Last news in Fakti

2 Ноември, 2018 14:57 6 218 28

Най-бързите автомобили на планетата (ЧАСТ I)

  • хиперкари-
  • 400 км/ч-
  • автомобили
Най-бързите автомобили на планетата (ЧАСТ I) - 1

Въпреки всевъзможните мерки за екология, автомобилните производители продължават да се стремят да правят, най-бързите и най-мощни коли, защото те винаги се харесват от публиката. Тенденцията обаче се измени и от изключително мощни и многолитрови двигатели, нещата постепенно отиват към електрификация. Представяме ви най-бързите нови коли, които могат да развият скорост от над 400 км/ч.

McLaren Speedtail

Най-бързите автомобили на планетата (ЧАСТ I)


Speedtail се смята за идеологически наследник на легендата F1. Има същата триместна архитектура на салона и бензин-електрическа силова установка на базата на битурбинирания V8 на състезателния 570S GT4. Системната мощност на хибридния силов тракт надхвърля 1 000 к.с. По неофициална информация това позволява на Speedtail да ускорява от 0 до 100 км/ч за около 2 секунди, а максималната скорост надхвърля 420 км/ч.

Mercedes-AMG One

Най-бързите автомобили на планетата (ЧАСТ I)


Хиперкарът на Mercedes се оборудва с 1.6-литров V6 и четири електромотора, които генерират системна мощност от над 1 000 к.с. Бензиновият агрегат развърта 11 000 об/мин, но се нуждае от основен ремонт на всеки 50 000 км. Тази кола също развива скорост от над 400 км/ч и ще бъде произведена в ограничен тираж от 275 екземпляра.

Tesla Roadster

Най-бързите автомобили на планетата (ЧАСТ I)


С ускорение от 0 до 96 км/ч за по-малко от 2 секунди новата спортна Tesla не само един от най-бързите серийни автомобил в света, а и вдига над 400 км/ч. Roadster има три електромотора, захранвани от батерия с капацитет 200 кВтч. Два от тях задвижват задните колела, а един - предната ос. Мощността им не се съобщава, но на фона на въртящия момент от 10 000 (десет хиляди) Нм тя няма и особено значение.

Rimac C_Two

Най-бързите автомобили на планетата (ЧАСТ I)


Хърватската компания Rimac Automobili най-сетне представи дългоочаквания наследник на ураганния Concept_One. Електрическият хиперавтомобил C_Two има амбицията да стане най-бързият от вида си и ако се съди по техническите му характеристики, определено притежава нужния потенциал. Сумарната мощност на задвижващата система е 1 408 кВт (1 914 к.с.), а въртящият момент - 2 300 Нм. С подобно въоръжение, освен със скорост от 412 км/ч, не е чудно, че от Rimac заявяват време за ускорение от място до 60 мили/ч (97 км/ч) за 1.85 секунди - с 0.05 сек. по-бързо от новия Roadster на Tesla.

Следва провължение


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ала бала

    9 6 Отговор
    Развиват ги къде? Че май нито една не е на пътя освен Prject one и то никой не го е виждал

    Коментиран от #5

  • 2 асддса

    4 1 Отговор
    Нито един го няма още/
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 sotko

    10 4 Отговор
    Аз все още не мога да разбера теслата как ги предава 10 kN/m до асфалта. Би трябвало да доведе до превъртане на 4те гуми или нещо да се счупи?!

    Коментиран от #7

  • 5 Бай Ганьо

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ала бала":

    Тука бе. В България! Прелитат като самолети над дупките и се носят като кораби над вълните!
  • 6 тошибиян

    3 10 Отговор
    Рс 6 другото е ала бала
  • 7 Рекламни цифри

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "sotko":

    Няма нужда да ги пренася. Това са цифри за пред автосписанията и децата. В действителност никога няма да се появи нужда от толкова мощност, защото ще си изпреварва безпроблемно и с леко натискане на газта.

    Коментиран от #12

  • 8 Римак и Тесла

    13 8 Отговор
    Римакът и Теслата са най-високо технологичните, бързи и кефещи автомобили в света.

    Коментиран от #9, #15

  • 9 Иво

    15 5 Отговор

    До коментар #8 от "Римак и Тесла":

    Най - високо технологичен е Project One, все пак идва с двигател от F1 преработен на цивилен, а както знаем в F1 са най-новите технологии.

    Коментиран от #11

  • 10 Антон

    12 6 Отговор
    А защо няма оризарки ? Или жълтите ментета това вече няма как да го изкопират. Давайте , скачайте и ме хапете, и не пропускайте да споменете гтр, с хипер мега дупер ултра тунинг от който само пуберите се впечатляват.

    Коментиран от #13

  • 11 гост

    6 13 Отговор

    До коментар #9 от "Иво":

    Най-новите технологии в ДВГ не значат най-новите технологии въобще , има огромна разлика !!! И "огромното" постижение на Мерцедес едвам изкарва 50 000 км и то с по-лоши показатели от Тесла и Римак ! Мерси за такива "върхови" технологии !

    Коментиран от #16

  • 12 Нютонметри

    2 4 Отговор

    До коментар #7 от "Рекламни цифри":

    Разбира се че имам нужда от толкова голям въртящ момент на колелата. При електродвигателите, въртящият момент е постоянен до достигане на номиналните обороти и съответно мощност. За да се увеличават оборотите, се променя честотата на захранващото напрежение, заедно с нея се повишава и захранващото напрежение, а токът зависи от натоварването и може да е дори отрицателен. Максималният въртящ момент се ограничава именно от максималният ток който може да понесе двигателя. След достигане на номинални обороти, напрежението се запазва до максималното за електродвигателя, а само честотата продължава да се повишава. Достигната е и максималната мощност на двигателя и по високите обороти са за сметка на въртящият момент. Той започва да пада, точно когато е най-необходим за да преодолее въздушното съпротивление при високата скорост. За да получиш 3000 нютон метра при максимални обороти без помощта на скоростна кутия, въртящият момент при ниски обороти става чудовищен. Сегашните Tesla са добри само на старта, но над 160 километра в час започва да им пада въртящият момент и бензиновите вече започват да ги настигат и задминават. Това няма да се случи с Tesla Roadster, който ще ги бие и на доускорение.

    Коментиран от #19

  • 13 селянин 1

    3 7 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    компир,и бенц на 50000км ремонт..смешковци,по добре да бяха сложили,двг от TS 050..V-6,би турбо 370 kW,четери електромотора,взети от бенц или ваг..8 мегаджаула,комбинирана мощност над 1100к.с...нема основен,нема комбиниран ремонт,що не е швабско..а е TOYOTA.

    Коментиран от #14

  • 14 Антон

    2 3 Отговор

    До коментар #13 от "селянин 1":

    Колите от статията са истински, с разрешение за шофиране по пътната мрежа. Никой не говори за прототипи и експериментални коли пускани в състезание за прототипи, където въпросния прототип се е появил в няколко обиколки

    Коментиран от #17

  • 15 Дан

    3 2 Отговор

    До коментар #8 от "Римак и Тесла":

    Пропускаш нещо. Теслата и Римакът съществуват само във виртуалното пространство. Никога няма да бъдат произвеждани с тези показатели.
  • 16 Дан

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Явно си нямаш на идея, че електромоторите са антична технология в сравнение с вътрешното горене. Сериозно ли говориш за надеждност при хипер-автомобили? По твоята логика Лада 2107 би трябвало да е по-добра от болид от формула 1 защото е по-надеждна. Относно параметрите : НЕ СА РЕАЛНИ, защото автомобилите за които говориш НЕ СЪЩЕСТВУВАТ.
  • 17 Дан

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "Антон":

    Колите от статията не са истински. Само Макларъна и Мерцедеса съществуват в реалния свят и дори те са прототипи на този етап.

    Коментиран от #20

  • 18 селянин 1

    3 3 Отговор
    Кое му е истинското на бенца..270 бр,основен ремонт на 49 999км.пробег..с нло на покрива..а колкото до двг на TS 040,вече е сложен на LS-500,представен на автосалона в Пекин,можеш да избираш..V-6 с турбо или битурбо..с три или четери електромотора,и тва нещо ще го видиш 2019,по Тракия..а не на картинка.
  • 19 Рекламни цифри

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Нютонметри":

    Боже господи, защо са ти 3000 Нм, след като дори при 300 колелата почват да превъртат и то на скорост, около 90 км/ч Тракшън контрола ще елиминира всичко излишно предизвикващо превъртане. Така от тези 10 000 Нм ще се използват не повече от 200-300. Също както при моторите. Дали ще е със 200 или 150 коня, ускорението ще е еднакво, защото тракшъна щом усети превъртане ще притвори дросела и хоп: от 200 конете намалят на 100! Именно това показва до какви абсурди достигна съвременната автоиндустрия, само за да впечатли публиката с голи, неизползваеми в реални условия цифри.

    Коментиран от #21

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Превърта ти главата

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "Рекламни цифри":

    Правиш ли разлика между Нютонметри на двигателя и тези на колелата след трансмисията? Знаеш ли колко Нютонметри са на колелата на трактор? Защо ли не буксува при тръгване или даване на газ, а дори нямат тракшън контрол?

    Коментиран от #22, #26

  • 22 АLFA Q4

    0 3 Отговор

    До коментар #21 от "Превърта ти главата":

    НА ТОЗИ ВЯРНО МУ ПРЕВЪРТА ГЛАВАТА
    КАКВИ ДРОСЕЛИ И ТРАНСМИСИЯ ПРИ ЕЛЕКТРИЧКАТА
    ЧЕТИРИ КОЛЕЛА С ЧЕТИРИ ДВИГАТЕЛЯ НА ТЯХ

    Коментиран от #27

  • 23 гощо

    1 0 Отговор
    Триъгълници на 4 колела хич ама хич не ми го вдигат!!!
  • 24 Кольо Камиона

    3 1 Отговор
    Не знам какво е да караш с 400 км/ч, развивал съм максимум 290 за кратко време, по продължително с 250, доста е натоварващо и изисква пълна концентрация, човек не може да си отдели погледа от пътя, нещата се случват много бързо и трябва постоянно да предугаждам дали някой заплес няма да ме види че летя и да стане беля. Но като кажа че колата ми Дига 300, малките деца и коврите много се впечатляват. А 400, мале мале, пай се
  • 25 Илон Тариката

    3 1 Отговор
    Единственото сигурно за Родстера е че миналата година прибрах по $50 хиляди на цяло ято зомбирани шарани и сега се чудя как хем да развива 400 км/ч, хем да има пробег 1000 км, хем да е лека и спортна, хем да набутам един тон батерии в пода, май с батерии няма да стане, ще трябва да прокарам жици като за тролеите. Опа, забравих че цената трябва да е 200 хиляди и че трябва да произведа серия от поне 5-6 милиона бройки за да съм на печалба, но ще видя ако може да си кеширам акциите и да си продам дела на някои саудитски или емиратски камилари, нека тарамбуките да му мислят.
  • 26 Димов

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Превърта ти главата":

    Защото на колело с диаметър 2м и грайфер колкото ръката ти, му трябват мноооого Нм за да пробуксува. Тракторовият мотор е нискооборотен и отдава тягата си на колелата доста по-различно от лек автомобил. А и разпределението на товарът върху осите е съвсем различно. Навремето, едно комшийско аверче отпусна рязко съединителят, на тейковият си Болгар. Предницата подскочи по-високо от мен. По-скоро ще се преобърне, отколкото да превърти задните гуми.
  • 27 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "АLFA Q4":

    Няма италиански коли.
  • 28 киро

    0 0 Отговор
    Много тъпи електробоклуци за нищо не стават друго си е V12 бензин като настъпиш газта да ръмжи като мечка от ауспусите