Last news in Fakti

8 Септември, 2018 10:12 72 940 53

Продава се таксито от "Такси 2"

  • peugeot-
  • 406-
  • такси-
  • търг-
  • аукцион-
  • люк бесон

Френската аукционна къща Leclere организира търг за десетки автомобили от колекцията на PSA, между които и автентично Peugeot 406, използвано в снимките на екшън комедията "Такси 2" от 2000 г. Очакваната цена на автомобила е между €8 000 и €10 000.

Бялата 406-ица с 2.9-литров V6 ES9JP и петстепенна скоростна кутия е доставена чисто нова за продукцията на Люк Бесон директно от Peugeot, след което каросерията е модифицирана сериозно. По време на снимките някои от каскадите с колата са изпълнени от френските пилоти Анри Пескароло и Филип Алио.

За съжаление колата няма регистрация и не може да получи такава, тъй като липсва сериен номер на шасито. На търга на Leclere на 16 септември в Марсилия обаче ще бъдат предложени и много други автомобили на Simca, Citroen и Peugeot от колекцията на PSA, които могат да се видят тук.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 525

    98 14 Отговор
    уникален автомобил

    Коментиран от #28

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Коментар

    20 66 Отговор
    Колко 200€ за това мазе

    Коментиран от #7

  • 5 Млад мъж

    47 5 Отговор
    Е щом не може да се регистрира, значи който я купи, трябва само да си я държи в гаража за спомен?...

    Коментиран от #41

  • 6 Д'мин

    41 9 Отговор
    406 е едно от най-добрите модели на Пежо. Изключая хечбека 205 gti. Купето им е на Пининфарина. Седана е под 1400 кг. и двигателите 3.0,2.2 бензин и 2.2 и 2.0 hdi си му пасват доволно. Едва ли са се опитвали да се варят с немската тройка, ама за среден клас автомобили са добри.

    Коментиран от #13, #34

  • 7 LISAN

    17 6 Отговор

    До коментар #4 от "Коментар":

    КОЛЕГА КАЖИ НЕЩО ИЛИ ПОКАЖИ ТВОЯ ПАЛАТ ИНТЕРЕСНО ЩЕ Е ЗА АУДИТОРИЯТА .БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

    Коментиран от #8

  • 8 Коментар

    5 27 Отговор

    До коментар #7 от "LISAN":

    Q7 Моля

    Коментиран от #10, #11

  • 9 ФУУУУ

    39 3 Отговор
    ЖИВА ЛЕГЕНДА!
  • 10 майстора

    7 39 Отговор

    До коментар #8 от "Коментар":

    хахах че френското е боклук това е ясно ама ти с тоя кокал какво се хвалиш ....
    автора ще трябва да поясниш какво е било Simca че 85% от аудиторията ти даже на снимка не са виждали такова чудо на инженерната френска мисъл

    Коментиран от #20, #22

  • 11 5ко

    10 6 Отговор

    До коментар #8 от "Коментар":

    Нужник като тебе ;)

    Коментиран от #14

  • 12 Ицо Багера

    25 1 Отговор
    НИНДЖА !.........Жълтурко.... :)

    Коментиран от #32

  • 13 Random

    14 3 Отговор

    До коментар #6 от "Д'мин":

    505 що го забравяш? В Африка още ги ползват, толкова са издръжливи. 604 също не е лошо.
  • 14 Коментар

    8 2 Отговор

    До коментар #11 от "5ко":

    🤗😆.
    НАЙ МНОГО МИ ХАРЕСВА ХУМОРА В СЪНАРОДНИЦИТЕ МИ.
  • 15 659

    3 27 Отговор
    Голяма грозотия!
  • 16 мангос

    30 2 Отговор
    Ако можех щях да си я купя, ей така да си седи в гаража, тия филми са ми едни от любимите да не говорим, че е и от детството ми !
  • 17 Бусабара

    9 9 Отговор
    2,9 литра V6 в Пежо среден клас. Aльооо! Мерцедеса S клюса с 2 литровата моторетка? Бюлгаристанско още ли държи на "ново"?
  • 18 гост

    19 2 Отговор
    Жалко че не продават Пежо 205Т16 и 405Т16купе много са кът !!!
    Много хора не са карали Пежо и пишат глупости по принцип нямам любима марка и винаги следващият ми автомобил различен, всяка марка си има своите минуси и плюсове, 1985г имах екзотика Крайслер Симка 2L!
  • 19 Хайл

    15 10 Отговор
    Като се измориш да риеш сняг с предницата, сядаш отзад на пейката да почиваш
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 майстора

    7 19 Отговор

    До коментар #20 от "Пежо":

    що бе ти виждал ли си такава кола на живо че да реагираш така ?? една вектра или мондео от тия години са в пъти по-качествени автомобили от пежо четиристотин и пеш

    Коментиран от #26

  • 22 Язе

    15 4 Отговор

    До коментар #10 от "майстора":

    Хахахахихоо.Това,че си майстор е щот не ти знаят името Това,че не знаеш как се ремонтира дадена кола си е твой проблем.Сигурно си от тези дето на Ситроен ц5 казва,че са му изпуснали амортесиорите като го разклати.Поредния палячо с гоУф.

    Коментиран от #42

  • 23 -123-

    14 18 Отговор
    Френско--Благодаря НЕ!!!

    Коментиран от #24, #25

  • 24 Коментар

    9 8 Отговор

    До коментар #23 от "-123-":

    👍 Прав си.
    Ама Остави ги да си Патат.
    Те даже да Висят по Сервизите с Чантичките с парите за Финансиране на Сервиза пак ще са си На същото мнение
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Тото

    14 3 Отговор

    До коментар #21 от "майстора":

    Майсторе не знам къв майстор си сигурно плочкаджия щото от колите си много далече това е най здравия автомобил дори според англичаните а ти хвалиш некви скрабове сори ако не можеш да си купиш друго
  • 27 Golem

    10 9 Отговор
    Имам Пасат 2007 и Пежо 407 същата година. Победа за лъвчето😁
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 406

    22 1 Отговор
    Все още имам и карам 406 hdi. Първо тази кола все още изглежда супер красива. И е модел 1999 г. фейслифтът. Погледнете сега останалите марки какви грозотии са правили тогава. Второ - това е уникално здрав автомобил, който никога за 7 години не ме е оставял на пътя. Поддръжката е символична в редките случаи, в които се налага. Животът върви напред и ще я сменя с нещо ново, но като чета форумите наши и чужди за всякакви марки, изобщо немско не е равно на качествено отдавна. Е, българските форумни експерти са по-наясно де.
  • 30 Top Gun Maverick

    6 1 Отговор
    Торбичката за повръщане стои в джоба на дясната предна седалка, хахахахаха...

    Коментиран от #31

  • 31 Top Gun Maverick

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Top Gun Maverick":

    Хора търсещи бизнес планове, ето ви веднага един. Пускате я за снимки по 200лв. (само да могат да се снимат, фотографа от тях)и ще избиете рибата. Поне докато фейсбуците в България не се напълнят със събрани усти пред тая кола, хахаха...
  • 32 Red Scorpion

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Ицо Багера":

    Виж с Петра вече сме на ясно с чувствата си не ми се умира спокойноо водя ви право към рая на мен тук си ми харесва не ми се ходи в рая
  • 33 гостенин

    12 1 Отговор
    Преди три години я видях случайно,беше изложена като експонат близо до Фрайбург.Интересно е.Малко е неприятно,че е без номер на рамата и не може да се регистрира.Иначе е супер.
  • 34 Майстора

    3 27 Отговор

    До коментар #6 от "Д'мин":

    Колега я кажи какво му е хубавото на тоз дарак 406 че не се сещам? Изобщо аз не знам да има хубава френска кола всички са абсолютни боклуци както италианските чекий.От тез дето правят спагети и минети нали си чувал че не могат да правят коли?

    Коментиран от #40

  • 35 Макбукмукбак

    1 15 Отговор
    Пежо и коза не боледуват-. директно умират...
  • 36 Макбукчо

    12 2 Отговор
    Минава един туарег през г. Перник и един младеж си казва:Егаси големия гоуф...
  • 37 Kcaniba

    3 3 Отговор
    Продава се и една боза, от боза 2
    Тамам фкиснала!!!
  • 38 Иво

    2 0 Отговор
    Еееее приятели, стига цената да е таква, ще я вземам кат топал хляб!
  • 39 Ефтини сензации

    0 1 Отговор
    Тия долапи на гърба на предните седалки фабрични ли са?
  • 40 Сельо

    12 0 Отговор

    До коментар #34 от "Майстора":

    Ганьоооо, как да се сещаш, като за теб Голф 2 и Ауди Б4 са върха на автомобилостроенето?
    Ганьо, Пежо 406 е с комънрейл дизел отпреди 19 години, а „великите“ ВАГ пуснаха комънрейл 10 (десет) години по-късно след редица издънки.
    А знаеш ли кой е създал комънрейла, Ганьо?
    Италианците, Ганьо. Първата серийна кола с комънрейл е италианска. Първата кола с турбо дизел също е италианска.
  • 41 Калата

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Млад мъж":

    Може да се кара по писта и т.н , но не и на улицата
  • 42 майстора

    3 9 Отговор

    До коментар #22 от "Язе":

    1-во голф за сега не съм имал ....
    2-ро имам право да говоря щото преди повече от 10 години имах бензинова 406-ца купе да когато ти си питал майка си може ли да ти вземе сладолед го бях направил сиво/кафеникав хамелеон със ситна прела и хората им се счупваха вратовете да го зяпат ...
    3-то не съм плочкаджия а съм то тия майстори дето им става много странно да разберат че за официалното представителство на ситроен в леон/франция е нормално ц5 от 2012 да губи по 500мл. хидравлично масло от 6-те сфери за 2000 километра ...
    4-то какво ми ги хвалите тия ситроени дето до вчера волана им беше една изкривена тръба със заварен обръч на нея или ще кажеш че това е дизайн .. неща*стн*ик
    и между другото така обичаното от всички ви HDI е хубаво да се образовате че само малките кубатури са на пежо големите са на форд ....
    5-знаеш ли защо все давам за пример най-големите гнилочи на света .... защото са без проблемни като цяло ... караш си изгнива и си вземаш друга ... а не да лежиш нон-стоп под нея и да си мислиш че караш това не е каране ....хората са ги направили да гният щото иначе ще са вечни ...

    Коментиран от #43, #45

  • 43 Язе

    7 1 Отговор

    До коментар #42 от "майстора":

    Майсторите,майсторе.Виждам,че си наясно с нещата но за раздел...готварство.Я кажи как се губи масло от сферите?На Сфера може да намалее налягането на азот(а не компот в твоя случай)но да изпусне масло само ако не е затегната НО тогава колата ще падне ниско долу и ще минеш 2000км ....на репатрак.Я сега намери такъв Ситроен от 2012год и преброй колко сфери има?Готвач като теб ще преброи 6 а истински майстор...7.Мдаааа,седем са "майсторееее"И сега неща*стн*ик си ти защото аз когато съм имал кола ти си бил на Аб.бал в килотите на баща си.Продължавай с готвенето,автомобилите не са за теб.Това кои двигатели на кой са го знам,но явно за теб е новост или демонстрираш знания😂😂😂😂

    Коментиран от #47

  • 44 Filo

    6 1 Отговор
    Майстора си го знаем, че е голям разбирач. Не майстор, а баш майстор, супер разбирач. Майсторе, когато ми потрябва съвет за кола ще те търся да знаеш. Трудно може да се намери по-знаещ, а сигурно и по-можещ от теб.
  • 45 веселяк

    7 1 Отговор

    До коментар #42 от "майстора":

    Ето ти майсторе, да се ограмотиш, че си много зле! Ford и PSA Peugeot Citroen си сътрудничат при създаването на дизелови двигатели от 1998 година. За това време са разработили няколко дизелови двигатели с обем от 1.4 до 2.2 литра.
    Сега тези двигатели се монтират на модели като Ford Focus, Ford Kuga, Ford Mondeo, Peugeot 207, Peugeot 308, Citroen C4, Citroen C5. Съвместна разработка са, а само на Форд!
  • 46 Пежо 405

    8 0 Отговор
    Имам 405 mi 16x4 и въпреки ,че от години не съм я карал си я пазя.Бях се засилил за BMW 318-320 и като взех тази не подозирах какво съм купил. Не бях поглежда към Пежо но се убедих ,че французите правят коли в които човек се чувства комфортно
  • 47 майстора

    1 6 Отговор

    До коментар #43 от "Язе":

    когато си прав прав си 7 са сферите ... и стегнати или не си текът като лейки ... няма нищо всеки може да допусне грешка няма проблем ... и като са толкова хубави и емблематични я ми кажи защо го свалят от производство ? c6-цата защо не прокопса ?? добре че се ореантираха към китайския пазар че иначе яко го бяха загазили финансово .... в скоро време ако човек иска да кара кола с хидравлично окачване ще трябва да погледне към мерцедес защо .. защото могат да го направят като хората ... не ме разбирай погрешно ситроен са измислили много иновативни неща в автомобилостроенето направо брилянтни идеи и друг път съм го казвал тук но реализацията на тия идеи им е слаба ... за това вечно са фалирали и сега са под шапката на пежо ... .... и за веселото момченце ще кажа че 2.7 и 3.0 hdi са 101% фордови и в официалните сервизи на ситроен ги гледат като космически 10+години след пускането им !! като харесвате такива коли изтъкнете това в което са добри .. кажете че возят страхотно ...а не обяснявайте колко са добре направени колко са евтини и икономични защото това са пълни глупости

    Коментиран от #48, #52

  • 48 веселяк

    7 0 Отговор

    До коментар #47 от "майстора":

    "Майсторе", не приказвай глупости! Тези днигатели са съввестна разработка!!! Проеста се казва Джемини, и тона,че едните ги правят в заводи на Форд и ги слагат в Пежо и обратно не означава, ме са 101% на дадената фирма!Факти и цифри на Проекта GEMINI.
    Над 16.5 милиона произведени двигателя.
    Обща досегашна инвестиция : над 2 милиарда евро.
    Годишен производствен капацитет : 3 милиона двигателя.
    Марки, които използват двигателите : Peugeot, Citroën, Ford, Mazda, Jaguar, Volvo Cars и Land Rover
    30 моделни семейства, които използват двигателите Gémini.
    Име на двигателите : PSA Peugeot Citroën (HDi); Ford (TDCi) .
    Производствени центрове :
    PSA Peugeot Citroën : Тремери, Франция (1.6 l, 2.0 l и 2.2 l), Дуврен, Франция (1.4 l)
    Ford : Dagenham, Royaume-Uni (1.4 l, 1.6 l, 2.2 l и 3.0 l), Chennai, India (1.4 l)
    Други производители : Volvo Cars, Skövde Швеция (2.0 l)

    Коментиран от #51

  • 49 GTE

    5 0 Отговор
    Имам все още Пежо 406 закупено от СФА 2003 година, бензиново, ч.8 116 коня. Мога да кажа, че за моя споковен начин на каране колата не е лоша. За 1380 кг този двигател е съвсем на границата, особено извънградско, като се возят 4 човека с малко багаж и трябва да се катери баир или да се изпреварва. Но като цяло последната генерация е доста изчистена от проблеми. Въпроса е че вече са минали над 15 години от както е спряна да се произвежда и са останали малко читави екземпляри. В много държави такситата и полицейските коли са били 406, което е показателно, че модела е здрав и безпроблемен. В Солун и до ден днешен е пълно с таксита 406.
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 майстора

    2 5 Отговор

    До коментар #48 от "веселяк":

    добро утро на всички тука при мене е 10:30 сабале ... така по темата :
    извади си носът от чичо гугъл и поработи малко над шест (6) цилиндровите дизели дето се монтират в каруците на пса и пак ще си говорим .... това което си ми го изписал може и да е вярно но като човек дето е свалял и работил по дузина такива мотори по нищо не личи френско участие .. нито по самия агрегат нито по периферията(изключение прави генератора който традиционно си е валео) ... на всякъде си седи щампа FoMoCo ... не знам пак казвам може в съвместното разработване на французите да е била отредена метлата и парцала или е имало красиви французойки в стаичките за отдих и да радват с ласки момчетата от Детройт дето са дошли да учат натурализираните бивши алжирци ..... знам ли ...аиде оставям ви да дерзаете че имам да правя един додж дето има повече коне от всички пежа и ситруени на света
  • 52 Язе

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "майстора":

    когато си прав прав си 7 са сферите ... и стегнати или не си текът като лейки ... няма нищо всеки може да допусне грешка няма проблем ... и като са толкова хубави и емблематични я ми кажи защо го свалят от производство ? c6-цата защо не прокопса ??
    Пак ти казвам,че сфера не тече.Самата и конструкция е такава,че няма как да протече.Това не е бойлер.Свалят го от производство защото е скъпо за направа,не защото е лошо.Също е трудно да го ремонтират сандалите наричащи се "майстори".Също защото са измислили амортесиори които наподобяват този вид возия.С6 не прокопса точно заради PSA-ако го бяха изкарали преди Пежо 607 щеше да е друго положението.За едно си прав-ако искаш хидравлично окачване,само в МБ.А дали могат да го правят?А дано но надали.Като се сетя как бяха направили Е-класа с въздушно окачване се плаша.Сега кажи дали,че е по-здраво и ти стискам ръката.Не се занимавай с тоя Додж дето твърдиш,че го правиш а май само го гледаш.Не пипай да не те пляскат след това.

    Коментиран от #53

  • 53 майстора

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Язе":

    ами тъй или иначе все едно съм на спа-почивка тука и доджа ще си го до изпидиарствам днеска че имам още 12-13 коли преди да си тръгна за бг.... и какво ми наместваш как е направена w211 с ранния AIRMATIC ... става дума за w221-w222 с Active и Magic Body Control какво ми се правиш че не знаеш за какво говоря ... и проблема на тая талига С6 беше уродския дизайн вътре и вън не нещо друго ... и като си толкова грамотен кажи на хората дето седят и ни се чудят на глупостта че ако имат такава таратайка като С5 или 6 и решат да го дигнат по някаква причина да си отвият капачката .... и им обясни защо ... аи ся като се напънаха пса да купят от американците за космическа сума опел ... да видиш какво ги чака .... дръщиса ръждата иди ... хаахха аре много ти здраве