30 Август, 2018 17:01 21 863 66

2.0-литров двигател за S-Klasse

  • mercedes-benz-
  • s-klasse

Нова модификация на Mercedes-Benz S-Klasse ще се оборудва с най-малкия двигател в историята на модела. Под предния капак на хибридната версия S 320 L ще работи 2.0-литров четирицилиндров битурбомотор.

Силовата установка на лимузината се състои от бензинов агрегат M274 с мощност 299 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм и стартер-генератор с 14 к.с. и 150 Нм, захранван от отделна 48-волтова инсталация, който подпомага ускорението и отговаря за гасенето и стартирането на двигателя с вътрешно горене по време на движение.

S 320 L ще замени досегашната хибридна версия на флагманския Benz, която се оборудваше с 3.0-литров V6 с два турбокомпресора и мощност 272 к.с. Първата страна, в която ще се предлага новата модификация с комбинирано задвижване, е Китай.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гошо

    52 15 Отговор
    От Рени Талисман и Лагуна
  • 2 Гошо

    37 9 Отговор
    Рено*
  • 3 Va60

    116 9 Отговор
    Tака,така давайте до 0.800 куб и 15 турбини има време

    Коментиран от #4

  • 4 ПНСД

    52 62 Отговор

    До коментар #3 от "Va60":

    Качи се и покарай някой двулитров двигател с 250-300 конски сили и тогава коментирай! Ако искаш да се върнем в началото на века - 20 литра, 200 конски сили?

    Коментиран от #5, #15, #17

  • 5 ценител

    67 9 Отговор

    До коментар #4 от "ПНСД":

    Да де, много хубаво усещане. Докато не ти се наложи почнеш с обикалянето на сервизите. И в съседната тема за TSI двигателите един се изцепи как всички, дето го плюем, не сме се качвали да видим какъв кеф било карането. Да, де, хубаво е, докато работи. Никой не критикува динамичните характеристики, а това колко дълго (И безпроблемно) ще може да им се радва.

    Коментиран от #11

  • 6 tarikat

    82 7 Отговор
    кенеф- туй да не е пепси да е 2литра

    Коментиран от #7, #59

  • 7 гост

    21 21 Отговор

    До коментар #6 от "tarikat":

    Мислиш ли, че шофьорите на с-класи знаят какво има под капака? Те чуват само шум и усещат вървенето. Колко литра и колко цилиндра ще го доставят това вървене им е все тая. Кой собственик на с класа си сменя свещите и маслото сам или пък да знае от къде се долива масло? Мерцедес експериментираха с А клас АМГ и там стигнаха до 380кс от два литра, та това значи, че всички двигатели с мощност до 400кс могат да ги заменят с двулитров.

    Коментиран от #9, #46

  • 8 ДАЛАС

    25 17 Отговор
    карайте си 3 литровите дизелаци и си мислете че харчат 5 на 100 и вдигат до 100 за 5 секунди а и плащайте ГО и данък колкото три ваши заплати

    Коментиран от #10

  • 9 ценител

    20 4 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    И какво като не си ги сменят сами, нали като се прецака, няма да им е на разположение. А тези сложни и безумни двигатели почти няма механици, дето да могат адекватно да ги ремонтират.

    Така че дори човек да не го бъркат парите, надеждността пак е проблем. Пък и защо слагат малки турбо двигателчета, като на богаташът наистина няма да му пука и за разхода на гориво? Всички знаем отговора - мафията в днешно време прави всичко, за да се разваля, а не за да са доволни клиентите, били те и милионери или даже милиардери (Е, друг е въпросът, че те могат и по поръчка да си вземат, но колко от тях са грамотни, че да го направят. Не, както се каза, на тях не им дреме какво е под капака....докато започне да издъхва).
  • 10 ценител

    27 5 Отговор

    До коментар #8 от "ДАЛАС":

    Не е важно колко гориво, а колко пари и време харчи двигателят. Та от тази гледна точка и TDI-то не е много по-добре. Атмосферен бензин е истината. Стига да не е малолитражка със 60 кончета, естествено.
  • 11 онзи

    14 11 Отговор

    До коментар #5 от "ценител":

    То пък нали сега не се ходи по сервизите!? Глупости говорите! Свиквайте с промените, защото те са бъдещето,пък вие може да си говорите и критикувате от тук до края на света!
  • 12 kkk

    19 7 Отговор
    Хората не са го пуснали в продажба, а вече кусури му намерихте. Щом не ви кефи, не го приемайте, когато ви го подарят

    Коментиран от #37

  • 13 Ааа

    15 3 Отговор
    Като не ви харесва, не го купувайте просто?!?!
  • 14 ай че ооо

    18 16 Отговор
    Мотора е Рено.И няма лошо в тва. Тука в тоя сайт ,много помия е излята срещу френските коли и по-спец. срещу Рено. Ма то тва си е нормално- българите в днешно време са едни мързеливи хейтъри.

    Коментиран от #32, #60

  • 15 Slavi

    14 9 Отговор

    До коментар #4 от "ПНСД":

    Карам Ауди А8 4.2 300 коня 400 nm без турбина и не смятам, че динамиката е по-лоша.

    Коментиран от #65

  • 16 Bot

    49 7 Отговор
    Много ме кефи някои хора как са доволни и на малкото. Как откровено ги цакат и те пак доволни.
    Тъжно е, че дори в Премиум сегмента започнаха да слагат двигатели от миксер.
    Всяко нещо струва друго нещо както казва един герой.
    Няма как обема да се намалява в пъти, мощността да се вдига, разхода да пада и издръжливостта да е същата. Не става. Всичко се прави криво-ляво да избута ЕВЕНТУАЛНО гаранцията и после можеш да си теглиш въжето.
    Прочетете във форума на VW как Пасати за 80-100 лева чупят кутии след няма и 1000 км. Или тракат като трактор и в сервиза им обясняват, че това е нормално.
    Но наистина нищо не можем да направим. Корпорациите диктуват правилата, всички произвеждат боклуци еднодневки и спасение няма.
    Стоки - еднодневки, отношения - еднодневки, шепа хора притежават 90% от световното богатство, милиарди умират от глад.
  • 17 Йосип Броз Тито

    29 7 Отговор

    До коментар #4 от "ПНСД":

    Даунсайзингът намалява и животът на двигателите...
    Двигателите с по-малка кубатура, имат и много по-малък ресурс от километри живот.
    Всичко трябва да е съразмерно, спезиално за S-класата, 3-литровият шестак си е много по добър от 2-литровия...
  • 18 Акорд

    9 22 Отговор
    Охооо ще има да яде прахта на 3 литровия V6 в моя Акорд ХАХАХА

    Коментиран от #19, #61

  • 19 CL500

    10 19 Отговор

    До коментар #18 от "Акорд":

    Охоо, а ти отсега можеш да ядеш прахта на моя 5,5 литров V8-ак :-)
  • 20 Адолф

    23 5 Отговор
    Следваща стъпка-предно предаване!
  • 21 Акорд

    14 3 Отговор
    Що да не можеш. Да не те карат насила да купуваш ново при толкова много добри стари коли? А и не бих казал че автопроизводителите диктуват играта. По-скоро банките. Искат да прикрият действителния виновник за промените на климата, а именно китайските заводи и свръхпроизводството. Защо? Защото икономическия модел се разпада.
  • 22 Пешо Келешо

    14 7 Отговор
    Да очакваме за напред S 200 NGT... със стоманени джанти и евентуално тасове.
  • 23 Айде бе!

    9 4 Отговор
    Моля ви се било бъдещото на
    тея моторчета за чистачки разровете се в миналото и се
    га и то
    гава са правили малолита
    жки с много коне що ли не прокопсали ?!?!?
  • 24 Гост

    13 11 Отговор
    Този модел се прави за фирмените нужди на компании...Какво толкова се коментира колко ще издържи този мотор....Компанията го купува,изплаща го след три години на колата и минава гаранцията и отива за рециклиране! После се взима нова и това е! Българинът иска вечна кола...за цял живот...ако може да не се чупи....най-добре! В 21 век сме! Всичко се прави за определен срок на употреба и след това се бракува!

    Коментиран от #30

  • 25 гнида

    5 0 Отговор
    Ел установката също е впечатляваща ! Направо кърти !
  • 26 шоши

    12 4 Отговор
    Поредната кочина на мерцедес за хора с много пари
  • 27 123.300д

    14 9 Отговор
    Никой да не ми хвали мерцедес повече...нагледал съм се на това как се возят върху пътна помощ...не ми хвалете прехвалените немски премиуми- по големи боклуци НЯМА

    Коментиран от #29

  • 28 123

    9 9 Отговор
    Добре де, форумните инженери, как си представяте че истинските инженери ще допуснат да направят някаква извънземна глупост? Двигател, като двигател! Мощността и момента са си там! Колко ще издържи ли? Ми, не знам, ама няма да е малко! Някой да е виждал дрифтираща такава, или летяща с 200 по магистралата? Защото аз не съм виждал! Стара, на 15 години, да, обаче нова, цъ!

    Коментиран от #39

  • 29 Иван

    5 8 Отговор

    До коментар #27 от "123.300д":

    Трябва да си малоумен за да напишеш подобно нещо ....

    Коментиран от #31

  • 30 123.300д

    11 4 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Нали се говори за икономии,за качество,сигурност, нали трябваше да се намали парниковия ефект от производствата...излиза че всичко си е лъжа измама и най вече алчност на прехвалените фирми....целта е да се унищожи всичко хубаво за да се купуват боклуците им....надеждните....при рециклирането се отделят много повече вредни вещества от колкото изпускат старите автомобили....
  • 31 123.300д

    4 3 Отговор

    До коментар #29 от "Иван":

    Ти си малоумния щото им се връзваш а аз това го гледам ежедневно в Германия.на моите очи ли да вярвам или на слаботоков като теб
  • 32 СубаруЛеворгВарна

    8 7 Отговор

    До коментар #14 от "ай че ооо":

    Абе дечурлига с велосипеди - кое Рено има двулитров мотор с 300 конски сили и 430 Нм налични още на 1800 об.??? И тази Ес 200 ще бъде комплектоване освен с двулитровия мотор с 300 конски сили и 430 Нм - 1800 об. с още и допълнителни 150 Нм. и 40 коня електродвигател - общо 340 коня и над 600 Нм.! -

    Коментиран от #34

  • 33 3мо

    15 0 Отговор
    Абе разбирачите Що като отидете за S Class не подминете в ценовата листа тоя с 2.0 а не си вземете по-големия?
    Оставете не просветлените да си ги карат тея малките двигатели 😂😂
  • 34 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #32 от "СубаруЛеворгВарна":

    Двулитров не знам, но Меган РС е 1.8 280кс.
  • 35 Селянина с колелото

    8 3 Отговор
    Ауууууу Край....и тея умряха като фирма.
  • 36 Кольо Камиона

    10 1 Отговор
    Сиромах човек и на половин пу,т.... се радва.
  • 37 бобо

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "kkk":

    Да бе , че да го подарят на тебе!
  • 38 пепи

    0 1 Отговор
    аве къде бе
  • 39 Акорд

    7 1 Отговор

    До коментар #28 от "123":

    По аутобана ги има, има. Лично съм ги виждал как профучават край нас, все едно сме спрели, а ние пердашим със 150. Идват тук на 2 млн км, превъртени на 180 хил с лаптопа
  • 40 ПЕРНИШКИ ГОУФ

    3 4 Отговор
    ОТ ДОГОДИНА, ЕС КЛАСИТЕ - ОТ ПЛАСТМАСА.
  • 41 Гост

    3 6 Отговор
    Друго си е Бавареца 6.6 V12
  • 42 Автомонтьор

    6 3 Отговор
    Мерцедес-Рено-Дачия.
  • 43 бмв

    6 7 Отговор
    По добре рено.Същата кола за по-малко пари.Те дори повечето хора няма да могат да открият разлика.А колкото до колегата CL500 ме съмнява силно , че мерцедес ще изпревари хонда.

    Коментиран от #47

  • 44 Кой Какво управлява

    5 4 Отговор
    Ха сега момчета и момичета напишете кой какви колички управлява и коя година са произведени. Лично аз Фиат Добло 1,6 multijet 105kс 2016г, И мерцедес С180 компресор 1597см3 156кс 2010г. И да намираме забележки тогава на S класа 2019г

    Коментиран от #51

  • 45 Vuicho Vanio

    1 2 Отговор
    Е не се косете пак ще си има и 3.0 и 5.0 та и АМГ. Хората експериментират няма лошо в това, но да си купиш кола за 100к$ с двойка бензин ми звучи супер смешно. Па ако ще и 500 к.с. да е , тоя кораб си иска въртящ момент за да върви плавно. А кутията сигурно е 10 степенен автомат.
  • 46 Гецата

    8 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    От години карам S-класи(три броя) и то само АМГ.Много добре знам какво има под капака,а и не само там.Не всички собственици на този модел са кухи бездарни лейки и не знаят как и къде се сипва течност за чистачки😉
  • 47 Plameni

    5 1 Отговор

    До коментар #43 от "бмв":

    Не мога да повярвам на коментара , че трудно откриваш разлика между Renault и Mercedes S klasse .А колкото до съмнението ти Mercedes CL 500 ускорява от 0 до 100км/ч.за 4,9 с. или 5,4 с. (зависи от модела ),а Honda Accord 3.0 v6 за 7,3-8,5 с. За максималната скорост също недей да се съмняваш ,на Mercedes CL e по-висока. Относно статията това е автомобил главно за Китай с намален обем на двигателя заради търсенето на пазара на автомобили с малък обем на двигателя и заради данъчни и екологични облекчения. Имаш избор между 2.0 , 3.0 , 4.0 , 6.0 литра обем на двигателя. На когото 300 кс.са му малко може да си вземе S klasse с над 600 кс.
  • 48 Babati

    6 2 Отговор
    Абе формула1 данеби Моторът да е по-голям пишете само глупости тук. Българинът е голям философ винаги Затова държавата ни е на това дередже. Хората на запад си купуват нова кола и докато е в гаранция не ги интересува дали се чупи или не. Обаче Бай Ганьо Мисли как ще я вземе след 20 години и после що се чупила
  • 49 джaнет джaнет лaжa

    0 4 Отговор
    Кaто зaклет фен и собственик нa S клaсa товa е срaм.
  • 50 НБББ

    3 1 Отговор
    Не става , на това голямо купе трябва поне 3 литра двигател. Форсиран двулитров ще се износи твърде бързо.

    Коментиран от #52

  • 51 Лото

    5 3 Отговор

    До коментар #44 от "Кой Какво управлява":

    Карам opel кадет 1990 година, бензин. Много съм доволен, качваш се и караш.
  • 52 Марони

    4 0 Отговор

    До коментар #50 от "НБББ":

    Живеем в ерата на еднодневките!Намаляващите ресурси го изискват,за да се "върти колелото" на индустрията.
  • 53 Бачо Киро

    2 2 Отговор
    Стига се пънахте по коментарите. Почти никой няма да си купи този мъртвец. Колата не е евтина и предпочитащите я не се хвърлят нито на предния хибрид, нито ще полудеят по този.

    Коментиран от #55

  • 54 Ясно

    1 1 Отговор
    Само чЕкам нЕкоя безсмислена "новина", па почнем да четем коментарите. Стане ми тежко, заболи ме главата, свие ми се сърцето и се обезверя. Чудя се защо го правя, а не съм мазохист...
  • 55 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Бачо Киро":

    Ти можеш да го купиш ,починалия!!!!!!
  • 56 koko

    2 1 Отговор
    Няма нищо лошо в малките двигатели, моята кола е с двулитров дизел и TwinPower Turbo - 204 к.с. има и xDrive и върви супер, а още по новите вадят и повече мощност.
  • 57 1234

    2 0 Отговор
    Идеята вече става прекалено явна. Мерцедеса на страта цена но по ниско качество, с двигател който след гаранцията кучета го яли. Така правеха китайците ама преди 10 г. Двулитров с турбо 300 кс живота му 200 хил макс, на кола 2т. Ако е на кола 1300 кг е друго
  • 58 гост

    2 0 Отговор
    Рено нямат такъв двигател. МБ и АМГ от много години разработват този двигател.
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "ай че ооо":

    Двигателя не е на Renault , а на Mercedes. Монтират го и на Infinity Q60, Mercedes C, E и CLS разхода е 5, 9/100км. и от 0/100км/ч. за 6 сек. Други също използват двулитрови мотори като: BMW 740Le, Audi Q7,A6,A7 ,Volvo XC90,S90, Jaguar XF ,F , Porsche 718 , Macan aмериканците също Cadillac CTS , GMC , Buick

    Коментиран от #63

  • 61 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Акорд":

    Акорд с 3 литра 6 цилиндъра какъм модел е ???

    Коментиран от #62

  • 62 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "незнайко":

    Много стар 20 годишен и 200 к.с.
  • 63 ФОРД

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Plameni":

    На ес класата може да не е, но на А ,В ,С класите- всичкото мотор е Рено. Трудно за преглъщане от сектантите, но факт.

    Коментиран от #64

  • 64 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "ФОРД":

    Mercedes използват малолитражни двигатели на Renault до 1,8 ,следователно не всички двигатели на Mercedes A,B,C клас са на алианса Renault -Nissan.
  • 65 OPEL OPC

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Slavi":

    С каква газова си?
  • 66 Bat Sande

    0 0 Отговор
    ...ще има и фабрични газови и метанови уредби като опция! :-)))