксозния клас с изцяло електрически Phaeton, твърди британското сп. Auto Express, като се позовава на директора по маркетинга и продажбите на VAG Юрген Стакман. Най-големият и престижен модел на марката бе снет от поточните линии през 2015-а след 84 253 продадени бройки за 15 години производство.

Новото електрическо издание на модела ще бъде базирано на прототипа I.D. Vizzion, показан на салона в Женева през пролетта. Във Volkswagen разглеждат като основни конкуренти на бъдещата лимузина не само Mercedes-Benz и BMW 7er, а и Tesla Model S.

"Phaeton е символ на онова, от което се нуждаеше VW навремето. Той трябваше да демонстрира потенциала на марката в областта на качеството и технологиите", обяснява Юрген Стакман. "I.D. Vizzion има същите функции: той трябва да покаже лидерските амбиции на компанията в електромобилостроенето, а в по-далечно бъдеще - и в автономните технологии за управление".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 и той като Меркел

    11 4 Отговор
    Ще,ще.....

    Коментиран от #2

  • 2 Това е

    13 4 Отговор

    До коментар #1 от "и той като Меркел":

    Това "ще ще" се отнася за руските проекти, западните са с 99,99% по-успешни и възможни за реализация.
    Времето ще покаже ;)
  • 3 гост

    8 1 Отговор
    Ако са искали да си покажат лидерските желания още с първото поколение е трябвало да пуснат фаетон на ток. Всички се присмиват и плюят по Тесла, а навсякъде се говори, че искат да се мерят с нея. Как става това? Като са за смях защо са им мерило? Колко ще струва един фаетон на ток, за да се мери с Тесла? И тогава, след 5г. например, ще ли немците да вдигнат ценовия праг за субсидиите, след като имат тяхна кола също като Тесла? Защото вкараха праг само и само да ударят американците, митата им също вдигат цената на електричката.
    ФВ са смешниците, защото те са с огромен капацитет и могат да диктуват пазара, но те се сгушиха в ъгъла и бълваха дизели, сега пеят друга песен, но 10г. минаха и все в бъдеще време се говори, защото тяхното чудо на техниката, е-голф, не става за нищо друго освен за пазар и някоя разходка до село и обратно, едно са 130км, а съвсем друго са 600км.

    Коментиран от #8

  • 4 Йохо

    4 1 Отговор
    Той файтона сам себе си не можв да бори...
  • 5 onq s konq

    9 1 Отговор
    Файтон на ток...значи че конят става излишен?!
  • 6 Перник

    8 0 Отговор
    Епа тесла на ток.кирка на ток.лопата на ток файтон на ток каруца на ток тя Гинка не.може ги захрани
  • 7 CL500

    1 0 Отговор
    Ще се бори с Ес-класа и 7-цата, а и с Тесли някакви, но не се споменава другия флагман от неговото семейство А8-цата. В смисъл кое ще е по-лускозно Фаетона или А8.
  • 8 Язе

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Пак с твоите блянове.Какви 600км кви пет лева.Защо не споменеш за това,че Тесла се е пуснала на Нюрбургринг ринг?Три обиколки за час и батерията накрая беше малко над 60%.Знаеш ли колко е една обиколка?Това за 600км става само с бабешко каране и в идеални условия.И с какво да се мерят-Фаетон с Нисан Лийв?Няма по-голяма електричка в момента от Тесла и затова се мерят с нея.Ако някой изкара голяма ел.кола ще се мерят с нея.VW се сгушили в ъгъла.Смях,смях,смях.Кой ти го каза?Свети Илон?

    Коментиран от #9

  • 9 Антиелектрика

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Язе":

    Всъщност не - модел Р85D с 762 к.с. изкара ЕДНА обиколка на Ринга и батерията беше на 60%, а времето беше по-зле от 20 годишно BMW M3 E36 - https://www.youtube.com/watch?v=Dphw4km60m4
    Толкова си могат електричките, ама лобито им е отвратително нагло!

    Коментиран от #11

  • 10 Fat Кон

    0 0 Отговор
    И на тоя автобус му викат "лимузина"?
  • 11 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "Антиелектрика":

    Добре де, но твоята кола, която харчи 10л на 100км, ако отиде на ринга и завърти една обиколка от почти 30км, дали няма да олекне с 20л. или 1/3 от капацитета на резервара ти?

    Коментиран от #13, #14

  • 12 гощо

    1 0 Отговор
    Няма да я бори.Тесла сама се е преборила още в началото.
  • 13 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Както винаги си слаб в математиката. Ако колата ми харчи 10/100 по магистралата с 150 км/ч, колко ли трябва да харчи за изгори 20 литра за 30 км (всъщност пистата е 20 км, но няма значение)? Та простата математика казва, че колата ми трябва да гори 66/100 или за да сме по-точно за 20-те километра на Ринга, трябва да ми гори 100/100, за да я съпоставим с тази Тесла. Та сега осъзнаваш ли каква поредна идиотщина написа?
  • 14 Зорлем

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    За пореден път - не си и помисляй да споменаваш цифри и сметки, че ще те боли четирибуквието. Ето, Антиелектрика ти е сипал на богато. С една ръка! Докато с другата си чеше чатала и си приказва с някой по-умен от теб. Не ми се мисли къде ще ти напъха сметките ако вземе, че ти обърне по-сериозно внимание...
  • 15 Японеца

    1 0 Отговор
    германчетата пак започнаха ЩЕ, ЩЕ, Ще, ще....и така до 2030!
  • 16 гост

    0 0 Отговор
    как па фолксваген ще пребори нещо , единствения шанс е да го пуснат по-евтин от Дачия и тогава може и да пребори , нали е народна кола все пак