В гамата на Bugatti ще се появи втори модел, който ще се отличава драстично от Chiron и специалната му версия Divo, обяви шефът на френската марка Щефан Винкелман за австралийското издание Car Advice. Според него компанията е готова за нов автомобил, който по всяка вероятност ще бъде супервсъдеход, а не седан.
Разработката на нов модел ще погълне съществени инвестиции и осигуряването им ще бъде сложно, смята Винкелман. В момента Volkswagen Group харчи огромни средства за развойна дейност в областта на електромобилите, системите за автономно управление и - не на последно място - потушаване на пагубните последици от Дизелгейт.
По думите на мениджъра ръководството на Bugatti разглеждало различни варианти за нов модел в зависимост от регионалното търсене, промените в предпочитанията в потенциалните клиенти и ценообразуването. Винкелман признава, че много хора биха купили ултралуксозен седан в стила на Type 41 Royale от 1927 г., но всъдеходът си оставал по-адекватен избор от финансова гледна точка.
В края на миналия месец пред дизайнерския център на Bugatti във Волфсбург бе заснет мистериозен седан, покрит с платнище. Миналата година за подобен модел намекна тогавашния президент на компанията Волфганг Дюрхаймер.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пене
13:57 11.09.2018
2 lol
15:04 11.09.2018
3 Random
Коментиран от #4
15:13 11.09.2018
4 гост
До коментар #3 от "Random":
За тези с много пари. Няма значение каква е колата, важното е да е по-голяма и по-скъпа, това е форма на показ за престиж и възможности, а не кое е смислено и кое не. Няма СУВ от 4.5м нагоре, който да е много по-полезен и смислен, но пък затова има голямо количество големи коли, без съществен смисъл, които са направени само, за да са по-големи и съответно по-скъпи от нормалните СУВ-ове.Коментиран от #5
16:17 11.09.2018
5 Random
До коментар #4 от "гост":
Така де, за гъзария, компенсиране на нещо дето им липсва(в гащите)Коментиран от #11
16:29 11.09.2018
6 Boxer
20:43 11.09.2018
7 гост
Коментиран от #8
21:53 11.09.2018
8 Boxer
До коментар #7 от "гост":
Не е съвсем така. Не можеш да приравняваш врата с хоризонтално и вертикално затваряне. При вертикалното има механизъм, който поема и преодолява тежестта на врата и я задържа в отворено положение. Този механизъм, барабар с пантите е на тавана. Отделно от конструктивна гледна точка, такова купе е по-уязвимо на усукване, което налага допълнително усилване, което добавя тегло. Като по-краен пример, са кабриолетите, при които изобщо липсва таван, а са по-тежки от същите с таван, за да имат същата здравина. Механиката и Съпроматът наказват гъзарията...04:03 12.09.2018
9 Гост
08:39 12.09.2018
10 ООО981
09:37 12.09.2018
11 Исината
До коментар #5 от "Random":
Ако можеш да си го позволиш,на дали ще ти пука за мнението на някой к'во имаш в гащите.10:38 12.09.2018