Следващото поколение на Mustang ще се появи през 2021 г. и ще бъде базирано на модулната платформа на Ford, която ще залегне също така в основата на бъдещите Explorer и Lincoln Navigator, разказва в интервю за Automotive News главният изпълнителен директор на компанията Джеймс Хакет.
С прехода към нова архитектура Mustang ще запази задното си задвижване, но ще се появи и нова модификация с двойно предаване. Още преди дебюта на новата генерация на модела - през 2020 г. - гамата ще бъде допълнена и от хибридна версия.
Макар да се смята, че Mustang никога не е имал четири задвижващи колела, такъв автомобил все пак е съществувал. През 1965 британската компания Ferguson Research изработва три екземпляра с централен диференциал, който разпределя въртящия момент между двете оси в съотношение 37:63. Ford обаче се отказва от идеята да ги произвежда серийно заради високата цена на системата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ккк
Слаби политици и подлизурливите им подлоги + разединени и разграбени национални ресурси + евтина неграмотна ръка с нагласи да работи "кък моа и кък доа"+"абе еб--съм му--ма--та, оно си моа и те така-т.е нема проблеми" = липса на автомобилостроене = мизерия = национално погиване.
Коментиран от #2
18:41 31.08.2018
2 7878
До коментар #1 от "ккк":
Дрън дрън та плясКоментиран от #3
18:44 31.08.2018
3 ккк
До коментар #2 от "7878":
Вместо да се дават какви ли не фалшиви класации за най-продаваните автомобили и т.н и т.н , моля да се изнася текуща информация от целият Български пазар каква сума излиза към чуждестранните производители за закупуване на нови автомобили, вкл. 2ра ръка, консумативи, резервни части и др.?!Вие всичките ще бъдете шокирани какви огромни парични потоци излизат навън, от нашата икономика, т.е от нашите джобове.
Е помислете, а ако имаше българско автомобилостроене /говоря за целокупна индустрия, не само за сглобяване/ и изнасяше навън автомобили и то по целия свят, колко парични потоци щяха да влизат, а ?! Давате ли си сметка ?
Дрън, дрън па пляк
18:57 31.08.2018
4 ккк
Щото ще си стане както си е и досега, всички пари ще изтичат чрез чуждестранните търговски вериги-навън чрез чуждестранните им стоки които са 90% от потреблението.....от сапун до трактори и луксозни возила предимно за "шефовете" на ............. и на .....................
Коментиран от #6
19:29 31.08.2018
5 Драйвьр
19:50 31.08.2018
6 гост
До коментар #4 от "ккк":
Добре звучи на теория , само че ти куцат много сметките !!! Тия глупости за собствено производство можеш да ги забравиш веднага щото сме 2018 г и напълно вътрешно производство няма дори в Германия и Япония , да не говорим за България !!! Да не говорим , че тука 90% от умниците плюят по Дачия , дето е 90% Рено и сънуват само Мерцедес и БМВ , ти 100% българска кола си тръгнал да налагаш , хахахха !! Обаче основния проблем е съвсем друг !! Имаш годишен внос на петрол и петролни продукти за ЧЕТИРИ И ПОЛОВИНА МИЛИАРДА !!!!!!!!!!! ГОДИШНО всяка година !!!! Него в България ли ще го произведеш ?? А тока е 100% произведен в България !!!!! Прави си изводите !!Коментиран от #8, #11
20:35 31.08.2018
7 Луда 🐞
20:55 31.08.2018
8 ккк
До коментар #6 от "гост":
Честно, кажи си че не си действащ икономист и не са ти ясни нещата, недей да си съчиняваш вестникарски доводи. Всеки знае за ограничеността на ресурсите и всеки е наясно какви и колко икономически връзки оптимално може да организират, така ще е и тук, така е и навсякъде другаде. Да не обяснявам надълго, ще направя обобщение, което също така крие и неточности и неверни данни, но илюстрира добре: Форд Фокус е Американски автомобил, конструира се в Германия от германци, ползва се шведска стомана, италианско масло, сглобява се от турци и др. с двигател правен в Румъния и т.н и т.н. Така, че разбирай под целокупна индустрия опита да се създадат максимално много икономически връзки по линията добив на суровини - преработването им, и при етапите на производство на машините, и при полуфабрикатите им, и при елементи им и сглобеният краен продукт и т.н. Разбира се, че е неизменно да се ползват и чужди суровини, материали, елементи и машини, - въпроса е колко и какви на каква цена. Т.е да се опитаме в голямата им част целият цикъл да е съграден тук а не да сме като шивашки цех където карат плат, конци машини и др.от дрехата само трудът е български-ишлеме. Между другото така непълноценно работи и най работещият сектор в БГ земеделието: чужди са семената, торовете и препаратите, горивата, машините и мн.др. собствен е само труда и земята.....о.к? Затова сме бедни !!!!!!!!!!!!08:45 01.09.2018
9 селянин
14:16 01.09.2018
10 сладурче
16:21 01.09.2018
11 Язе
До коментар #6 от "гост":
Да те разбирам така-Да караме Тесла( всяка нощ я сънуваш)защото тока е 100% произведен в БГ?Мдаааам,това е начина тока да стане 1лв/kWh.Всички ще сме доволни.Може и електрокари Балканкар да караме.Те също са БГ,не 100% но доста голям процент.Linde са по-добри🤗21:35 01.09.2018